...
• Обработка на банкови транзакции
• Изготвяне и изпращане на оферти
• Обработка на фактури за покупки и/или продажби
• Управление на дебитори
• Управление на кредитори
Минимум 3 месеца
Секретарска работа
• Управление на имейли и/или график
• Помощ при проектиране на лого и фирмен стил
• Изготвяне и поръчка на рекламни материали
• Създаване на шаблони (цифрово)
• Настройка иуправление на CRM...
...Клиенти, Сървъри и Резервно копие. Можем да се похвалим и с години опит в системната администрация, както в света на Windows, така и в Open source, за които сме получили множество сертификати. Освен предимствата, посочени по-горе, нашата структура е в състояние да гарантира изключително конкурентни времена за реакция.
... професионалисти, които приемат сътрудничеството и процъфтяват в решаването на нови предизвикателства. Ние сме отлични в трансформирането на предизвикателствата в решения, а нашият ангажимент обхваща улесняването на регистрацията на компании в Ирландия. Независимо дали искате да регистрирате LTD компания, търсите услуги за регистрация на компании или желаете да започнете създаването на бизнес в Ирландия, Profincom LTD е вашият посветен партньор в навигирането на сложния ландшафт на корпоративната регистрация иадминистрация.
...Личностно развитие: управление на времето, стреса, управление на ресурсите, ... Данъци: обучение и помощ за подаване на данъчна декларация в Люксембург. Информатика: персонализирана подкрепа за потребителите на софтуер като BOB Sage за счетоводство, Microsoft Word, Excel и PowerPoint за офисна администрацияи Claris Filemaker Pro за управление на бази данни. Обученията са адаптирани към спецификите на вашия проект. Заедно разработваме гъвкава и развиваща се програма, която отчита вашите очаквания и нужди. Учебните материали са персонализирани, а конфиденциалността на данните е гарантирана.
... на материали до пълното управление на вашия склад, ние сме вашият партньор в логистиката. Правилното съхранение на материалите е основата на нашата услуга. Нашият сервиз включва денонощна готовност, доставка на строителни обекти, обработка на връщания иуправление на сертификати.
Ние сме специалисти в секторите енергийна индустрия, публична администрация, здравеопазване и ИТ, както и в металната и...
... части
ERAM разполага с много производствени технологии, като например стругови автомати, машини с криволинейно управление, CNC управлявани машини, CNC фрезови машини и много други.
Тъй като ERAM AG е доставчик за повечето индустриални сектори (например медицина, автомобилостроене, отбранителна техника, авиация, оптика, измервателна и контролна техника и много други), ние сме убедени, че сме...
...Fiducie, Финансово и Устойчиво в Циркулярната Икономика, подкрепя малките предприятия, които искат да работят устойчиво, в техните финанси и организация. Повече контрол върху бизнеса ти, по-добро управление на разходите и по-ясна представа за компанията ти в обществото. Искаш ли и ти това? Избери един от нашите пакети! Делегирай счетоводството и администрацията си на Fiducie. Пакет, съобразен с нуждите...
... над 10 държави, с приблизително 800 служители на сушата и над 14,000 екипажа на управлявани кораби, подкрепя успеха на компанията, устойчивостта на бизнеса и ориентираната към клиента философия. Обхватът на услугите на Marlow през последните три десетилетия се е разширил и сега включва напълно развити дейности в морското управление: Управление на екипажи; Пълно техническо управление на кораби; Надзор на ново строителство; Финанси иадминистрация; Подбор, обучение и безопасност на екипажа; и Офшорно наемане на екипажи.
Наставник и коуч в областта на изследователските умения и академичните умения за образователни институции в сферата на висшето професионално образование и научното образование. Също така ръководител на дипломни работи за студенти в висшето образование и научното образование в областта на бизнес администрацията и икономическите науки. Това са специалности като бизнес администрация, икономика, бизнес икономика, управление на малки предприятия и търговия на дребно, търговска икономика, финанси и др.
...можем да ви помогнем във всеки случай. Контейнери за отпадъци и растения,
Паркинг стойки за велосипеди, флагови стълбове, системи за управление на движението и навеси – ако искате да освежите общественото пространство в буквалния смисъл на думата, в polidesign ще намерите атрактивно разнообразие от продукти. Различни институции и компании поръчват при нас по равно.
Контейнери за отпадъци с...
... компании.
- Търсене на клиенти за производителите.
- Контрол на качеството на търгувания продукт.
- Управление на събирането.
- Управление на процеса на покупко-продажба.
- Онлайн маркетинг.
Както и други разнообразни услуги като:
- Представителство на панаири.
- Рекламации на продукти.
- Администрация на имоти.
- Управление на качеството.
- Проекти за строителство и легализации.
- Управление на субсидии.
...Kelly Services стана петата най-голяма организация в света за временна работа и предлага следните HR услуги: подбор и наемане на временен и постоянен персонал, управление на място и специфични проекти (аутсорсинг, предоставяне на персонал...). Kelly осигурява работа годишно на над 750,000 души в следните области: администрация/секретарски услуги, финанси и счетоводство, инженерство, информационни технологии, право, науки, маркетинг, лека индустрия, образование, здравеопазване, помощ в дома.
Транспорт на пълни товари. Дестинации: Бенелюкс, Франция, Германия,… Полуремаркета: всички полуремаркета са оборудвани с отварящи се покриви и отварящи се страни. Услуги на място: администрация, управление на запаси, опаковане, комплектоване и сглобяване, доставка до монтажните линии… Складови услуги: Eutraco разполага с 2 склада (Роселаре 15000 м², Шарлероа 25000 м²). Складовите дейности се подпомагат от софтуерна програма за управление на складовете (WMS), което позволява бързо и актуално проследяване.
ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ с приблизително 400 м2 площ, разпределени в 9 учебни стаи, а от друга страна разполагаме със собствени зони за управление, администрация, рецепция и склад. Всички наши учебни стаи разполагат с естествена светлина и просторни пространства за провеждане на практически занятия.
• Мултимедийни проектори.
• Мрежа за работа с множество работни места с WiFi.
С екип от високо...
Dronedesk е най-високо оцененото от потребителите уеб приложение за управление на операции с дронове за професионални пилоти на дронове.
То събира огромен набор от инструменти за бизнес администрацияи планиране на полети в едно сигурно уеб-базирано приложение. Лесно се адаптира за всякакъв размер на операцията - от самостоятелни пилоти до сложни корпоративни организации.
Dronedesk предоставя...
... между съдружници или администратори. Изготвяне на договори (прехвърляния или придобивания, партньорства, търговски агенции, трудови договори, наеми, заеми, депозити и др.) и устави (дружества и НПО). Строително право (отговорност на архитектите и предприемачите). Търговски наеми. Събиране на вземания. Реструктуриране на предприятия в затруднение (временна администрация, процедура за съдебна реорганизация (П.Р.Ж.), управление).
... употребявани палети с отлично качество. Тези палети се сортират старателно и се ремонтират професионално според строги стандарти. Arifal е признат производител на EPAL. За различни компании управляваме цялостното управление на палетния пул с цялата свързана администрация. Така клиентът не трябва да се притеснява и може по всяко време да разполага с необходимото количество и безупречно качество на палетите си.
...събития, спортни съоръжения, обществени институции иадминистрация, концепция и производство на светлинни рекламни инсталации, разработка на LED системи и производство на LED табели или светлинни рекламни инсталации. От самото начало разполагаме със собствена неонова стъкларска работилница, която осигурява NeonArt или модернизация, съобразена с изискванията за опазване на паметниците. Най-новата ни бизнес област е Digital Signage с наши собствени дисплеи, система за управление на съдържанието и обхваща управление на проекти от внедряването до обслужването.
Noordplusuitzendbureau BV е специализирана в управлението на персонал, управление на проекти, заплащане, подбор и наемане на персонал в аграрния, техническия и хранителния сектор. Ние ви освобождаваме от грижи с нашия професионален административен отдел, мениджъри на сметки, планиране и организация, както и шофьори, които също са координатори. Ние се грижим за вашите трудови договори, администрация на персонала, настаняване и транспорт.
Cbgroup, благодарение на присъствието на вътрешни професионалисти, предлага услуги на компании и частни лица. Професионалисти, регистрирани в съответните професионални организации, работят синергично, за да предоставят точни и навременни отговори на запитванията на клиентите. Предлагат се услуги по управление на бизнеса, инженерство, правно управлениеиадминистрация на имоти.
...
-> Управление на кореспонденцията
-> Въвеждане на данни
-> Процедури и административни формалности
-> Класифициране на документи
-> Проследяване на фактури на клиенти
Управление на покупки
-> Сравняване на товарителница/фактура
-> Създаване и проследяване на график
-> Подготовка на плащания
Връзка с заинтересованите страни
-> Управление на отношенията с доставчиците
-> Управление на клиентските отношения
-> Връзки с данъчната администрацияи социалните органи
-> Привилегирован контакт с вашата банка...
...които могат да подобрят корпоративното управление, управлението на кредити и ресурсите на територията. Осигуряваме на публичната администрация всички инструменти, насочени към оптимизиране на вътрешната ефективност, управлението на територията и увеличаване на оперативните способности. Нашите решения придружават публичната администрация към прозрачност, споделяне и комуникация с гражданите.
...продажби и маркетинг, администрацияи др. DO Recruitment Advisors предлага качествени решения за наемане, съобразени с нуждите на всички клиенти: Набиране и подбор, Изпълнителен подбор, Вътрешни решения за наемане, Консултации.
... ремонти на жилища - Професионално управление на наеми - Администрация на общности и имоти - Пренасяния - Комерсиализация на имоти - Консултантски и маркетингови услуги - Изследвания на инвестиции в недвижими имоти и жизнеспособност на инвестиции - Безплатна оценка на жилища - И др.
... различни потребителски групи. Менюта, прозорци и функции могат - в зависимост от нуждите - да бъдат индивидуално показвани или скривани. Контролът на достъпа се осъществява дори на ниво поле. Това позволява детайлна администрация, която същевременно намалява нуждата от обучение за действително използваните функции на съответните потребители/групи.
Прегледите могат да се сменят между табличен и...
... ресурси, маркетинг-продажби, счетоводство-управление, информационни технологии и офисна администрация, езици, недвижими имоти, безопасност и здраве. Част от нашите обучения е допустима за CPF, а нашата обучителна организация е регистрирана в DATADOCK и одобрена от CNAPS, което ни позволява да издаваме задължителната професионална карта в сферата на безопасността. Нашата обучителна организация е...
Продукти, инженерни услуги, техническо консултиране за покупка и продажба на недвижими имоти, изследвания, обучение, управлениеиадминистрация, включително аутсорсинг в частния, публичния и индустриалния сектор.
...LIFT софтуерът е специално разработен за бизнес услугите, където проектната администрацияи свързаното с нея отчитане на часове е в центъра на вниманието. Той предлага структура и процедури за лесно управление на проектите. Софтуерът се предлага като "SaaS", което означава Софтуер като Услуга. По този начин LIFT е напълно облекчаваща облачна услуга. От 1997 г. се фокусираме върху четири сектора и...
... задачите си в областите управление, риск и съответствие и ги изпълнявате в съответствие с правилата. GBTEC предлага инструмента като самостоятелно решение или като интегрално модул на BIC Suite. Клиентите на GBTEC включват както множество DAX корпорации, така и средни предприятия и публичната администрация. Повече информация на www.gbtec.com/de.
... за Умни решения за управление на жилищни сгради. Управлениеиадминистрация на жилищни сгради. Управляваме жилищни сгради, революционизирайки идеята за администратор. Нашата идея е да намалим разходите, увеличавайки услугите. Как? Като бъдем единствен партньор до вас. Както за малки, така и за големи жилищни сгради. Нашата мисия е вашето удовлетворение. Ние сме единствените, които предлагаме...