Компанията Pouget произвежда и проектира инструменти и оборудване за железопътния сектор, базирана в Стен, в района на Париж. Изнасяме в над 60 държави. Компанията Pouget се е специализирала в областта на оборудването и инструментите за железопътния сектор: Изследвания и Развитие, Производство, Продажба и Износ. Основните продукти са: Релсови резачки, Релсови бормашини, Релсови шлифовъчни машини и...
...Софтуер за фактуриране и управление на бизнеса за МСП/МСП.
Оферти, фактури, счетоводство, цифров подпис, банкова сметка, планиране, задачи, договори и много други...
...създаване на каталог на услуги ...
Накрая, благодарение на мобилното приложение, управлявайте покупките си от всякъде и ускорете процеса на одобрение. С проследимост на действията, одитирайте вашите покупки и осигурете надеждна следа за одит на вашите фактури вече е осигурено!
... система за автоматизация и персонализация на вашите напомняния. Можете да следите напредъка на плащането и известията чрез индикатора за напредък на плащането. - Подобрете рентабилността на проектите: Soan надхвърля плащането: централизация на вашите документи, история на дейностите, онлайн подписване на вашите договори, оферти, фактури... Вашият клиент е по-ангажиран и вие контролирате времето, прекарано по вашите проекти. Спестявате време и вашите проекти стават по-рентабилни.
Издател на софтуер за електронно управление на документи вече повече от 20 години, ние предлагаме на предприятията и администрациите инструменти за управление на документи, за да архивират, оптимизират управлението на своите документи, разпознават и обработват по-лесно съдържанието им, и защитават информацията. Разработваме софтуер за обработка на фактури от доставчици, управление на документи, OCR и създаване на цифрови въпросници. Софтуер Windex GED, BotServer OCR, DigitalQuizz...
... си! Разходни бележки, управление на километражни обезщетения, административно управление на персонала, събиране на фактури за покупки, фактуриране на клиенти и напомняния, ведомости за заплати... административните задачи, които отнемат време и са досадни, са многобройни. Нашият екип от експерти по административно управление на компании ги извършва без забавяне и с внимание, използвайки най...
... на чувствителни данни и административни, наследствени и културни документи, с силна култура на организация на производството в защитена среда. Нашите решения: - УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТСКИ ОТНОШЕНИЯ: Обслужване на клиенти, задържане, продажбен поддръжка, генериране на потенциални клиенти, анкети и проучвания, медицински секретар, управление на отношенията с членове - BACK OFFICE: обработка на фактури...
... видове кореспонденция.
В конкретни случаи на употреба, MySendingBox се оказва идеален за опростяване на изпращането и проследяването на фактури, ускоряване на изпращането на административни писма като прекратявания и покани, както и за оптимизиране на маркетингови кампании, подобрявайки по този начин оперативната ефективност и рентабилността на компаниите.
... електронни фактури Factur-X по имейл на вашите клиенти и управление на плащанията и удържането
- Проследяване на състоянието на клиентските вземания и очакваните приходи (възрастова баланс), изпращане на напомняния до вашите клиенти
- Контрол на управлението и анализ на резултатите по досие, асоцииран, компания или задача благодарение на голямо разнообразие от синтетични или детайлни отчети, които могат да се експортират в Excel
- Планиране на събития
- Професионализъм на вашето писмо за задача...
... централната част на Париж. Нашите апартаменти са напълно оборудвани с хавлии и домашен текстил. Кухните са снабдени с електрически уреди. Всички наши апартаменти разполагат с баня и тоалетна, телевизор, интернет връзка и стационарен телефон. Ние се грижим за почистването и поддръжката на апартаментите. Цените ни са намаляващи в зависимост от продължителността на престоя. Имаме много клиенти от Бразилия, Съединените щати и Япония. Издаваме фактури за всички наеми. Работим с собствениците и наемаме техните апартаменти без такси за агенция.
... Access и Excel чрез програмиране на VBA, обхващат следните теми: CRM, табло за управление, отчетност, проследяване на индикатори, проследяване на времето, управление на SIRET чрез базата SIRENE, управление на производството, планиране, управление на времето, управление на автопарка, управление на клиентската база, контрол на съответствието, управление на фактури и оферти, автоматично генериране на...
...Специалист в непрекъснатия печат, BARLERIN ви предлага широки възможности: Непрекъсната брошура или континентална брошура или континентален снап, тетрадки, блокчета, фактури на гишета, билети за претегляне, плоски брошури, печатни формати A4 или дори етикети. Персонализация и номериране онлайн. Цифров печат. Специализиран сайт за онлайн поръчки, където можете да поръчате и персонализирате вашите печатни...
... неплатени фактури и попълва необходимите полета; в зависимост от различните параметри, алгоритъмът на платформата предлага най-конкурентната такса. Компанията за събиране на дългове, която приеме тази такса, се свързва чрез платформата с МСП за електронно подписване на мисията. Кредиторът (МСП) плаща само при успех, т.е. когато събирането е ефективно! Всички доставчици, отговорни за събирането на...
... производителност и разходи. Имате възможност да следите напредъка на транспорта си, особено с клиентския портал на Mazet. С един клик ще намерите всички данни, свързани с вашата поръчка и фактури. Вашите проекти са в центъра на техните занимания.
... компютър, лаптоп, таблет или телефон. Obat работи и на Windows, и на Mac. Нашият много интуитивен интерфейс и бизнес функции позволяват на нашите потребители да спестят много часове всяка седмица при управлението на бизнеса си. Създавайте оферти за няколко минути, генерирайте фактури за авансови плащания, текущи и окончателни фактури незабавно. Документите могат да бъдат изпратени по имейл или...
...
-> Управление на кореспонденцията
-> Въвеждане на данни
-> Процедури и административни формалности
-> Класифициране на документи
-> Проследяване на фактури на клиенти
Управление на покупки
-> Сравняване на товарителница/фактура
-> Създаване и проследяване на график
-> Подготовка на плащания
Връзка с заинтересованите страни
-> Управление на отношенията с доставчиците
-> Управление на клиентските отношения
-> Връзки с данъчната администрация и социалните органи
-> Привилегирован контакт с вашата банка...
ArtiBox е платформа, където строителите могат да намерят готови за стартиране обекти навсякъде във Франция. Освен обектите, регистрираните строители в ArtiBox имат безплатен достъп до софтуер за строителството. Този софтуер позволява да се изготвят и изпращат оферти и фактури директно от приложението, без нужда от трети софтуер. Проектите се публикуват на платформата ArtiBox за ръководителите на обекти от партньорските компании. Строители от всички специалности, лесно намерете вашия обект за подизпълнение в ArtiBox и постоянно попълвайте вашия поръчков дневник.
... клиент и да въведете неговата резервация. Наличен в три версии: AZLoc Basic - Управление на ниска цена AZLoc Pro - Управлявайте бизнеса си като професионалист AZLoc Premium - Управлявайте целия си бизнес Позволява управление на: Клиенти|Автомобили|Наличности|Цени|Резервации|Договори|Инспекции|Фактури|Графичен план|Застрахователни случаи|Анализи|Глоби|Поддръжка|Фактуриране на различни|Стоки|Автомобили|Експорт в счетоводство|...
... клиенти.
Нашите предимства
С много бързо усвояване, оценката на вашите работи вече не е загуба на време. Можете да използвате широката библиотека от налични продукти и да импортирате собствения си списък с цени, за да създадете перфектни оферти.
Вашите предимства
Вашите оферти са ясни, точни и оформени професионално. Вашите фактури се изготвят бързо, в съответствие с законодателството и се изпращат с един клик на клиентите за бързо плащане. В таблото за управление можете да визуализирате финансовата активност на вашата компания през цялата година.
...
• Техниците или участниците от терена / в мобилност
От офиса, на вашия компютър, можете да:
• Оптимизирате ресурсите
• Дигитализирате активите и оборудването
• Следите вашите договори за поддръжка
• Планирате вашите интервенции
• Изпращате SMS на клиентите директно от платформата
• Оптимизирате вашите покупки и управление на запаси
• Ускорите издаването и предаването на вашите фактури...
... качеството на вашите клиенти и сектора на дейност, със сигурност ще намерите най-доброто факторингово решение в нашия сравнител. Факторингът ще ви позволи да получите необходимото финансиране и ликвидност за развитието на вашите проекти. Не чакайте повече сроковете за плащане на вашите длъжници, за да получите кеша от вашите фактури незабавно. Сравнете решенията на факторинговите компании директно на нашия уебсайт. За малките и средни предприятия е възможно да се абонирате онлайн за решения за финансиране на фактури без гаранция и без ангажимент.
...Нуждаете се от персонал, но бюджетът ви е ограничен? C-Lyne-Secret'R, самостоятелна фирма за дистанционно секретарство, може да ви помогне. Независимо дали сте професионалист, студент или частно лице, можете да се възползвате от моите услуги. Широк спектър от услуги: аудиозапис, въвеждане на данни (независимо от източника и обема) с или без оформление, вмъкване на изображения, фактури, оферти...
... отношенията с клиентите. Защото предвиждането и бързото действие често са ключови елементи за успеха на процедурите по събиране, ние предлагаме и услуги за управление на клиентските задължения, като се грижим за проследяването и напомнянето на вашите длъжници за неплатените им фактури. Нашите юристи, специалисти по събиране на търговски (B2B) и банкови вземания, владеят всички техники за напомняне и...
...
-ЦИФРОВИЗАЦИЯ: Дематериализация, индексиране на документи (входяща кореспонденция, фактури от клиенти/доставчици, наследствени документи и планове)
-ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ: Смесено управление на хартиени/електронни документи
-ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ: Дематериализация на вашите документални процеси, електронно архивиране с доказателствена стойност, електронно хранилище, GED, дематериализация на фактури...
...обучение и инсталиране на препоръчаните инструменти. EDICOT е също така специализирана в разработването на EDI софтуерни решения, логистика, проследяемост и инструменти за електронна обработка на фактури. Областите на дейност на EDICOT са многобройни: Администрация, Автомобилна индустрия и производители на оборудване, Банки, Хранителна търговия, Индустриално снабдяване и разпределение, Голямо търговско разпространение, Обувна индустрия, Стъкларска индустрия, ИТ интегратори, Текстил, Транспорт...
Създаден през 2007 г., ClicFacture е онлайн софтуер за фактуриране за малки предприятия! Този софтуер за фактури ви позволява да управлявате ефективно бизнеса си и да спестите време за административните си задачи: С ClicFacture можете да: - следите напълно фактурирането и плащанията си - управлявате автоматично авансите, ситуациите, кредитите и др. - анализирате точно дейността си (приходи, марж...
...използвана в проекти от всякакъв размер.
Управление на строителни проекти и бизнес решения в облака:
- Документално управление, специализирано за строителството
- Сигурно хостване във Франция
- Колаборативна BIM платформа
- Преглед на файлове в множество формати
- Мощни работни потоци и одобрения
Цифровизация на фактури и финансово проследяване на пазари:
- Цифровизация на фактури, съвместима с...
...обличане и прическа.
Административна помощ: Управление на кореспонденция, фактури, уговорка на срещи и придружаване в административни процедури.
Компания и дейности: Придружаване по време на медицински посещения, развлечения, социални дейности и грижа за животни.
Нашите персонализирани услуги са налични в цялата Жиронда, територия с множество развлечения, с гъвкави работни часове, за да гарантираме вашето благополучие. Нашият ангажимент: да запазим човешкото достойнство, докато осигуряваме благосъстоянието на нашите получатели и помощници.
Специалист в Web To Print, ETIC France е разработила нова визия за използването на web to print в B2B, събирайки над 55 фабрики във Франция и Европа. Този EPS интерфейс позволява на националните многофункционални и международни компании да интегрират всички свои документи: от визитки, до брошури, флаери, продуктови листи, фактури A4, пликове, непрекъснати списъци, поръчкови книжки и етикети. ETIC...