...които имат обширни познания за областите, в които оперират. Това означава, че можем да предоставим цялостно покритие на конкурентна цена. Всички документи се обработват вътрешно. Ние също така осигуряваме нашите клиенти да бъдат информирани за последните новини и развития в индустрията, включително правни промени, които могат да повлияят на техния бизнес или на тяхната застрахователна полица.
Основана през 1977 г., SPRL Babusiaux разпространява офис продукти на Ricoh и Brother: копирни машини, многофункционални устройства, принтери, факс машини, решения за архивиране, управлениенадокументи, контрол на разходите за печат, етикетиращи устройства и системи за надписване,... Нашият каталог Burodial предлага богат избор от офис мебели: маси, столове, шкафове, рафтове, гардероби, осветителни тела,... Придайте финален щрих на вашите печатни материали с нашите перфоратори, ламиниращи машини, резачки,... Премахнете вашите конфиденциални документи с устройствата Intimus.
... областта на бизнес процесите и транзакционната комуникация: от транзакционен печат до цифрови документни решения и управлениена входящи документи. Четирите локации за документоизход предлагат нови концепции за пощенски услуги. Цифровото клиентско изживяване повишава анализа на данни и прозорливостта, както и сигурната обработка и съхранение на данни в собственото, излишно централно хранилище...
...от графичното проучване до финалния печат с офсетна технология. Предлагаме широка гама от продукти, включително визитки, покани и картички, писма с лого, блокчета, самокопиращи се брошури, флаери, сгъваеми листовки, плакати, книги, списания, каталози, листовки с метална скоба, джобни, стенни, холандски и настолни календари, пликове, торбички, папки и папки с документи. Посетете нашия уебсайт и създайте вашата персонализирана оферта: ще имате възможност да изберете всички желани опции, включително формат и вид на подвързията.
... пространство - Улесняване на достъпа и търсенето на вашето съдържание за спестяване на време - Избягване на загубата и влошаването на вашите документи. От 1971 г. ние сме избрали да останем компания с човешки размери, където вниманието към детайла, способността да се адаптираме технически с времето и безупречното качество на услугите определят ценностите на SOTIEG. Присъединете се към нас и нека поговорим за вашия проект! Нашите области на експертиза: Електронно управлениенадокументи, GED, Сканиране, Въвеждане на данни, OCR обработка, Индексиране, Документна инженерия и Архивиране.
... компании и малки компании, които искат да имат преглед над финансите си. Продуктите на Acubiz са цифрови и събират всичко в облака, така че получавате безхартиена система - нашите решения за документи са по-ефективни, сигурни и екологични. Повече от 700 компании по целия свят използват нашите програми. Обслужваме сред другото Saxobank, община Слагелсе и Камерадвоката, искате ли и вие да опитате нашите продукти? Нашият най-популярен продукт, Acubiz EMS, опростява, автоматизира и обединява всичко, свързано с отчет на разходите и управлениенадокументи, например отчет за пътувания и регистрация на часове.
Какъвто и да е вашият проект - брошура, папка, пощенска разпратка, годишен отчет, плакат, книга, списание, стикер, wobler, календар… - при JCBGAM ще намерите идеалното решение за всичките си нужди от дигитален и офсетов печат. Пълно решение, включващо предпечат, печат и довършителни работи на вашите документи, както и логистика на вашите поръчки и управлениена доставките. Всичко това е осигурено на всяка стъпка от специалисти.
...концептуално проучване, предварително проучване и проект, детайлно проучване, проучване за изпълнение...), управлениена проекти, документи за консултация на предприятия, управлениена строителството, приемане на инсталации, експлоатация и поддръжка.
...
Професионални услуги: Превръщане на вашите бизнес цели в реалност.
Управлявани услуги, управлениена проекти, проверка на сигурността на лингвисти и одобрение, персонализирано развитие и интеграция, анализатори на открития и бизнес системи, миграция на данни, хостинг, внедряване и обучение.
... създаването и разпространението надокументи в свързани работни потоци. Създаваме за вас оптимални шаблони за документи и осигуряваме централизирано управлениена текстови блокове и процеси, основани на правила. Нашият продукт INFINICA Product Suite може да се свърже безпроблемно с всички съществуващи бизнес приложения. Получавате софтуерни решения за създаване на автоматизирани документи в голямо количество и за персонализирани документи в индивидуалната комуникация с клиентите с интерактивни електронни формуляри.
... (GMP), Сертификат за хигиена и санитария ISO 13027, Сертификат за система за управлениена качеството ISO 9001, Сертификат за система за управлениена безопасността на храните ISO 22000, Сертификат за система за управлениена околната среда ISO 14001 и ХАЛАЛ сертификат.
С нашите безупречни стандарти за качество и хигиена във всяка част от нашата работа.
... за използване на административния интерфейс на онлайн сайта, места за стажове, актуализирани ежедневно информационни системи и инструменти, гарантиращи отлично обслужване в областта на обработката на данни. Можем да предложим услуги за управление и споделяне надокументи и системи за архивиране.
От създаването си през 1985 г. Ricoh Belgium винаги е еволюирала заедно с пазара и технологията. Освен ролята на доставчик на офис оборудване, Ricoh Belgium днес предлага на своите клиенти решения за печат (офис решения), управлениенадокументи (управлявани услуги за документи), устройства за печатна продукция (печатна продукция) и управлениена ИТ услуги (управлявани ИТ услуги). Целта на Ricoh...
Нашият екип в Бромли-бай-Боу разполага с експертиза и знания, за да трансформира информацията и данните на вашата компания в корпоративен актив. Нашите услуги предоставят цялостни решения за информация, съхранение и достъп - максимизирайки стойността на вашата корпоративна памет. Нашите офиси са стратегически разположени за интелигентно и навременно разпространение, където и да е вашето изискване. Нашите услуги включват цифрово изображение, управлениена медии и управлениенадокументи.
... (резервиран достъп, сигурни връзки, приемане на поръчки, управлениенадокументи, автоматизирани имейл известия,...). Качеството на нашата работа ни позволи да подкрепим много професионалисти и компании от нашия регион, за да могат те да усвоят новите цифрови практики и да интегрират тези технологии с цел подобряване на конкурентоспособността си. Ние подкрепяме компаниите в реализирането на маркетингова...
От нашия дългогодишен опит в консултирането на малки и средни предприятия относно предотвратяването на трудови рискове, разработихме облачен софтуер за управлениенадокументи, който улеснява спазването на изискванията. Управителят надокументи VITRAdoc е документален мениджър, който ефективно контролира необходимите документи за ежедневното функциониране на малките и средни предприятия. Неговата...
...Можем да помогнем на нашите партньори да изпълнят своите екологични задължения за управлениена отпадъците и да предотвратят глоби за отпадъци. П.М.Р. ООД се ангажира с опазването на околната среда и спазването на други законови изисквания, предотвратяване на замърсяването, с непрекъснато подобряване на своето екологично представяне. Извършваме нашите дейности по управлениена отпадъците в съответствие с Закона за управлениена отпадъците и неговите изменящи разпоредби, в съответствие с регулаторните изисквания и специфични лицензи на органите. Намерете повече информация на нашия уебсайт!
Група Joos е иновативна графична компания, предлагаща широк спектър от продукти и услуги. Joos Print е активна в областта на печат на формуляри, защитен печат и управлениена печата. Joos Connect е специализирана в директния маркетинг и хиперперсонализираната комуникация. Joos Hybrid е специализирана в печат и аутсорсинг на транзакционни документи. Ние се грижим за вашата комуникация на хартия...
... успех за получаване на желаното финансиране. Предлагаме пълно ангажиране в процеса, като поемаме всички формалности и подготовка на необходимите документи, които трябва да бъдат представени за кандидатстване за тези помощи: • Идентификация на подходящите проекти за НИРД. • Търсене на подходяща линия на финансиране в зависимост от състоянието на компанията. • Уведомления за нови обяви. • Изготвяне и представяне на съответните документина предоставящите органи. Едно от предимствата, които предоставяме на нашите клиенти, е извършването на тези операции на принципа на успеха.
... обработка на вашата марка или патент в Испания и извън нея. Като юридическа консултация, извършваме всички услуги, свързани с недвижими имоти, съдействие при подписване на нотариални документи, учредяване и заличаване на регистрови тежести, покупко-продажба на дялове от дружества, търговски договори, завещания и дарения, декларации за наследници и всичко, свързано с ликвидацията на данъка върху...
... системи на Comarch и ги разширяваме с нови модули, включително интернет модули
• Системи за управлениенадокументи и работа в екип
• Системи за автоматизация и управление
• Оптимизация на производството и други процеси
• Мобилни приложения (Android система) и вградени системи (кассови апарати)
• Програмистки езици и техники, както и управлениена ИТ проекти
Фокусираме се върху предоставянето на програмни и обучителни услуги за бизнеса. Заповядайте да се свържете с нас!
...Офсетният и цифров печат за вашия бизнес, ние реализираме всички ваши печатни материали за комуникация, управление и сигнализация.
Нашият екип предлага също услуги по оформление, печат (офсетен и цифров) и довършителни работи на вашите документи.
Използваме растителни мастила и хартии от устойчиво управлявани гори и сме сертифицирани по Imprim'vert, Print Environnement и ISO 14001.
Boudard печатница ви гарантира бързи и спазени срокове.
Рекламни проекти - вземайки предвид нуждите на клиента, предлагаме креативни решения* и концепции за представяне на различни варианти на идея, концепция и дизайн и реализираме избраната опция.
Публикационни и интерактивни проекти - управлениена целия процес (от събиране на материалите до представяне на продукта), обработка надокументи, корекция, редактиране, превод, получаване на ISBN и други...
... съответствие с тези документи.
Нашата Политика за Качество
С цел да отговорим на нуждите и очакванията на нашите клиенти; Политиката за качество на нашата компания е да спазваме изискванията на системата за управлениена качеството, да подобряваме непрекъснато системата за управлениена качеството и да не правим компромиси с качеството на услугите при никакви обстоятелства.
... задоволи всяка заявка на своите клиенти: благодарение на междудисциплинарните компетенции на своите асоциирани членове, всеки с собствена специализация, Geo Art S.r.l. се оказва стратегически партньор в управлението надокументи и работи, свързани със строителния сектор. Студиото предлага пълен набор от услуги на своите клиенти: управлениена сгради, проектиране, ръководство на строителството...
People4You е агенция за хостеси и промоутъри. Тя предлага следните услуги:
- професионален и VIP прием
- обслужване на гардероб
- ориентация и разпределение
- придружаване
- раздаване на значки
- контрол на списъци
- раздаване на подаръци
- разпространение надокументи
- разпространение на флаери
- разпространение на рекламни мостри
- управление
- анимация
- разпространение на флаери...
Cincom Systems, дизайнер и доставчик на стратегически софтуер за предприятия, помага на водещи компании и групи да опростят своите сложни операции и да трансформират информацията си в конкурентно предимство вече повече от 40 години. Cincom обслужва хиляди клиенти на петте континента, предоставяйки им жизненоважен стратегически софтуер, включително управлениена взаимоотношенията с клиенти, решения за разработка на приложения, системи за управлениена бази данни, приложения за производство надокументи и индустриално управление.
... от правен превод, ние също сме правилният контакт. В Ibidem превеждаме практически всеки ден правни документи: договори, искови молби, нотариални актове и сертификати, устави на компании, годишни отчети... Предлагаме преводи на фирмени уебсайтове, блогове, системи за управлениена съдържание като Wordpress, онлайн магазини или електронни търговски платформи като Prestashop или Magento и др...
... успешен край. Ти избираш кои задачи искаш да делегираш, ние ще се погрижим за останалото. - Юридически съвети - от А до Я или ad hoc - Подготовка, изготвяне и проверка надокументи за поръчки - Проверка на решения за възлагане за управления и предприятия - Помощ и подкрепа при преговори - Проверка и оптимизация на оферти - (Вътрешни) Обучения, съобразени с твоето управление или предприятие...