...които биха могли да показват системни проблеми.
Ефективното управлениена рекламациите допринася за подобряване на удовлетвореността и лоялността на клиентите, което е от съществено значение за дългосрочния растеж на компанията. Освен това, то предлага ценна възможност за подобряване на продуктите и услугите въз основа на отзивите на клиентите. Това позволява на компаниите да останат конкурентоспособни и да отговорят на нарастващите очаквания на потребителите.
...регистрация наоплаквания, обработка наоплаквания, тикетиране и може да бъде разширен с CRM. Подходящ е за обработка както наоплаквания от клиенти и доставчици, така и на вътрешни оплаквания от колеги и ИТ. Пакетът е много икономически ефективен и идеален за МСП (малки и средни предприятия).
...комуникация с клиенти – търговският софтуер ви подкрепя проактивно в управлението на потенциални клиенти и възможности. Следете и обработвайте вашите потенциални клиенти от първоначалния контакт през изготвянето на оферти до успешното приключване. Интегрирани са и процесите на обслужване на клиенти за обработка на запитвания, например в областта на клиентската поддръжка или управлениенаоплаквания.
Оперативни модели: Облачно или локално...
...Корпоративни ERP решения, базирани на Microsoft Dynamics® NAV и AX. Завършени със стандартен софтуер, специфичен за хранителната индустрия: SI Foodware®.
Решение за сладкарство
Корпоративен софтуер
Плащане на потребител на месец
На място или в облака
Производство и търговия
ФУНКЦИОНАЛНОСТ, НАПРИМЕР
EDI & RF сканиране
Спецификации на продуктите
Планиране на производството
Контрол на качеството (Проследяване и идентификация)
Управлениена инвентара
CRM, финансови, покупки и продажби
Регистрация наоплаквания
Частна марка...
... инструкции: Всеки урок започва с инструкции.
Опция за инструкции: Инструкцията съдържа оплаквания и анамнеза на пациента, резултати от изследвания и изображения.
Опция за отчет: Всеки път се правят 3D снимки и видеозаписи с външна камера;
Опция за отчет: отговорите се синхронизират с времевата скала (тук се създава протокол).
... рискове и контролни мерки, управлениенаоплаквания, оценка на риска и безопасността, регистрации, известия, управлениена задачи, одити, управлениена документи, въвеждане на нови служители, оценки, управлениена ресурси, RASCI, заявки за отпуск, оценки, регистър на сертификати, мерки за околната среда и много други.
Създадени в Нидерландия, гордо подкрепяме стотици компании по целия свят.
Trevios е софтуер, ориентиран към бъдещето, зауправлениена всички процеси на подобрение във вашата компания.
Различни уеб базирани модули ви позволяват да управлявате вашето
• Оперативно предложение (управлениена идеи),
• Управлениена иновации,
• Непрекъснато подобрение (КВП) и
• Управлениенаоплаквания.
Всички формуляри и работни потоци са напълно адаптируеми към процесите на вашата...
Софтуерът зауправлениена случаи Workpro се използва широко от операциите за обслужване на клиенти в Обединеното кралство, за да управлява случаи, да намалява разходите, да увеличава производителността и да предоставя отлично обслужване. Обработвайки всякакви случаи - от оплаквания и запитвания до сложни разследвания, Workpro автоматизира стъпките и процедурите, които са критични за ефективното управлениена случаи.
... мнозинство от ERP системите на пазара. FLOW M поддържа също и други компоненти на управлението, като управлениена записи (напр. поддръжка, хигиенизиране…), управлениена документи, управлениена инциденти (напр. повреди; оплаквания), управлениена одити, управлениена анализи и др. На практика системите за контрол на качеството, HACCP, проследимост, ISO 9001/22000, BRC или IFS са поддържани на същата информационна платформа и се управляват изцяло без използване на хартия.
Консултации за изграждане, поддържане и оптимизация на управленски системи (Качество, Околна среда, Енергия, Безопасност на труда, EN 1090, Риск), одити, управлениенаоплаквания...
Стандартните решения включват, наред с другото, Inquery Survey Server като софтуерза проучвания за клиентски и служителски проучвания, както и софтуера зауправлениенаоплаквания Intrafox.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI; Дайлер Активна телефонна продажба; Привличане на нови клиенти; Пълно аутсорсинг...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; ACD система;...
Компанията за безопасност на пациентите е разработчик и доставчик насофтуерза по-безопасна и по-добра грижа. С нашия софтуер, TPSC Cloud, се събира, анализира и предприема действия за подобрение на информацията относно процесите на грижа. Това включва инциденти, оплаквания, одити и други регистрации на грижи. TPSC Cloud е софтуерза съвместно управление, риск и съответствие. Софтуерът е...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Аутсорсинг на фронт офис; Приемане на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Свързване с факс; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Времево зависим аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Задачно ориентиран аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг, ориентиран към задачи;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Интеграция на факс; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Пълно аутсорсинг; Приемане на поръчки в Германия; ACD система; Интеграция на имейл; Бутон за обратно повикване в интернет; CTI; IVR...
Доставчик на услуги в областта на търговския маркетинг, предлага различни инструменти за пазарни изследвания, техники за задаване на въпроси, телефонни информационни услуги, консултантски услуги, поддръжка, управлениенаоплаквания.
Обслужване на кол център; Обслужване на клиенти; Квалификация на адреси; Приемане на поръчки; Приемане на заявки; Уговаряне на срещи; Управлениенаоплаквания; Кореспонденционни услуги; Пощенски услуги; Разработка насофтуер; IT поддръжка; Помощен център за потребители; Застрахователни услуги; Цифровизация на документи; Аутсорсинг, индивидуална разработка насофтуер под Windows, разработка на бази данни, 24-часов кол център, туристическа информация по телефон и писмено...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Насрочване на срещи; Активиране на стари клиенти; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Дайлер;... ...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Прием на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис;... Генериране на потенциални клиенти; Телемаркетинг; Телепродажби; Входящи; Изходящи; Кол център; Кол-център; Консултиране; Обучение; Продажби;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Интеграция на факс; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; ACD система; Интеграция на имейл; Интернет бутон за обратно повикване; CTI; IVR...