Приум Портейдж е компания за портейдж, която позволява на фрийланс консултантите и носителите на проекти да упражняват своята дейност със статут на служител. Това решение е алтернатива на създаването на компания, която съчетава предимствата на служителството и предприемачеството. С портейджа, независимият работник напълно се освобождава от административното управление (договори, фактури, плащания...
... занимава с неплатени заплати, издръжки, признания на дългове, неплатени фактури, разходи за съвместно управление и др. Съставена от компетентни съдебни изпълнители в Париж, Скп Шалпе се занимава с вашите искания за констатации в различни области, от състоянието на имота при влизане и излизане, юридически съвети, изготвяне на актове, извънсъдебно събиране и преговори. Удобно, можете да извършвате плащанията си онлайн.
...вода, температура, влажност, CO2, мрежа за топлина и студ / Пълноценна и многомяркова апликация, налична на смартфон, таблет и компютър: автоматични известия при аномалии в потреблението, повреди, течове; препоръки, произтичащи от анализа на инженери по управление на енергията; други функции: интеграция на фактури, картография, енергийни отчети, проследяване на цели, сравнение между обекти...
... или компютър, напълно безопасно. Можете също така да качвате нови документи чрез вашето частно облачно хранилище и да управлявате плащането на вашите фактури.
Вашите адвокати от групата Muse предлагат своите експертизи в различни области на правото. Те предлагат подкрепа в:
- Наказателно право
- Данъчно право
- Търговско право
- Имотно право
- Право на търгове
Всички членове на групата Muse...
Онлайн счетоводен софтуер. Цифровизация на счетоводните документи онлайн. Аутсорсинг на цифровизацията, счетоводството и плащането на фактури. Организиране на счетоводната обработка. Счетоводители предлагат отваряне на кореспонденция с предоставяне на пощенска кутия. Цифровизация на вашите фактури. Счетоводство и индексиране според счетоводните правила и действащите закони. Плащане на вашите...
...Секретарски услуги за професионалисти и физически лица. В моя кабинет или на ваше място. По запитване. Всички административни работи, изготвяне на оферти, фактури, кореспонденция, автобиографии, мотивационни писма, доклади от стаж, отчети, експертизи. Управление и проследяване на досиета на доставчици/клиенти. Професионалисти: Не плащате никакви социални осигуровки, можете да приспаднете моите фактури от годишните си разходи.
...Концепция и производство: 'Стоки от кожа и еко-кожа по поръчка, за луксозен хотелски сектор (конферентни чанти, подложки, стойки за фактури, кошници, кутии за чай)
Опаковки от твърд PP и PVC (кутии, куфари, комплекти, калъфи)
Офисни артикули: Персонализирани папки и чанти от PP, самозалепващи се пликчета, обложки за тефтери от PVC, PP, шити органайзери, подложки, кожени моливници, конферентни чанти.
..... Производствените единици са в Европа (Испания, Франция, Австрия), за да осигурят много голяма реактивност и постоянство в качеството.
... истински работен инструмент, който осигурява неговата безопасност и качеството на работата му. Направете SOLITECH вашият спътник в интервенциите! В логиката на допълняемост на нашите различни софтуерни решения, 90Tech стартира SUFATECH (https://www.sufa.tech): софтуер за оферти/фактури, свързан с SOLITECH. С помощта на този софтуер, фактурирайте бързо интервенция, извършена с SOLITECH, или създайте директно интервенция от оферта, направена с SUFATECH! Посетете нашите различни сайтове, за да направите безплатен пробен период!
...изготвяне на обикновени документи на английски, проследяване и напомняне за досиета, клиентски отношения, оферти и фактури, управление на графици, връзка с счетоводната кантора, презентации, събития. Публичен писател, нашите мисии: Entreplumes има за цел да помогне на частни лица в изготвянето на техните писмени документи (писма, автобиографии и мотивационни писма, спомени, житейски разкази...) и управлението на техните административни задължения (формуляри, промяна на живота...). Entreplumes ви предлага сътрудничество, което се адаптира към вашите нужди, независимо дали са еднократни или редовни.
...
Тази технология се прилага на пазара на единични транзакционни съобщения, за разпространение на професионална информация, за осигуряване на сигурността на транзакциите, на пазара на изпращане на маркетингови елементи и за управление на кризи.
Някои примери за приложения: потвърждение на резервация или транзакция чрез SMS и/или имейл, изпращане на бюлетини или информация, търговска проучване, изпращане на електронни фактури, на ведомости за заплати, напомняния за клиенти, аларми, анкети по имейл.
... писмен вид след преговори на живо с вашия търговец. Всичко, което трябва да направите, е да попълните формуляра за оценка: https://illico-rachat-auto.fr/estimer-mon-vehicule-gratuitement/ Какви документи трябва да имам под ръка? Регистрационен талон на автомобила Лична карта или копие Възможни фактури за поддръжка Какво трябва да се случи, за да бъде продажбата окончателна? След като направим оферта за вашия автомобил и вие я приемете (и донесете вашите документи, лични карти, ключове или дистанционни управления с вас), ние ви плащаме на място!
... заплащане само при успех. Редовно изпращаните отчети ви позволяват да следите напредъка на вашите дела. Привилегирован контакт е на ваше разположение, за да ви информира по всяко време за напредъка на вашите дела. Делегираме управлението на вашите фактури: CRPA предлага да управлява вашите клиентски фактури, от тяхното издаване до плащането им, поемайки всички необходими напомняния. Познавайте финансовото състояние на вашите клиенти и конкуренти.
... става въпрос за фактури, договори, разходни бележки или други документи, управлението на документи е ключов аспект за компаниите. Esus, група C’PRO се грижи за дигитализацията на документите, като ви придружава в различни задачи като сканиране, архивиране, индексиране, но не само. Предлаганите услуги ви позволяват също така бързо да намерите документите си, да ги споделяте и лесно да ги редактирате...
Нека заедно възстановим вашите неплатени фактури и други вземания! Нашият екип ви помага да осигурите вашата ликвидност, управлявайки риска от клиенти. Свържете се с нас.
Наем и продажба на сензорни касови апарати за ресторантьорството. Оснащени с управление на запасите (проследяване, статистика, поръчки, фактури), счетоводство, персонал, клиентски отношения (неплатени, събития).
Производител на персонализирани визитки. Печатница на менюта. Печатница на покани (раждане, сватба, траур), писма, фактури (в пачки или в тетрадки). Производител на брошури. Печатница на каталози, папки с капак, покани, поздравителни картички, календари, билети. Производство на папки, печати и етикети. Печатница на флаери, плакати, както и оформление и изработка на книги в самостоятелно издание. Офсетен печат, репрография и типография. Изработка на печат с горещо злато, релеф и ембос.
Печатницата GEIGER е лидер в производството на всички административни документи и печатни материали (печатни глави, фактури, формуляри, тетрадки, блокчета, папки и визитки, кореспонденция, покани или пожелания). Освен това, ние можем да ви предоставим и подходящи решения за всички останали документи за комуникация и продажбени промоции (брошури, папки, имейли, флаери, подложки или календари...).
... нови допълнителни финансови механизми за френските компании. По този начин компаниите могат, чрез ексклузивна бизнес мрежа, да намерят нови качествени клиенти и доставчици в дух на сътрудничество. Тази система е организирана около единица за сметка (Bart€r, 1€ = 1B€ / Фиксирана стойност). Системата е напълно законна, данъчно призната (всички операции са придружени от фактури с надпис "плащане чрез...
Факторингът е техника за финансово управление, при която факторите управляват клиентските сметки на предприятия, като се запознават с техните вземания и осигуряват кредити на потенциалните длъжници. Услугата за факторинг на Factorland предлага подобрение и промяна в организацията на плащанията на фактури, услуги по събиране на дългове и управление на паричните средства, като намалява разходите за...
OUTSIDE-BO е компания, специализирана в управлението на административни задачи в Back-Office, предлагаща решения за аутсорсинг за вашата: администрация на продажбите, покупки, следпродажбен сервиз, проследяване на поръчки, управление на документи, управление на бази данни, въвеждане на фактури, напомняне на клиенти. Административен аутсорсинг BPO администрация доставки back-office покупки back-office доставки административна поддръжка...
KMF SERVICES предлага възможността на професионалисти и частни лица да имат секретар без наемане. Всъщност, ние сме независим секретариат, който работи на място или дистанционно, за да предоставим помощ за административното управление, като: - написване на писма, - създаване на бази данни, - издаване на оферти, фактури, поръчки, - създаване на комуникационни инструменти, - класифициране и архивиране на документи, - и др. Повече информация на нашия уебсайт.
...Оферти, фактури и управление на строителни обекти за строителните компании. ProGBat е софтуер в "облака", т.е. използваем в интернет: Никаква инсталация, никакви инвестиции, никакви ангажименти за срок, само интернет връзка е достатъчна. Софтуер, личен и защитен пространство, обучение, гореща линия, актуализации, резервно копие... Всичко е включено в много малък месечен абонамент. Повече от софтуер, ProGBat е истински асистент за вашата компания. Изпробвайте го, напълно е безплатно и без ангажимент за 30 дни!
...глобална диагностика, насочена към действие.
Обучение на ръководители и персонал за намаляване на неплатените задължения и намаляване на клиентския риск: определяне на политика за клиентски кредити за намаляване на рисковете от неплатени фактури.
Бюджетен контрол (бюджетни прогнози, следене на бюджета и изчисляване на бюджетните отклонения) с цел контрол на маржовете и разходите.
Паричен поток и изготвяне на бюджет за паричния поток с цел предвиждане и подобряване на паричния поток.
Намаляване и оптимизиране на разходите чрез интегриран подход към бюджетния контрол.
... веднага своята дейност в портинг на заплати, без никакъв минимален оборот, който да постигнеш. SELFY се грижи за цялото управление на твоята дейност: договор за услуги, фактури, събиране на средства, разходни бележки… всичко това без хартия, директно на нашата платформа! Нулеви скрити такси: Без допълнителни разходи, нашият управленски процент е ALL INCLUSIVE: той включва всички наши услуги! SELFY...
Компания 2A Express Solutions е посредник в сферата на доставките за малки и средни предприятия. Съставена от екип от експерти по транспорт, нашата цел е да извършим безплатен одит на вашите фактури за доставки и да ви предложим необходимите оптимизации благодарение на нашите преференциални тарифи с големите партньори на пазара (DHL, UPS, FEDEX, Chronopost, участници в последната миля и др.). 3...
...съпоставяне на сметки, външно напомняне, обработка на спорове, проверка на платежоспособността на вашите клиенти, подобряване на сроковете за събиране. - Проследяване на вашите дела: проверка и плащане на вашите фактури от доставчици, проследяване на вашия паричен поток, създаване и проследяване на персонализирани табла за управление, обмен с вашата счетоводна кантора. - Консултации: помощ при...
Независим секретар и опитен административен асистент, предлагам услугите си в Оверн-Рон-Алп за предоставяне на ценна помощ на професионалисти, затрупани от тежестта на административните задължения. Предлагам да делегирам всичките или част от техните административни задължения: класически секретарски услуги, изготвяне на писма, оферти, фактури, проследяване на плащанията на техните клиенти...
Търговските компании с 1 до 50 служители обикновено нямат достъп до интегрирани софтуерни решения от типа ERP. Въпреки това, те търсят софтуер за управление, който да обединява всичко, способен да управлява поръчките на клиенти и доставчици, да редактира документи (оферти, товарителници, фактури...), работещ в мрежа и достъпен на Mac, PC и дори в интернет. Това предлага Booster Pro ERP. За първи...
KickandBoost е B2B платформа за дигитални услуги. Тя може да включва софтуер, обучителни модули, мобилни приложения, пазарни проучвания, сериозни игри... и всички дигитални стоки и услуги, продавани и купувани между професионалисти и компании. Това е пазар, който управлява, като доверен трети страни, сложните потоци от транзакции в B2B (поръчки, фактури, ДДС между страните...). Продавачите...