...Octopus е лидер на пазара на онлайн счетоводство – "Cloud Accounting" – с над 25000 компании, чиято счетоводна работа се управлява от Octopus.
Освен счетоводството, Octopus предлага перфектно решение за автоматична обработка на банкови извлечения, електронно фактуриране (чрез мрежата PEPPOL) и електронно управлениенадокументи (GED).
Таблото за управление Octopus RealTime представя ключовите...
... напълно безплатна, вие ще получите оценка на вашето жилище, къща или парцел. Финансово консултиране » Консултации, управление и обработка на ипотечни кредити. » Консултации за изготвяне на договори, формализиране на операции предварително с всички подробности. » Гарантираме бързина и ефективност на вашето управление. Управление » Нашият екип от управители може да обработи всякакъв вид документи: › Сертификати за обитаемост. › Плюсвалия. › Данък върху прехвърлянията. › Регистър на собствеността. › Наследства. › Пълномощия и др...
... одобрен икономически оператор, митнически складове, одобрени износители). Аутсорсинг на отдела за внос и износ на вашата компания. Автоматизация на процеса на генериране надокументи за износ. Пазарни доклади. Представителство на компании на международно ниво. В SourzzIn се фокусираме върху нуждите на клиента като основа за създаване на нашето предложение за стойност, работейки с ясна философия, прозрачност и доверие. Търсим най-оптималните опции и създаваме индивидуално решение за всеки клиент. Доверието като ценност.
... държавни органи
- Годишен отчет (финален отчет)
- Изготвяне на междинни отчети
- Изчисляване на лихвите
- Подготовка надокументи за получаване на банкови заеми
- Други услуги, поискани от клиента
Нашата специалност е обхватът на нашето счетоводно обслужване: компания с 1-3 служители и 50 фактури на месец плаща за нашето счетоводство 200 EUR месечно. В тази цена са включени всички описани по-горе услуги - включително и годишния отчет! В случай, че компанията не извършва определени операции за определен период от време, цената на счетоводството може да бъде намалена.
... летища/пристанища и гари.
- Персонализирани наличности по часове.
- Дълги разстояния и пътувания.
- VIP услуги.
- Сватби.
- Излизания в ресторанти и развлекателни зони.
- Управлениенадокументи.
Всички наши услуги включват: униформен шофьор, диети, неограничен пробег, паркинги, такси, вода, кърпички и освежаващи мокри кърпички.
След основаването си през 2002 г. започна бързото развитие. Днес pawisda е признат за водещ международен производител на софтуер в областта на цифровото управлениена пощата и имейлите. Софтуерът L-Vin е създаден, за да оптимизира вашето изпращане на поща. Той е специализиран в цифровизацията на вашето изходящо писмо. Хибридната функция приема вашите документи в цифров вид, обработва ги и ги...
...- Организирани работни места за Smart Working, съобразени с всяка нужда.
- Решения за управлениенадокументи и контрол на достъпа.
Нашият опит и техническите ни сертификати ни позволяват да предоставяме поддръжка на всякакви инсталирани устройства, включително и много марки. Нашата техническа поддръжка предвижда решаване на всякакви проблеми в рамките на 6 работни часа.
Нашата организация предлага серия от абсолютно иновативни и персонализирани услуги с финансови решения, краткосрочни и дългосрочни наеми, проекти за икономия и оптимизация на разходите.
... персонализирани продукти, така че придобивате само това, от което наистина се нуждаете. Спестете пари за други неща. Преходът към нашите продукти става безпроблемно. Ние се грижим за това, така че вие да можете да се занимавате с основната си работа. Чрез тесен контакт с нашите партньорски компании ви предоставяме основата да извлечете максимума от продуктите. Модернизирайте бизнеса си. В съответствие с изискванията на вашата компания предлагаме следните решения: ERP софтуер, управлениенадокументи, отчитане на работното време, уеб дизайн.
Екипът на EFALIA разработва и разпространява софтуер за електронно управлениенадокументи (GED) за компании, които искат да дигитализират процесите на обработка на бизнес документи с цел подобряване на производителността и качеството на споделянето на информация. С помощта на софтуера за GED MULTIGEST можете да сканирате, класифицирате, управлявате и архивирате вашите писма, клиентски досиета...
...), Договори за наем, Данъчно консултиране (корпоративни данъци, данък върху добавената стойност) Управление и администриране на имоти: експерти с над 12 години опит. Особено внимание отделяме на неплатените задължения на общности, за да възстановим, при необходимост по съдебен ред, увредените интереси на собствениците, които днес са принудени да финансират своите длъжници. Специалисти в: Искове за суми, длъжници, процедури, свързани със Закона за собствеността (участие в събрания, оспорване на решения, искане на вноски), изготвяне на договори за наем.
... управлениена информационната сигурност, ISO 10002 Управлениена оплакванията на клиентите, ISO 17025 Акредитация на лаборатории, ISO 15189 Акредитация на медицински лаборатории, BRC Глобални стандарти за безопасност на храните, Добри земеделски практики, TSE Сертификат за компетентност на услугите, регистрация на марка, патент и CE сертификация, консултации, обучение, сертификация, получаване на...
SER с централа в Бон развива софтуер „Произведено в Германия“ за компании от всяка индустрия, организации и публични администрации. Напълно обслужващата Doxis4 iECM-сuite предлага гъвкави възможности за всякакви ECM сценарии. Към предлагането на решенията принадлежат автоматизирана обработка на входяща поща и фактури, електронно архивиране и управлениенадокументи, електронни досиета, архивиране на имейли, както и управлениена гъвкави (ad hoc) и силно структурирани (нормативни) бизнес процеси.
Текнофорнитуре Италия ЕООД е компания, основана през 1996 г., която е отправна точка за предприятия и организации в IT сектора. Сървъри и системи за съхранение - компютри, лаптопи, работни станции - Управляващ софтуер и приложения - Професионални печатащи системи - Системи за управлениенадокументи HP, ASUS, FUJITSU, ACER, MSI, BROTHER, CANON, D-LINK, LENOVO, MICROSOFT, NETGEAR, PHILIPS, SAMSUNG...
...От бившето Бюро Модерн нв, отделът за офис машини продължава дейността си от 2006 г. под името Сервитоп нв.
Сервитоп предлага решения за управлениенадокументина съществуващи и нови клиенти в рамките на тяхната организация. Това се извършва по индивидуален подход и в зависимост от нуждите на клиента. Копирни машини, факсове, принтери, скенери и/или многофункционални устройства, с или без...
Urbanos предлага премиум решения в областта на интегрираната логистика, напълно съобразени с реалните нужди на пазарите, на които оперира. Специализирани сме в управлението надокументи, бизнес премествания, лични премествания, международни премествания, спешни доставки и експресна дистрибуция. Имаме също решения за логистика, складиране, управлениена запаси, монтаж на щандове и логистика на произведения на изкуството.
... Франция и международно, както и анализ и оптимизация на клиентските спецификации (разходи, срокове, опаковки, управлениена източниците и остаряванията).
Seprolec извършва кабели и контрол по международните стандарти (IPC-A-610 Клас 2 и 3) и предлага всякакви размери на партиди, от прототипи до средносерийно производство, и всички видове стандартни и специфични компоненти, до 01005 и стъпка 0.3 мм.
Нашата предпечатна услуга е до вас за създаването на вашите документи. Компютъризираното управление позволява бързо изпълнение при повторно поръчване на вашите работи. Можете много лесно да качите вашите документи чрез нашия FTP. Вече почти 20 години ние използваме нашия опит в полза на нашите клиенти. Независимо дали става въпрос за 1, 2, 3 или 4 цвята, нашият екип ще извърши всички ваши работи с най-голямо внимание.
Вашият партньор всеки път, когато целите да внедрите електронна сигурност, електронни подписи, електронни доказателства, електронна идентификация и услуги за PKI сигурност, основани на управлението на вашите потоци и оперативни процеси, потоци от документи или управлениена съдържанието на вашата компания.
Софтверни и системни интеграции; Каталогов софтуер за интернет, CD-ROM и хартия; Създаване на техническа документация, ръководства за употреба и наръчници; Превод на техническа документация, индустриални решения; Бизнес процеси; Управлениенадокументи; Управлениена информация, услуги за обработка на информация; Софтуерни услуги. Софтверни и системни интеграции; Каталогов софтуер за интернет, CD-ROM и хартия; Създаване на техническа документация, ръководства за употреба и наръчници; Превод на техническа документация.
... управление. Спешен повик за инженери на дежурство 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Проучвания за енергийна ефективност и управлениена отпадъците. Управлениена качествения контрол за подизпълнители, спазване и оперативни процедури. Оценки на рисковете и системи за безопасни работни документи и контрол на документите.
...inDMS е решение за управлениенадокументи и знания. В този пакет ще намерите всеки компонент, необходим за ефективно управлениенадокументи. Той позволява голям капацитет надокументи, персонализирани определения на работния поток, мониторинг надокументи и разпространение в всеки стандартен и персонализиран формат. Сигурността и конфиденциалността са осигурени с различни механизми за проверка...
Victor Buck Services е активна в пет области: Управлениена комуникацията - Управлениена съдържанието на предприятието - Архивиране - Юридически услуги - Управлениена печата и кореспонденцията. Ние предлагаме глобална верига от услуги за събиране на данни и извличане до доставката на информация, включваща превод, сливане, съставяне надокументи и доставка на файлове до тяхното законно архивиране.
... тежестта. Актуализиране на наемните състояния - Юридически: Изготвяне надокументи. Проследяване на процедури. Управление и контрол на застрахователните досиета. - Технически: Инсталиране на покани за участие в процедурата. Завършване на контрола на ремонтните работи. Необходимо профилактично обслужване за запазване на наследството и контрол на разходите за експлоатация на сградите.
... сейфове против пожар За истинска защита от пожар е най-добре да закупите сертифицирана каса. Под касите ще намерите нашата селекция от пожароустойчиви сейфове, подходящи за съхранение надокументи и данни. Сейфове против взлом и пожар За максимална защита е най-добре да изберете двойно сертифициран сейф. Сейфовете против взлом и пожар са тествани и сертифицирани за защита както от взлом, така и от пожар.
... развитие на тяхната работа. Ние сме бърза и сигурна алтернатива на традиционното банково финансиране, тъй като след бърза проверка на записките сме в състояние да ви дадем отговор и, след одобрение на проекта, ще получите удобно сумата, от която се нуждаете, за да продължите с дейността си. С ненадминати условия за финансиране, ние сме една от компаниите с най-голям опит в дисконтирането на записки, помагаща както на предприемачи, така и на самоосигуряващи се лица да продължат бизнеса си напред. Също така предлагаме услуга за управлениена събирания и неплатени задължения.
...-добре лидер в бранша. През 1989 година Автомата става упълномощен дистрибутор на първата компания в сектора: XEROX. Днес Автомата, освен че е Златен партньор на Xerox, е един от най-квалифицираните доставчици на решения за копиране и печат, цифрово копиране и печат, цифрово управлениена документооборота, архивиране надокументи в облака, автоматизирано архивиране, базирано на изкуствен интелект, и дигитализация.
... - Интелигентни печатни системи Ricoh: Мултифункционални A3 / A4 Черно и бяло / Цвят, Производствен печат, Големи формати 2 - Управлениенадокументи: Нашите решения за управлениенадокументи позволяват на вашите служители да намерят правилната информация, в правилния формат, в правилния момент, от всяко място 3 - Инструменти за комуникация (Проектори, Интерактивни дъски, Система за видеоконференции): Комуникационните услуги на Ricoh правят сътрудничеството и споделянето на информация в реално време още по-гладки.
Управлениена адреси и поддържане на данни
Създаване и форматиране надокументи от всякакъв вид (Word)
Фирмена кореспонденция както в страната, така и в чужбина (специално Италия)
Интернет проучвания
Планиране на срещи
Привличане на нови клиенти (телефонен контакт, имейли, рекламни писма)
Създаване и редактиране на таблици и бази данни (Excel, Access)
Създаване на презентации (PowerPoint)
Прости преводи на текстове немски-английски-италиански (без заверка)
Корекция и евентуални поправки на текстове (писма, уебсайтове и др.)
Транскрипции на интервюта и диктовки
…допълнително при запитване...
... и ефективно, пари. Съхранявайте важни документи, всички данни на клиентите и информация за KYC, генерирайте множество отчети и лесно одобрявайте депозити, тегления и други клиентски заявки. Високофункционален, спестяващ време и пари, ефективен и лесен за използване, Forex CRM на FX Back Office е най-добрият избор за вашия бизнес.