... консултанти-обучители с допълнителен опит и умения в управлението на хора, придружаване на организационни промени, поемане на длъжност, управлениена времето и др. Те също така интервенцират за предотвратяване или управлениена психосоциални рискове и страдания на работното място. Някои от тях са психолози и предлагат услуги за анализ на професионалните практики, групи за разговори и психотерапии. Освен това, ISRI е един от френските специалисти по асертивност.
Trans Lion подкрепя работодателите в цялата страна с различни HRM въпроси от 2000 година. Можете да помислите за:
- подпомагане при дългосрочно отсъствие поради болест в контекста на Закона за подобряване на портите (второ трасе),
- трето трасе,
- подбор и наемане,
- кариерно консултиране,
- управлениена персонала и
- аутплейсмент.
Благодарение на нашия прагматичен и личен подход, Trans Lion постига отлични резултати както за работодателите, така и за служителите от години. Характерно за този подход е, че Trans Lion работи с постоянен съветник и ясен план за действие.
GlobalFlow е инженерно бюро за управлениена отпадъците и вашият партньор по всички въпроси, свързани с изхвърлянето! Ние консултираме компании от производствения сектор и оптимизираме структурата на изхвърлянето, така че нашите клиенти да постигнат финансови спестявания и да намалят усилията наслужителите. При това разглеждаме отпадъците последователно като ценни материали и осигуряваме разумно икономическо и екологично управлениена наличните потоци от вещества.
... помощта на синовете Викторио и Микеле, той решава да се премести и да построи първия склад като нова фирмена база. Скоро синовете поемат управлението на компанията, която се разширява, увеличавайки оборота и пазарния дял. Обработките нарастват до такава степен, че е необходимо да се инсталират няколко работни станции с числово управление, числово управляваща фреза и значително да се увеличи броят на...
... уеб технологии - и всичко това в рамките на практично цялостно решение. Независимо дали става въпрос за силна интеграция на прогнози и най-сложни сценарии за планиране или комуникация с служителите в мобилен формат: plano. оптимално съчетава желанията на плановиците и служителите, осигурявайки ефективно и ориентирано към нуждите управлениена работната сила.
... услуги включва:
- Временна работа (предоставяне на работници)
- Пробен период и наемане
- Директно наемане
- Master-Vendor
- OnSite управление
Предлагаме ви служители, които отговарят на вашата корпоративна култура и напълно запълват вашите позиции. Вие избирате служителите и решавате коя от нашите услуги отговаря на вашите изисквания в областта на персонала. По този начин можем да ви подкрепим...
... сътрудничество с клиентите и партньорите си, следейки непрекъснатите промени на пазара, развивайки служителите си и опитвайки се да иновират непрекъснато. Те вярват, че хората, които работят в alfaenergy, са тяхното най-голямо богатство, а успехът на alfaenergy е пряко свързан с тези хора. alfaenergy разполага с четири международни офиса, над 100 служители и повече от 4,000 клиенти и е отговорна...
Стратегическо икономическо консултиране на иновативни и международно ориентирани малки и средни германски предприятия в областта на осигуряването на управителите, корпоративното пенсионно осигуряване и мотивацията наслужителите, наследството на предприятията и подобряване на рейтинга съгласно Базел II. Специализирано консултиране във връзка с BilMoG. Целево консултиране на дъщерни дружества на...
... лесно и ефективно създаване, управление и обмен на визитки в дигитална форма. С Becard компаниите могат да предложат на своите служители съвременна и удобна алтернатива на традиционната визитка.
Как работи Becard? - Използването на Becard е изключително просто. Служителите могат да създават и персонализират своите визитки в приложението. Това включва например име, позиция, контактни данни и снимка...
Senseble - управлениена здравето в предприятието, което достига до вашите служители. Основано през 2014 г. в Мюнхен, компанията, ръководена от Томас Кирхнер, се е посветила на темата за насърчаване на здравето в предприятието (БГФ). За да постигне най-високо ниво на здраве наслужителите, компанията предлага целенасочени превантивни мерки, както на място, така и чрез приложение. За да се...
... време цифрово - прозрачно, законово съобразно и готово за заплата! Всички функции на един поглед: - Цифрови графици: Преглеждайте всичките си графици в реално време чрез приложението PlanD! - Управлениена отсъствията: Лесно създавайте вашите отсъствия (отпуски, болести и т.н.) за всички да видят чрез приложението PlanD! - Вътрешна комуникация: Комуникирайте навсякъде с всички служители на едно място...
...изготвяне на длъжностни характеристики, план за обучение, организация на обучения, управлениена досието за съфинансиране.
- Организационно управление
Изготвяне на процедури за вашите отдели, съставяне на ръководство за служителите, разработване на заплатна таблица, правила.
Какво ви предлагаме:
- Професионална експертиза, способна да разбере и анализира вашата човешка организация
- Нов и...
... достъп до света с бързи кликове. Много добре! Но какво ще кажете за разсейването и излишъка от информация? Time4Thinking съчетава невронната способност с цифровата способност. Резултатът: увеличаване на мотивацията и продуктивността! ВРЕМЕТО не е за пестене! То е ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ! Консултации и обучение в методи на работа, продуктивност, оптимизация на времето и задачите, управлениена задачите...
... закони и административни процедури на целевата страна.
• Човешки ресурси: наемане и обучение на местен персонал, създаване на политики за заплащане, адаптирани към местния пазар, управлениена въпросите, свързани с експатрирането наслужителите.
• Разширение: стратегия за международна експанзия, адаптирана към целите на компанията, и подробен бизнес план за ръководство на дейностите в чужбина.
• Логистика: внос и износ на стоки, управлениена международната верига за доставки и решаване на транспортни проблеми.
Бизнес графикът предлага на компаниите и служителите добавена стойност чрез прегледно планиране на персонала, помощ при съставянето на графици и бърза регистрация на работните часове. Бизнес графикът се състои от една онлайн среда за компютри, таблети и мобилни телефони. Той е лесен за използване и винаги е на разположение навсякъде и по всяко време. Бизнес графикът се развива непрекъснато, ние сме 100% ангажирани. А вие? Опитайте 60 дни безплатно и без задължения!
... работодатели. На предприемачите предлагаме комплексно кадрово обслужване - започвайки от одит на компанията, през: предлагане на подходящи действия, които да оптимизират разходите за персонал, обучение наслужителите в избраната област, поемане и водене на пълна кадрово-заплатна документация (аутсорсинг на HR). Имаме дългогодишен опит в представителството на клиенти по време на проверки от НОИ...
Предлагаме иновативно решение за подкрепа на МСП и средни предприятия: разработваме индивидуални планове за обучение и предлагаме софтуер за улесняване на развитието на уменията наслужителите. Нашето предложение е тройно: 1) Съвместно с вас и вашите мениджъри да изградим диагностика на нуждите от умения във вашата компания, в контекста на вашите бизнес предизвикателства. 2) Да създадем...
NGA Human Resources е световен лидер, който помага на организациите да трансформират своите ключови HR операции, за да предоставят по-ефективни и по-ефикасни услуги наслужителите. Ние помагаме на нашите клиенти да станат по-добри работодатели чрез по-интелигентни и стандартизирани бизнес процеси, за да спестят пари, управляват жизнения цикъл на персонала си и подкрепят гъвкави организации, които...
Временни услуги: подготовка на трудовите документи (медицински преглед, трудови договори, административни декларации, медицинска застраховка). регистрация на трудовите договори в компетентните институции. изплащане на заплати и издаване на ведомости. плащане на данъци и социални вноски. управлениена отношенията с властите. осигуряване на работно и защитно оборудване. застраховане наслужителите...
... – допълват предлагането на услуги. BÜFA поставя акцент на цялостното обслужване: квалифицирани консултанти и сервизни техници придружават клиентите при използването на почистващите и дезинфекциращи продукти, обучават служителите и разработват индивидуални хигиенни концепции.
BÜFA придава най-голямо значение на ресурсоспестяващото управление. Затова компанията се е ангажирала с устойчивостта и при...
... предоставят надеждни информации относно статуса на фактурите.
Освен това се предоставя преглед на разходите (по категории, бюджет, проект, доставчик и т.н.) и се изчисляват ключови показатели за доставчиците (брой отклонения от поръчките, срокове за плащане и т.н.).
Предимства:
- Спестявания чрез консолидирани разходи за доставчици
- Рейтинг на качеството на доставчиците
- Прогнози за паричен поток
- Подобрено бюджетно управление
Допълнителна информация на https://www.dti.ch/roi-mit-basware...
... служители готовност за работа и предприемаческо мислене.
Всички наши продукти и услуги са с постоянен, висок стандарт на качество. Всеки служител е съществена част от нашата система за управлениена качеството.
Осигуряваме нашата пазарна позиция чрез постоянна квалификация и обучение на нашите служители.
Възложените ни задачи изпълняваме отговорно и в най-кратки срокове.
... удовлетворение на клиентите/служителите.
- Повишена производителност във всички отдели на администрацията.
- Минимални усилия за обучение (Windows, интуитивно меню).
- Защита на инвестициите - решението е интегрируемо в съществуващи приложения.
- Мобилност с приложение и репликация.
Вашите функции All-in-One
- CRM
- Архивиране
- DMS
- Работен поток
- Процесно моделиране
- Управлениена рекламации (билети...
... сключени договори. PERFECT GIVINGS поема като агенция с пълен набор от услуги цялостното управление, включително предоставяне на магазините за награди, ИТ, покупки, складово стопанство, изпълнение, поддръжка и услуги. Общо имаме над 5,000 известни марки в нашите бонус магазини, които изпращаме на желан адрес на поръчителя. Нашите магазини се адаптират гъвкаво към вашите изисквания и реализират вашия корпоративен дизайн. Не се колебайте да се свържете с нас с вашето запитване или идея, за да можем да намерим подходящо решение за вас.
...
Модулната структура на lisa позволява поетапно внедряване на отделните софтуерни компоненти. Във всеки случай, времевото отчитане е основен елемент, тъй като тук се съхраняват съответните данни и информация за служителите и организацията на компанията, които след това са на разположение на другите модули, като контрол на достъпа, BDE или проектно време, като основни данни. Разбира се, може да се...
... производството и пускането в експлоатация.
В нашето предприятие в Епщайн в Таунус, на около 40 километра западно от Франкфурт на Майн, планираме и произвеждаме индивидуални инсталации и серийни табла от размер на партида 1 до големи количества за различни индустриални сектори. Ясните организационни структури, плоските йерархии и адаптираните организационни процеси допринасят за бързото и гъвкаво реагиране на клиентските желания. Защото служителите и управителният екип преследват обща цел - удовлетворени клиенти.
...
За нашите клиенти
Като наблюдатели на постоянно променящия се пазар, ние сме тези, които трябва да ви предложат персонализирани услуги. Ние се ръководим от вашите желания, нестатични, гъвкави, бързи и ефективни.
• класическо наемане на работници
• аутсорсинг
• управлениена място
• директно наемане на персонал
Имате свободен избор при използването на нашите услуги за персонал. Ние сме тук за...
... проекти и гъвкави софтуерни решения, индивидуално цялостно обслужване на SAP.
Отличаваме се с висока професионална квалификация и компетентност, мотивация и постоянно развитие наслужителите. Екипът на Triacos се състои от колеги с различни специалности, които перфектно допълват своите умения и опит.
Triacos като SAP Silver партньор
Още преди години нашата експертиза беше призната с статуса на...
... (управлениена проекти, услуги…).
Адаптивността винаги е била в основата на нашата стратегия за растеж и е оформяла през годините асортимент от оборудване, услуги и екип от техници, способен да отговори на всякакъв вид клиентски запитвания (по поръчка или серия).
Нашият постоянен напредък позволява наслужителите, които желаят, да се развиват и усъвършенстват своите умения в компанията, в човешка среда.
Контакт: ccial(at)eurodifroid.fr / +33 2.41.76.28.40...
От 2009 година предлагаме на частни клиенти, фирми и организации голямо разнообразие от ръчно приготвени сладка и желета по собствени рецепти. Свързваме
традиционно производство с високо качество и съвременни вкусови предпочитания и модерно управлениенаслужителите. Нашият фирмен сервиз предлага индивидуални подаръци за клиенти, служители и бизнес партньори. От над 80 вида сладка в 4 размера...