Spike Technics е основана през 1982 година и разработва софтуер за различни цели, като:
- управление на складове (администрация на запаси за съхранение на насипни стоки, опасни вещества ADR, митнически стоки)
- софтуер за финансово управление (счетоводство, управление на запаси, администрация на поръчки)
- решения за електронно обучение чрез LMS или пълна разработка на електронно обучение.
- телекомуникации и телефония за бизнес решения (собствена VoIP телефонна мрежа в различни държави)...
... основата на правилното решение. Софтуер за сервизни компании като сектора на наемите, софтуер за наем на автомобили, наем на машини и много други сектори. С ефективни решения за твоята администрация, планиране, управление на клиенти, управление на запаси, оферти, фактуриране и проследяване на плащания. От стандартни ERP софтуерни пакети до пълни решения по поръчка или комбинация от двете. Имаш ли нужда...
bepay предлага на счетоводителите софтуер в SaaS, който осигурява автоматично управление на заплатите на ръководителите на предприятия. Изчисляване на данъка върху доходите, социални осигуровки, симулации, декларации към данъчната администрацияи т.н... всичко се управлява автоматично.
Фаххохшуле Залцбург предлага солидно бакалавърско и магистърско обучение в специалностите Информационни технологии, Мултимедийни технологии, Здравни и болнични грижи, както и Бизнес администрация. Специалности като Дървесна технология, Дървостроителство, както и Дизайн иуправление на продукти на кампус Кухл също са част от обширното предлагане на специалности, както иУправление на туризма...
... пазара от всеки един от нашите отдели (TREVI ново строителство, TREVI посредничество, TREVI инвестиции, TREVI Престиж, TREVI Управление на сгради, TREVI наемна администрация, TREVI и Лойд). Ангажимент да преследваме само една цел: "всеки ден да обслужваме клиентите си по-добре". Независима белгийска група, активна в сферата на сделките с недвижими имоти (покупка/продажба и наем) и управлението на имоти (управление на недвижими имоти, наем иуправление на сгради) в жилищния и професионалния сектор.
... предоставим ефективна услуга на нашите обитатели в Рим, трябва да се адаптираме към новите инструменти, които технологията ни предлага. Предоставянето на документация за една жилищна сграда онлайн не е тежест за администратора на жилищни сгради в Рим, а възможност за неговото управление. Има една поговорка: "ако не показваш, значи искаш да скриеш", ние добавяме "и после бягай". Нашето управление на...
... обработки. Градел ЕООД обединява следните дейности: проучвания и НИРД, управление на проекти; ядрена енергетика; космически технологии; цели за нанасяне на тънки слоеве под вакуум (спътъринг); прецизна обработка на метали с особеност в производството на ламели за форми за гуми; генератори на неутрони. Градел Продакшън ЕООД промени името си на 1 януари 2015 г. на АНГД ЕООД. Тази компания предоставя изключително услуги по обработка вътре в групата на АНГ ЕООД и Градел ЕООД.
... постоянно подобряваме нашите операции. Имаме страхотен екип от служители, от производители на алуминий до инсталационни екипи, високо квалифицирани техници за автоматични врати и врати, администрацияиуправление на проекти. Ние осигуряваме всеки служител на J Manny да бъде подходящо обучен и да продължава да се усъвършенства, както и да подобрява екипа около себе си. Свържете се с нас днес, за да...
SBM Имоти преоткрива агенцията за недвижими имоти, предлагайки ви: Подкрепата на семейна и независима агенция и предимствата на онлайн агенция. Разположена в сърцето на 3-ти район, SBM Имоти е до вас за вашите проекти за управление на сгради, наемна администрация или сделки с недвижими имоти. С SBM Имоти се възползвайте от опита и експертизата на нашата агенция и от нашите такси, които са сред най-ниските на пазара.
... значение за солидната финансова политика на сдружението на собствениците на жилища (VvE). Чрез аутсорсинг на финансовото управление на Стеедплан, вие сте гарантирано с актуална и прозорлива финансова администрация. Стеедплан обработва финансовите данни на вашето VvE в четими документи, така че те да бъдат разбираеми за всеки. Техническото управление на VvE е най-важната част от управлението на VvE...
УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ ОТПАДЪЦИ С.А. (ГИРСА) е основана през 1993 г. с помощта на Изключителната провинциална администрация на Валенсия, с ясна цел да обслужва общините в екологичния сектор. С тази цел беше разработен провинциален план, който осигури на почти цялата провинция Валенсия подходяща инфраструктура за управление на градските отпадъци. От 1999 г. компанията Фоментo де Конструcciones и...
...фумигация и контрол на легионела, работим за публичната администрация, компании, общности на собственици, частни лица, имоти и природната среда. Предлагаме максимални гаранции за всички наши обработки. Можете да получите допълнителна информация за нашите услуги за контрол на вредители, фумигация и контрол на легионелоза на следните линкове: Контрол на вредители Фумигация Превенция и контрол на легионелоза. Може също да ви интересува следната информация за нашите специфични услуги срещу вредители: Хлебарки Дървеници Мравки...
...Икуси е мултинационална група, доставчик на интегрирани решения в областта на информационните и комуникационните технологии. Предлага услуги, решения и проекти "на ключ" за управление на информацията/развлекателната индустрия, сигурността, комуникациите и операциите в сектори като летища, железници, трафик и тунели, хотелиерство, администрация, финансови услуги и големи инфраструктури. Освен това предлага системи и решения за дистанционно управлениеи за улавяне и разпространение на телевизионни сигнали както на професионалния пазар (оператори на телевизия), така и на жилищния.
Групата S.I.S. предлага цялата гама от технически услуги. Нашите клиенти включват индустрия, електрически станции, занаятчийство, както иадминистрация в частния и общинския сектор. Ноухауто от почти 40 години история на компанията ви осигурява оптимални резултати в управлението на съоръжения, инженерни услуги, управление на химикали, както и в обслужването на електрически станции.
... управление можем да поддържаме цените си изненадващо ниски. Където е възможно, работим с фиксирани тарифи, така че предварително да знаете точно колко ще ви струва. Намираме се в Гауда. Ще се радваме да ни посетите в офиса, но също така с удоволствие ще дойдем при вас. Искате да научите повече? Обадете ни се за неангажираща среща, изпратете ни имейл или попълнете контактната форма на нашия уебсайт. Искате ли веднага оферта? И това е възможно. Попълнете формуляра за оферта на нашия уебсайт. Изберете под 'за кого' вашия профил и след това попълнете формуляра за оферта. Скоро ще се свържем с вас!
... обслужване в широка гама от продукти. Контактни данни - Продажби иадминистрация: Иновационен център, Медуей, Кент, ME5 9FD, Великобритания +44 (0)1580 857151 Технически и логистика: Waters End Farm, Standen Street, Iden Green, Кент, TN17 4LA, Великобритания +44 (0)1580 848110 Този дистрибутор във Великобритания се развива и осигурява от Великобритания с подкрепа от Китай.
... всеки момент за програмите за помощи, които най-добре отговарят на техните иновационни дейности. Нашето поле на действие обхваща всички нива: Европейска комисия и държавна и автономна администрация. Национални програми за помощи. (Програми на CDTI, MINECO, REINDUS, РЕГИОНАЛНИ СТИМУЛИ…). Програми за помощи на автономните общности. Международни програми за помощи. ХОРИЗОНТ 2020.
Мисията на IVC е много ясна: Да помогнем на нашите клиенти да постигнат повече и по-добри резултати в продажбите с услуги по продажби и маркетинг и да ги консултираме в управлението и оптимизацията на тяхната администрацияи бек офис. Чрез познанията и анализа на стойностното предложение на нашите клиенти, ние им помагаме да продават повече, улеснявайки им контакта с техните клиенти и целеви пазари, и да бъдат по-гъвкави, спестявайки разходи за управление, като поемаме задачите по счетоводство, трудови и данъчни задължения.
... планиране избягвате скъпи грешки още в началото!
- Обучение по хигиена на работното място
Законът за защита от инфекции предвижда значителни глоби или дори лишаване от свобода в зависимост от тежестта на нарушенията.
- Коучинг за гастрономи и хотелиери
Управление, администрация, управление на персонала, чистота, удовлетвореност на клиентите, процеси, процедури.
... способност за действие за изпълнение на своите цели, а присъединяването на над 700 членове от цял свят към организацията е доброволно. Тя е независима от публичната администрация, от работническите организации и от политическите партии и асоциации от всякакъв вид. В нашата компания сме специалисти в анализа на бира, списание за бира, бира от малц, лаборатория за бира, качество на бира, освен че разполагаме с експертни компании в производството на бира.
... продукта (функционални/технически консултации, управление на проекти, разработка, системна администрация, експлоатация). Освен това, за да отговорим на вашите креативни нужди (дизайн, създаване/графичен стандарт, лого), редакционни или маркетингови, сме се обградили с компетентни партньори и експерти в областта.
... размяна на съобщения), пълна дигитализация на документооборота с CORSA, пълноценен CRM или xRM за управление на отношенията и маркетингови кампании, но също така и функционалности за помощна служба и проектна администрация чрез genesisWorld, статистически и аналитични възможности с инструмента за бизнес интелигентност DIMASYS i8, интеграция с SLIM4 за дълбока оптимизация на запасите и прогнозиране (въпреки че това е насочено към ограничена група от нашите клиенти) и Taskcentre, който интелигентно алармира и комуникира по всички възможни начини.
Вашият център за обучение на възрастни, разположен в Лавал, е специализиран в сектора на услугите, по-специално в офисна администрация, счетоводство иуправление, заплати и създаване на уебсайтове. Компетентен педагогически екип е на ваше разположение, обучен да се адаптира към нивото на всеки, за да осигури редовно проследяване и индивидуализирана подкрепа. Нашите обучения се провеждат с...
...индустрия, администрация, финанси, здравеопазване, автомобилна индустрия, фармацевтична индустрия, услуги и други. Нашият екип се състои от опитни специалисти, които постоянно повишават квалификацията си. За да отговорим на очакванията на нашите клиенти, непрекъснато наблюдаваме и изследваме пазара и следим световните тенденции в развитието на новите технологии. Крески от самото начало на дейността...
... изисквания и окончателни спецификации ИТ релокация КАКВО ПОЛУЧАВАТЕ Достъп до 250,000 разработчици в Украйна Директна комуникация с вашия екип за разработка Адаптираме се към вашите инструменти, платформи и процеси Членовете на екипа говорят английски свободно Пълна подкрепа от нашето управление на човешките ресурси, наемане, задържане, администрация, техническо консултиране Услуги с добавена...
... опасности и взлом, решения за детекционни огради, системи за контрол на достъпа иуправление на аварийни изходи, до системи за управление на сигурността. Securiton се радва на голямо доверие от клиентите. Освен оптимални решения за области с висока сигурност, търговия, индустрия, администрация, търговски обекти от всякакъв размер и целия публичен сектор, впечатляват и обширни концепции за лична защита...
... решения при пенсиониране, сериозно заболяване или смърт. Силен фокус върху ефективната пенсионна администрация трябва да помогне за осигуряване на все по-голяма част от пенсионните вноски на клиентите да отиват за техните пенсионни плащания.
Отговорно управление
В PenSam също така се акцентира на икономичното управление на нашите инвестиции и имаме ясна позиция относно това, в какво инвестираме...
Като предприемач и управител на малко и средно предприятие, аз, Петер Ван Богоерт, преминах от B2C и B2B търговец към универсален мениджър, специализиран в H2H, Човек-към-Човек. Освен в областите общо управление, човешки ресурси, организация иадминистрация, и маркетинг и продажби, аз съм преди всичко специалист в клиентското преживяване, в решаването на проблеми, в изпълнението на очаквания и в...
... управители на сгради, професионалисти, предприятия и публична администрация. Многогодишният опит в пощенските доставки и развитието на уеб приложения за управление на частната поща доведоха до разширяване без нужда от подкрепа от какъвто и да е вид франчайзинг. Компанията е установила интересни отношения с доверени партньори. Различни компании вече избраха CITY POST EXPRESS® като оператор на частна пощенска доставка заради бързите, ефективни и изгодни услуги.
Предлагаме компетенциите на сертифицирани старши мениджъри по сигурността на компаниите, които не желаят да поемат разходите за сигурност.
Управление на сигурността (външно или вътрешно)
План за защита на компанията
Анализ на риска на мястото и организацията
Политика и процедури за сигурност
Администрация на анонимност
Физическа сигурност и контрол на достъпа
Доклади до Ф.О. и институции
Анализ...