... поддръжката във вашите заведения с цел евентуално партньорство. Имаме специализирана услуга за професионалисти "Привилегия", която предлага множество предимства:
- Интерактивен интерфейс, който ви позволява да следите напълно вашите досиета и фактури, да правите онлайн запитвания за оферти с преди/след снимки.
- Единен консултант на ваше разположение, който ще улесни изпълнението на вашите заявки...
... помещения. French Office ви предоставя френски адрес, на който можете да получавате цялата си търговска кореспонденция, както и вашите пратки. Ще ви бъде предоставена зона за съхранение, която може да съхранява малки пратки или стандартни палети. С този адрес можем да получаваме всички ваши клиентски връщания. След това ви връщаме всички ваши стоки обратно в страната ви, на много конкурентни цени. Секретарите могат да сканират и сортират вашите писма, фактури, поръчки и документи.
Признат на национално ниво печатец, ние ви предлагаме нашите умения в производството на интегрирани карти и интегрирани етикети. Създадохме специфични документи, които спестяват време на продавачите в електронната търговия. Интегрирани самозалепващи етикети в дебелината на A4 документ, които ви позволяват да печатате вашите товарителници (колисимо, престашоп...), фактури или транспортни етикети...
FDI е лицензирано платежно учреждение от ACPR и застрахователен посредник, регистриран в ORIAS. Ние предлагаме решения, които позволяват на компаниите да аутсорсват управлението на финансовите отношения с клиентите си (анализ на кредитоспособността, гаранции срещу неплатени задължения, издаване на фактури, събиране на плащания, напомняния, събиране на дългове и при необходимост управление на...
Благодарение на пълната гама от софтуерни продукти и хоствани услуги, ACI WORLDWIDE предлага на своите клиенти широка серия от решения за обработка на плащания, банкови карти и управление на търговията, онлайн и мобилни банкови услуги, откриване на измами, финансиране на търговията и електронно представяне на фактури и плащания.
... вашите клиентски задължения, напомняне и събиране на клиентски фактури и осигуряване на веригата за доставки за укрепване на функционирането на вашата структура. Нашата експертиза се проявява в 4 стълба, за да ви предложим цялостно решение: Познаване на ситуацията на вашите клиентски задължения, Защита на вашата компания от неплатежи, Финансиране на вашата дейност, Оптимизиране на управлението на вашите клиентски и доставчици фактури.
...- Значителна икономия на време - Намаляване на разходите ви благодарение на значителното намаляване на хартиената кореспонденция - Улеснена, по-бърза комуникация - Оптимизирана производителност.
Numsoft ще ви позволи да оцените вашите документи чрез дематериализация на вашите писма, фактури, касови бележки и HR документи, но също така и с електронното управление на документи (ЕУД). Предлагат се няколко софтуера, за да се адаптират към нуждите на МСП/МПС, с услуги като електронен подпис, времево маркиране, архивиране на документи, електронно гласуване SAAS.
...
Класифициране и архивиране на документи
Търсене, абонамент или прекратяване на различни ваши договори
Предаване на вашите медицински листове
Подкрепа за подаване на иск за щета и проследяване на делото
Помощ при събиране на необходимите документи за изготвяне на вашето досие
Проверка на вашите касови бележки с банково съпоставяне
Оптимизация на вашите разходи
Помощ при плащането на вашите електронни фактури
Написване на мотивационно писмо и CV
И др....
...Междуинституционален експерт по събиране на вземания, адвокатската кантора Phenix, разположена в Париж, предлага следните услуги, които ще ви помогнат да работите при по-добри условия:
- Застраховка на вземания: Позволява ви да работите с надеждни компании, можете да възстановите 90% от неплатените си фактури в рамките на няколко месеца.
- Изготвяне на договори/спецификации: Не пренебрегвайте...
... единствен номер = 1 единствен контакт (Запитвания и Предложени оферти)
* 1 единствен контакт = 1 уникално проследяване (Фактури и гаранции)
И сме на разположение до 22:00...
Adom' Механика е:
* Периодично обслужване, смяна на масло на място
* Ремонт, диагностика на място
* Спешна помощ, смяна на акумулатор на място
* Съвети, експертиза,
* Преминаване през "диагностичен инструмент...
LN2S Consulting е консултантска компания за бизнеси и физически лица, разположена в Поаси, в департамента Ивлин. Компанията работи по-широко в цялата Иле-дьо-Франс. Тя има два основни направления в консултирането: - административно управление. Като се свържете с LN2S Consulting, можете да поверите управлението на вашите фактури, заплати или управление на разходите и пътуванията за по-голяма...
...корекция, структуриране...) от оригинали с много разнообразни типологии и качество (стари или съвременни произведения, регистри, печатни материали, фототипове, планове, стъклени плочи, филми и др.). Ние осигуряваме услуги по дематериализация на фактури от доставчици, обработка, управление... разчитайки на перфектно познаване на нашите професии и на пазара.
Френската компания Foliatech предлага решението Artinove. Artinove е онлайн софтуер за фактуриране, проектиран специално да отговаря на нуждите на малките предприятия. Различните функции, които софтуерът и мобилното му приложение интегрират, са както изчерпателни, така и много лесни за използване. От страна на фактурирането, решението позволява персонализиране на оферти и фактури на базата на...
Делегирайте ми вашето търговско управление и спечелете повече клиенти благодарение на моята работа.Предлагам услугите си за дистанционно секретарство (оферти, фактури, писма...) на напълно достъпни цени - Търсене на нови клиенти - Изготвяне на оферти, които показват качеството на вашите услуги на бъдещите ви клиенти, чрез ясни и много чисти оферти. - Изпращане на документи по поща или имейл...
...доставчици и продуктови карти за практично управление. Управление и проследяване на вашите операции: последни оферти, фактури на доставчици за плащане, събрана ДДС, фактура на клиент в очакване на плащане... Реактивна телефонна помощ.
Събиране на дългове във Франция
• Над 50 000 случая обработени през 2017 г. от нашата компания за събиране на дългове.
• Единен контакт за обработка на вашите фактури в извънсъдебна фаза.
• Над 25 % от компаниите в CAC 40 ни се доверяват за събирането на техните вземания.
• Всички наши 115 служители работят от нашата централа във Франция.
На международно ниво
• Международното събиране на вашите...
... региона и специфичните изисквания за упълномощаване.
ПОЛЕ РЕБОНДИР ви придружава от концепцията до регистрацията и получаването на доказателствени документи.
Нашите счетоводни задачи* Класифициране на доказателствени документи* Въвеждане в счетоводството на фактури за покупки, продажби, банкови извлечения…* Декларации по ДДС* Кореспонденция с URSSAF, Държавна хазна, Пенсионни фондове, RSI...
... разпределения, подбор на персонал, писане на писма, автобиографии и мотивационни писма, въвеждане на оферти и фактури, проследяване и помощ при административни процедури, организация на събития (семинари, изложения и др.), организация на пътувания в страната и в чужбина, трудови договори, управление на проекти, табла за управление, класиране, помощ при вземане на решения и др. Нашите цени са много атрактивни, не се колебайте да се свържете с нас. С уважение, Mika Services Разнообразни услуги Доставчик на услуги на разстояние или на място, персонализирани услуги без ангажимент Тел.: 0650945003...
...Инструменти за управление на дигитализирания бизнес. Колаборативни инструменти за управление: Проследяване на контакти и търговия, Референтен справочник за дейности и сделки, Управление на досиета и документи, Управление на времето, Поръчки и фактури от доставчици, Фактуриране на клиенти. Управление на имейли: Обединяване на имейли и документи, Сигурност / Спазване на достъпа. Работилница за дигитализация: Фактури, формуляри, писма, Внедряване в рамките на вашата компания, В хостван режим или в SaaS, Частична или пълна аутсорсинг.
... физически лица, които се нуждаят, между другото, от извлечения от граждански регистри, лични документи, шофьорски книжки, данъчни уведомления, фактури, извлечения от съдебни регистри, завещания, Kbis, договори, призовки, решения, пълномощни, доклади за морски експертизи...
.../АСОЦИАЦИИ: Асистенция за въвеждане на оферти/фактури/разходи и плащания на фактури, Работа с Word и Excel, Сортиране и управление на кореспонденция, Печат/сканиране/копиране на документи, Сканеризация и комуникация на счетоводни документи с вашия счетоводител...
Общо събрание на асоциацията: Изпращане на покани, Асистенция при транскрипция на дневния ред, Записване и водене на бележки от ОС, Изготвяне на...