... - Бързина - Икономия Мон Телебюро предлага помощ в управлението на администрацията на вашата компания. Също така, предлага да прегледа и коригира с помощта на софтуер всички ваши документи (във всякакви формати). Мон Телебюро може да извърши за вас услуги по човешки ресурси (наемане, план за обучение, административно управлениена персонала). Мон Телебюро се движи в Сена и Марна, около Сен Тибо дьо Вин. Не чакайте повече, офертите са безплатни и без задължения. Очакваме ви.
... си системна среда. Ако все още не работите с система за управлениенадокументи, ние ви предоставяме напълно функционална архивна програма на всеки носител. Възползвайте се от услугата на DOS сега и изпитайте сигурността и удобството на професионалното архивиране надокументи.
... включват не само web2print, но и много повече: Насочваме се към компании с различен размер, които редовно трябва да печатат и изпращат големи количества документи. С платформите на Mimeo могат да се оптимизират и опростят всички процеси, свързани с документи. Нашата цел е да представим всички етапи на създаване и управлениена съдържание в дигитален формат и да ги направим прегледни.
Mimeo предлага...
От повече от 37 години групата COPY SUD предоставя услуги за трансформация на работните процеси и управлениена цифровите документи: цифрово и хартиено производство, сканиране, архивиране и съхранение.
Разпространяваме документни решения: Мрежови принтери, Софтуер за електронно управлениенадокументи, Софтуер за свързаност, Сканери, Решение за отчитане и управлениена квоти, Решение за архивиране (вътрешно и външно), Решения за архивиране (с доказателствена стойност).
... на мостри, рязане, перфориране, поставяне на капси, залепване на листове върху подложки. ОПАКОВАНЕ: Сглобяване на партиди, опаковане в термосвиваемо фолио или термосвиваемо, поставяне в кутии, разпределение, залепване на картонени папки. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ: Изпращане на голямо количество (Destinéo, Ecopli, не спешна преса). ОБЩИ УСЛУГИ: цифровизация надокументи, архивиране или унищожаване на обикновени или конфиденциални документи, компютърно въвеждане, подготовка на учебни папки. Тези услуги се извършват в изолиран, отопляем и охраняем склад или при клиента.
... уебсайтове благодарение на своите системи за управлениена съдържанието (текстове, изображения, видеа, документи) като CMS Typo3, Joomla, Made Simple, Jalios, Drupal. INGABS също така е привърженик и сътрудник на open source, откъдето произтича опитът ѝ в уеб разработката с PHP и MySQL и овладяването на няколко open source CMS и свързаното с тях SEO.
...Abritel и др. С модула за електронен подпис ще спестите време за обмен и подписване на всички ваши документи.
Софтуер за управлениена наеми: за управлениена вашите имоти през цялата година, това е софтуерът, от който се нуждаете. Можете да управлявате с няколко клика цялата търговска, административна и счетоводна част. Функции като имейли и изпращане на SMS също са налични, за да подобрят комуникацията ви с клиентите.
... ви предложим оферта без ангажимент. Освен това, сред нашите "допълнителни" стойности, като компания за управлениена общности в Билбао, можем да изготвим инфографики. С тази техника ще можете да видите как ще изглежда вашата реновация на фасадата, ремонта на вашето жилище и т.н., в зависимост от избраните от вас довършителни работи. По този начин удовлетворението ще бъде гарантирано. Доверете се на нашата професионалност като управители на имоти в Голям Билбао!
...обективна представа за зрялостта и рисковете, свързани с нематериалния капитал, с цел допълване на съществуващите анализи.
Основавайки се на въпросници, данни с отворен достъп и документи, предоставени от компанията, инструментът обективно анализира 25 компонента на нематериалния капитал на компанията, за да оцени зрялостта, рисковете и финансовата стойност с течение на времето. В крайна сметка, Diag n’Grow произвежда табло за управление, съдържащо ключови индикатори за проследяване на нематериалния капитал.
От 1999 г. предлагаме на предприемачите алтернативни данъчни решения в Будапеща. Плосък данък от 9%, онлайн учредяване на компании, адресна регистрация на компании, управлениена кореспонденция, счетоводство и декларация на баланса. Подготовка надокументи за придобиване на статут на резидент в Будапеща с данъчно облагане от 15%, наличност на апартаменти под наем.
... данните на вашия данъчен консултант за годишния отчет и данъчната декларация.
Консултираме ви по въпроси на бизнес управлението
- Записване на всички текущи бизнес операции
- Текущо съгласуване на сметките
- Управлениена откритите задължения на клиенти и доставчици
- Проверка на редовността на фактурите съгласно закона за ДДС
- Съставяне на бизнес анализи
- Съгласуване на сметки
- Наблюдение на откритите фактури
- Записване на амортизации с оптимизирани амортизационни суми за минимално данъчно задължение
- Текущо изчисляване на заплатите...
ТЮРЦЕРТ Технически контрол и сертификация А.Ш. е компания, създадена с цел управлениена сертификационните дейности на фирми или продукти, свързани с различни управленски системи и стандарти, разработени и приложени от национални и международни организации. Тя извършва необходимите предварителни проверки и полеви инспекции, издава съответните документи от името на акредитираните организации...
... клиента (в цялата регионална територия) и чрез дистанционна помощ. НАШИТЕ КЛИЕНТИ са малки и средни предприятия, занаятчийски, търговски, услуги и производствени, професионални кабинети и инженерни компании. ПРЕДЛАГАНИ СОФТУЕРНИ РЕШЕНИЯ: управлениена бизнеса (обща, аналитична счетоводство), управлениена склада, отчитане на присъствия, контрол и управлениена проекти (project management), управлениена взаимоотношенията с клиентите (маркетинг - продажба - асистенция - социални мрежи) (CRM), управлениенадокументи, автоматизация на офисите, разработка на софтуер.
Documentiv GmbH от Гармиш-Партенкирхен (Бавария, Германия) разработва и предлага софтуерни решения за архивиране на имейли, управлениенадокументи (DMS), управлениена взаимоотношенията с клиенти (CRM) и биометрична идентификация и автентикация (BioID). Ние сме партньори и възможност за малки и средни предприятия в дигитализацията. Предлагаме иновационни и персонализируеми софтуерни решения за събиране, ефективно управление, организация и търсене на информация и документи в процесите. Нашата цел е да увеличим вашата производителност на труда и тази на вашите клиенти.
... активиране и повторно активиране на:
- Производствени предприятия;
- Лаборатории по BPL и ISO 17025:2005;
- Регистрация на медицински изделия в съответствие с нормата ISO 13485:2016;
Предоставя, когато е необходимо, пълна правна помощ по граждански и наказателни дела.
Управлениена дейностите по фармаконадзор в аутсорсинг. Подготовка и изготвяне на PSUR, подготовка на Pharmacovigilance Master File...
... предизвикателство. Но нашите надеждни решения за управлениенадокументи ще защитят всичките ви данни на едно място. Можете също така да се свържете с нас за услуги по сигурно унищожаване. Научете повече.
Услуги:
Съхранение надокументи
Сканиране надокументи
Унищожаване надокументи...
Sequelize се специализира в създаването на индивидуален софтуер за уеб приложения за динамични бизнеси в Лондон. Решения за CRM; финанси; съответствие; управлениенадокументи.
Стивънс Инженеринг е независима техническа проектантска и консултантска компания. От нашата организация обслужваме клиентите си чрез продуктови пазарни групи. Тези групи имат ясна клиентска насоченост и са разделени на:
Управлениенадокументи и управлениена данни работи под името eSdata.
Хранителната и фармацевтичната индустрия се занимава основно с инженерни въпроси в хранителната индустрия...
...- Административно управление: подреждане и класифициране надокументи, деклариране пред каси и данъчни служби, проследяване на досиета и управлениена спорове.
Намерете нашите други пакети на нашия уебсайт: http://www.gestionservices17.com/index.php/votre-aide-administrative-sur-mesure/...
Kneip е водещ доставчик на услуги и софтуер в световната индустрия на инвестиционните фондове. Ние работим с мениджъри и администратори на фондове от цял свят, за да агрегатираме, форматираме и разпространяваме техните данни и документи с информация за фондовете. Предлагаме решения за управлениена данни, отчетност и разпространение, които позволяват на нашите клиенти да освободят времето си, за да се фокусират върху сърцевината на своя бизнес.
... управляемите печатни услуги от групата Photizio, водеща фирма за трансформация. Ние сме също така акредитиран член на NAPPS. NAPPS е сертификационният орган за индустрията за управлениенадокументи и MPS в Обединеното кралство. PRINCIPAL е сертифициран с акредитации ISO 9001 и ISO 14001 за системи за управлениена качеството и управлениена околната среда. Тези награди признават нашата ангажираност към операциите на най-високо ниво.
... работа
• Системно индивидуално коучинг за младежи и възрастни
• 100% финансирано, постоянен старт
Намери мотивация и изследвай своите наклонности и способности. Намери подходящата професия и кандидатствай професионално. Получи безплатна консултация от нас.
Съдържание
Коучинг, анализ на потенциала, документи за кандидатстване, търсене на работа, интервюта, комуникация, управлениена времето, мотивация, поставяне и постигане на цели, управлениена стреса, преодоляване на страхове, премахване на пречки и затруднения, стаж, работа, обучение, следване...
...Инфокопи е търговец на едро и дистрибутор на KYOCERA. Неговата гама от продукти включва принтери, многофункционални устройства, системи за голям формат, компоненти, консумативи и "Решения за управлениенадокументи". Тези продукти предлагат на клиента уникална комбинация от иновации, висококачествени драйвери за печат и компоненти с дълъг живот. Резултатът е най-ниската обща цена на притежание в индустрията и висока ефективност в всяка работна среда.
Търговските компании с 1 до 50 служители обикновено нямат достъп до интегрирани софтуерни решения от типа ERP. Въпреки това, те търсят софтуер за управление, който да обединява всичко, способен да управлява поръчките на клиенти и доставчици, да редактира документи (оферти, товарителници, фактури...), работещ в мрежа и достъпен на Mac, PC и дори в интернет. Това предлага Booster Pro ERP. За първи...
... APPlus - EN 12101-3: 2002 и UNE EN 12101-3: 2002 / AC: 2006 • CE сертификат (EN 12101-3) • Сертификат за съответствие на TSE Турския институт за стандарти • Документи за вътрешни свойства на TOBB • ISO 9001: 2008 Система за управлениена качеството • ISO 14001: 2004 Система за управлениена околната среда • ISO 10002: 2004 Система за управлениена удовлетвореността на клиентите • ISO 18001: 2007 OHSAS Система за управлениена здравето и безопасността при работа...
... софтуера за управлениена работата на Eworks Manager можете да спестите време и пари от нещата, с които иначе бихте били заети, като например сортиране на безкрайна купчина финансови документи или ръчно подписване на работни листове. Софтуерът за управлениена работата може да бъде промяната, която ви е необходима в техническата ви област, независимо дали става въпрос за ВиК услуги, строителство, електрически работи, градинарство и др.
... административното, счетоводното, данъчното и социалното управление. Ние предоставяме на МСП ефективен софтуер за заплати, който позволява аутсорсинг на изготвянето на заплатите. Също така, нашата счетоводна производствена система ви позволява да прехвърляте дистанционно всички ваши документи, за да улесните обмена на счетоводни, данъчни или всякакви други документи.
Онлайн управление за самостоятелно заети, което заслужавате
Вашият личен съветник винаги с вас за предприемачи, самостоятелно заети и малки и средни предприятия. Всичко, от което се нуждаете от една консултантска услуга, е в ръцете ви.
Управление за самостоятелно заети 100% онлайн
Достъп до всички ваши документи и данни по всяко време и от всяко място.
Без ангажименти и дългосрочни договори
Ние...
... и устройства за приемане на поръчки, касови апарати, управлениена склада, доставка на ръчни устройства и фискални принтери и производствени устройства, поддръжка на нашия хардуер и софтуер. Разработка на управленски софтуер, счетоводство и склад, софтуер за предаване на данни, системи за разпознаване на графометричен подпис и електронно архивиране надокументи, заместително архивиране, системи за геолокация.