... свободни полета. Това е идеалното решение за измерване на удовлетвореността на вашите клиенти, провеждане на теренни анкети или за осигуряване на добра оценка на вашите събития.
Събирането на "на горещо", което терминалите заанкетизаудовлетвореност на приемната позволяват, е от съществено значение, тъй като предлага на удовлетворените посетители възможност да се изразят, което те рядко правят в рамките на анкета, отложена във времето. Недоволните клиенти са много по-склонни да предприемат активни действия, за да се изразят, отколкото другите.
Комуникация: Wifi / 3G автономен
Захранване: 220 V...
...IntoTheMinds провежда проучвания заудовлетвореност на клиентите в Белгия, Франция, Люксембург и в цяла Европа. Извършваме чисто количествени анкети, но също така, когато е необходимо, реализираме пълни проучвания, основаващи се първо на качествена фаза за определяне на темите за оценка, след което преминаваме към проектиране на инструментите за количествено измерване. Работим както с вашата собствена база данни (в съответствие с RGPD, вижте нашия анализ тук), така и на базата на външни панели, отново в най-строгото спазване на RGPD.
...IntoTheMinds провежда проучвания заудовлетвореност на клиентите в Белгия, Франция, Люксембург и в цяла Европа. Извършваме чисто количествени анкети, но също така, когато е необходимо, реализираме пълни проучвания, основаващи се първо на качествена фаза за определяне на темите за оценка, след което преминаваме към проектиране на инструментите за количествено измерване. Работим както с вашата собствена база данни (в съответствие с RGPD, вижте нашия анализ тук), така и на базата на външни панели, отново в най-строгото спазване на RGPD.
... известност и имидж на марката в сектора на електронната търговия и дистанционната продажба.
- Тестове (предварителни и последващи) на комуникация.
Проучвания сред професионалисти и компании (B2B):
- Анкетизаудовлетвореност на продукти и услуги (транспорт, платежни системи).
- Барометри за известност и имидж на марката (строителство, строителство, недвижими имоти).
- Тестове и напомняния (аптеки, здравни специалисти).
- Барометри за употреба (уеб, електронна търговия).
- Проучвания за възприятие, реактивност и приемане на нови продукти или услуги (банки, енергия, транспорт, застраховки).
... и мистериозни посещения на персонала в клоновете), нашият екип измерва индикаторите за препоръка и удовлетвореност сред клиентите, оценявайки персонала на клоновете по ключови критерии.
Целта е да се познаят навиците по отношение на покупката на застраховки и да се помогне на инвеститора да оцени своя пазар и да подобри концепцията си.
...Mediphone е известен доставчик в сектора на телефонната поддръжка и телефонния секретариат за всякакъв вид дейности. Предлаганата услуга за извършване на обаждания може да включва: квалификация на файлове, покани на професионалисти за изложения, анкети, проучвания и изследвания. Не се колебайте да се обърнете към нашия професионализъм, за да реализирате успешно вашите проекти.
...Многоезична облачна платформа, която може да бъде персонализирана във всеки аспект от крайния потребител, за извършване на дейности по клиентско изживяване, анкети, генериране на потенциални клиенти и маркетинг един на един, с възможност за персонализиране на типа анкета, банери, приложения и целева аудитория. Платформата може да изпраща директно линка за достъп чрез SMS или имейл, програмирани...
... създавате вашите анкети много лесно и да визуализирате резултатите. Възможност за получаване на данни по имейл с честота по ваш избор и също така да настроите аларми (например, ако удовлетвореността падне под определен праг).
Няма ограничение за броя на анкетите или въпросите.
... куриер. Това е количествен тип събиране, който може да допълни качествения аудит. Предоставяме ви отчет за вашите силни и слаби страни, с обяснения от клиентите. Правим серия от препоръки за подобряване на удовлетвореността на клиентите. Това може да се осъществи идеално под формата на барометър (годишен или по-рядко).
Тайни посещения
Този подход може да помогне за разбиране на кои части от клиентските отношения трябва да се подобрят. Посещаваме вашите магазини или щандове, обаждаме се на вашите центрове за обслужване на клиенти, вашите следпродажбени услуги, на базата на обективно измерване.
...Става въпрос за иновативен начин за събиране на данни чрез лицемерие, при който записването на информацията се извършва на мобилно устройство чрез електронни въпросници, предварително заредени в мобилното приложение. Това позволява попълването на въпросника с или без интернет връзка, а след това данните да бъдат прехвърлени на сървъра.
...Нашите проницателни и висококачествени анкетиза служители премахват неудобството и предлагат икономически ефективни решения. Онлайн и имейл анкетите предлагат бързи и нискобюджетни решения, но можем да се възползваме и от други методи, като телефонни, хартиени, IVR и лицемерни интервюта.
... услуги, като проучвания заудовлетвореност, барометри на общественото мнение, тестове на продукти, поведенчески анализи и секторни проучвания. Независимо дали става въпрос за онлайн анкети, потребителски панели или телефонни проучвания, Key Etudes гарантира надеждно събиране на данни и задълбочен анализ на резултатите. Нейната експертиза в конкурентния мониторинг и анализа на тенденциите позволява на...
... B2C обаждания. Входящи и изходящи обаждания. VOIP, CRM и статистически отчети. Многоезични обаждания и услуги.
- Актуализация на базата данни
- Обаждания за квалификация
- Обаждания заудовлетвореност
- Крос-продажби и ъпселинг
- Развитие на портфейли
- Задържане и лоялност на клиенти
- Анкетизаудовлетвореност и проучвания
- Насрочване на посещения / срещи за търговски екипи
- Проучвания...
... всички текстилни състави, както и за всеки ниво на замърсяване и инфекция. Проследимостта, спазването на количествата и графиците, както и управлението на бюджета са потвърдени от всички анкетизаудовлетвореност на клиентите. Вие не се занимавате с нищо, без разходи за персонал или материали, съхранение или продукти (перилни препарати, вода, шиене и т.н.), нищо за мислене или предвиждане. Поддръжката е напълно адаптирана към вашите текстилни артикули, за да издържи във времето, така че да разполагате с винаги чисти и в перфектно състояние дрехи.
Предлагаме ви решения за оптимизация на вашите отношения с клиентите чрез телефонен маркетинг, включително приемане и извършване на обаждания, телепроспекция, откриване на проекти, насрочване на квалифицирани срещи, квалификация на файлове и анкетизаудовлетвореност и др. За повече информация не се колебайте да се свържете с мен, на разположение съм на 06.89.22.88.34...
...
От нашите ценности извеждаме принципи за поведението си в отношенията с служители, доставчици и клиенти на компанията. Нашата визия е ангажирано и устойчиво сътрудничество на основата на взаимно доверие.
Много от нашите клиенти са с нас от десетилетия и винаги ни дават "добро свидетелство" в нашите писмени анкетизаудовлетвореност. Нашето управление на рекламации поставя удовлетвореността на...
...изложения (Brand Image),
- Анализ на опаковките на продуктите, имена и лога на продукти, услуги и компании (name, label test),
- Постоянни наблюдатели,
- Анкетиза обществено мнение,
- Масово въвеждане на данни и създаване на маркетингова база данни.
www.nets.it...
... мисъл за нуждите на нашите клиенти.
За нас най-важните хора са клиентите, които купуват нашите домове и отглеждат семействата си в тях. Имаме рейтинг от пет звезди (това е най-доброто възможно) заудовлетвореност на клиентите от Федерацията на строителите на домове. Още по-добре, в нашите независими анкетизаудовлетвореност на клиентите, 94% отговориха, че биха ни препоръчали на най-добрия си...
... изследване, широко тествани, и предлага множество допълнителни услуги, насочени към предоставяне на интегрирана консултантска услуга. Нашите основни области на специализация са проучвания на пазара за фармацевтичния сектор, за сектора на телекомуникациите, проучвания за търговски центрове и за останалата част от сектора на търговията, дистрибуцията и развлеченията, анкетизаудовлетвореност и проучвания на качеството, изследвания с деца и тийнейджъри и проучвания в образователния и обучителния сектор.
... преместване.
Избирайки Les Gentlemen du Déménagement, вие предпочитате опита на мрежа от професионалисти, чиято строгост и бдителност многократно са били оценявани от нашите анкетизаудовлетвореност.
Международно преместване: За организацията на вашето международно преместване се доверете на мрежа от професионалисти, които са трайно установени в този сектор: Les Gentlemen du Déménagement...
Dazipao извършва проучвания на пазара и анкетизаудовлетвореност, които ще ви предоставят необходимата информация за избор на вашето позициониране. Познаването на нивото на удовлетвореност на вашите клиенти ще ви позволи да определите области за подобрение, за да ги задържите по-добре и да им предложите оферта, съобразена с техните очаквания. Ние ви придружаваме в определянето и реализирането на...
...анкетиза човешки ресурси и социален климат, анкетизаудовлетвореност на вътрешни клиенти (в компании по въпроси, свързани с информационните технологии, организацията, вътрешните процеси...), анкетиза външни клиенти (B2B или B2C), чисти обществено мнение проучвания по специфични теми. Нашата голяма добавена стойност се състои също в създаването на барометри и в статистическия анализ на резултатите и данните от анкета заудовлетвореност, които обработваме.
... наясно с нашата отговорност и затова считаме, че прозрачността е ключов елемент в една Win-Win връзка. Нашият екип ще се погрижи да ви предостави възможността да участвате в целия процес на развитие и подбор. Нашите услуги са многобройни, за да намерите тази, която отговаря на вашите нужди: - Записване на търговски срещи - Потвърждение на присъствие на събития - Актуализиране на вашата база данни - Телемаркетинг и представяне на промоции - Увеличаване на лоялността и възстановяване на клиенти - Анкетизаудовлетвореност Намалете разходите си и спестете време: обърнете се към Ibericall!
Измерете удовлетвореността на клиентите си чрез анкетизаудовлетвореност на търговските точки. Съберете тяхната обратна връзка и подобрете опита им в бизнеса си!
Junior ESSEC е първата Junior-Enterprise във Франция както по старшинство - създадена през 1967 г. - така и по брой на проведените проучвания всяка година - 250 - или по оборот - 1,6 милиона евро през 2011 г. Три ключови точки характеризират Junior-Enterprise на ESSEC: цената, реактивността и обхвата на действие. Ръководителите на проекти в Junior ESSEC провеждат всяка година над 250 разнообразни проучвания: проучвания на пазара, проучвания за известност, изготвяне на подробни бизнес планове, анкетизаудовлетвореност, вътрешни одити и др.
... вторични източници • Етнографски изследвания • Тайно пазаруване. КОЛИЧЕСТВЕНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ: • Пазарни изследвания • Анкетиза обществено мнение • Изходни проучвания и изборни прогнози • Удовлетвореност на клиентите • Лоялност на клиентите • Изследвания на медиите (ТВ - Радио - Кино). ДРУГИ МЕТОДОЛОГИИ: Тайно пазаруване, Геомаркетинг анализ.
... обединяват в различни подразделения:
NEO TEL
Услуги и продукти в областта на мобилната, стационарната телефония и ADSL.
NEO ENERGY
Решения и съвети, които да ви помогнат да намерите подходящия партньор за вашите нужди в областта на енергията: газ или електричество.
NEO CALL
Телефонни контакти заанкетизаудовлетвореност, уговорки с настоящи клиенти или потенциални клиенти и др.
NEO COM
Решения за комуникация (създаване на лого, визитки, рекламни брошури и др.)
NEO WEB
Създаване на уебсайтове чрез иновативни и адаптирани формули.
Quality in Training е софтуер, посветен на света на продължаващото обучение. Той позволява чрез стандартизирани, дигитализирани анкетизаудовлетвореност в реално време да измерва качеството на предоставените услуги. Благодарение на изготвянето на табла с историческа статистика, той позволява анализ и управление на предоставеното качество. Quality in Training е полезен инструмент за управление на обучителите и подпомагане на търговията, който помага на обучителните организации да отговорят на изискванията на наредбата за качество.
... наемането до трудовия договор, включително декларации към социалните органи. Асоциацията се свързва с компаниите, за да намери всякакви видове работа: раздаване на флаери, търговска анимация, инвентаризация, телефонни обаждания, анкетизаудовлетвореност, таен клиент, рецепционист/рецепционистка или други "по поръчка" мисии. Така тя предлага на студентите възможността да се потопят в света на труда.
Екипът е доказал своята стойност и е устойчив. Той е амбициозен и продължава да отговаря ефективно и интелигентно на нуждите на компаниите. С вас нашата история продължава!
... търсите подходящи цени за почистване. Нашата компания, която се откроява сред почистващите фирми в Истанбул с качеството и принципите си, предлага услуги, включително почистващи материали, и предава вашето жилище готово за ползване, без да се налага да се намесвате. Осъзнаваме, че не е лесно да поверите дома или офиса си на друг. Затова можете да поискате референции от предишни клиенти чрез консултативния център на Истанбул Хюнер Темизлик и благодарение на нашата активна система заудовлетвореност на клиентите, можете да получите отчет за "актуални анкетизаудовлетвореност на клиентите".