... клиенти…)
Иновативна телефонна платформа за подобряване на вашата ежедневна организация, която съчетава човешките умения на 160 френски кол-центрове с иновативни CRM и телекомуникационни инструменти, разработени от издателя Logicielnet: календар и записване на срещи, автоотговорител, интерактивен гласов сървър (за търговската услуга, натиснете 1…), уеб обратно обаждане, пренасочване на обаждания…...
... другите маркетингови агенции.
Ние разбираме потребителската психология и сме подпомогнали проекти на всички етапи - от управление на маркетингови кампании, обучение на персонал в колцентрове до изготвяне на ценови листи. Предоставяме изключителни услуги в оптимизация на търсачки, платен маркетинг, маркетинг в социални медии и уеб дизайн.
Нашият управленски екип разполага с повече от две...
... центрове, домашни помощници и грижи, образователни стажове, облекчени наемания, управление на малки и средни предприятия в търговията и индустрията, услуги и занаятчийство. Препоръчваме само решения, които позволяват на компаниите да намалят разходите за труд.
...така и с корпоративния кол-център.
Компанията си поставя за цел да стане отправна точка за всички B2B търговци и да се нареди сред най-големите италиански дистрибутори. Много внимателни към всички клиенти както в етапа на покупка, така и особено в следпродажбеното обслужване, което заедно с ангажимента, сериозността и скромността на всички служители и сътрудници е голямата сила на компанията.
... други среди, затова панелите и дифузорите са използвани например в зали за колцентрове. Когато на едно място се чуват едновременно много звуци, например разговори, това може да затрудни работата и дори да повлияе негативно на самочувствието. Научно е доказано, че шумът и ехото, които са резултат от лоша акустика, оказват неблагоприятно влияние върху настроението на човека, причинявайки раздразнение...
... новозавършили, така и на по-опитни хора, като същевременно гарантираме оптимално обслужване на нашите клиенти в различни сектори. Тъй като всеки е уникален, Unique избра преди години по-персонализиран подход с специализирани дивизии: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult и Unique Customer Care. Unique е част от Specialist Staffing на USG People, дивизия, която предлага набор от гъвкави решения в различни области: администрация, финанси, техника, медицина, секретарски услуги и колцентрове.
...телефонни централи, VoIP телефони, FXS, FXO, GSM шлюзове, IP FCT, IP DECT телефони, SIP телефони, VoIP централи, VoIP PBX, IP PBX, слушалки за колцентрове.
Описание:
Nolto Билисим, дистрибутор на телекомуникации. IP телефонни централи, IP телефони, VoIP шлюзове, видео конференции.
... въпрос за привличане на нови клиенти или съвременни решения за телемаркетинг.
Всичко от едно място от вашия комуникационен професионалист
Като ваш многостранен партньор за колцентрове и чат комуникация, ние предлагаме обширен набор от услуги. Нашето широко предложение е насочено към компании от всякакъв размер и сектор, които искат да организират бизнес комуникацията си професионално и ефективно...
... каталог, разполагаме с най-новите решения в комуникацията и най-новите телефонни терминали от водещите производители на пазара: Yealink, Crandstream, Panasonic и Gigaset, които ни предоставят необходимите механизми за проектиране и внедряване на най-напредналите и многофункционални офис пространства. Ние сме специалисти в слушалките за колцентрове. За целта разполагаме с изключително широк асортимент...
PhingooCRM е CRM решение за контактни центрове, базирано на облака в SaaS режим. Phingoo е търговска марка на групата Spartel Services, която е френска група, оперираща основно в областите на новите технологии, VoIP, телекомуникации, аутсорсинг, маркетинг и клиентски отношения. Spartel Services е на френския пазар от 2005 година. PhingooCRM е иновационно решение, отговарящо на нуждите на кол центровете. „PhingooCRM ви гарантира проследяване в реално време, управление на списъци, скриптове, достъпи, създаване на кампании, динамичен търговски аргумент и персонализируем формуляр...
... отличен избор и качество. Можем да осигурим икономически ефективни продукти на нашите клиенти, включително мебели за конферентни зали и колцентрове. С опции в стъкло и множество дървесни покрития и обширни системи за съхранение както за лична, така и за обща офис употреба, създавайки практическата функционалност, която е ключова за съвременната работна среда. Обширен асортимент от седалки и прегради, включително рецепция и зони за отдих, осигурява комфортна среда за работа и трайно първо впечатление за посетителите.
PHONEO е група от телекомуникационни услуги, разположена в сърцето на Казабланка. Тя е основана през 2003 г. от професионалисти в областта на информационните технологии, телекомуникациите и кол центровете. Ние предоставяме на нашите клиенти услуги за аутсорсинг, както офшорни, така и иншорни, в сферата на BPO. Покриваме области от Front Office (входящи и изходящи обаждания, имейл, SMS) до Back...
... италиански, испански, английски), който е високо квалифициран и отдаден с ентусиазъм на успеха на нашите търговски кампании.
Някои от нашите услуги: входящи и изходящи колцентрове, телемаркетинг, телепродажби, обслужване на клиенти, придобиване и управление на поръчки, крос-продажби, следпродажбен сервиз, анкети за качество, събиране на дългове и др.
Не предлагаме просто услуги на кол център, а изграждаме CRM стратегии, които са в съответствие с визията на нашите Клиенти-Партньори.
Пиши ни на - jointventure@rstelemarketing.com - нашият търговски мениджър ще се свърже с теб.
... услуги: одит и решения за оптимизация на клиентските услуги, предоставяне на специфични технологии за колцентрове, кампании за телемаркетинг за привличане на нови клиенти, решения за пълна или частична аутсорсинг, хомшоринг (работа от дома), специализирано обучение на агенти и супервайзори на контактни центрове.
Център за обслужване на клиенти с пълен набор от услуги в град Сътън Колдфийлд, предоставящ услуги за кол център от отговор на телефонни обаждания до напълно аутсорснати решения за обслужване на клиенти.
В сътрудничество с нашето технологично подразделение, mplsystems, ние станахме водещият доставчик на решения за контактни центрове и аутсорснати услуги и консултантски услуги в Обединеното кралство. Ние сме в уникална позиция, като нашата технология intelligentContact се използва в нашите контактни центрове и в тези на нашите клиенти, както в Обединеното кралство, така и в международен план.
Fusion BPO Services INC е международна BPO компания. Fusion BPO винаги осигурява най-високо ниво на ефективност. Компанията разполага с над 6,000 служители, разпределени на 16 локации в 8 държави и оперира повече от 30 години. Клиентите ни са с голяма известност и обхващат много индустрии. Услугите, които предлагаме, включват входящи и изходящи колцентрове, техническа поддръжка и услуги за задно...
Международно ориентирана услуга за кол център от Kreuzer, централата за всички процеси, свързани с продажбите и клиентите. От класически телефонни маркетингови акции за привличане на нови клиенти до сложни решения за аутсорсинг на колцентрове.
ASA Представителства е специализирана в мебели и допълнителни елементи за офис и обзавеждане за индустрии, училища и общности, както и в оборудване за паркове и обществени градини. ASA предлага решения с висок проектен профил и ефективни и дълготрайни реализации за обзавеждане на управленски и оперативни офиси, обзавеждане на колцентрове, открити пространства и чакални. Широката гама от продукти...
● Кои сме ние? Linetech е авангардно контактно център, 100% италиански, основан през 1986 г. от обединението на някои от най-важните колцентрове на италианския пазар. Днес е еталон в сектора на аутсорсинга на бизнес процеси в Италия. Нашите офиси са в Милано, Болоня и Торино. ● Какво правим? Linetech предлага всички услуги по аутсорсинг на бизнес процеси, свързани с входящи, изходящи и бек-офис...
Компанията Sommerwerk Cloud е виртуален контакт център. Тя преодолява ограниченията на традиционния кол център с нов подход: Най-високо покритие на обема на обажданията чрез краткосрочно мащабируем пул от служители, както и по-добро обслужване и продажби чрез висококвалифицирани служители, действащи по целия свят. Така компанията от Швебиш Хал предлага оптимизирани услуги на контакт център на атрактивна цена. Sommerwerk Cloud е основана през 2011 г. от Йоахим Зоммерверк и Кай Зоммерверк в Швебиш Хал по образец на американска компания, която е духовен родител на виртуалните контакт центрове.
...Bel&Tell е професионален кол център, разположен в Хага. Чрез добър разговор с вашите клиенти, ние не използваме фиксиран сценарий, а при всяко телефонно обаждане добавяме личен подход. С нашия богат опит и знания, ние сме подходящата страна, която генерира качествени B2B лидове за вас!
Фирмата Saupe Telemarketing е специализирана в областите диалогов маркетинг, телемаркетинг, B2B кол център услуги (входящи и изходящи услуги), консултиране и придобиване на клиенти. Особената сила на нашия кол център е в ефективното генериране на потенциални клиенти, както и в реактивирането и оптимизацията на съществуващи клиентски връзки. На ежедневната работа на нашия екип от специалисти разчитат, освен различни икономически предприятия, също и множество университети, висши училища и асоциации.
... дълготрайни партньорства с италиански и чуждестранни компании за най-разнообразни услуги и области. Всъщност, високата професионалност на нашия многоезичен кол-център е в състояние да задоволи всяка нужда от и за Италия, както и в други европейски държави, както в западната, така и в източната част.
TAS AG, най-голямата семейна компания за аутсорсинг в Германия, предлага услуги в областта на кол центровете от 1992 година. Освен това съществува свързана академия. Портфолиото от услуги включва професионални и цялостни решения в областите на клиентската интеракция, консултиране и бизнес процеси аутсорсинг. Силата на семейната компания е комуникацията между хора. Определените цели са решения...
Ophono е телефонният сервис с фиксирана такса за вашия бизнес! Търсите телефонен секретар, офис услуга или кол център? Разгледайте нашите иновативни тарифи с фиксирана такса! Ние отговаряме на вашите изисквания по телефона - професионално и ангажирано. Увеличете своята достъпност, облекчете служителите си и се концентрирайте върху основния си бизнес. С Ophono можете да пренасочвате обажданията си...
Секторът на телемаркетинга, в който оперираме, е подложен на силна конкуренция, която е нараснала значително през последните 10 години. Тази конкуренция и стремежът към клиенти на всяка цена доведоха до отклонения в управлението на човешките ресурси и в качеството на услугите за клиентите. Затова решихме да работим върху сертификацията SA8000, за да демонстрираме, че секторът на кол центровете...
...Нашият кол център ще ви подпомогне във всякакъв вид търговски проект. Като се възползвате от нашите услуги, можете да реализирате 100% от потенциала си за продажби и да го развиете допълнително. Предоставяме ви телефонни специалисти с опит в различни видове търговски обаждания: насрочване на срещи, телепродажби, задържане на клиенти, възстановяване на клиенти, реактивиране на клиенти/потенциални...
...фабрики, колцентрове и други обществени тоалетни. Тази вендинг машина - автомат за продажба - може да бъде настроена за работа с монети от 0,50€ или 1,0€ или 2 броя за 0,5€ или 2 броя за 1,0€. Тя е напълно механична и не изисква електрическа инсталация. Моля, посетете нашите уеб страници.
Фирма Мьолер ООД се занимава с темите хедсети, колцентрове, телекомуникационни системи и ИТ от 20 години. Доставяме на големи корпорации и малки до средни предприятия.
Друг важен аспект, освен компетенцията в хедсетите, са нашите UC сървърни решения от estos.