... добавена стойност, която подпомага клиентите си в внедряването на напреднали IT решения. Пълно решение за управлениена съдържание ECM (Управлениенадокументи, Архивиране, Оптично разпознаване на символи, разширен търсач). E-Flow: Платформа за услуги за електронно снабдяване уеб 2.0, която оптимизира отношенията ви с доставчиците. Symphonie – иновативно решение от ATS Conseil: Генератор на изчисления без програмиране, който поддържа сложни изчисления на вашите информационни системи. Sharepoint: Платформа за управлениена съдържание и интеграция на приложения, добре позната на Microsoft.
... позволяват директно възпроизвеждане на файлове Microsoft Office и DIVX от USB. Нашата нова концепция EZSIGN ви позволява да създавате и персонализирате вашето динамично съдържание от вашия компютър с едно кликване. LG ELECTRONICS FRANCE отговаря на вашите запитвания за оферти: лесно съставяйте вашите документи за отговор на търговски предложения.
... можеш да ги показваш навсякъде 2. С онлайн CRM можеш да управляваш всички свои клиенти, разполагайки с цялата им информация. 3. Всички твои търговски документи за продажба, за да не ги загубиш и да можеш да ги организираш 4. Перфектният инструмент за техническо обслужване и поддръжка, като имаш организирани всички инциденти с календари 5. Поддържай контрол на наличностите, разходите, покупките и доставчиците в реално време 6. Пълен дневник с различни календари и система за управлениена задачи, за да не забравиш нищо 7. Доклади за състоянието на твоята...
... структури за набавяне на инфраструктура, извършва правни оценки на рисковете, консултира по регулаторни изисквания и съответствие, изготвя и преглежда документи за участие в търгове и всички проектни споразумения (както търговски, така и финансови) и предоставя правно управлениена проекти. Г-н Бевън има също така опит в разработването на политики за инфраструктура, законодателство и регулации...
Vision е независим и специализиран доставчик на индивидуални решения за управлениена печата и документи, както и телекомуникации. Ние сме установили партньорства с Samsung, Canon и Ricoh и работим във всички бизнес сектори, включително образование, финанси и право, предоставяйки оборудване, софтуер и услуги на разнообразие от клиенти; от неправителствени организации до многонационални компании.
... Използване на вашите данни за перфектно оформление на всички ваши документи: фактури, ведомости за заплати, напомняния за плащане и т.н.
Управлениена запасите от вашите писма и пликове и прилагане на най-изгодните пощенски тарифи.
Електронни документи
Създаване, координация, интеграция и изпращане на вашите електронни документи, включително електронен подпис и електронно препоръчано...
... принтери, дубликатори, решения за управлениенадокументи,.. Стремим се да ви предоставим персонализирани решения за вашите нужди. Ние ви следим ежедневно, за да осигурим безупречно и постоянно функциониращо обслужване.
В Roncalli търсим максимално качество в нашите услуги с помощта на отличен екип, подготвен и много ангажиран. Нашите основни услуги са: директен маркетинг, логистични услуги, управлениенадокументи, промоционални подаръци, услуги по човешки ресурси, кетъринг услуги и производство и продажба на екологични продукти.
Roncalli е Специализираният трудов център на Фондация Хуан XXIII, който до...
Нашият пощенски сървър е разработен за вашите нужди
През последните 15 години IceWarp е използван в хиляди компании и интернет доставчици по целия свят, благодарение на голямата функционалност и лесното управление.
Пощенски сървър с GroupWare и управлениенадокументи, достъпен в интуитивен уеб пощенски клиент. Можете да добавите допълнителни модули като AntiSpam, AntiVirus, мигновени съобщения с видео разговори, мобилна синхронизация и много други към вашата лицензия.
... основаването на компанията, ScanDOK GmbH се счита за обучаваща организация в различни ИТ обучителни направления. Ние обучаваме и така инвестираме в нашето бъдеще.
Чрез строги споразумения за конфиденциалност, чувствителното боравене с вашите конфиденциални данни е нашият двигател и доказателство за нашия успех. Редовните одити и сертификации подчертават нашите амбициозни цели.
Ние запълваме пропастта между физическите и цифровите документи.
Високомотивиран екип с директни, лични контактни лица с нетърпение очаква вашите изисквания.
... качество, издаден от водещия доставчик на интелектуални ИТ услуги Inop's.
* Лабел Expert в управлениенадокументи, издаден от независимата организация ScoreFact след одит на нашите клиенти през 2017 г., след което беше подновен през 2018 г.
* Лабел Happy@work след одит на нашите служители от независимата компания ChoosemyCompany.
* Лабел French Tech.
Имаме офиси в Париж и Лион и работим в цяла Франция и в чужбина.
... документираме продуктите и услугите на всички езици - да проектираме, разработваме и поддържаме уебсайтове "плакат" или многоезични търговски сайтове - да проектираме, реализираме и произвеждаме комуникационни материали - да превеждаме търговски, маркетингови, технически (медицински, автомобилен, авиационен, информационен и др.), финансови, банкови документи... - да проектираме и разработваме системи за документна информация.
Xpress Data Systems е единственият собственик и оператор на системата за управлениена бизнеса CamisOnline.
CamisOnline е интегрирано онлайн решение за управлениена бизнеса, което предлага 30-дневен безплатен пробен период и без договор.
CamisOnline предоставя: клиентски записи, оферти, поръчки, изпращане, фактури, доставчици, поръчки за покупка, управлениенадокументи, контрол на запасите, бизнес отчети и персонализиране чрез качване на подпис и лого.
Намерете нашия уебсайт на www.camisonline.net.
ProScan е водеща компания за сканиране и дигитализация надокументи, която обхваща южната част на Англия. Ние сканираме и дигитализираме всички видове офис документи, големи формати чертежи и планове, както и свързани книги и снимки. С години опит в индустрията за управлениенадокументи, нашият малък, отдаден екип от професионалисти е тук, за да ви съветва и в крайна сметка да ви помогне с...
Ръководена от Анабел Кантон, магистър по право и професионалист в сферата на недвижимите имоти с над 15 години опит в сектора, като мениджър, експерт по преговори и сключване на сделки и договори, обработка на ипотечни документи и управлениена имущество. С капацитет и знания в изготвянето на оценки от различен характер, като е участвала, случайно, в някои от съдебен тип. Извършваме професионална фотосесия, виртуален тур и видео маркетинг, публикувайки във всички имотни портали, както и тяхното позициониране. Ние се грижим за целия процес на продажба.
Възстановяване на данни от твърди дискове, възстановяване на данни от RAID системи, възстановяване на данни от NAS, възстановяване на данни от USB флаш памети и карти с памет, архивиране на данни, онлайн архивиране, компютърна криминалистика.
Специалисти по възстановяване на данни с фокус върху възстановяването на дефектни твърди дискове и RAID системи. В допълнение към безплатния анализ се предлага услуга за възстановяване на данни на фиксирана цена.
Повече ИТ за по-малко пари. Anyfer обединява хардуер, софтуерни решения на базата на отворен код и услуги за поддръжка в атрактивни, високоефективни и икономически изгодни пакети.
3KV GmbH, компания на HPI AG, е водещ специализиран дистрибутор на ИТ мрежова инфраструктура и решения за сигурност, както и облачни решения с допълнителни услуги.
Backup ONE е създаден като спин-оф на успешния швейцарски облачен доставчик FileSync (www.filesync.ch) и предлага иновативни решения за резервно копиране от висок клас за физически лица и компании с най-висока сигурност.
Ръководства, софтуерни ръководства, решения за индустрията; Бизнес процеси; Системи за управлениена съдържанието, XML системи, системи за управлениенадокументи; Софтуер с база данни; Управлениена данни; Решения за управлениенадокументи; Създаване на документация, ръководства за употреба и ръководства; ИКТ услуги; Стандартен и системен софтуер; Уеб услуги и системи, редакционни системи, анимации; Видеа; Разширена реалност...
... знанията си, било то по професионални или лични причини? Нуждаете ли се от превод или легализация на документ за чужда страна? Искате ли вашите служители да научат и подобрят знанията си на друг език, с професионален или технически фокус? SIAP ви предлага разнообразие от услуги, адаптирани към вашите нужди: • Индивидуални курсове • Групови курсове • Интензивни курсове • Курсове по езици в чужбина • Тестове и изпити • Управлениена работа в чужбина • Превод и легализация надокументи • Износ и внос • Международни услуги...
...Архитектурно бюро с 37 години опит, специализирано в строителство, урбанизъм и съдебни експертизи, обработка на свързани документи (удостоверения за обитаване, енергийни сертификати, ITE и др.). Извършване на всякакъв вид строителни проекти в система "Управлениена проекти": жилищни, индустриални, хотелиерски, образователни, рехабилитация на сгради и др. Можете да донесете чекове; карти не, но могат да се правят разсрочени плащания. С достъп за хора с увреждания. Паркинг. Допускаме кучета.
... • Данъци на нерезиденти • Легализация надокументи и апостил • Процедури по чуждестранни въпроси - Управленски услуги (Регистърна администрация, по-специално в Регистри на собствеността, търговския регистър и регистъра на движимите вещи, Управление пред администрацията, Разнообразни процедури) - Услуги, свързани с защитата на личните данни.
...Продавам повдигач в перфектно състояние с всички налични документи във Франция. Капацитет на повдигане: 45000 кг. Часове на употреба: 24370 часа. Височина на повдигане: 13 500 мм. Двигател: 6 цилиндров Cummins. Трансмисия: Хидравличен преобразувател. Височина науправление: 4900 мм. Повдигаща мачта: Сингъл. Други аксесоари: 20/40° хидравличен разпределител.
Информационни услуги, Други бизнес дейности, не класифицирани другаде
Нашият екип в Мичам разполага с експертизата и знанията, за да трансформира информацията и данните на вашата компания в корпоративен актив. Нашите услуги предоставят цялостни решения за информация, съхранение и достъп - максимизирайки стойността на вашата корпоративна памет. Нашите офиси са стратегически разположени за интелигентно и навременно разпределение, независимо от вашите изисквания. Нашите услуги включват цифрово изображение, управлениена медии и управлениенадокументи.
...Предлагаме персонализирани споразумения в зависимост от типа на отпадъка за компании и търговски дейности за събиране, транспорт с лицензирани средства и управлениена отпадъци от опаковки (хартия/картон, пластмаса), други отпадъци като метали, електрически и електронни уреди (РАЕЕ), унищожаване надокументи, почистване на терени, консултации.
... разполагаме с платформа, която обединява над 2500 производствени инструмента в Европа и Китай. Тези инструменти са тествани и подбрани според важни критерии за изисквания в зависимост от тяхната производителност и съотношение цена/качество. Платформата на печатницата® представлява надеждна и допълваща мрежа. Експерти в печата: Перфектно контролираме различните предимства и недостатъци на всеки от печатните процеси, за да оптимизираме производствените разходи и да намалим бюджета ви за печатни документи.