... напреднали технологии и постоянни научни изследвания.
Освен това Costadoro винаги е ангажирана с постигането на устойчивост в своите дейности спрямо околната среда и хората, както е посочено ежегодно в Доклада за корпоративна социална отговорност.
МИСИЯ
Да вдъхнем усмивка на всеки клиент, съчетавайки историята и бъдещето на кафето.
ЦЕННОСТИ
Уважение: да извършваме нашите дейности, без да причиняваме вреда на планетата и хората.
Изключителност: да преследваме изключителност в нашите продукти и процеси.
Култура: да разпространяваме културата на кафето, съчетавайки традиция и иновация.
... са ключови компоненти на нашата корпоративнакултура. Нашият международен профил е основан на толерантност, уважение и отвореност към различни култури. Компаниите от групата са решени да допринесат за по-нататъшното развитие на сектора на дистрибуцията на национално и международно ниво, като същевременно въвеждат иновации в търговията на глобално ниво.
Нови и регенерирани турбокомпресори, компресори за климатизация, алтернатори, EGR клапани.
Техническа помощ на национално ниво. Търговия с качествени продукти с 24-месечна гаранция.
... сигнализация, сигнализация за безопасност, табели с указания и информация на чужд език.
Извършваме работа по сигнализация и персонализирана корпоративна табелна сигнализация в съответствие с конкретните нужди на клиента.
Освен сигнализацията разполагаме с изключително широк асортимент от продукти и оборудване, предназначени да бъдат носени и използвани от работника с цел да го защитят от един или...
... организация, директни отношения с клиентите и гъвкава технология са основните компоненти на нашата корпоративна философия, която ни позволява да отговаряме индивидуално на изискванията на всяко ниво. КЛИЕНТЪТ Е ЦАР Персонализирани машини Нашите машини за хартия за еднократна употреба са проектирани и произведени по поръчка за всеки отделен клиент. В Recard се фокусираме върху нуждите и специфичните...
ELV - Култура на иновациите: Корпоративнакултура, културен дизайн и цифрова иновация
Ние от ELV - Култура на иновациите вярваме, че културата е двигател на иновациите и инструмент за маркетинг с изключителен потенциал. Нашата работа се основава на културния дизайн, креативната насока и цифровата иновация с цел да представим, разкажем, оценим и разпространим наследството на териториите, институциите и компаниите.
За да постигнем тази цел, хармонизираме аналоговия свят с цифровия, използвайки новите технологии като основен компонент за ангажиране на публиката.
ITALVALV проектира и произвежда индустриални вентили, като работи в тясно сътрудничество с клиента, за да постигне най-добрия продукт по отношение на технология, надеждност и обслужване. Нашата корпоративнакултура и философия на работа се основават на следните основни ценности: идеали, страст, изследвания, технологии. Приложенията на продуктите са в секторите на термичната геотермия...
... комисия за унификация в автомобилостроенето (CUNA).
През септември 2006 г. CerTo става част от мултинационалната група SAI GLOBAL, един от водещите оператори в световен мащаб в областта на сертификацията на системи, продукти и процеси и притежател на широк спектър от дейности (корпоративна съответствие, нормативна редакция, обучение).
SAI Global е отправна точка за сертификация на системи за...
La Giarnieri кафе с високо качество работи в сектора ho.re.ca. от над 15 години с страст, отдаденост и професионализъм. Придобитите знания позволиха да се постигне трансверсална корпоративнакултура, натрупвайки през тези години много опит в съответния сектор, сътрудничейки с водещи мултинационални компании. Днес е в състояние да предложи стратегическо консултиране, включващо разработване на...
...Make It Different е компания, създадена от опита на професионалисти, които се обединиха, за да предложат на пазара услуга за временно управление.
От различни опити, в различни сектори, се ражда практичен и разумен начин да се подпомогнат предприемачите/мениджърите в увеличаването на бизнеса.
Ние развиваме екипите, с които работим, в термини на компетенции, знания и корпоративнакултура.
Имаме...
От 1994 г. работя в областта на комуникацията и медиите като фрийланс прессекретар. Специализиран съм в следните области: туризъм, гастрономия, аграрна храна, регионално развитие, култура и развлечения, корпоративна и продуктова комуникация.
Групата Buylloon се основава на сърцевина от основни ценности, дълбоко вкоренени в нашата корпоративнакултура, постоянна отправна точка за нашето мислене и нашето поведение. Основни условия за гарантиране на взаимното доверие са моралната интегритет и сериозността в ежедневната работа. И това важи както в икономически, така и в правен и етичен контекст. Поведението, произтичащо от спазването на...