...Независимо дали става въпрос за проста операция или сложни CRM решения, RDSL ви предлага възможността да управлявате вашите действия за клиентски отношения.
Клиентските отношения са от съществено значение за успеха на бизнеса.
... закриване на билетите, с редовна комуникация с потребителите. Използваните инструменти включват системи зауправлениена билети, бази от знания, платформи за комуникация и системи за мониторинг. Представянето се измерва чрез показатели като време за отговор и разрешаване, и удовлетвореност на потребителите. УИУЗИ подобрява ефективността, намалява прекъсванията и гарантира пълна прозрачност и проследимост, играейки така важна роля в ефективното управлениена информационните технологии на организацията.
... се справят с това предизвикателство, ADONIS е избрал водещите издатели на техните пазари, което ни позволява да гарантираме на МСП, че ще направят правилния избор на устойчива решение, на върха на технологичните иновации.
НАШИТЕ РЕШЕНИЯ
Функционалното покритие на избраните издатели на Програмни решения позволява да се отговори изцяло на всички нужди, изразени от компаниите в областта на:
– Интегрирани софтуерни решения (ERP/PGI),
– Софтуерни решения за счетоводство и финанси,
– Софтуерни решения за заплати, ЧР и управлениена персонала,
– CRM софтуерни решения...
...Предлагаме услуги за интеграция на ERP (Планиране на ресурсите на предприятието) и CRM (Управлениенавзаимоотношениятас клиентите) системи, за да оптимизираме бизнес процесите на нашите клиенти.
...Открийте нашата гама от услуги за създаване на уебсайтове и приложения по поръчка
- E-commerce сайт на Prestashop
- Премиум уебсайт витрина
- Уебсайт за всички категории
- CRM управлениена бизнеса
- Уеб приложение
- Мобилно приложение
- Софтуер...
...ACT! е софтуерзауправлениена контакти, използван от милиони малки и средни предприятия и оценен от експертите. Софтуерът ACT! е най-продаваният инструмент зауправлениена потенциални клиенти в света. Това мощно решение ви помага, вас и вашия екип, през целия цикъл на продажбите и връзката с клиентите.
...Комуникирайте с вашите сервитьори дискретно с това много достъпно и ефективно решение, което прави обслужването по-малко стресиращо.
Проектиран за професионална употреба, този продукт лесно ще се впише във вашата кухня, освен това е водоустойчив и издръжлив. Вашите сервитьори имат избор между часовник и/или клип за колан.
Обадете се на един или повече сервитьори, когато ястието е готово, и така им спестете ненужно чакане пред кухнята. По този начин те ще могат да бъдат по-присъстващи при клиентите! :)...
GRC Contact е онлайн софтуерзауправлениенавзаимоотношениятасклиенти. Той позволява на компаниите да управляват своите контакти (потенциални клиенти, клиенти, доставчици), да споделят своите календари и да следят ежедневните си задачи. Отличава се с простотата на използване, много бързото усвояване и факта, че е напълно онлайн. Достъпен под формата на абонамент, той позволява да останете свободни и да контролирате бюджета си.
... задачи и мениджър на проекти.
- Финансово управление: Предварителна счетоводство, фактуриране, разходни бележки и каса.
- Управлениенавзаимоотношениятасклиенти: CRM, мениджър на възможности, тикети и маркетинг.
- Управлениена бизнеса: Управлениена дейността, управлениена служителите, човешки ресурси и обучение.
Редовно се извършват актуализации, които добавят нови функции.
Нашата цел е да премахнем всички повтарящи се задачи, за да спестим време на компаниите.
Ако желаете повече информация, не се колебайте да се свържете с нас или да посетите нашия уебсайт.
Оптимизирайте обработката на информацията за вашите различни клиенти и потенциални клиенти, това е основната цел на софтуера зауправлениенавзаимоотношениятасклиенти (CRM). Когато се обадите на клиент, той ви казва, че един от вашите колеги е говорил с него вчера. Като видите тази фраза, убедени ли сте, че тя се отнася лично за вас? Да и не, той обхваща стотици предприемачи. Обадете се на...