... на автоматични преводи надокументи за сектора на инженерството
В LinguaVox предлагаме услуга за проверка и постредакция на автоматични преводи за технически и инженерни документи, осигурявайки резултати с високо качество на конкурентна цена. Използваме програми за асистиран превод, като преводни памети и инструменти за управлениена терминология, които подобряват последователността и точността в...
...С нашата система за управлениенадокументи ще получите важни предимства, като предотвратяване на влошаването на документа, достъп до информация от всяко място, едновременна консултация надокументи и др. Обадете ни се сега, за да ви информираме без задължения.
...Платформа за софтуер, насочена към управлението на корпоративни мрежи за спешен транспорт на национално и/или международно ниво, с необходимост от свързване на множество офиси и агенти към централизирана система за бази данни в реално време, установявайки насоките и правилата, по които трябва да се ръководи организацията.
Приложение, проектирано за управлениена експресни пратки, документи, пакети, пощенска дистрибуция и специализирани услуги, от момента на възникване на поръчка за услуга до завършването на процеса с доставката, покривайки изцяло оперативните и административните аспекти.
... посочите, и след като бъдат легализирани, ги изпращаме по спешна куриерска услуга. Ако имате въпроси относно легализациите преди или след Министерството на външните работи, свържете се с нас или ни се обадете по телефона. За да можем да ви предложим проучване на вашите нужди от легализация надокументи в Министерството на външните работи и да ви изготвим индивидуална оферта, моля, попълнете следния формуляр.
...e-doceo content manager позволява да се увеличи продуктивността и автономията при създаването и управлението на обучителни съдържания.
С функциите за управление можете да съхранявате, организирате и споделяте всички документи и материали. Разполага с контрол на версиите, функции за повторна употреба на ресурси и гаранция, в партньорство с IBM, за сигурността на вашите документи в облака.
От...
... параметри, за да обработват исканията на персонала в своята секция, като записите на заявителя, планирането и исканията за отпуски в съответните им отдели. Този модул също така улеснява исканията за разрешения, промени в планирането и индивидуалните предимства. Всичко това е интегрирано и се решава с няколко клика, премахвайки необходимостта от попълване на безкрайни документи и тяхното обработване. Служителите могат да подават искания за отпуски и да проверяват остатъците си с прост интернет браузър.
... готови проекти, ти задаваш цел и ние се грижим за цялостното управлениена процеса на превод. Нашият начин на работа се нарича Система Q, концентрат от надеждност, прецизност и ефективност.
Директно по същество: твоето съобщение достига до целта.
... продукти с над 300 референции, разделени на: Хранителна индустрия, Индустрия, Автомобилостроене, Перални, Строителство, Екологичен етикет, Зоосанитарни, Земеделие, Козметика и Аромати, Ароматизация, Биоциди, Дезинфектанти и Инсектициди. Извършваме цялостно управлениена процеса на създаване на гама от продукти, консултираме нашите клиенти по формулировката, обработката надокументи, дизайна на етикети и...
... транскрипция с много атрактивно съотношение цена-качество.
Следва да се подчертае, че Палиндром разполага с много опитен екип от професионалисти и работи с най-софистицираните компютърни инструменти на пазара, предлагайки голяма техническа компетентност. Палиндром има капацитет да управлява хиляди поръчки годишно за частни компании и публични организации от всякакъв вид, в проекти с голяма сложност и високи изисквания. Палиндром работи с надеждна система за управлениена качеството и разполага с сертификати по стандартите ISO 9001, ISO 17100 и ISO 18587.
АКО СТЕ ИЗНОСНА КОМПАНИЯ ИЛИ ИСКАТЕ ДА ЗАПОЧНЕТЕ ДА ИЗНАСЯТЕ:
Eintrade е приложение, проектирано и разработено за цифрово управлениена износните дейности: то позволява проследяване на износите, проследимост и автоматични документи, просто следвайки работния поток.
С приложението Eintrade ще:
- Издавате транспортни документи
- Следите износния процес
- Визуализирате логистичните - документалните и платежните работни потоци...
Решения за управлениенадокументи и дигитализация за компании - TBS Telecon Business Solutions е част от Група Телекон, специализирана в управлението надокументи, с над 30 години опит, предоставяйки бизнес решения, насочени към подобряване на ефективността, конкурентоспособността и рентабилността на нашите клиенти. Предоставяме консултации, инсталация и конфигурация на софтуер за дигитализация надокументи, а също така реализираме проекти за електронно фактуриране, стремейки се да автоматизираме задачи и да подобрим времето за реакция.
... за управлениена бизнес процеси (BPM) и модул за бизнес интелигентност, като едно от основните услуги, които предлагаме, са решения за електронно фактуриране. Всички тези ресурси ни позволяват да предлагаме ненадминато обслужване в дигитализацията и управлението надокументи, което осигурява оптимално управлениена информацията и, следователно, оптимално управлениена бизнес процесите. Всичко това се превръща в значителна икономия на разходи за нашите клиенти, като намалява времето за реакция благодарение на автоматизацията на процесите.
...Microsoft, IBM, Lexmark и Dell. TBS предлага услуги за управлениенадокументи, като автоматизация на документооборот и работни потоци (например, чрез софтуер ERP, CRM, ERP-SaaS или облачно управление) и аутсорсинг на съхранение и унищожаване надокументи. Сред партньорите му са авторитети в сектора като DocuWare, Esker, Dialogic и Microsoft. Мисията на Групо Телекон е да подпомага бизнеса...
...така и в частния сектор, избягвайки с нашата услуга опасни изтичания на информация от компаниите, предлагайки решение в документацията. С нашите услуги за поддръжка се стремим да предотвратим нежелан край на документите на вашата компания, в работни места и свързани архиви. От D I D конфиденциално на клиентите се предлага, в рамките на специфичните услуги за унищожаване надокументи, безплатна...
...Кустодия & Архивиране надокументи е основана през септември 1994 г. като испанска компания, специализирана в оптимизацията на производствените ресурси чрез вътрешно управлениена документацията в реално време. Създавайки дивизия LSF (LOCKED SUSPENDED FILING), като услуга за съхранение, дигитализация, доставка и унищожаване. В рамките на параметрите на тази услуга трябва да се подчертаят...
...
Забрави за счетоводството и данъчната отчетност на твоята компания, аз ще обработя всички твои документи, ще ги архивирам и ще подам всички данъци. Не е необходимо да имаш счетоводител на пълен работен ден, аз ще го направя по полуприсъствен и онлайн начин.
Финансово консултиране
Финансов консултант на твое разположение
Важно е парите в една компания и да ги контролираш е от съществено значение...
...- Напомняния.
- Изкопавания.
- Кремирания.
- Управлениена некролози в национални вестници.
- Танатестетика (грим на покойници).
- Венци и орнаменти.
- Гробници.
- Погребални бижута за пепел.
- Местни и провинциални погребения.
- Транспорт на останки.
* 24-часова услуга.
* Услуга за погребални домове, надгробни плочи и транспорт на останки. Погребални бижута за пепел.
* Погребални услуги на място и в зала за опело.
Посетете ни и поискайте повече информация. Очакваме ви.
... локализация на софтуер и приложения, включително тестване, управлениена версии и др. Преводачи и интерпретатори на английски, френски, немски, италиански, руски, арабски, китайски и японски за срещи, панаири, конгреси и събития в Мадрид, Барселона и други градове в Испания. Симултанна и последователна интерпретация. Точни и прецизни преводи, без грешки, плавни, естествени, сякаш са били написани на...
...преговори за цени, условия и договорни условия, срокове, овладяване на инкотермите, оферти, проследяване на развитието на нови продукти, поръчки, приемане и количествена и качествена проверка на поръчките, контрол на качеството и организация на инспекции от трети страни. Проверка на опаковката. Логистика: консолидиране, поставяне в контейнери и изпращане, управлениена транспорт, експортни документи, административни формалности за внос, митнически процедури и доставка на място, управлениена графиците, както и административна и финансова обработка на досиета.
... акцентираме на нашите звезди: Microsoft Office 2019 и Windows 10 Pro.
Microsoft Office 2019
Microsoft Office 2019 е незаменим инструмент в съвременната бизнес среда. Този пакет за производителност включва основни приложения като:
Word: Идеален за създаване и редактиране на текстови документи, с широка гама от шаблони и напреднали инструменти за форматиране.
Excel: Основен инструмент за управление и анализ на данни, с мощни функции за електронни таблици, графики и динамични таблици.
PowerPoint: Перфектен за създаване на впечатляващи презентации с инструменти за визуализация.
Консултации по управлениена труда в човешките ресурси включват изготвяне на заплати, професионално консултиране, визуализиране на информацията за вашите служители чрез бизнес анализ с множество показатели и автоматично подписване надокументи и договори.
Управлениена администрацията на персонала: Изчисляване на заплатите на вашите служители, изготвяне на договори, социални осигуровки, И.Р.П.Ф...
...Интегрирайте записите за дистанционна работа и присъствени записи в един и същ инструмент. Комбинирайте записи на работното място, през интернет и от мобилния телефон. Всичко се управлява от един единствен контролен панел. Подписвайте документи от всяко място и с пълна правна валидност благодарение на цифровия подпис. Изпращайте заплатите на всички служители автоматично благодарение на мениджъра на...
Quonext е технологична компания, специализирана в стратегическото консултиране на предприятия чрез решения за бизнес ERP, CRM, PMS и BI. Чрез услугите, които предлагаме, осигуряваме на компаниите инструменти, базирани на управлението на бизнеса, които им предоставят добавена стойност в специфични области като управлениенадокументи, оптимизация на вътрешни процеси или лоялност на клиентите...
Пълен софтуер за управлениена човешките ресурси за пазара в Португалия и Бразилия. С цифрово работно време, сайт за набиране и подбор, управлениена отпуски и отсъствия, отчети за HR, мобилно приложение, управлениенадокументи и много други. Открийте тук: https:-factorialhr.pt Ускорете и опростете процесите на HR, за да можете да се фокусирате върху растежа на екипа си, неговото обучение и...
... проучване на пазара. Непрекъснато проследяване на стоките, предназначени за внос и износ, тясно сътрудничество с глобални компании и доставчици. Управлениена поръчки и договори, свързани с преговори, работа с BL, CMR, AWB и други видове документи, свързани с дейността по внос и износ.
... превод, интерпретация, глас зад кадър и субтитри на видеа, оформление и форматиране надокументи, уебсайтове. Нашето качество се основава на системи за преводачески памети и управлениена терминологията. Разполагаме със система за управлениена преводачески проекти, която оптимизира качеството, намалява сроковете за доставка и редуцира цените. Обогатяваме съдържанието от всички области на знанието...
... подготовката на всички необходими документи
Предоставяне на услуги на преводач
Пълно придружаване на всички етапи на сделката
Подготовка на договор за покупко-продажба
Изчисляване на разходите
Постпродажбено обслужване и управлениена имоти
Бизнес консултиране
Най-добрите и надеждни инвестиционни проекти
Комерсиална недвижимост
Продажба на хотелски комплекси, хотели и винарни
Обекти...
Консултиране надокументи в обществени и частни институции. Консултиране и управлениена библиотечни процеси. Внедряване на безплатни софтуерни инструменти за архиви, библиотеки и музеи. Подкрепа за изследвания на лични архиви на емигранти.
Услуги за аутсорсинг, предлагаме услуги на търговски агенти (търговски мрежи, присъствени търговци, управлениена търговския обект, хостеси, промоутъри, аниматори...) Човешки ресурси, цифровизация надокументи, професионално разпространение на материали, услуги по почистване, имотни услуги,...
Предлагаме уникална услуга за управлениенадокументи, съхранение и поддръжка, която улеснява спазването на законовите задължения в областта на CAE.
ЗАЩО UCAE?
Поради нашите 10 години опит, защото сме водещи на пазара и защото се адаптираме към вашата компания.
УСЛУГИ
Персонализирана услуга за управлениенадокументи, съхранение и поддръжка, която улеснява спазването на нормите в CAE.
КОНТАКТ...