... основана през 1946 година и в момента се ръководи от трето поколение:
Anton Weiss (производство иуправление на качеството) Andrea Bleass (администрацияи търговско управление)
Иновативното мислене и динамичният растеж характеризират компанията днес. Тук се съчетава гъвкавостта на семейния бизнес с ефективността на средно предприятие.
Ексцентрични струговани части Ние излизаме от центъра
Особено в...
... биоотпадъци.
Уведомление >
... официално разрешение като посредник на отпадъци съгласно § 50, параграф 1 KrW-/AbfG, издадено от Областната администрация Ауе-Шварценберг (номер на посредника: 1409100195).
... квалифицирани и опитни служители в областта на възстановяване на замърсители иуправление на отпадъци, които ежедневно се грижат с професионализъм и ангажираност за нуждите на нашите клиенти:
Дипл...
...архитектура, търговия, индустрия иуправление на имоти се възползват от нашата уникална продуктова гама.
Нашата сила:
Възползвайте се от дългогодишния опит и експертизата на ZIEGLER. ZIEGLER AG разработва, произвежда и монтира стоманени конструкции и е вашият професионалист за оборудване и оформление на открити пространства.
Ziegler Außenanlagen GmbH е дъщерно дружество на немската E. ZIEGLER Metallbearbeitung AG и обслужва нашите клиенти в Австрия. Нашата продуктова гама е уникална в цяла Европа.
Към групата ZIEGLER вече принадлежат търговски дружества в Полша и Швейцария.
... квадратни метра и най-съвременна CNC техника. Нашата администрацияи конструкция използват подкрепата на съвременни ИТ технологии и постоянно обучаваме нашите служители.
Строгото управление на качеството гарантира високия стандарт на нашата компания, който е документиран по DIN EN ISO 9001:2008 и DIN EN ISO 3834-2:2006.
Възползвайте се от нашия опит и знания, и се възползвайте от нашето качество, произведено в Мемминген.
... технология на задвижванията стоят повече от 230 отлично
обучени служители в разработка, производство иадминистрация, които обогатяват компанията всеки ден с експертиза,
личност и голямо усилие, осигурявайки така
високата производителност в дългосрочен план. Нивото на
компетентност поддържаме чрез интензивно обучение и
продължаващо образование, както иуправление на комуникацията и
знанията във всички области и на всички нива на нашата
компания. В резултат: Технология на задвижванията в ритъма на времето.
Ние сме DRV, консултантска компания за развитие на бизнеса, от която предлагаме услуги за BPO аутсорсинг и развитие на бизнеса или BDM.
От 2010 година помагаме на нашите клиенти да растат, постигайки по-добри резултати в продажбите чрез търговска проучване, управление на портфейли, одити и обучение по продажби.
Специализирани сме в сектори като технологии, транспорт и логистика, индустрия 4.0, здравеопазване и околна среда, както и в продажби на публичната администрация.
Нашият девиз: Професионализмът не се състои само в знанието. Нашата философия: Максимална прозрачност, максимално ангажиране.
... задължения на работодателя, така че вие да не се притеснявате за тях. Интерфиск говори на вашия език!
Освен спецификацията на заплатата, ние подготвяме трудовия договор, допълнителни застраховки, управление на отсъствия по болест, автомобили и телефония. Също така, при трансгранична работа или командироване (разделено заплащане, A1 или схема за възстановяване на 30%) ние осигуряваме правилното протичане на вашата администрация. Накрая, ние ви помагаме с установяването на клон в чужбина и с воденето на свързаната с него счетоводство и/или данъчни декларации.
...Азиенда Оспедалиера SS. Antonio e Biagio e Cesare Arrigo е публична администрация по смисъла на чл. 1, ал. 2 от Д.лгс 165/01 и измененията му, обаче Д.лгс 502/92 и измененията му за реорганизация на Здравната служба е предоставил на здравните заведения предприемаческа автономия, признавайки им правото на вътрешна саморегулация чрез приемането на Акт за управление на частното право. В рамките на Азиенда Оспедалиера съществуват дейности, свързани с публичното/административното право и дейности, свързани с частното право, като договорна дейност иуправление на трудовите отношения.
... устройства; Бизнес приложения и интеграция на информация; Управление на активи, непрекъсната интеграция, тестване и качество на кода; Технологично консултиране, одит на качеството на софтуера и обучение. Тези услуги са налични в два различни бизнес модела: Затворени проекти, с предварително уговорено време, цена и методология; Аутсорсинг на квалифицирани човешки ресурси (консултанти, анализатори и програмисти).
ИТ инфраструктура, ИТ сигурност, мрежова администрация, мрежово окабеляване, традиционна и IP телефония, различни ERP системи (счетоводство, управление на запаси, обработка на заплати, търговско управление…), E-business: уебсайт, интранет…...
• Доставка на оборудване и софтуер за експлоатация и услуги
• Оборудване и софтуер e-server i-Series i5 (бивш AS400)
• Специализирани услуги и консултации
• e-Бизнес, e-Администрация
• Интернет, Интранет и работен поток
• Софтуер за управление за бизнеса, публичния сектор и неправителствения сектор
• Доставка и инсталиране на софтуер за управление за медицинския сектор
• VOIP
• Изработка на уебсайтове.
... областите: Сигурност на крайни точки, Периметрова сигурност, Резервно копие и възстановяване, Редундантност и мащабируемост, Обучения по сигурност, Системна администрация, Изграждане и редизайн на IT инфраструктура и Оптимизация на работния процес.
... администрацияи сме експерти в DevOps. Готови сме да предложим напреднали решения за вашия бизнес, като проектиране на частни облаци, непрекъсната интеграция / непрекъснато доставяне, автоматизация на процеси, контрол на източниците, облачно консултиране и системна интеграция, напреднало мониторинг в реално време, контейнеризация, планиране иуправление на инфраструктурата на дата центрове. Нашите...
...Продуктите, предлагани от тези производители, са изключителни продукти, предназначени за познавачи.
Решението Drinks & Spirits включва дигитална платформа за поръчки, цялостно логистично решение иуправление на цялата митническа администрация.
Платформата предоставя всичките тези инструменти на независимите производители на спиртни напитки, за да им позволи да разпространяват продуктите си сами сред широка мрежа от професионалисти. Сред клиентите на Drinks & Spirits има голям брой винари, кафенета, хотели и ресторанти, както и търговци на едро във Франция и Европа.
Ruth Galván е адвокат и университетски преподавател от повече от 20 години. Нейната онлайн академия за подготовка на конкурси за правосъдие е специализирана в подготовката на конкурсите за трите основни тела на администрацията на правосъдието: Съдебна помощ (C2), Процесуално и административно управление (C1) иУправление на процеси иадминистрация (A2). Чрез онлайн уроци, индивидуално придружаване и проследяване, ръководства, материали, схеми, практически примери и изпити, в Ruth Galván предлагат най-доброто, за да успееш на своите конкурси.
... резервни системи.
Администрация на сървъри
- администриране на сървъри и операционни системи, включително системи за електронна поща,
- осигуряване на непрекъснатост на работата на устройства за съхранение и сървъри, както и функционирането на приложения и услуги,
- идентификация на критични области за способността за възстановяване на оперативната ефективност на предприятието след повреда на...
... комуникация, и да подобрят услугите си. На сайта са видими различни софтуерни пакети за управление на комуникацията в мрежи от дисплеи, за управление на опашките, резервация на заседателни зали, измерване на удовлетвореността на клиентите, регистрация на посетители в компанията и други.
... - всичко това предлагаме в Лотерии Бадахос, ООД за максимално удобство на нашите клиенти. Сега залагаме на онлайн продажби иуправление, правейки крачка към бъдещето. Късметът е усмихвал Лотерии Бадахос, ООД няколко пъти и така сме разпределяли награди както за футболни прогнози, така и за националната лотария и други съществуващи игри.
... Microsoft Dynamics Nav и Microsoft Dynamics AX с всички инструменти на всяка компания. Софтуерът за управление на бизнеса на KRSolutions подобрява работата на отделите по продажби, администрация, ИТ, логистика и човешки ресурси. B2B платформите и интегрираната клиентска зона са инструменти, разработени от екипа на KRSolutions, които помагат на търговците и мениджърите да имат пълен контрол и...
...CEO Бизнес Развитие RBD Стратегическо Консултиране - Разработка на стратегически и оперативни цели - контрол на целите - SWOT анализ - Анализ на клиенти и пазари - Програми за интернационализация ("глобално разширяване") - Модерация на стратегически работилници Корпоративно Управление - Временна бизнес администрация - План за наследство - Консултативен съвет - Подбор на служители - Контрол на...
... необходимия опит, за да се интегрирате бързо на пазара на труда.
БТС управление на малки и средни предприятия: обучение за бъдещето
БТС управление на малки и средни предприятия е двугодишно обучение, което позволява заетост на отговорни позиции в бизнеса. Модулите и курсовете, които се предлагат, са основно насочени към: отношения с клиенти и доставчици, управленска и правна култура, администрация на малки и средни предприятия и маркетингова комуникация.
Дипломата БТС управление на малки и средни предприятия позволява основно работа в средни предприятия в различни области на дейност.
Групата COMPAREX е независима международна ИТ услуга. С над 30 години опит в проектирането и реализирането на сървърни и клиентски инфраструктури, COMPAREX е утвърдена компания сред средния бизнес, публичната администрация, индустрията и международно действащите големи предприятия от всички сектори. Допълнителна информация за COMPAREX можете да намерите на www.comparex.de...
ГОЛЯМАТА МОРСКА ПРИСТАНИЩЕ В ДЮНКЕРК е публично заведение или управление с индустриален или търговски характер. Неговите съоръжения позволяват приемането на всички видове стоки и най-големите кораби.
...Информатика Тарагона, над 20 години опит в решения и ИТ услуги в Барселона, Тарагона и Лондон. Администрация на инфраструктури, мрежи, облачни услуги, миграции, отворен код. Официален партньор на Dell, Citrix, Sonicwall, Intel, VMware, PFsense, Cisco. Комплексни услуги и поддръжка за ФИРМИ 24/7/365*...
... предприятия и на публичната администрация. Извършвани услуги: реализиране на решения Hardware/Software; проектиране и изграждане на мрежови и телефонни инфраструктури, VOIP инсталации и безжични системи, решения GATEWAY на ключ, решения, свързани със сигурността за интернет/intranet среди, решения с касови бариери (POS и MiniPOS), решения с електронно плащане, решения с електронни етикети; предоставяне на решения с ECR.
... потенциали и с ясна мисия.
Работим почти изцяло с австрийски доставчици и сме горди да наричаме най-добрите и известни мебелни къщи в Австрия наши партньори.
Любовта към детайла, ориентацията към клиента, използването на най-съвременни технологии и традиционни занаяти, както и спестяващата време и разходи администрация създават качество, което се изразява както в нашите продукти, така и в професионалното управление на поръчките и в нашите услуги.
55 ГОДИНИ WEISSENGRUBER...
... | Въвеждане на системата за управление на качеството ISO 9001:2000
За да отговори на увеличените пазарни изисквания в страната и чужбина, управлението решава да сертифицира системата за управление на качеството по ISO 9001:2000. Тази сертификация гарантира на клиентите на Breuers Verpackungen GmbH още по-голяма сигурност при обслужването и качеството на продуктите.
Юни 2006 | Регистрирана...