ChefCoach Consulting GmbH в Щутгарт е съзнателно регионално фокусирана и подкрепя стартиращи компании, както и малки и средни предприятия в областта на основаването и наследяването на бизнес.
Предоставяме лична подкрепа на малки и средни предприятия в областта на счетоводството (счетоводство, баланси, отчети за приходи и разходи, ДДС) и обработка на заплати, и се занимаваме с декларации на данъци, зависещи от заплатите (Финансово онлайн).
Задачи за развитие и промяна. Процесно консултиране. Постигане на оперативни и стратегически цели. Организационно развитие, управление на промяната, коучинг, супервизия. Системни методи.
Данъчната консултантска фирма предлага класически услуги като счетоводство, заплати, изчисления на излишъка и годишни отчети, както и консултации и представителство пред органите.
Решения за вашите бизнес управленски проблеми: Продажби / Продукт / Организация. Оптимизация на системите за контрол и наблюдение. Подкрепа при придобиване и продажба на компании. Посредничество на капиталови партньори.
Изготвяне на текущи ведомости за заплати и възнаграждения, включително регистрация на данък върху доходите ELSTER / ELStAM, удостоверения за вноски от здравноосигурителни компании, удостоверения за органи../ Счетоводител по заплати, офис по заплати, счетоводство на заплати...
t.serv AG е доставчик на услуги за вашето управление на персонала. Основните компетенции на t.serv включват администрация на персонала, управление на времето, обработка на заплати, както и консултации и развитие в SAP HCM.
От разработването на бизнес идеята до стратегическата насока на вашата компания, ние сме тук, за да ви подкрепим с експертиза и контакти, за да ви помогнем да напреднете.
Фриланс данъчен консултант и одитор ви подкрепя в счетоводството, заплатите, изготвянето на годишни и консолидирани финансови отчети, както и в данъчните въпроси и всички одити.
Обработка на заплати, Payroll Services, цялостни услуги от наемане до прекратяване на трудовото правоотношение. Фокус върху клиенти от обществени/социални институции.
Решение за информация за персонала, включително швейцарско счетоводство на заплати (сертифицирано от swissdec). Лиценз за софтуер, SaaS решение от Private Cloud или Fullservice PAYROLL. HR сервизен център с над 35 години опит.
Счетоводство и обработка на заплати (персонално счетоводство), организация на документи, както и управление на проекти и проектна подкрепа в областта на финансовото счетоводство, обучения (Excel и други офис програми), писмени услуги.
Като независим счетоводител предлагам счетоводни услуги и офис услуги на фрийлансъри и малки предприятия: - Записване на текущи бизнес транзакции, обработка на заплати и възнаграждения...
Офис услуги - Писателско бюро - Създаване на запитвания, оферти, фактури - Изпълнение на задължения - Контрол, сортиране и обработка на всички входящи документи - Услуги за телефон, факс и сканиране.
Счетоводство, отчети за приходи и разходи и заплати за малки и средни предприятия, предварителни декларации по ДДС, оптично архивиране, счетоводство на активи, услуга за напомняне.
Подкрепяме ви в наемането и в целия процес на реализиране на вашата персонална стратегия - от анализ на потенциала до развитие на лидерите и управление на промените.
Годишен отчет, данъчно консултиране, консултации при стартиране на бизнес, помощ при бизнес или ликвидностен план и преструктуриране за предприемачи и стартиращи компании от Кьолн, Бон и района Райн-Сиг...