...Максимизирайте ефективността на вашето търговско управление с нашата външна ADV поддръжка. Базирани в Мадагаскар, ние предлагаме пълно обслужване: проследяване на поръчките, управлениена клиентите и следпродажбено обслужване.
За сложните процеси, ние ви предлагаме възможността да участвате в наемането на таланти и ние наблюдаваме тяхното повишаване на квалификацията, осигурявайки по този начин услуга, напълно съобразена с вашите нужди.
Възползвайте се от експертиза на много конкурентна цена.
...Изборът на доставчик за делегиране на задачи навън не винаги е лесен. Медифон с 23 години опит в клиентските отношения и управлениена данни в ИТ разполага с необходимите и квалифицирани ресурси, за да изпълни вашите задачи в управлението на интернет бек-офис. Можем да ви помогнем да направите вашия уебсайт динамичен. Ние се грижим за всички необходими актуализации, за да осигурим правилното функциониране на вашия сайт.
...Напредналите Smart-EV зарядни станции от тип THOR предлагат съвременна и професионална техника, лесна за ползване работа и многофункционалност по отношение науправление, фактуриране и комуникация. Свързването с бек-офис сървър позволява резервация и плащане чрез мобилно приложение. Възможностите за свързване със сървъра са разнообразни; включват кабелно Ethernet, Wi-Fi или 4G. Станцията е...
...Разработваме всякакъв вид мобилни приложения по поръчка: IOS и Android. Например, разработихме мобилно приложение за геолокация на риболовни маршрути и на всички професионалисти в риболовната индустрия. Тази социална мрежа свързва риболовците помежду им.
Функционалностите, които бяха разработени, включват: управлениена риболовни маршрути, анимация на общността от риболовци, бек-офис, позволяващ създаването на маршрути, модериране на съдържанието …...
... документи и опростява годишната декларация на хладилните флуиди.
Функционалности: Интервенции // Договор за сглобяване // Инсталации и притежатели // Бутилки // Връщане на бутилки // Инструменти. Всички въведени данни, направени снимки и електронни подписи, валидиращи интервенциите, се съхраняват и могат да се използват в реално време.
Бекофис: От вашия компютър в офиса можете да управлявате вашите бази данни (списъци с потребители, притежатели и инсталации), да управлявате бутилките и да ги геолокализирате, да редактирате отчетите на формулярите FI-BSDD, да имате достъп до статистиките.
... ще бъде използвано от повече от една организация, с цел не само предоставяне на услуги чрез интернет, но и насърчаване на споделянето на добри практики, бенчмаркинг и използването на интернет като канал за комуникация между различни участници.
Услуги:
- Мрежова платформа,
- Електронно управление,
- Е-обучение,
- Е-здравеопазване,
- Е-туризъм,
- Зелена платформа,
- INQ.Net системи за управление,
- Решения за бек-офис,
- Решения за фронт-офис.
... към тези услуги, ние разработваме и персонализирани уеб приложения и решения за бекофис по поръчка, позволяващи автоматизация на процесите на уеб интеграция, управление и визуализация чрез Power BI.
Нашият подход е фокусиран върху създаването на персонализирани уебсайтове, проектирани да максимизират ангажираността и конверсията на клиентите. Следвайки практиките на SEO, нашите сайтове са оптимизирани за производителност и видимост.
...
Доставена на потребителите в бек-офиса чрез интелигентен и модерен интерфейс на Rich Internet Application
Доставена на потребителите в предния офис (Търговия на дребно: търговци, брокери / Флот: Мениджъри на флота и шофьори) чрез уеб портали на Miles
...
...Организация, мащабиране и оценка на търговската сила
Подобряване на продажбените резултати
Развитие на нови канали за продажба
Преразглеждане на моделите науправление, процесите и инструментите в подкрепа на продажбите (полеви, фронт и бекофис)
Преработка на системите за възнаграждение и стимулиране на търговската сила
Съставяне и анализ на бюджета...
...Joya X2 GP: малко, но мощно устройство за търговската площ, регистрация на цени и бекофис
Joya X2 General Purpose (GP) с 2D имиджинг технология е стандартната версия на популярното устройство за самообслужване Joya. То е проектирано като просто, интуитивно и в същото време мощно решение за приложения на търговски площи, управлениена инвентара в бек офиса или контрол на достъпа в събитийния и...
...Създаване на компании в България. Счетоводство и услуги за бекофис в България: Подготовката на вашите годишни отчети и други бизнес доклади зависи от точното и навременно счетоводство. Нашите услуги включват:
- Финанси и изпращане на фактури за продажба;
- Плащане на доставчици и изпращане на преводи;
- Банково управление;
- Въвеждане на покупки/продажби в книга на документите;
Спазване и...
... специализирани монтажни екипи за вашата индустрия поемаме общата отговорност за преместването, включително планиране и управлениена проекти. Сервиз, след завършване на проекта предлагаме на вас множество следпродажбени услуги: NMI-техници/гореща линия, бекофис/координация на услуги.
... France е идеалният партньор за прогнозно управлениена човешките ресурси на регионалните, общинските и други местни власти. Indibat France също така осигурява обучение и сертификация, предоставяне на онлайн софтуер за фактуриране, счетоводство, заплати и бек-офисна групи работодатели и агенции за временна работа, в региона на Френска Комта, Бургундия, PACA, Елзас, Корсика, Северен Пас де Кале, Иль дьо Франс, софтуер за управлениена фактурирането на агенции за временна работа в Рона-Алпи, Поату-Шарант, Дижон, Безансон.
... и многостранно решение за лесно управлениена всички ваши ресурси (сътрудници, доставчици, оборудване, материали, превозни средства и др.) и вашите процеси.
Физически аспект: Уникален и сигурен QR код, присвоен на всеки ресурс
Дигитален аспект: Приложение "на терен" и екстранет (бекофис)
Свържете се с нас за всякакви въпроси и искания за демонстрация!
...
- Имейл кампании
- Управлениена входящи имейли
- Управлениена онлайн график
- Бекофис.
CHANTAL VAGINEY работи в директно сътрудничество с различни партньори. Доверете се на нашия опит и елате да откриете нашите предложения и услуги.
... с всички детайли в нашата индустрия и нашият проактивен подход облекчава и вдъхновява нашите клиенти. Независимо дали става въпрос за разработване, управление и оптимизиране на онлайн магазини, уебсайтове, разработване на маркетингови инструменти, бекофис, WMS и продуктова фотография. B-nuts предлага цялостен пакет и нашите специалисти са готови да помогнат и на вашия бизнес! Заинтригувани? Заповядайте на неангажираща среща! С удоволствие ще обсъдим вашия бизнес, възможностите и оптимизацията на вашия онлайн и офлайн бизнес.
● Кои сме ние? Linetech е авангардно контактно център, 100% италиански, основан през 1986 г. от обединението на някои от най-важните кол центрове на италианския пазар. Днес е еталон в сектора на аутсорсинга на бизнес процеси в Италия. Нашите офиси са в Милано, Болоня и Торино. ● Какво правим? Linetech предлага всички услуги по аутсорсинг на бизнес процеси, свързани с входящи, изходящи и бек-офис...
... обаждания и 3) Бекофис, JK Development GmbH е разположена в една от най-бързо развиващите се и атрактивни индустрии на следващите десетилетия. Като един от малкото швейцарски доставчици на услуги, който освен на немски предлага и нови клиенти на френски, английски и италиански, целевата аудитория може да бъде разширена от същия доставчик за цяла Швейцария или за англоговорящи райони.
Телемаркетинг...
... се извършва в нашия склад в Дардили на площ от 5 500 м², с видеонаблюдение, осигурено ден и нощ, 7 дни в седмицата. Logistic Networks предлага персонализирана услуга, адаптирана за компании, които разполагат с няколко канала за дистрибуция, както и решения за управление и компютърно проследяване (трекинг, четене на баркодове, уеб интерфейс, дистанционна синхронизация с управленски инструменти или бекофисна сайтове за електронна търговия).
... електронен магазин, вашите клиенти могат да поръчват по всяко време...
Modullo интегрира тройно CRM решение. CRM на Modullo ви позволява да управлявате дейността на вашите търговци чрез проследяване на възможностите и/или дейността на вашите технически екипи (планиране и работни листове, свързани с проекти/бюджети) и/или дейността на вашия бекофис (изпращане на дубликати, напомняния, административни и повтарящи се задачи). Нашите решения са интегрирани с Exchange и Office365 и са налични на iPhone и Android, за да гарантират перфектна мобилност.
... нашето собствено ERP, инсталирано безплатно.
- мрежа от платформи за внос-износ, свързани с golden-trade.com, за да предоставят бизнес на участниците (75 000) и да им осигурят най-добрата видимост.
- теренна мрежа: 32 франчайзи и 1700 свързани брокери в 40 държави, за да действат според нуждите
- бекофисна екипа на централата и свързани експерти, за да отговорят на почти всички проблеми на бизнеса.
Тези ресурси са налични за всяка членуваща структура, под формата на пакети, от 199€ без ДДС/година, или на акт.
... конкурентоспособността на компанията. PBCashCarry: продажба и дистрибуция на едро, включително за франчайзи; PBOrganizer: фронт и бекофис, планиране, управлениена проекти; PBManagement: малки и средни предприятия без производствен процес; PBGestImm: недвижими имоти.
Мисията на IVC е много ясна: Да помогнем на нашите клиенти да постигнат повече и по-добри резултати в продажбите с услуги по продажби и маркетинг и да ги консултираме в управлението и оптимизацията на тяхната администрация и бекофис. Чрез познанията и анализа на стойностното предложение на нашите клиенти, ние им помагаме да продават повече, улеснявайки им контакта с техните клиенти и целеви пазари, и да бъдат по-гъвкави, спестявайки разходи за управление, като поемаме задачите по счетоводство, трудови и данъчни задължения.
...Trimble Transport & Logistics, бившият Punch Telematix, е ценен и известен доставчик на решения за управлениена транспорта за големи и малки компании в транспортния и логистичния сектор. Инновационните и лесни за употреба решения включват бордови компютри, безжични комуникационни услуги и уеб-базирани приложения за бекофис. Благодарение на отворените стандарти и модулната, мащабируема...
... посока успех – от идеята до серийното производство. Като консултантски ориентиран доставчик на услуги за разработка и технологичен партньор, ние винаги сме до вас и ви обогатяваме с индивидуално подходящи решения. И като водещ работодател предлагаме разнообразни възможности за начало в областите техника, бизнес управление и бекофис.
Запознайте се с нас!
...- тяхното превръщане в код в сърцето на устойчива и реактивна архитектура.
Нашата мисия е да направим иновацията на информационната система достъпна и разбираема за всички. Ние предоставяме на нашите клиенти точен одит, ясни и честни съвети и прости, основни и устойчиви решения на справедлива цена.
Нашите услуги са следните:
- Картография на процесите, за да ви предложим персонализирана информационна система,
- Одит на техническия дълг и изтъкване на направленията за подобрение, за да увеличим продуктивността,
- Създаване и управлениена вашите бизнес приложения чрез прост и интуитивен бек-офис ...
... можете да управлявате на едно място: управлениенабекофис, учредяване на компания, счетоводство, банкови услуги, правни услуги, данъци, виртуален офис, ДДС, корпоративни услуги, автоматизация на човешките ресурси, финансово управление и други.
...Custy, европейски издател на софтуер, посветен на застрахователни компании, взаимоспомагателни дружества и институции за социално осигуряване, разработи CustyLife, иновативно модулно решение за управлениена фронт и/или бекофис операции, използвано ежедневно от важни участници. Мултипродуктово, мултиентитетно, многоезично и мултивалутно, CustyLife предлага възможност за оптимизиране на...
...Архивиране на банкови документи (касова наличност, дневни отчети, документи за кредит, ипотечни документи и др., документи за бекофис). Архивиране на застрахователни документи (архив на полици, документи за искове, управленски документи и др.). Архивиране на документи на финансови компании (документи за лизинг, факторинг, финансиране и др.). Архивиране на документи на публичната администрация (архиви на общини, региони, местни органи, публични институции, специализирани компании и др.). Архивиране на документи на частни компании (фискални, административни документи и др.).
... решение за управлениена техния ЗЕЛЕН НОМЕР, ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, УПРАВЛЕНИЕНА ДОКУМЕНТИ, ВВОД НА ДАННИ, УСЛУГА ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ. Създаването на услуга за кол център, бекофис, административно или документално управление никога не е било толкова просто и изгодно. В YOUDIAL работим както чрез нашите физически офиси в чужбина (аутсорсинг), оборудвани с модерни технологии, така и в режим на дистанционна работа (хомешоринг). Нашият чуждестранен персонал е подготвен и квалифициран да предоставя отлично обслужване на перфектен италиански език.