GRUPO GITDOC е водеща компания, специализирана в приложенията на новите технологии в сектора на Документалните услуги, с дълбока ангажираност към постигането на отлично качество. Присъства на пазара от 1990 година. Нашата дейност обхваща всички услуги в информационния сектор, свързани с управлението и обработката на документация: Управлениена архиви, Цифровизация на архиви, Съхранение на архиви, Управлениенадокументи и Автоматизация на процеси.
... клиента. Някои от услугите, които предлагаме: управлениена документация и архив, изготвяне на формални документи (писма, жалби, заявления, уведомления, договори между физически лица), превод надокументина френски, английски, испански, цялостна административна подкрепа: бази данни, управлениена клиенти и доставчици, бюджети и фактуриране, логистика, покупки, обслужване на клиенти, проследяване на...
... управлениена блогове. На всички езици и всяка комбинация между езици. Ние превеждаме документи от всякакъв вид: правни преводи, технически преводи, научни преводи, здравни преводи, кулинарни преводи, академични преводи, софтуерни преводи, архитектурни преводи, комуникационни преводи и преводи на ръководства и инструкции. Защото сме експерти в управлението на многоезични уебсайтове и работим по...
... илюстрация
- Издателски дизайн и оформление на книги и документи
- Стратегия и управлениена социални мрежи
- Консултации по маркетинг и корпоративна идентичност
ЗАЩО BESTEAM?
Близко, човешко отношение без излишни обещания. Анализираме твоите нужди и се адаптираме към тях.
Намираме се в Мадрид, налични онлайн от всяка точка.
Незабавна услуга, куриери в Сарагоса, 25 години на услуга на аргонската компания, ние сме професионалисти, наем на превозни средства с шофьор, широка гама, палетизирани стоки, пакетиране 24 часа, мотоциклети за документи и малки пакети, управление, съобщения, транспорт на общо ниво, персонализирана куриерска услуга, обадете ни се с пълно доверие 365 дни в годината, 24 часа в денонощието.
... за енергийна ефективност (CEE)
- Енергийни одити
- Акустични изследвания
- Оценки, експертизи и арбитражи
- Кадастрални отчети
- Заключения и сертификати
- Технически консултации
- Отчети за периодична поддръжка
- Регистриране надокументи
- Управлениена лицензи и субсидии
УРБАНИЗЪМ
- Топографски изследвания на парцели
- Подробни изследвания
- Урбанизация и граждански строежи
- Обединение и разделяне на парцели
- Парцелизация и повторна парцелизация
- Изземване и компенсация
- Озеленяване и ландшафтен дизайн
- Отчети за кадастъра
- Отчети за Регистъра на собствеността...
... персонализирани бази данни - Унищожаване надокументи с издаване на сертификат.
Управление чрез уеб от страна на клиента, с потребителско име и парола, за запитвания и заявки.
Документални центрове с затворен телевизионен кръг и с строги мерки за сигурност и против пожар.
Всички процеси се извършват изцяло от персонал и собствени средства на GRADO, без посредници и с абсолютна сериозност, конфиденциалност и сигурност.
Цени в зависимост от услугите, запитайте за оферта без задължение.
... управлениена активи за вашия хотел? Предлагаме ви нашата услуга за посредничество. Участваме в срещи с инвеститори и ви съветваме относно подписването на различни документи и договори. Обадете ни се и ще се запознаете с екип от изискващи, страстни и напълно ангажирани с вашия бизнес професионалисти. Екип, който ще се погрижи за всеки детайл.
... с всеки сектор, клиент и нужда. В disi сме специалисти в технологиите за разработка Microsoft .NET. Повечето програми и уеб приложения, които създаваме за нашите клиенти, се реализират, следвайки моделите на тази архитектура на разработка, която предлага множество предимства. disi предлага също разработка на решения, използвайки технологии JAVA и J2EE. Уеб приложения, уеб каталози и електронна търговия, управлениенадокументи / групов софтуер, мобилни приложения (PDA / Mobile), платформи с отворен код, платформи за електронно обучение и много други.
IRON MOUNTAIN, експерти в управлението надокументи, съхранение надокументи и данни, цифровизация и безопасно унищожаване, управлениена интелектуалната собственост, е глобална компания, посветена на съхранението, защитата и управлението на информация и активи. Ние защитаваме и съхраняваме бизнес документи, резервни ленти, електронни файлове, медицинска информация и други активи.
Помагаме на...
- Недвижими имоти, като наем на обикновени и ваканционни жилища, както и продажба на имоти.
- Застраховки.
- Управление и обработка надокументи.
- Комплексно консултиране на компании и физически лица.
- Управлениена общности.
- Финансови услуги.
- Подкрепа на предприемачи.
Ние сме онлайн консултация за самостоятелно заети и малки предприятия. Специалисти по счетоводство, данъци, управлениенадокументи и човешки ресурси. С над 15 години опит в правната и финансова сфера.
...Онлайн обучение за управлениена съдържанието и цифровите документи, техните нормативи, електронната фактура и сертифицираната дигитализация. Онлайн курс "Експерт по управлениена цифрови документи" - Университетска степен Онлайн курс "Експерт по управлениена цифрови изображения" - Университетска степен Онлайн курс "Нормативи и законодателство за управлениена документите" Онлайн курс...
Dataprius е софтуер за управлениенадокументи и споделено съхранение на файлове в облака. Създава частна мрежова среда за работа и управлениена файловете на компанията. Системата контролира достъпа до файловете чрез ключове и разрешения. Позволява проследяване и контрол както на файловете, така и на потребителите, които имат достъп и работят с тях. Dataprius представлява решение за много...
... управлението на вашите човешки ресурси. Сред тези функции са: - Управлениена заплатите - Управлениена отпуските и отсъствията - Проследяване на работното време - Управлениенадокументи с 100% легален електронен подпис - И много повече! Посетете нашия уебсайт, за да научите повече за нашето решение!
... узнаване на оценката чрез нашата платформа за управление е много лесен. Изисквания ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА ОЦЕНКА Разрешение за движение. Технически паспорт с валидна ITV. ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА ПРОДАЖБА Разрешение за движение. Технически паспорт с валидна ITV. Платен данък за движение за текущата година. Фактура за продажба. CIF. Валиден DNI на упълномощения подписващ и печат. Ръководства и книга за поддръжка. След...
... + професионални кантори + автосервизи + учебни центрове + хотели Общи решения + управлениена бизнеса, каса + счетоводство, данъчно облагане + управлениенадокументи + проекти и задачи + търговско проследяване + маркетинг и уеб присъствие ОНЛАЙН КОНСУЛТАНТ: Платформа за работа Консултации - Клиенти на компании, където в реално време се интегрират административните дейности на компаниите (издаване на фактури за продажба, въвеждане на фактури за разходи, покупки...) с счетоводните, данъчните и трудовите задачи на кантората. Всичко без синхронизации или прехвърляния. В реално време.
... избереш нас?
• Експерти в онлайн прехвърляния: Разполагаме с екип от професионалисти с дългогодишен опит в прехвърлянето на превозни средства, което ни позволява да гарантираме бърза и ефективна услуга.
• 100% онлайн услуга: Можеш да извършиш цялото управлениена прехвърлянето онлайн, без необходимост от посещение на нашите офиси.
• Персонализирано обслужване: Ние те съветваме и придружаваме през...
...както и съответните диаграми на Гант, PERT и производителност. Изготвяме планове за качество, безопасност и здраве, управлениена отпадъците, екологичен доклад и таблици с човешки ресурси и машини. Нашето покритие е национално, като си сътрудничим с строителни компании от цяла Испания. Сътрудничеството и диалогът са директни с компанията или обединението, което участва в всеки търг, никога с посредници. Също така не съвместяваме различни проекти, приемайки само една поръчка, стига нашият график да ни предостави достатъчно време за постигане на минимално качество.
...Офигарафик внася иновации в компаниите относно управлението надокументи и документалното управление, системите за печат с принтери и многофункционални устройства, печат с висока производителност и визуална комуникация чрез проектори, интерактивни дъски, екрани...
...безплатно, на оферти за изпълнение на поръчки на клиента (инсталация, ремонт на повреди, поддръжка и т.н.).Подготовка и проектиране на необходимите проекти за изпълнение и легализация на вашите строежи.Управление на необходимите процедури за легализация в съответните органи; управление пред Доставчика и Делегацията на Индустрията на необходимите документи за изпълнение на строежите.Услуга за поддръжка на индустриални и/или търговски инсталации.Изпълнение на всякакъв вид електрически инсталации в ниско напрежение.
... ви предложим оферта без ангажимент. Освен това, сред нашите "допълнителни" стойности, като компания за управлениена общности в Билбао, можем да изготвим инфографики. С тази техника ще можете да видите как ще изглежда вашата реновация на фасадата, ремонта на вашето жилище и т.н., в зависимост от избраните от вас довършителни работи. По този начин удовлетворението ще бъде гарантирано. Доверете се на нашата професионалност като управители на имоти в Голям Билбао!
...Инфокопи е търговец на едро и дистрибутор на KYOCERA. Неговата гама от продукти включва принтери, многофункционални устройства, системи за голям формат, компоненти, консумативи и "Решения за управлениенадокументи". Тези продукти предлагат на клиента уникална комбинация от иновации, висококачествени драйвери за печат и компоненти с дълъг живот. Резултатът е най-ниската обща цена на притежание в индустрията и висока ефективност в всяка работна среда.
Онлайн управление за самостоятелно заети, което заслужавате
Вашият личен съветник винаги с вас за предприемачи, самостоятелно заети и малки и средни предприятия. Всичко, от което се нуждаете от една консултантска услуга, е в ръцете ви.
Управление за самостоятелно заети 100% онлайн
Достъп до всички ваши документи и данни по всяко време и от всяко място.
Без ангажименти и дългосрочни договори
Ние...
От нашия дългогодишен опит в консултирането на малки и средни предприятия относно предотвратяването на трудови рискове, разработихме облачен софтуер за управлениенадокументи, който улеснява спазването на изискванията. Управителят надокументи VITRAdoc е документален мениджър, който ефективно контролира необходимите документи за ежедневното функциониране на малките и средни предприятия. Неговата...
... успех за получаване на желаното финансиране. Предлагаме пълно ангажиране в процеса, като поемаме всички формалности и подготовка на необходимите документи, които трябва да бъдат представени за кандидатстване за тези помощи: • Идентификация на подходящите проекти за НИРД. • Търсене на подходяща линия на финансиране в зависимост от състоянието на компанията. • Уведомления за нови обяви. • Изготвяне и представяне на съответните документина предоставящите органи. Едно от предимствата, които предоставяме на нашите клиенти, е извършването на тези операции на принципа на успеха.
... обработка на вашата марка или патент в Испания и извън нея. Като юридическа консултация, извършваме всички услуги, свързани с недвижими имоти, съдействие при подписване на нотариални документи, учредяване и заличаване на регистрови тежести, покупко-продажба на дялове от дружества, търговски договори, завещания и дарения, декларации за наследници и всичко, свързано с ликвидацията на данъка върху...
... напълно безплатна, вие ще получите оценка на вашето жилище, къща или парцел. Финансово консултиране » Консултации, управление и обработка на ипотечни кредити. » Консултации за изготвяне на договори, формализиране на операции предварително с всички подробности. » Гарантираме бързина и ефективност на вашето управление. Управление » Нашият екип от управители може да обработи всякакъв вид документи: › Сертификати за обитаемост. › Плюсвалия. › Данък върху прехвърлянията. › Регистър на собствеността. › Наследства. › Пълномощия и др...
... одобрен икономически оператор, митнически складове, одобрени износители). Аутсорсинг на отдела за внос и износ на вашата компания. Автоматизация на процеса на генериране надокументи за износ. Пазарни доклади. Представителство на компании на международно ниво. В SourzzIn се фокусираме върху нуждите на клиента като основа за създаване на нашето предложение за стойност, работейки с ясна философия, прозрачност и доверие. Търсим най-оптималните опции и създаваме индивидуално решение за всеки клиент. Доверието като ценност.