...комуникация с клиенти – търговският софтуер ви подкрепя проактивно в управлението на потенциални клиенти и възможности. Следете и обработвайте вашите потенциални клиенти от първоначалния контакт през изготвянето на оферти до успешното приключване. Интегрирани са и процесите на обслужване на клиенти за обработка на запитвания, например в областта на клиентската поддръжка или управлениенаоплаквания.
Оперативни модели: Облачно или локално...
Trevios е софтуер, ориентиран към бъдещето, зауправлениена всички процеси на подобрение във вашата компания.
Различни уеб базирани модули ви позволяват да управлявате вашето
• Оперативно предложение (управлениена идеи),
• Управлениена иновации,
• Непрекъснато подобрение (КВП) и
• Управлениенаоплаквания.
Всички формуляри и работни потоци са напълно адаптируеми към процесите на вашата...
Стандартните решения включват, наред с другото, Inquery Survey Server като софтуерза проучвания за клиентски и служителски проучвания, както и софтуера зауправлениенаоплаквания Intrafox.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI; Дайлер Активна телефонна продажба; Привличане на нови клиенти; Пълно аутсорсинг...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Аутсорсинг на фронт офис; Приемане на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Свързване с факс; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Времево зависим аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Задачно ориентиран аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг, ориентиран към задачи;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Интеграция на факс; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Пълно аутсорсинг; Приемане на поръчки в Германия; ACD система; Интеграция на имейл; Бутон за обратно повикване в интернет; CTI; IVR...
Доставчик на услуги в областта на търговския маркетинг, предлага различни инструменти за пазарни изследвания, техники за задаване на въпроси, телефонни информационни услуги, консултантски услуги, поддръжка, управлениенаоплаквания.
Обслужване на кол център; Обслужване на клиенти; Квалификация на адреси; Приемане на поръчки; Приемане на заявки; Уговаряне на срещи; Управлениенаоплаквания; Кореспонденционни услуги; Пощенски услуги; Разработка насофтуер; IT поддръжка; Помощен център за потребители; Застрахователни услуги; Цифровизация на документи; Аутсорсинг, индивидуална разработка насофтуер под Windows, разработка на бази данни, 24-часов кол център, туристическа информация по телефон и писмено...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Насрочване на срещи; Активиране на стари клиенти; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Дайлер;... ...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; Обработка на отговори; Прием на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис;... Генериране на потенциални клиенти; Телемаркетинг; Телепродажби; Входящи; Изходящи; Кол център; Кол-център; Консултиране; Обучение; Продажби;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Интеграция на факс; Софтуерза кол център; Управлениенаоплаквания; ACD система; Интеграция на имейл; Интернет бутон за обратно повикване; CTI; IVR...