Класическо данъчно консултиране за малки и средни предприятия, одит или оптимизация на данъчни и социалноосигурителни въпроси, включително корпоративно право.
Предлагам експертни и бързи услуги в счетоводството (отчет за приходи и разходи, двойно счетоводство), заплати, баланси, данъчни декларации, консултации за стартиращи компании, консултации по социално осигуряване и трудово право и много други.
Независимо дали става въпрос за вашата компания или за вас като частно лице – ние сме на ваше разположение по всички текущи данъчни въпроси, от данъчни декларации до обработка и преглед на решенията.
Контрол, консултации и преструктуриране, анализ на баланса, оценка на кредитоспособността, отчет за ликвидността, анализ на точката на равновесие, анализ на дълговете, представяне на ситуацията и предложение за решение, задължения.
Практически ориентиран консултант по недвижими имоти. 30 години в хотелиерството, от които 20 години като директор на хотели за почивка, уелнес и конференции.
Данъчно консултантско предприятие в Залцбург с голям опит в данъчното наказателно право §33 (данъчно укриване) §49 (финансови административни нарушения)...
Данъчно консултиране, управление на активи, застрахователно посредничество, управление на имоти, бизнес консултиране, консултиране по рейтинги, частен капитал и рисков капитал – всичко от един източник с доказано качество BONITZ.
двойно счетоводство, счетоводство на приходи и разходи, предварителни декларации по ДДС, услуга за събиране на документи, подкрепа при организацията на офиса...
Предоставяме лична подкрепа на малки и средни предприятия в областта на счетоводството (счетоводство, баланси, отчети за приходи и разходи, ДДС) и обработка на заплати, и се занимаваме с декларации на данъци, зависещи от заплатите (Финансово онлайн).
Задачи за развитие и промяна. Процесно консултиране. Постигане на оперативни и стратегически цели. Организационно развитие, управление на промяната, коучинг, супервизия. Системни методи.
Данъчната консултантска фирма предлага класически услуги като счетоводство, заплати, изчисления на излишъка и годишни отчети, както и консултации и представителство пред органите.
Счетоводство и обработка на заплати (персонално счетоводство), организация на документи, както и управление на проекти и проектна подкрепа в областта на финансовото счетоводство, обучения (Excel и други офис програми), писмени услуги.
Счетоводство, отчети за приходи и разходи и заплати за малки и средни предприятия, предварителни декларации по ДДС, оптично архивиране, счетоводство на активи, услуга за напомняне.
Нашата услуга включва освен текущо счетоводство и обработка на заплати, също така и годишни отчетни дейности, като изготвяне на баланси и отчети за приходи и разходи.
Практическо бизнес консултиране, намаляване на разходите и оптимизация на работните процеси, преустройство и ново проектиране на търговски площи, управление на стоките, обучение на служители и много други.
ФИНАНСОВО КОНСУЛТИРАНЕ, УСЛОВИЯ и ОПТИМИЗАЦИЯ НА ГАРАНЦИИ ЗА БАНКОВИ КРЕДИТИ, УПРАВЛЕНИЕ НА КРИЗИ, СЛИВАНИЯ И ПРИДОБИВАНИЯ, НАСЛЕДЯВАНЕ НА ФИРМИ и СЪЗДАВАНЕ НА ФИРМИ, ИНТЕРИМНО УПРАВЛЕНИЕ, КОНСУЛТАЦИИ ЗА ИЗНОС.
Счетоводство, организация, заплати и годишен отчет за малки и средни предприятия. Всичко от един източник. Защо да плащате повече? Първа консултация безплатно.