... комуникацията, насочена към потребителите.
Определящо е правилното съгласуване между отделните елементи: оформление, дизайн на магазина, графики за магазина и визуален мерчандайзинг.
Планиране на магазини
Управление на проекти
Строителен надзор
Обяви за търгове
Администрация на строителството на магазини
Управление на процеси
С нашия опит с удоволствие ще допринесем за успеха на вашето предприятие...
... бизнес администрация, Леонхард Йозеф Анценбергер влиза в компанията
Сключване на брак между Леонхард Анценбергер и Габриеле Бергер
2007 Консолидиране на структурите за бъдещето
2010 Членство в VTL (Връзки в транспорта и логистиката GmbH) в Фулда
Диалогов партньор AG от 1.7.2010 в Бакнанг
Разширение в областта на насипните стоки
2011 Централизация на сървърната структура
2012 Сертификация като...
... представяне с експертиза, иновационен дух и ефективни структури.
Нашето консултиране е ориентирано към резултати и решения. Решаващите лица трябва да получат надеждни резултати, съществени прозрения и яснота за следващите стъпки.
Нашето управление на проекти използва методи, които са подходящи за целите на проекта и разходите, в зависимост от размера на проекта и броя на участниците.
В консултирането...
Присъствено и онлайн академично обучение. Предлагаме култура на учене и изследване, адаптирана към съвременните социални и трудови изисквания, в рамките на открит, иновативен и динамичен образователен модел. Магистър по управлениеи бизнес администрация. Магистър по графичен дизайн. Магистър по комуникации и мрежи.
...Като самостоятелна компания - част от международната група Palm Packaging - обслужваме над 1500 клиенти в индустрията, търговията и занаятите с опаковъчни решения от велпапе, дърво и пяна.
Нашият екип се състои от 35 специалисти по опаковки в областите развитие / производство / транспорт / управление на складове / клиентски консултации иадминистрация.
... партньорства с различни предприятия, например за дърводелски работи и производство на мебели. Девизът „Всичко от една ръка“ става реалност.
Спектърът обхваща от търговски вериги в сферата на хранителните и нехранителните стоки до магазини на бензиностанции, пекарни и специализирани магазини, до офиси и заведения за обществено хранене. Професионалното складиране иуправление на материалите, както и експертният монтаж и следпродажбени услуги допълват цялостното предлагане на услуги.
VisureItalia®, Официален дистрибутор на InfoCamere, вече 20 години помага на професионалисти и компании да получат достъп до публичните бази данни на Държавната администрация в Италия по прост и бърз начин. Онлайн справките се извличат в реално време от Кадастъра, Консерваторията и Търговската камара, а доставката става за секунди. От 2011 г. нашата организация прилага Система за управление на...
... компании със седалище в Австрия, Швейцария и Германия.
Гордеем се, че нашите основни служители работят в компанията повече от 20 години, и затова представляваме "нетипична" компания в ИТ сектора.
Чрез нашия обширен опит в проекти и професионалните и университетски квалификации, нашите служители покриват области като информатика, бизнес администрация, математика, медицинска лабораторна техника, електротехника, мехатроника, аналитика, химия и физика.
В момента разполагаме с десет служители, които при необходимост се подпомагат от свободни работници.
... маркетинг, Развитие на бизнеса, Бизнес разузнаване, Консултации по международна търговия, Услуги за събития/изложения, B2B маркетинг, Пряк маркетинг, Директории и пазари, Търговски данни, Инженерни консултации, Услуги за източване, Управление на износа,
Управление на търговски агенти...
...генерирани от рециклирането на отпадъчни масла. Осигуряваме също услуги на външни енергийни мениджъри както за публичната администрация, така и за частния сектор. В рамките на устойчивото строителство нашата компания може да строи апартаменти с висока енергийна ефективност и с устойчиви материали, без да използва конвенционални материали.
... внимание към детайлите.
Целта на AV Integration Spain не е само да отговори, а да надмине оригиналните очаквания на клиента.
Аудио и видео конференции - Цифрово табло / Нарастващо предаване - Заседателни зали и аудитории
Интегрирани операционни зали
Медицинско образование и обучителни стаи
Администрация на здравеопазването
Заседателни зали
Видео конференции и пространства за сътрудничество
Чакални и стаи за пациенти...
Консултант по човешки ресурси за регион Гранд Ест, подготвям и подпомагам предприятията в техните важни еволюции на развитие:
Администрация на персонала, Социално право и Законодателни задължения, Развитие на уменията, Социални отношения, Политика по човешки ресурси, Консултации по човешки ресурси, Одит на човешките ресурси, Здраве и безопасност при работа.
... разходите. Ключови думи: софтуерна разработка; разработки на бази данни; консултации и решения; софтуер за бази данни; управление на недостатъци; управление на документи; системи за документация; управление на информация; строителство; оптимизация на бизнес процеси; системи за офис комуникация; софтуер за управление, администрация; софтуер за управление на проекти; софтуер за инженери и архитекти; системи за управление на данни.
Разработка на софтуер; Разработка на бази данни; Консултации и решения; Уеб-базирани приложения; Социален софтуер; Windows; Софтуер за визуализация на процеси; Оптимизация на бизнес процеси; Платформи за търговци, портали; Решения за групова работа; Софтуер за управление, администрация; Софтуер за управление на проекти; Софтуер за бизнес управление; Софтуер за домове за стари хора и грижи; DSB...
... системи; Уеб разработка; Оптимизация на бизнес процеси; Системи за фактуриране; Програми за криптиране на данни; Имейл интеграция; Софтуер за управлениеиадминистрация;... Halvotec е независим доставчик на услуги в информационните технологии. Нашите основни теми обхващат следните области: Бизнес решения; Управление на бизнес процеси; Интеграция на корпоративни приложения; Бизнес интелигентност; Портални технологии; Проектни услуги; Ние реализираме стандартни решения в социалната икономика и индивидуални решения в различни индустрии.
Клиничен ИТ, КИС, администрация на пациенти, разпределение на легла, обмен на данни Параграф 301, 302, осигуряване на качество, комуникация на услуги Вход на поръчки, кодиране на лекари, писане на изписващи писма, цифрово диктуване, планиране на операции и документация на операции, книга за вентилация, организация на работния процес, контролинг, изчисление на ИНЕК, управление на материали, БТМ и...
Консултации по EDV приложения; Софтуер; Консултации по организация; Софтуер за управление на стоки; Софтуер за финансово и счетоводно управление; Софтуер за производство, управление на производството; Софтуер за управление, администрация; Софтуер за архивиране, ERP и CRM системи за управление на стоки; Счетоводство; Производство; Управление на времето; Управление на качеството под операционните системи Unix и WIN NT, 2003; Решения за индустрията за дистрибуция; Продажба на електронни компоненти.
...Отраслеви решения; ИКТ услуги; Софтуерни услуги; Софтуерни услуги; други; Управление на софтуерни проекти; Преход на софтуер SAP консултации, разработка и обучение / Нашето портфолио: Управление на проекти, Оптимизация на процеси, Стратегическо консултиране, Решения и компоненти в SAP, Разработка, Основни процеси, Администрация на бази данни и системи, Интеграция на данни, Миграция на данни...
Ние сме екип от 6 професионалисти, анализатори, проектанти и програмисти с дълбок опит в съвременните технологии. Успешният опит в сферата на информационните технологии и уеба, придобит с банки, публична администрацияи структурирани компании, е позволил на екипа да придобие важни умения и способности за управление на дори сложни проекти. Следим клиента през различните етапи на процеса, който...
Eoffice е основана през 2000 година и има дълга и доказана история в предоставянето на комплексни услуги в електронния офис. Ние се специализираме в администрация, бизнес консултации, бизнес услуги, маркетинг, здравни съвети, консултиране, оптимизация на уебсайтове за търсене, секретарски услуги, управление на бизнеса, услуги за физически лица, счетоводство, козметични продукти, компютърни...
... всеки език. Проект Колибри е сертифициран от Министерството на финансите с регистрационен номер 38 на Данъчната администрация: http://www.portaldasfinancas.gov.pt/pt/Out/consultaProgCertificadosM24.action?&pagina=2. Екипът разполага с търговска линия и онлайн форум за изясняване на въпроси или консултация относно различните налични версии.
... система за подпомагане на управлението на предприятието, която е напълно адаптирана към изискванията на полските производствени компании. Системата отговаря на стандарта MRP II и функционалностите, определящи системите от клас ERP/ERP II. Тя обхваща всички основни области на дейността на предприятието - от поръчката на клиента, през производството, логистиката, до разпространението на продукта. Процесът на производство се подпомага от финансово-счетоводни, трудово-осигурителни системи иуправление на документооборота и задачите.
... стандарта UNI EN ISO 9001:2015. Услугите за онлайн проверки и отчетите за физически лица и компании се предоставят в реално време. Освен това предлагаме и сертификати, издадени от публичната администрация в Италия: Агенция за приходи, Търговска камара, Кадастър, Регистратура на имотите, Отдел за гражданска регистрация и състояние на всички общини в Италия, Отдел за съдебни регистри в съда.
...с над 400 инсталирани котелни помещения в различни сектори, като третичния сектор, публичната администрацияи др. Изучаваме всеки случай без никакви разходи, предлагайки ви решения за икономия, за да ви предоставим услуга, съобразена с вашите нужди.
Goldwell Partners обслужва частни и корпоративни клиенти в повече от 40 държави. Управлява се трицифрено милионно богатство. Предприемачи и самостоятелно заети лица образуват най-голямата клиентска група. Основната компетентност е в професионалното управление на облигации с фиксиран доход. В областта на акционерните инвестиции се предпочитат стойностни акции. Постоянно растящ екип от служители работи в областите управление на портфейли, обслужване на клиенти, придобиване, съответствие иадминистрация. В работните области счетоводство, реклама и ИТ услуги се работи с дългосрочни партньори.
...
- Администрация
- Реклама и продажби
- Мобилни услуги
- Разработка на имейл шаблони
- Архитектура и строителен дизайн
- Реклама
- Логота и бранд ръководства
- Анимация
- Анализ и отчитане
- Създаване и помощ за канали в социални медии
- Бизнес стратегии и планове
- Игри и приложения
- Помощ с счетоводство и финанси
- Управлениеи създаване на бази данни
- Реклама и продажби
- Съвети и уроци за красота
- Услуги по брандинг
- Счетоводство и отчетност
- Диетични и хранителни планове
- Записване на срещи за вас
- И помощ със счетоводство и финанси.
... съответствие с инвестиционните цели. Управление на рисковете от финансиране, човешки ресурси,… • Юридическа и данъчна структура на имуществото. Координация на адвокати, нотариуси, съветници по имуществото, счетоводители, за да идентифицираме най-добрите структури, за да поддържаме оптимална организация в променяща се среда. • Административна поддръжка: Ние също така се грижим за управлението на текущите дела на клиентските семейства: - частен секретар, архивиране и сигурен обмен, цифрова каса, защита на личните данни, администрация, застраховка, каса, консиерж.
... производствения сектор, но също така и в административната сфера и управлението. Нашите решения: • Управление на производствения процес • Подобряване и Coaching-KATA • KVP / PDCA / Kaizen • Дизайн на стойностния поток за производство иадминистрация • Намаляване на времето за настройка с SMED • Организация на работното място с 5S • Управление на материалния поток с Kanban и Milkrun • Общо продуктивно...
...бизнеса или публичната администрация, AS Group предлага идеалния продукт за всяка нужда, предоставяйки множество алтернативи в зависимост от навиците на потребление и типа на извършваната дейност. Ние се възползваме от най-добрите партньори на пазара, за да гарантираме на нашите клиенти най-подходящите услуги в зависимост от техните нужди. Предлагаме широка гама от решения, за да задоволим всички...
Douano е онлайн софтуер за пивоварни, дестилерии, търговци на напитки и вносители. Douano опростява вашата администрация: управление на акцизи, управление на запаси, управление на клиенти, двойно счетоводство и др. Вие сами избирате кои модули и опции са ви необходими. Обратна опаковка, такса за опаковане, проследяване на партидни номера, деклариране на акцизи: Douano обединява всичко, от което...