Вашият специалист по цифрови копирни машини Canon, принтери и факсове: черно-бели копирни машини, цветни копирни машини, черно-бели и цветни лазерни принтери, планови принтери, професионални документни скенери, системи за цифрово диктуване, унищожители надокументи, решения за управлениенадокументи.
INDUS-VBS GmbH подкрепя своите клиенти по целия свят като доставчик на DMS решения, носител на знания и консултантска услуга. Генерираме добавена стойност чрез по-висока ефективност в организацията и проектната икономика с нашето DMS решение LogicalDOC. Области на приложение на LogicalDOC: Събиране и управлениенадокументи Пълнотекстово индексиране и търсене Планирано обработване надокументи...
... избереш нас?
• Експерти в онлайн прехвърляния: Разполагаме с екип от професионалисти с дългогодишен опит в прехвърлянето на превозни средства, което ни позволява да гарантираме бърза и ефективна услуга.
• 100% онлайн услуга: Можеш да извършиш цялото управлениена прехвърлянето онлайн, без необходимост от посещение на нашите офиси.
• Персонализирано обслужване: Ние те съветваме и придружаваме през...
... платформа, като достъп до архив на персонала, управлениенадокументи, отчитане и контрол на присъствията, онлайн одобрение на разрешения и командировки, управлениена разходни отчети, попълване на работни листове, управлениена курсове за обучение и компетенции и др.
... пощенски разпратки с оптичен контрол, пълно управление (рязане по формат, сгъване, събиране,...), поставяне в плик на всички стандартни и нестандартни формати, вмъкване и възможност за машинно залепване на триизмерни обекти, механично заплащане, ръчна обработка на немеханизируеми проекти,...
... търговски документи,● програма за мониторинг на работното време на служителите,● изчисляване на европейски субсидии. Професионално консултиране и пълна подкрепа при внедряване на избрани решения. Помощ при създаване или преобразуване на фирма. Всеки новосъздаден собственик на фирма може да разчита на разбиране и помощ. Ще намерим субсидии, ще напишем бизнес план, ще посочим правилната посока. Няма да...
... на почви, химия и бои, лекарства и козметика, здравеопазване и социални услуги, хотелиерство и ресторантьорство, напитки и храни, опаковки и опазване на околната среда, осиновяване на деца, образование, обучение, наука, селскостопанска техника, управлениена отпадъци, ремонт на кораби; маркетинг и реклама; дипломи, удостоверения, сертификати Общ заклет ПРЕВОДАЧ при учредяване на фирми, договори...
OUTSIDE-BO е компания, специализирана в управлението на административни задачи в Back-Office, предлагаща решения за аутсорсинг за вашата: администрация на продажбите, покупки, следпродажбен сервиз, проследяване на поръчки, управлениенадокументи, управлениена бази данни, въвеждане на фактури, напомняне на клиенти. Административен аутсорсинг BPO администрация доставки back-office покупки back-office доставки административна поддръжка...
...
- ZUS
- GUS
- PFRON
- Заявления до Агенцията по заетостта за финансиране
- Откриване на бизнес
- PIT
Компетенции:
- Над двадесет години опит в счетоводството, кадрите и бизнес темите
- Завършено висше образование по Счетоводство и Финанси в Факултета по управлениена Икономическия университет в Краков
- Завършено висше образование по Полска филология в Факултета по филология и история на Висшето педагогическо училище в Ченстохова
- Систематично участие в голям брой курсове, тематични и браншови обучения...
... решения, разработени на нейната платформа. От друга страна, UnifiedPost предлага и решения благодарение на различните партньорства, които има с други компании, като мрежи за електронно фактуриране, сканиране, печат, пощенски компании и управлениенадокументи.
... последно място, резервацията на храната за всеки пациент. В индустрията, независимо от приложението, се налага да се управлява голям брой идентификационни кодове на суровини или продукти, които влизат, и също толкова голям брой идентификационни кодове на продукти, които излизат. В транспорта, издаването на билети, управлението на пътувателни документи и тяхната валидизация днес може спокойно да се извършва на борда на автобуса, трамвая или влака. Навсякъде, където има поръчка за събиране и управление, ASAC предоставя правилната техника.
... системи; системи за дистанционно управление и управлениена малки обекти, както и за по-изискващи дейности. Извършваме целеви проучвания на съществуващи инфраструктури, насочени към проектиране на интервенции за привеждане в съответствие с нормативните изисквания, технологична реновация и енергийна ефективност. Внедряваме организирани системи за поддръжка в рамките на управленски инфраструктури на...
KMF SERVICES предлага възможността на професионалисти и частни лица да имат секретар без наемане. Всъщност, ние сме независим секретариат, който работи на място или дистанционно, за да предоставим помощ за административното управление, като: - написване на писма, - създаване на бази данни, - издаване на оферти, фактури, поръчки, - създаване на комуникационни инструменти, - класифициране и архивиране надокументи, - и др. Повече информация на нашия уебсайт.
...както и съответните диаграми на Гант, PERT и производителност. Изготвяме планове за качество, безопасност и здраве, управлениена отпадъците, екологичен доклад и таблици с човешки ресурси и машини. Нашето покритие е национално, като си сътрудничим с строителни компании от цяла Испания. Сътрудничеството и диалогът са директни с компанията или обединението, което участва в всеки търг, никога с посредници. Също така не съвместяваме различни проекти, приемайки само една поръчка, стига нашият график да ни предостави достатъчно време за постигане на минимално качество.
...Офигарафик внася иновации в компаниите относно управлението надокументи и документалното управление, системите за печат с принтери и многофункционални устройства, печат с висока производителност и визуална комуникация чрез проектори, интерактивни дъски, екрани...
... партньори изгодни условия за доставка и плащане. Подкрепяме вашето пазарно присъствие с координирани маркетингови мерки. По желание изпращаме големи пратки или спешни доставки с вашите транспортни документи.
ВИСОКА НАЛИЧНОСТ / ГОЛЯМ СКЛАДОВ НАЛИЧНОСТ
ГЛОБАЛНО ИЗТОЧВАНЕ
МАРКЕТИНГ / РЕКЛАМА ЗА ПАРТНЬОРИТЕ
КОНСИГНАЦИОНЕН СКЛАД
ПРОФЕСИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕНА ЗАКУПКИТЕ
ДОСТАВКИ В ТОЧЕН МОМЕНТ...
...безплатно, на оферти за изпълнение на поръчки на клиента (инсталация, ремонт на повреди, поддръжка и т.н.).Подготовка и проектиране на необходимите проекти за изпълнение и легализация на вашите строежи.Управление на необходимите процедури за легализация в съответните органи; управление пред Доставчика и Делегацията на Индустрията на необходимите документи за изпълнение на строежите.Услуга за поддръжка на индустриални и/или търговски инсталации.Изпълнение на всякакъв вид електрически инсталации в ниско напрежение.
... по приемане;
- услуги по управлениена проекти;
- подготовка на социално-икономически оценки, анализи на разходите и ползите за различни проекти;
- популяризиране на проекти и изпълнение на административни дейности;
- подготовка надокументи за териториално и стратегическо планиране (общи/специални/детайлни планове), стратегическо развитие и планове за действие на общините;
- предоставяне на оценка на въздействието върху околната среда и стратегическа оценка на околната среда;
- подготовка на технически проекти за строителство и реконструкция.
Разговорен партньор за цялата ви ИКТ. Offimac предлага широк спектър от решения. Нашите клиенти могат да реализират цялата си ИКТ с нас, което спестява време и пари и гарантира, че една страна поема крайната отговорност за безупречно работещото цяло. Многообразие от решения, 4 стълба: 1° ИКТ хардуер, мрежи, облак (хостинг) 2° Сектори специфичен ERP софтуер 3° Бизнес интелигентност 4° Управлениена информация и документи, SharePoint, E-работни потоци.
...
Услуги в областта на пространството:
- Консултации при стратегическо планиране на настаняването
- Изготвяне на програма с изисквания
- Разработване и внедряване на "Новия свят на работа"
- Планиране на пространството
- Интериорен дизайн
- Управлениена премествания
- Управлениена проекти
- Консултации в областта науправлениена съоръжения и активи
Софтуерни инструменти:
- Проектна библиотека (PL5...
Schadenfux24.de GmbH SchadenFux24 - Лесният начин за управлениена застрахователни щети. Активно сътрудничество на всички участници в щетите. Цифрово и прозрачно. В цифровия файл за щети могат да се задават срещи и да се създават задачи, както и да се качват документи. Чат функцията предлага непрекъсната, прозрачна и бърза комуникация между всички страни. До 50% спестяване на време. До 65...
...Документи винаги актуални - Намерете правилната информация в правилния момент: Централизирайте информацията, Всички страни могат да работят по същите документи, Дръжте контрола върху нивата на ревизия, Наблюдавайте статуса на одобрение на документите.
6. Последващи действия - Решете областта на загриженост: Проследявайте действията през целия жизнен цикъл на проекта, Управлявайте несъответствията, Предприемете корективни действия и следете за тях, Дръжте проектния екип ангажиран.
All Printing Services е водеща група в областта на копирането надокументи, дигиталния и офсетов печат, свързването и завършването надокументи като цяло. All Printing Services ви предлага: - Услуги за копиране - Услуги за печат на променливи данни (VDP) - Офсетов печат (без подизпълнение) - Дизайн и създаване - Услуги за завършване, декорация и свързване - Услуги за управлениена съоръжения и аутсорсинг чрез използване на съвременни и ефективни оборудвания, овладяване на дигитални технологии и комуникации от най-висок клас, ефективни продукти и услуги и висококвалифициран персонал.
... позволява да предлага услуги за управлениена данни, приложими както в маркирането чрез етикети, така и в управлението и печатането на транзакционни и промоционални документи.
От управлението на данните до финалната доставка, Ipex предлага персонализирана услуга и иновационни решения, като стриктно спазва производствените процеси и сроковете за доставка.
За да може да осигури различните фази на...
...
- Проследяване на поръчките,
- Приемане и количествена и качествена проверка на поръчките,
- Контрол на качеството и организация на инспекции от трети страни,
- Специално съхранение, етикетиране, опаковане на продуктите,
- Логистика: консолидиране, поставяне в контейнери и изпращане,
- Управлениена транспортите, експортни документи, административни формалности за внос, митнически процедури и доставка на място,
- Управлениена графиците, както и административна и финансова обработка на досиетата.
... управлениена инфраструктурата. Разработили сме решения в областта на абонаментни системи, управлениенадокументи, управлениена ИТ инфраструктура за известни международни компании, решения за сътрудничество за публични органи и много други. Известни сме като партньор, който създава стойност, помагайки на компаниите да увеличат своята ефективност и приходи чрез нашите ИТ решения. Винаги се...
RIGHT INK е агенция за превод надокументи и уебсайтове. Независимо дали става въпрос за превод на технически, юридически и редакционни документи или уебсайтове, управлението на проектите за превод на нашите клиенти е нашата работа. Ние ви предлагаме: пълен набор от услуги за превод за индивидуално предложение, ефективен метод и иновативни инструменти за управлениена вашите проекти за превод, бързи, качествени и професионални преводи, както казват нашите клиенти, и гаранция за услуги за превод, извършвани от професионални, страстни и специализирани преводачи.
... един непълен списък на задачите, които нашите сътрудници могат да изпълняват: - Програмиране (във всички езици) - Управлениена електронна поща - Обслужване на клиенти - Управлениена покупки - Уеб писане - Обработка на текст - Архивиране надокументи - Поддръжка - Търсене на кандидати за агенция за подбор на персонал Този списък не е ограничителен и много персонализирани задачи могат да бъдат обсъдени. За да научите повече, моля, свържете се с нас.
DATAPOINT е водещ български доставчик на система от типа Virtual Data Room (VDR), т.е. приложение, достъпно през интернет, което има за цел ефективно управлениена конфиденциални документи вътре и извън организацията. То служи за безопасно съхранение и контролирано споделяне и обмен на файлове, с акцент върху сътрудничеството между членовете на различни организации. Позволява на неограничен брой...
... и прост за разбиране и лесен за предаване. Благодарение на утвърдени партньорства можем да предоставим услуги за една компания в 360 градуса: управленски софтуер, приложен софтуер, електронно фактуриране, управлениенадокументи, специализирани приложения, интелигентни многофункционални принтери - всичко динамично свързано и взаимосвързано. От нашите доставчици взимаме и изискваме най-доброто, за...