...Независимо дали става въпрос за проста операция или сложни CRM решения, RDSL ви предлага възможността да управлявате вашите действия за клиентски отношения.
Клиентските отношения са от съществено значение за успеха на бизнеса.
... закриване на билетите, с редовна комуникация с потребителите. Използваните инструменти включват системи зауправлениена билети, бази от знания, платформи за комуникация и системи за мониторинг. Представянето се измерва чрез показатели като време за отговор и разрешаване, и удовлетвореност на потребителите. УИУЗИ подобрява ефективността, намалява прекъсванията и гарантира пълна прозрачност и проследимост, играейки така важна роля в ефективното управлениена информационните технологии на организацията.
...Eurovensys се специализира в персонализирането на решения на Microsoft Dynamics, за да отговори на уникалните изисквания на вашия бизнес. Ние адаптираме платформата, за да подобрим функционалността, да оптимизираме работните процеси и да подобрим потребителското изживяване. Нашият екип гарантира, че вашето решение на Microsoft Dynamics се интегрира безпроблемно с вашите съществуващи системи, максимизирайки ефективността и предоставяйки измерими резултати.
... се справят с това предизвикателство, ADONIS е избрал водещите издатели на техните пазари, което ни позволява да гарантираме на МСП, че ще направят правилния избор на устойчива решение, на върха на технологичните иновации.
НАШИТЕ РЕШЕНИЯ
Функционалното покритие на избраните издатели на Програмни решения позволява да се отговори изцяло на всички нужди, изразени от компаниите в областта на:
– Интегрирани софтуерни решения (ERP/PGI),
– Софтуерни решения за счетоводство и финанси,
– Софтуерни решения за заплати, ЧР и управлениена персонала,
– CRM софтуерни решения...
...CRM (Управлениенавзаимоотношениятасклиентина български) е инструмент, който позволява, наред с другото, да се оптимизира качеството навзаимоотношениятас клиентите, да се увеличи лоялността и да се максимизира приходът (Рецентност, Честота, Сума и upsell/повишаване на категорията + cross-selling/крос-продажби) или маржа на клиент.
...Предлагаме услуги за интеграция на ERP (Планиране на ресурсите на предприятието) и CRM (Управлениенавзаимоотношениятас клиентите) системи, за да оптимизираме бизнес процесите на нашите клиенти.
...Aqua eSolutions предлага напреднал и мощен CRM софтуерза цялостно и интегрирано управлениена отношенията с клиентите. Пълен преглед на търговската дейност в реално време.
Решение, ориентирано към клиента, което автоматизира търговските процеси, подобрява производителността и увеличава продажбите и удовлетвореността.
...Открийте нашата гама от услуги за създаване на уебсайтове и приложения по поръчка
- E-commerce сайт на Prestashop
- Премиум уебсайт витрина
- Уебсайт за всички категории
- CRM управлениена бизнеса
- Уеб приложение
- Мобилно приложение
- Софтуер...
... най-новите технологии и програмни езици, за да гарантираме, че вашият PLC софтуер е ефективен, надежден и лесен за използване. Нашият екип разполага с познания и опит, за да се справи с проекти от всякакъв размер и сложност, и работим в тясно сътрудничество с нашите клиенти, за да осигурим, че техните специфични нужди са удовлетворени.
...Увеличете продажбите си, като централизирайте цялата информация за вашите потенциални клиенти в приложението Odoo CRM.
Пред вас се откриват няколко възможности:
- да следите вашите потенциални клиенти
- да споделяте информация с вашите екипи
- да анализирате лесно вашите продажбени процеси и още много...
В допълнение, Odoo CRM е интегриран с други модули:
- Подписване: за подписване на договори
- Продажби: за създаване на оферти
- Фактуриране: за преобразуване на офертите в фактури
- Имейл маркетинг: за изпращане на целеви имейли до вашите потенциални клиенти или клиенти...
...ACT! е софтуерзауправлениена контакти, използван от милиони малки и средни предприятия и оценен от експертите. Софтуерът ACT! е най-продаваният инструмент зауправлениена потенциални клиенти в света. Това мощно решение ви помага, вас и вашия екип, през целия цикъл на продажбите и връзката с клиентите.
... на производствения етаж, сега може да бъде визуализирано и наблюдавано с помощта насофтуерна една платформа. Резултатът е максимална прозрачност. Всички данни се предоставят на ниво приложение, което улеснява...
... отговорите на въпроси като: Колко удовлетворен беше клиентът от продукта или услугата? Имате ли страхотен продукт, но проблеми с обслужването/имплементацията? В CRM можете да провеждате анкети и да комуникирате с клиента бързо и контролирано чрез системата за тикети.
... компания
- Жив чат Предоставете персонализирано обслужване на посетителите
- Контакти Управлявайте целия си портфейл от контакти на едно място
- Календар Не пропускайте среща
Общи характеристикиВсичко това е стандартно
100% отзивчив
Вие и вашите клиенти можете да го използвате от мобилни устройства
Управлениена потребители / клиенти
Вашите потребители и клиентис техен собствен панел
Модулна...
...CRM (Управлениенавзаимоотношениятасклиенти) софтуерът помага на вашия бизнес да управлява клиентските си отношения и по този начин увеличава производителността на вашия бизнес. С CRM софтуер:
• Събирате информация за клиентите на едно място, което ви позволява по-лесно да следите отношенията си с тях.
• Измервате удовлетвореността на клиентите, което ви помага да разберете по-добре нуждите им...
... като CRM, сайтове за електронна търговия, отношения с дистрибутори, управлениена склад и продукти...
CRM (Управлениенавзаимоотношениятасклиенти)
Продължаваме да предлагаме решения, които улесняват планирането и проследяването, специално адаптирани за нуждите на фирми, работещи в много сектори (услуги, производство, маркетинг и др....)
ERP (Планиране на ресурсите на предприятието)
Планирането на ресурсите на предприятието (ERP) е софтуер, който предприятията използват зауправлениена счетоводството, управлението на проекти, доставки, управлениена запаси и операции в веригата за доставки.
...Комуникирайте с вашите сервитьори дискретно с това много достъпно и ефективно решение, което прави обслужването по-малко стресиращо.
Проектиран за професионална употреба, този продукт лесно ще се впише във вашата кухня, освен това е водоустойчив и издръжлив. Вашите сервитьори имат избор между часовник и/или клип за колан.
Обадете се на един или повече сервитьори, когато ястието е готово, и така им спестете ненужно чакане пред кухнята. По този начин те ще могат да бъдат по-присъстващи при клиентите! :)...
...cimELECTRONIC е бързо и лесно адаптируем и е подходящо за всякакъв размер на компанията. Основните функции включват управлениенавзаимоотношениятасклиенти (CRM), администриране, мониторинг, печат на оферти и интеграция с CAD/PDM.
...Ние подпомагаме обработката на вашите корпоративни данни. Независимо дали става въпрос за интеграция в съществуващата система за по-нататъшни процеси и автоматизация (например в процеса на продажби или обслужване) или за подготовка за стартиране на нова CRM система (Управлениенавзаимоотношениятасклиенти). Разработваме имейл потоци и имейли в различните фази на клиентското пътуване, за да осигурим постоянна подкрепа на вашето бранд изживяване. Освен това залагаме на чатботове и автоматизирани, разговорно-подпомагащи инструменти в продажбите.
...Клиентска база данни за транспорт и логистика:
Перфектна свързаност между вътрешни и външни услуги, управлениенавзаимоотношениятасклиенти, история на контактите, прозрачни процеси, глобално достъпни клиентски данни.
moonstride е платформа за технологии в туризма от край до край за туристически оператори и агенти. Ефективна система за задния офис, която разполага с всичко необходимо за туристическия бизнес - цялостен софтуерзауправлениенавзаимоотношениятасклиенти (CRM), стабилно управлениена операциите, автоматизирана платформа за финанси и счетоводство, управлениена доставчици, продукти и договори с фокус върху конверсията B2C и B2B система за резервации.
...поддръжка и техническа помощ в областта на ИТ технологиите и ИТ решенията завършват перфектно портфолиото. Webkom Залцбург в Австрия - идеалният партньор зауправлениенавзаимоотношениятасклиенти, управлениена клиентските отношения, както и софтуер и системи за планиране на ресурсите на предприятието.
... функционалностите на ERP система, система зауправлениенавзаимоотношениятасклиенти (CRM) и система зауправлениена транспорта (TMS).
Чрез дългогодишния и специализиран опит, областите на дейност се обединяват в интегриран профил. Специалистите на утрешния ден се обучават при нас от 2001 г. Lavid Software е признат обучителен център на IHK-Мьонхенгладбах и обучава специалисти по информационни...
... често се срещат в повечето компании, които трябва да управляват проекти в различни области на дейност.
В допълнение към напълно достъпната си цена, нашето ERP е изключително пълно: ще намерите различни модули, които позволяват да управлявате всичко в един единствен интерфейс:
- CRM (Управлениенавзаимоотношениятасклиенти), който позволява да управлявате вашите търговски отношения.
- Модул...
Lucidica е ИТ отделът за малки бизнеси. Ние сме сертифицирана от Microsoft ИТ фирма, базирана в Лондон, която предоставя поддръжка, обучение и консултации на малките и средни предприятия. Проектираме и инсталираме офис компютърни мрежи, сървърно оборудване и софтуер, както и системи зауправлениенавзаимоотношениятасклиенти. Осигуряваме също хостинг на имейли и уебсайтове и провеждаме...
GRC Contact е онлайн софтуерзауправлениенавзаимоотношениятасклиенти. Той позволява на компаниите да управляват своите контакти (потенциални клиенти, клиенти, доставчици), да споделят своите календари и да следят ежедневните си задачи. Отличава се с простотата на използване, много бързото усвояване и факта, че е напълно онлайн. Достъпен под формата на абонамент, той позволява да останете свободни и да контролирате бюджета си.
...В Simple Group разработихме софтуерзауправлениенавзаимоотношениятасклиенти, насочен към малки и средни предприятия (МСП). Този CRM софтуер, наречен "Simple CRM", е фокусиран, както подсказва името му, на лесната употреба, докато други софтуери са изключително сложни за работа и изискват дълго и досадно усвояване. От интерфейса с изчистен дизайн до многобройните демонстрационни видеа и...
... задачи и мениджър на проекти.
- Финансово управление: Предварителна счетоводство, фактуриране, разходни бележки и каса.
- Управлениенавзаимоотношениятасклиенти: CRM, мениджър на възможности, тикети и маркетинг.
- Управлениена бизнеса: Управлениена дейността, управлениена служителите, човешки ресурси и обучение.
Редовно се извършват актуализации, които добавят нови функции.
Нашата цел е да премахнем всички повтарящи се задачи, за да спестим време на компаниите.
Ако желаете повече информация, не се колебайте да се свържете с нас или да посетите нашия уебсайт.