...Търговската служба на AUBERON TECHNOLOGIES е посветена на предоставянето на изключителна клиентскаподдръжка и персонализирани решения, за да отговори на вашите бизнес нужди. Независимо дали търсите информация за нашите продукти, помощ при поръчка или персонализирана оферта, нашият търговски екип е тук, за да ви помогне. С подход, ориентиран към клиента, и задълбочена експертиза в индустрията, ние се ангажираме да ви предоставим гладко и удовлетворяващо пазаруване. Доверете се на нашата търговска служба, за да ви придружава на всяка стъпка от вашето пазаруване.
... изключително високи изисквания за обслужване на клиенти. Защото вече не е достатъчно да имате доволни клиенти; ако наистина искате бизнесът ви да се откроява, трябва да създадете предани и ентусиазирани фенове:
- Персонализиран контакт,
- Ефективно управление от първия контакт,
- Ултра качествено обслужване,
- Потвърждение на удовлетвореността.
ОПРЕДЕЛЕНИЕ НА УСЛУГИТЕ НА UBINAWEB
- Аутсорсингна кол центрове, клиентскаподдръжка и обслужване на клиенти.
- Подизпълнение на кол центрове, клиентскаподдръжка, обслужване на клиенти и телефонни продажби.
...Нашите услуги за поддръжкана клиенти
Нашият кол център е специалист в предоставянето на първокласна поддръжкана 3 езика (френски, английски и португалски) за сектори като:
• Застраховане
• Автомобили
• Недвижими имоти
• Банки
• Здравеопазване
• Телефония
• Търговия на дребно
• Интернет маркетинг и SEO
• Обслужване на клиенти
• ИТ поддръжка
• Асоциации
• Компании за облекло и готови за носене
• Фармацевтични компании
• Медии
• Транспорт
• И др.
... доставчиците наклиентскаподдръжка в света.
Днес SupportYourApp разполага с:
- 8 международни хъба (Латинска Америка, Централна Европа, Източна Европа, Северна Африка, Западна Африка, Южна Африка, Близкия Изток и Югоизточна Азия)
- Над 1200 души в екипа (над 2000, ако говорим за SUP Group)
- Над 250 клиенти от над 30 държави
- Над 60 оперативни езика
- PCI/DSS L1 доставчик на услуги
- Сертификат ISO...
...Техническа клиентскаподдръжка.
С нашата компетентна техническа гореща линия за пазарите на потребителска електроника и домашна електроника можем да покрием всички области на първоначалната и вторичната поддръжка. Модерните ИТ инфраструктури ни позволяват да осигурим най-добрата комуникация по различни канали. От живи конференции до интерактивни чатове или класическа поддръжка по телефон/имейл, можем да обслужваме вашите клиенти по много канали. С индивидуално настроени часове за обслужване, съобразени с вашите клиенти, ние допринасяме значително за тяхното удовлетворение.
... компоненти от метални сплави, композити и инженерни пластмаси, както и в съединяване, за производството на части за най-разнообразни индустриални приложения, с разработка на проекти и сглобяване, ако е необходимо.
Качествено обслужване: Разполагаме с компетентен технически екип, който ви предоставя клиентскаподдръжка през целия процес.
Различие в ресурсите: Нашият квалифициран персонал, в комбинация с напреднали технологии за CNC обработка и съединяване, ни позволява да доставим продукт в съответствие с качествените стандарти.
Имате въпроси? Обадете се днес и говорете с нас!
... АУТСОРСИНГ?
Ние сме специализирани в механично заварени конструкции и производството на партиди и серии от части за FEOs (Производители на оригинално оборудване) на индустриално оборудване и машини.
КАЧЕСТВОТО Е НАША ПРИОРИТЕТ.
Разполагаме с висококвалифициран технически екип, който ви предоставя най-добрата клиентскаподдръжка и ви води стъпка по стъпка през целия процес.
ДОВЕРИЕ НА КОНКУРЕНТНА ЦЕНА...
... всеки артикул.
Възможни са и целеви пакетни вложки или посредничество за обмен на флаери между клиентите на Reinsch.
Консултации за продукти, прием на поръчки и управление на рекламации / щети по ваше желание също можем да поемем с клиентска гореща линия, както и да ви предоставим система за билети за запитвания по имейл или да извършваме управление на магазина и поддръжкана артикули за вас...
SaaSy People предоставят 100% базирана в Обединеното кралство напълно управлявана, многоканална аутсорсинг услуга за клиентскаподдръжка, адаптирана за растящи бизнеси, в прост месечен формат. Ние партнираме с компании, които растат и искат да осигурят последователно високо ниво наподдръжкана съществуващите си клиенти, докато привлекат нови. Чрез партньорството с нас, ние се грижим за всички...
Mindy Support е надежден аутсорсинг партньор за няколко компании от Fortune 500 и GAFAM, както и за заети стартъпи по целия свят. Това е една от най-големите компании за BPO услуги в Европа, с 2000 служители в 6 офиса в Украйна. Ние изграждаме ефективни екипи, които се специализират в:
- Анотиране на данни и събиране на данни
- Услуги за клиентскаподдръжка
- Поддръжкана бек офис
- Асистенция в...
JK Development GmbH е основана от двамата управители Марко Манхарт и Петер Копеленд.
JK Development GmbH е швейцарски доставчик на услуги с фокус върху телемаркетинга и услугите за клиентскаподдръжка. Чрез аутсорсингна трудоемки дейности се увеличава ефективността и чрез специализацията се максимизира успехът. По този начин тази стойност може да бъде предадена на аутсорсващите компании. Поради...
...Като първата аутсорсинг компания за кол центрове в Турция, с 700 служители и капацитет от 700 места на две локации (Истанбул (Аташехир, Умрание и Гюнешли), Гебзе/Коджаели и Ялова), VODATECH предоставя "Платформа за взаимодействие с клиенти" за телемаркетинг, клиентскаподдръжка, качество на данните и техническа поддръжка (Helpdesk) на компании както местни, така и чуждестранни, които са водещи...