... като партньорство с клиента. Служителитена компанията редовно преминават вътрешно и външно обучение. Техническото оборудване на компанията отговаря на най-съвременните изисквания.
Ако и вие често мислите за активна защита на околната среда и имате нужда от помощ за правилното и екологично управлениена отпадъците, то ние сме правилните партньори за вас! Екипът на AWE Umweltservice GmbH с нетърпение очаква да ви подкрепи чрез активна защита на околната среда.
Extra Time е компания за услуги на хората, която подпомага физически лица, компании и търговци.
За физическите лица: Extra Time е единната точка за контакт за управлениена всичките ви нужди: поддържане на дома, поемане на административни задачи, грижа за градината ...
За компаниите: Предложете наслужителите си нашите персонализирани услуги за консиеж, за да могат да се развиват на работното си място: химическо чистене, пазаруване, преминаване на технически преглед,...
За търговците: Улеснете покупките на вашите клиенти, като им предложите City Butler.
...компанията предлага своите продукти, осигурявайки екологична устойчивост на клиентите си, без да прави компромис с качеството на услугите си на световно ниво. Muteks придава значение на етичните ценности в начина си на работа и отношенията с заинтересованите страни, прилага системи за управлениена здравето и безопасността на работниците и се фокусира върху щастието наслужителите и стойността на техните идеи. Нашата компания, която действа с осъзнатост за социалната отговорност и е член на SEDEX, постоянно се развива в съответствие с новия световен ред.
... управлениена документи
-> Сканиране на данни
-> Класифициране в електронна система за управлениена документи (GED)
-> Съхранение на данни на защитени сървъри
-> Архивиране на данни и възстановяване
Асистенция на човешките ресурси
-> Управлениена автобиографии
-> Проследяване на обученията наслужителите
-> Асистенция при наемането
Административен секретариат
-> Организационен одит и препоръки...
... контрол на отделите и информацията, както и подобрява комуникацията между служителите. Следователно, той подобрява вътрешните процеси на компаниите и увеличава производителността и ефективността наслужителите. CRM: този друг софтуер за управлениена бизнеса е насочен към обработката на клиентите. Идеята е да се лоялизира потребителите, а система CRM предлага всички функционалности за постигането на...
... технология в машинния парк. С нашите специално проектирани матрици създаваме портфолио от над 200 продукта, предлагайки качествени и сертифицирани за безопасност храни продукти, с грижа за здравето на хората. MERDEM Plastik поддържа своята политика за общо качество на всеки етап от производството, чрез ISO 9001:2015 - СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕНА КАЧЕСТВОТО, ISO 22000:2018 - СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕНА БЕЗОПАСНОСТТА НА ХРАНИТЕ, удостоверена от Министерството на земеделието и храните на Република Турция, след "Анализ на миграцията".
EGEO предоставя услуги за глобално управление и обработка на отпадъци, като дейности по събиране, транспорт, сортиране, рециклиране, обработка и регенерация на отпадъци, както и операции на място по поддръжка, експлоатация и индустриално почистване. EGEO се стреми да създава стойност, да надминава очакванията на клиентите, служителите, акционерите, доставчиците и обществото като цяло, чрез...
... внедряване на програми и инициативи за управлениена знанията • Стратегическо планиране и обучение за организационни инициативи • Съгласуване на целите на обучението и развитието наслужителите с стратегическите бизнес цели...
... разходите и дълготрайност, и в случай на ремонт да се осигури бърза смяна. След много разговори с клиенти, продължителни проверки от над 2 години, проверка от DEKRA и оценка от BG, можем да ви предложим от 2016 г. 10 нови контейнерни модула, които генерират висока добавена стойност за всеки оператор по управлениена отпадъците.
През 1999 г. беше изградена собствена продукция в Полша, за да се завладее най-големият европейски пазар с 106 производители на контейнери като доставчик и да се постигне по-добро качество и гъвкавост за немския пазар. До днес броят наслужителите се увеличи.
Първото впечатление е важно. Компетентният персонал е половината от успеха на успешното участие на изложение, събитие или промоционална акция. Когато става въпрос за добри отношения с клиента, служителитена дрезденската агенция за промоции, хостеси на изложения и управлениена събития Blaumond GmbH са на разположение. Учтиви, убедителни и с добро усещане за своята аудитория, те се грижат компанията да блести и събитието да бъде успешно.
... цикъл на HR. Както малките и средни предприятия, така и големите компании ни доверяват своите разнообразни предизвикателства в областта на човешките ресурси: от привличането и селекцията на топ кандидати до интегрирането и управлението на пълни процеси на набиране, подобряване на представянето наслужителите, развитие на бъдещи лидери и прилагане на реорганизации и програми за извеждане от работа.
... процесите на подбор. Цялата информация и документация наслужителитена едно място. Вече няма да е необходимо да изпращате заплатите по пощата или постоянно да актуализирате информацията за всеки служител. Създавайте персонализирани отчети на базата на данните на вашата компания и знайте по всяко време състоянието на екипа си, неговата структура, средната възраст на работниците и други. Вече няма да е...
... се произвеждат в Европа и са валидирани от един от водещите европейски производители на автомобили, групата PSA. Платформата Axofleet предлага на отговорниците за флота уникален инструмент за управление и вземане на решения, за да намалят оперативните разходи на флота. Благодарение на AXOFLEET, служителите разполагат с постоянно поддържани превозни средства и намаляват документационната си работа...
... науправление и различните видове човешки отношения, които се развиват в рамките на компанията. Мениджърите така научават как да използват различни инструменти в ежедневието си, за да управляват служителите по-умно. Те също могат да развият своето лидерство чрез специализирани модули. В допълнение към подкрепата за професионална преквалификация и обучения по управление и търговски отношения, ARM Formation предлага и индивидуални и групови коучинги. Груповият коучинг може да се проведе в рамките на група в обучение или в съществуващ екип под формата на тиймбилдинг.
MOVINMOTION е колаборативна уеб платформа, която опростява: наемането, социалното управление и заплатите на временно заетите в шоу бизнеса. От своето защитено онлайн пространство, всяка компания може да наеме своя екип, да изготви с няколко клика декларации и трудови договори, след което да поиска издаването на заплатите и социалните декларации. Служителите имат достъп до платформата, за да...
... служителите, за да може сортирането на вашите отпадъци да се осъществи. За целта предлагаме асортимент от контейнери, адаптирани към вашите нужди за събиране на хартия, картон, батерии, осветителни тела (неонови лампи и крушки), консумативи за печат, компютърни отпадъци, както и чаши, пластмасови бутилки и стъклени съдове...
...компанията провежда учебни дейности за професионални курсове, насочени към служителите в екологичния сектор и тези в транспортния сектор. Опит в техническото ръководство на компании за автомобилен транспорт на стоки и хора. Извършват се сътрудничества и партньорства с различни организации, както производствени, така и консултантски, използвайки, когато е необходимо, специализирани компютърни...
... индивидуални решения за управлениена отпадъците, които работят за нашите клиенти. Ние сме специализирани в предлагането на решения за управлениена отпадъците, които работят за вашата индустрия. Можем да ви посъветваме как да направите управлението на отпадъците по-умно, спестявайки време и ресурси. Ние правим отпадъците да струват по-малко, като предлагаме машини и услуги, които ви помагат да работите...
... цифровизацията и Индустрия 4.0. Тя придружава клиентските компании от началното определяне на специфичните нужди до успешното им реализиране. Помага при внедряването на нов софтуер, оптимизиран специално за клиента, и при необходимост обучава служителите за неговото приложение.
...Диференциацията по качество също така се основава на стратегия за сертификация наслужителитена EBRC: ITIL, ISO 27001, управлениена риска, сигурност, Tier IV Designer и др. Чрез своите компетенции в областта на сигурността на финансовите транзакции (PCI DSS), EBRC е придобил специализирана експертиза в сектора на електронната търговия и цялостното управлениена чувствителна информация (банки/финанси, здравен сектор и др.).
... консултация за ефективно управлениена сроковете, разрешени от действащите закони и според нормите на компанията, определяйки насоки и протоколи в това управление. След селекцията на ненужната информация, логистичният отдел на компанията премахва документацията, с всички удобства за служителите, осигурявайки, че човешкият фактор на вашата компания разполага с по-голяма рентабилност за времето си. Специфични събирания Услугата, която D I D конфиденциално предлага, се извършва с контейнери с капацитет 240 литра, за офиси без възможност за достъп до клетки. Това събиране, което предлага компанията...
... служителитена работа: RFID четци, GPS геолокация и предаване на данни GPRS/GSM. Работят във всяка оперативна ситуация и при най-критични условия. Удовлетворяваме очакванията на нашите клиенти с услуга за поддръжка, адаптирана към техните нужди. Италиански техници на пълен работен ден, специализирана поддръжка и обучение. Налични онлайн, по телефона и на място.
Eco Action Plus предлага, в цяла Бретан, цялостно решение за управлениена административните отпадъци и подкрепа за намаляване на разходите, свързани с вашата дейност. Спестете до 30 % от общите си разходи! Eco Action Plus разполага с три обекта в Бретан: Брест - Лориан - РенОптимизация на сортирането и оползотворяване на вашите офис отпадъци. Ние действаме в близост до служителите, за да може...
... услуги:
- Наемане на работници: Предоставяне на специалисти и помощен персонал на компании на временно основание, за да се покрият оперативни върхове или да се подкрепят специфични проекти.
- Подбор на персонал: Директно наемане и посредничество на кандидати за постоянни позиции в клиентски компании.
- HR решения: Подкрепа при оптимизация на процесите по управлениена персонала, консултации по HR...
Вече три поколения, LDL предоставя управление, продажби и обучение по лидерство, което извлича максимума от всеки един участник. Провеждайки обучителни програми, които са едновременно развлекателни и предизвикателни, целта е да се развие следващото поколение лидери; да се подобрят техническите умения, както и увереността, мисленето и стремежа към успех. От подобряване на уменията на висшето ръководство до развитие наслужителитена предна линия, търговската производителност може да бъде подобрена с помощта на LDL.
Бързо развиващият се и променящ се сектор на човешките ресурси има нужда от иновативни и креативни решения, предлагани от аутсорсинг компании. Затова е създадена Datassist, единствената аутсорсинг компания, фокусирана единствено върху предоставянето на услуги по заплати. Нашите услуги включват: Управлениена заплати, Наемане на персонал, Управлениена времето наслужителите, Разрешение за работа...
... Програма за помощ наслужителите (EAP). Simplify на Croner помага на организации от всякакъв размер да подобрят своята ефективност и да постигнат съответствие. Simplify е уеб услуга, която намалява разходите и времето, което отделяте за управлениенаслужителите си. От оценки до управлениена отсъствия и от наемане до съкращения, Simplify покрива всичките ви нужди. Simply Personnel на Croner е...
... служителите (EAP - Employee Assistance Program) и семейният сервис. Други области на консултиране включват развитие на екипи, управлениена промяната и здравно коучинг. Академията Фюрстенберг предлага като сертифицирано учебно заведение обширна програма за обучение и квалификация за ръководители и служители. Регионални офиси на Института Фюрстенберг има в Берлин, Хамбург, Мюнхен, Кьолн, Франкфурт, Щутгарт, Дюселдорф, Хановер, Мюнстер, както и в Австрия и Швейцария.
... владеят своята област, и от специалисти по управлениена проекти в рамките на единиците. Нашата амбиция е да продължим да предлагаме най-надеждните телекомуникационни услуги на пазара Белукс. За това можем да разчитаме на ненадмината експертиза и решаващите предимства, които предлага нашата обширна оптична мрежа. Помагаме на предприятия и институции да подобрят комуникацията си с цел улесняване на сътрудничеството в рамките на техните екосистеми. Гъвкави и отзивчиви, изграждаме нашите предложения за услуги около два основни стълба: нашата мрежа и интернет достъпа.
Започнете с MyExpenses напълно БЕЗПЛАТНО за 60 дни. Автоматизирайте разходите си, възвърнете контрола и оптимизирайте бизнеса си с MyExpenses. Освободете се от електронните таблици с нашия безхартиен софтуер за настолни компютри и мобилни устройства, който ви помага да управлявате разходите наслужителите си, независимо къде се намирате. Мощно управлениена разходите в мобилно приложение. Спестете време и възвърнете контрола, използвайки MyExpenses, нашето усъвършенствано решение за разходите наслужителите от край до край.