... извършва чрез уеб браузър.
- Всички функции на CountVision са налични
- Няма разходи за закупуване на хардуер и софтуер
- Няма вътрешни разходи за администриране
- Винаги на най-новата версия
- Винаги налични най-новите функции
- Plug&Play съвместимост с NZR системна техника
- Ако искате да интегрирате вашите съществуващи броячи (на алтернативен производител), моля, свържете се с нас предварително.
Сигурност:
Вашите данни се съхраняват и обработват изключително в Германия в Open Telekom Cloud. Центровете за данни на Telekom са сертифицирани по ISO 27001.
...360° Временен Рекрутинг от А до Я, включително 360° интелигентен рекрутинг - на национално, европейско или глобално ниво: от обявата за работа, през интервютата до интеграцията на новите служители. Подкрепа там, където имате нужда от нас и тогава, когато имате нужда от нас: заместване по време на отпуск по майчинство, отпуск или болест, временно запълване или увеличаване на вашите рекрутинг капацитети, например за изграждане на нови екипи на нови пазари.
ERP. CRM. BI. Облачно. С KUMAVISION е повече!
KUMAVISION AG е специалист в областта на ориентираните към индустрията ERP и CRM системи на базата на Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM и Microsoft Dynamics 365. С участието си в италианската EOS Solutions през 2017 г. KUMAVISION групата в момента е най-голямият интеграционен партньор на Dynamics NAV в света. Решенията за бизнес интелиге...
... аларми. Функцията за аларми се използва за информиране на предварително определени служители за възможна неизправност. Big-LinX предлага на клиентите сигурна инвестиция в бъдещето, тъй като порталът расте с нуждите на клиента. Подгответе компанията си за цифровизация.
Дистанционен достъп: Дистанционна услуга с едно кликване
Визуализация: Табло за управлениеи дизайнер на табла
Актуализации: Управление на фърмуера
Администрация: Управление на потребители, права и организация
Уведомление: Аларми...
...Q Pilot – Система за управление на печата и изхода
SECANDA предлага с Q Pilot съвременна система за управление на печата и изхода за сигурно издаване на документи и контрол на разходите в цялата компания за печат, факс, копиране, имейл и сканиране.
Лесната инсталация и централната, уеб-базирана администрация осигуряват бърза и ефективна работа, както и бързо приемане в компанията. Когато става...
... това, той може да бъде свързан с вашия Helpdesk, сервизен център или решение за разпространение на софтуер.
Клиенти: от публичната администрацияи електронното управление до корпорации и асоциации.
Добрата поддръжка и ненадминатото съотношение цена-качество характеризират Asset.Desk.
... всеобхватна платформа за управление на всички мобилни устройства в рамките на едно предприятие. С помощта на бизнес решението „MobiControl“ от SOTI, практически всички нишки се събират на едно място, което позволява ясна и прегледна администрация, както и значително повишена сигурност дори на сложни мобилни инфраструктури в рамките на компанията.
Ние предлагаме с SOTI:
- Осигуряване и конфигуриране на устройства
- Управление на устройства и приложения
- Ефективни стратегии за сигурност
- Поддръжка
Софтутер: MDM
Доставка: Облачна услуга...
GDI - Общество за данни и информационни системи mbH - разработва от основаването си през 1979 г. в Ландау в Пфалц търговски софтуер за компании в средния бизнес.
С решенията си за управление на стоки, CRM, обработка на поръчки, финансово счетоводство, счетоводство на активи, разходи, заплати и начисляване, както и за отчитане на работното време, включително мобилни приложения и браузърни приложен...
...YOYO smart ergonomics е система за управление на работното място, която значително увеличава степента на използване на офис пространствата ви. Това спестява разходи и същевременно насърчава здравето на вашите служители.
... на клиента, можем да поемем ролята на главен проектант, което включва и планирането на сградите, както и всички архитектурни услуги. Мощни ИТ приложения за планиране, управлениеи складова администрация също са съществени компоненти на нашите консултантски услуги в рамките на планирането на фабрики или складове, които ще придобият още по-голямо значение в контекста на Индустрия 4.0 и дигитализацията.
...Софтуер за управление на проекти - прост, прозрачен и бърз.
Всички задачи и проекти - централно в немска облачна услуга, в съответствие с GDPR на ЕС.
...Поемане и координиране на подпроекти
Когато консултацията не е достатъчна, ние поемаме отговорност за вашите продукти!
С нашия опит в
-> Технологии
-> Производство
-> Избор на доставчици
можем да ви предложим подкрепа при проекти:
-> От прототип до серийно производство
-> Закупуване на технически сложни продукти
-> Ремонти и поддръжка
...
...Управлението на посетители никога не е било толкова лесно, сигурно и лесно за интегриране. Цифровизирайте целия процес от поканата, през пристигането до заминаването. Всичко в една система.
... технология без необходимост от поддръжка
• Устойчиви варианти от екологична гледна точка благодарение на Eco режима
• Широколъчна светлинна емисия
• Варианти с технология Light Forming за оптимално управление на светлината и перфектно антиблясъчно действие
• Здрава алуминиева обвивка с устойчив стъклен дифузер
• Странични елементи от леене под налягане
• Висок клас защита
• Химическа устойчивост на много вещества като масла или смазочни течности
• Идеален при високи механични и термични натоварвания...
...Медийната база данни STAMM Impressum ви предлага подробна информация за над 35 000 медии в DACH, с над 200 000 адреса на съответните контакти в редакцията, издателството и рекламния отдел.
cubeoffice е ИТ компания от Магдебург.
Основен акцент е софтуерната разработка и създаването на решения за бази данни.
Разработваме софтуера за поддръжка comain.cloud. С comain.cloud получавате обширен софтуер за поддръжка за управление и планиране на вашата поддръжка и планиране на обслужването. comain разполага с обширен модул за управление на активи и позволява документирането на поръчки за п...
... дейност, застрахователни компании, административни отдели на индустрията, търговията и занаятите
удароустойчив куфар от ABS пластмаса, включително стенен монтаж с 90° стоп механизъм
Цвят на куфара: оранжев
Този куфар е по стандарт DIN 13157:2021 с допълнително запълване!
Артикулен номер: 4000386038
Височина: около 300 мм
Ширина: около 400 мм
Дълбочина: около 150 мм
Стандарт: DIN 13157-2021 + Професия СПЕЦИАЛНО Управление
Марка: SÖHNGEN
Материал: ABS пластмаса
Митнически тарифен номер: 30065000
KS-Schl: YB19
EAN: 4250108800347...
...Предлагаме ви разнообразни решения за визуализация за вашето производство, логистика, а също иадминистрация.
Управление на производствения етаж (табели и магнити)
Маркировки на складове
Табели за супермаркети
Подови маркировки (за пътеки, паркоместа и подобни)
Указателни табели...
... операционната система платформа, включително за локално съхранение и обработка на данни или за изпълнение на допълнителни програми и скриптове (Edge Computing).
• Вградена Linux програмна среда (LXC)
• Паралелна употреба на множество VPN тунели
• Firewall в тунела
• Сегментация в няколко локални IP мрежи
• Гъвкава администрация с профил мениджър
• Разширено управление на събития (напр. профили, връзки...
...Quentic е софтуер за управление на съответствието. Оценете правната необходимост от действия спрямо обширните разпоредби в областта на безопасността на труда и екологичното право.
С Quentic Legal Compliance изпълнявате всички задължения за грижа в съответствие с разширените разпоредби на закона за безопасност на труда и екологичното право. Намалете риска от отговорност до минимум.
Quentic Legal...
...Управление на бизнеса, ориентирано към кеша, чрез ефективен финансов контрол, детайлно бизнес планиране и дневно отчитане на ликвидността - просто, надеждно и прозрачно!
...
• Фактуриране
• Анализи
Модулно и специфично разширяемо:
• Управление на откритите позиции и събиране на вземания
• Допълнителна калкулация и анализ на проектите
• Логистика иуправление на склада
• Фактуриране по часове
• Измерване по REB
• Интерфейс GAEB, Datanorm, Eldanorm...
...Софтуер за управление на склада за компании с всякаква дейност и размер – "Easy WMS" позволява координацията, контрола и управлението на вашите складови процеси.
...комуникация с клиенти – търговският софтуер ви подкрепя проактивно в управлението на потенциални клиенти и възможности. Следете и обработвайте вашите потенциални клиенти от първоначалния контакт през изготвянето на оферти до успешното приключване. Интегрирани са и процесите на обслужване на клиенти за обработка на запитвания, например в областта на клиентската поддръжка или управление на оплаквания.
Оперативни модели: Облачно или локално...
...Quentic е софтуер за управление на съответствието. Оценете правната необходимост от действия спрямо обширните разпоредби в областта на безопасността на труда и екологичното право.
С Quentic Legal Compliance изпълнявате всички задължения за грижа в съответствие с разширените разпоредби на закона за безопасност на труда и екологичното право. Намалете риска от отговорност до минимум.
Quentic Legal...
...Quentic е софтуер за управление на качеството. Софтуерът осигурява повече гъвкавост и надеждност при проверката на вашите процеси за непрекъснато подобрение (НП).
Quentic Risks & Audits ви подкрепя гъвкаво, надеждно и ефективно при непрекъснатата проверка и подобряване на вашите бизнес процеси. Както управленските представители, така и одиторите се възползват от многобройните функции.
Нека...