...Ние предлагаме най-добрите решения за аутсорсинг на приемането наобаждания - Nosycom, утвърден доставчик на услуги за аутсорсинг на телефонно обслужване, ви подкрепя в управлението на вашето телефонно обслужване. За всички компании, които искат да подобрят отношенията си с клиентите в областта на приемането наобаждания, доверете ни се. Предлагаме ви персонализирано телефонно обслужване. Ние управляваме уговорките или поръчките, управлението на промоционалните операции или запитванията за информация относно продуктите и услугите на горещата линия.
...Mediphone - вашият независим доставчик нателефонни услуги в Лавал - Управлението на входящите и изходящите обаждания е от съществено значение за вашия бизнес. Услугата за телефонна постоянство в Лавал на Mediphone осигурява бързо и надеждно обслужване на вашето телефонно приемане с цел оптимизиране на контактите с клиентите и осигуряване на професионални отношения с вашите партньори.
...клиентска поддръжка и обслужване на клиенти
- Подизпълнение на кол центрове, клиентска поддръжка, обслужване на клиенти и телепродажби
- Контактни центрове и телемаркетинг: приеманенаобаждания, изходящи и входящи обаждания...
...Централата 8L32PC позволява създаването на мрежа от 32 телефонни поста, използвайки 8 външни аналогови телефонни линии. Възможно е да се свърже автоотговорител или факс ръчно. Предоставят се множество функции: пренасочване наобаждания, конференция с трима, приеманена външна линия от всяка станция, задържане на обаждане, ограничаване на обажданията до определени зони. Програмирането се извършва...
... 2015, оставайки отправна точка за мобилността и за целия териториален район на летищата като Варазе Малпенса, Бергамо Орьо ал Серио и Милано Линате, територия, наречена Ломбардски аеропортен басейн. 21 нови компютризирани работни станции за приеманенателефонниобаждания с най-съвременните системи за сателитно търсене. Системи за телефонно повикване, GPS, приложения, уеб, WhatsApp, SMS и модем/POS...
... обажданията, извършени от конкретни служители, - да видите списък с неприети обаждания, - да изслушате конкретни телефонни записи, - да разработите схема за приеманенаобаждания в опашка и да я адаптирате към нуждите и спецификата на конкретни отдели, - да подготвите приветствени съобщения, - да разработите дърво за обаждания (IVR), т.е. да автоматизирате пътя на свързване на обаждащия се с консултант. Виртуалната централа е налична в най-ниския пакет, вече от 39 лв. нето + ДДС / месец. Струва си да подчертаем, че предлагаме безплатни тестове за 14 дни.
... клиенти с висока добавена стойност.
Екип от професионалисти на ваше разположение, съставен изцяло от двуезични французи.
Обслужване на клиенти:
Телефонно обслужване 7 дни в седмицата - 24 часа в денонощието, приеманенаобаждания, обработка на имейли, изходящи обаждания, чат, SMS
Изходящи обаждания:
Записване на квалифицирани срещи BtoB, генериране на потенциални клиенти, проучване на удовлетвореността на клиентите, квалификация на файлове, телепродажби...
... получаването на квалифицирани и потвърдени срещи. Нашите услуги: Напомняния на клиенти, приеманенаобаждания, телефонен секретар, организиране на квалифицирани срещи, телепродажби и приятелско събиране на дългове. Доверявайки проекта си на KeepLead, вие получавате на разположение екип от телепроспектори или рецепционисти, които са ефективни и отдадено работят за успеха на вашия проект. Не се колебайте, ускорете бизнеса си! Говорим на вашите клиенти, сякаш са наши.
...Прием и телефонно обслужване 24/7 & Многоезично
От простото приеманенаобаждания до сложни телефонни услуги, 100 % от обажданията се обработват във Франция от телефонни секретари, посветени асистенти... професионалисти в телефонното обслужване.
Услугата е налична 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата: вие избирате часовете на вашето телефонно секретарство.
Специфичен кол-център в...
Кол център: специализиран център за приеманенателефонниобаждания от над 30 години. Captel управлява обажданията на почти 500 клиенти: компании, малки и средни предприятия, свободни професии. Нов сектор: Телемаркетинг, извършване наобаждания: насрочване на срещи за търговци и др.
... клиенти и завършване на сделки.
Придобиване на нови клиенти, уговорки за срещи, анализи на потенциала и нуждите, телефонни продажби, предварителни проучвания, квалификация на адреси, пазарни проучвания.
Входящи обаждания:
Приеманенателефонниобаждания, постоянно или като пренасочване. Предаване на цялостната клиентска консултация или отделни задачи на входящия кол център, запазвайки...
...което е по-ефективно и икономически изгодно. Допълнителните задачи, които можем да извършваме по време на нашата служба, включват например: подготовка на работата на персонала, контрол на техническите процеси, включване на оборудване и осветление, административни действия, приеманенателефонниобаждания, регистриране на посетители и ключове и т.н. Също така, когато минаваме покрай вашия обект...
Чрез националния телефонен център на TELEFONHELDEN можете да: аутсорсвате вашите телефонни услуги, кол център, телефонен маркетинг или секретарски услуги на изгодни и удобни цени. Вашето лично приеманенаобажданияна изключително ниски тарифи. TELEFONHELDEN: национален, изгоден телефонен сервис за вашето лично приеманенаобаждания: виртуален офис, секретарка и офис услуги, телефонен секретариат...
Системи за гласово управление за ТК и ИТ; VoiceDirector Personal; Гласово управлявано управление на контакти; Свързване, изпращане на имейли и информация за контакти чрез глас от всяко телефонно устройство, VoiceDirector Operator; Гласово управлявана телефонна централа с напълно автоматизирано гласово приеманенаобаждания и свързване; VoiceDirector Personal е централизирана система с възможности...
...Не пропускайте повече бизнес възможности. Телефонната услуга mobilesuite предлага на клиентите си 24/7 приеманенаобаждания под собственото им име на фирмата и интелигентен административен интерфейс за управление на собствената им телефонна секретарска служба.