... свободни полета. Това е идеалното решение за измерване на удовлетвореността на вашите клиенти, провеждане на теренни анкети или за осигуряване на добра оценка на вашите събития.
Събирането на "на горещо", което терминалите заанкетизаудовлетвореност на приемната позволяват, е от съществено значение, тъй като предлага на удовлетворените посетители възможност да се изразят, което те рядко правят в рамките на анкета, отложена във времето. Недоволните клиенти са много по-склонни да предприемат активни действия, за да се изразят, отколкото другите.
Комуникация: Wifi / 3G автономен
Захранване: 220 V...
...IntoTheMinds провежда проучвания заудовлетвореност на клиентите в Белгия, Франция, Люксембург и в цяла Европа. Извършваме чисто количествени анкети, но също така, когато е необходимо, реализираме пълни проучвания, основаващи се първо на качествена фаза за определяне на темите за оценка, след което преминаваме към проектиране на инструментите за количествено измерване. Работим както с вашата собствена база данни (в съответствие с RGPD, вижте нашия анализ тук), така и на базата на външни панели, отново в най-строгото спазване на RGPD.
...Mediphone е известен доставчик в сектора на телефонната поддръжка и телефонния секретариат за всякакъв вид дейности. Предлаганата услуга за извършване на обаждания може да включва: квалификация на файлове, покани на професионалисти за изложения, анкети, проучвания и изследвания. Не се колебайте да се обърнете към нашия професионализъм, за да реализирате успешно вашите проекти.
... създавате вашите анкети много лесно и да визуализирате резултатите. Възможност за получаване на данни по имейл с честота по ваш избор и също така да настроите аларми (например, ако удовлетвореността падне под определен праг).
Няма ограничение за броя на анкетите или въпросите.
... куриер. Това е количествен тип събиране, който може да допълни качествения аудит. Предоставяме ви отчет за вашите силни и слаби страни, с обяснения от клиентите. Правим серия от препоръки за подобряване на удовлетвореността на клиентите. Това може да се осъществи идеално под формата на барометър (годишен или по-рядко).
Тайни посещения
Този подход може да помогне за разбиране на кои части от клиентските отношения трябва да се подобрят. Посещаваме вашите магазини или щандове, обаждаме се на вашите центрове за обслужване на клиенти, вашите следпродажбени услуги, на базата на обективно измерване.
... услуги, като проучвания заудовлетвореност, барометри на общественото мнение, тестове на продукти, поведенчески анализи и секторни проучвания. Независимо дали става въпрос за онлайн анкети, потребителски панели или телефонни проучвания, Key Etudes гарантира надеждно събиране на данни и задълбочен анализ на резултатите. Нейната експертиза в конкурентния мониторинг и анализа на тенденциите позволява на...
... всички текстилни състави, както и за всеки ниво на замърсяване и инфекция. Проследимостта, спазването на количествата и графиците, както и управлението на бюджета са потвърдени от всички анкетизаудовлетвореност на клиентите. Вие не се занимавате с нищо, без разходи за персонал или материали, съхранение или продукти (перилни препарати, вода, шиене и т.н.), нищо за мислене или предвиждане. Поддръжката е напълно адаптирана към вашите текстилни артикули, за да издържи във времето, така че да разполагате с винаги чисти и в перфектно състояние дрехи.
Предлагаме ви решения за оптимизация на вашите отношения с клиентите чрез телефонен маркетинг, включително приемане и извършване на обаждания, телепроспекция, откриване на проекти, насрочване на квалифицирани срещи, квалификация на файлове и анкетизаудовлетвореност и др. За повече информация не се колебайте да се свържете с мен, на разположение съм на 06.89.22.88.34...
... преместване.
Избирайки Les Gentlemen du Déménagement, вие предпочитате опита на мрежа от професионалисти, чиято строгост и бдителност многократно са били оценявани от нашите анкетизаудовлетвореност.
Международно преместване: За организацията на вашето международно преместване се доверете на мрежа от професионалисти, които са трайно установени в този сектор: Les Gentlemen du Déménagement...
Dazipao извършва проучвания на пазара и анкетизаудовлетвореност, които ще ви предоставят необходимата информация за избор на вашето позициониране. Познаването на нивото на удовлетвореност на вашите клиенти ще ви позволи да определите области за подобрение, за да ги задържите по-добре и да им предложите оферта, съобразена с техните очаквания. Ние ви придружаваме в определянето и реализирането на...
...анкетиза човешки ресурси и социален климат, анкетизаудовлетвореност на вътрешни клиенти (в компании по въпроси, свързани с информационните технологии, организацията, вътрешните процеси...), анкетиза външни клиенти (B2B или B2C), чисти обществено мнение проучвания по специфични теми. Нашата голяма добавена стойност се състои също в създаването на барометри и в статистическия анализ на резултатите и данните от анкета заудовлетвореност, които обработваме.
Junior ESSEC е първата Junior-Enterprise във Франция както по старшинство - създадена през 1967 г. - така и по брой на проведените проучвания всяка година - 250 - или по оборот - 1,6 милиона евро през 2011 г. Три ключови точки характеризират Junior-Enterprise на ESSEC: цената, реактивността и обхвата на действие. Ръководителите на проекти в Junior ESSEC провеждат всяка година над 250 разнообразни проучвания: проучвания на пазара, проучвания за известност, изготвяне на подробни бизнес планове, анкетизаудовлетвореност, вътрешни одити и др.
Quality in Training е софтуер, посветен на света на продължаващото обучение. Той позволява чрез стандартизирани, дигитализирани анкетизаудовлетвореност в реално време да измерва качеството на предоставените услуги. Благодарение на изготвянето на табла с историческа статистика, той позволява анализ и управление на предоставеното качество. Quality in Training е полезен инструмент за управление на обучителите и подпомагане на търговията, който помага на обучителните организации да отговорят на изискванията на наредбата за качество.
... наемането до трудовия договор, включително декларации към социалните органи. Асоциацията се свързва с компаниите, за да намери всякакви видове работа: раздаване на флаери, търговска анимация, инвентаризация, телефонни обаждания, анкетизаудовлетвореност, таен клиент, рецепционист/рецепционистка или други "по поръчка" мисии. Така тя предлага на студентите възможността да се потопят в света на труда.
Екипът е доказал своята стойност и е устойчив. Той е амбициозен и продължава да отговаря ефективно и интелигентно на нуждите на компаниите. С вас нашата история продължава!