Консултации за стартиране на бизнес, саморазкритие, счетоводство, балансиране, данък върху доходите, оптимизация на данъците, данък върху наследствата и даренията, международно данъчно право, финансиране, стратегия...
Независим счетоводител извършва счетоводство: сортиране, кодиране, записване и анализ. Текущо изчисляване на заплатите. Контрол. Услуга за вземане и доставка.
Записване на текущи бизнес транзакции, текущо обработване на заплати, консултации за стартиране на бизнес. Офис услуги, фактури и напомняния, обработка на вашите плащания, отчети за разходи за пътуване и др.
ChefCoach Consulting GmbH в Щутгарт е съзнателно регионално фокусирана и подкрепя стартиращи компании, както и малки и средни предприятия в областта на основаването и наследяването на бизнес.
Предоставяме лична подкрепа на малки и средни предприятия в областта на счетоводството (счетоводство, баланси, отчети за приходи и разходи, ДДС) и обработка на заплати, и се занимаваме с декларации на данъци, зависещи от заплатите (Финансово онлайн).
Задачи за развитие и промяна. Процесно консултиране. Постигане на оперативни и стратегически цели. Организационно развитие, управление на промяната, коучинг, супервизия. Системни методи.
Счетоводство PLUS - предимството за вашия бизнес. Ние сме счетоводната кантора с повече услуги - PLUS! Текущо счетоводство и изчисляване на заплати съгласно § 6, т. 3 и 4 от StBerG.
Данъчната консултантска фирма предлага класически услуги като счетоводство, заплати, изчисления на излишъка и годишни отчети, както и консултации и представителство пред органите.
Решения за вашите бизнес управленски проблеми: Продажби / Продукт / Организация. Оптимизация на системите за контрол и наблюдение. Подкрепа при придобиване и продажба на компании. Посредничество на капиталови партньори.
Изготвяне на текущи ведомости за заплати и възнаграждения, включително регистрация на данък върху доходите ELSTER / ELStAM, удостоверения за вноски от здравноосигурителни компании, удостоверения за органи../ Счетоводител по заплати, офис по заплати, счетоводство на заплати...
t.serv AG е доставчик на услуги за вашето управление на персонала. Основните компетенции на t.serv включват администрация на персонала, управление на времето, обработка на заплати, както и консултации и развитие в SAP HCM.
От разработването на бизнес идеята до стратегическата насока на вашата компания, ние сме тук, за да ви подкрепим с експертиза и контакти, за да ви помогнем да напреднете.
Фриланс данъчен консултант и одитор ви подкрепя в счетоводството, заплатите, изготвянето на годишни и консолидирани финансови отчети, както и в данъчните въпроси и всички одити.