...предлагани от компанията:
- ремонт в ателие;
- поддръжка на място, предсказуема и проактивна;
- електрически ретрофит и автоматизация;
- техническа търговия;
- резервни части.
L-OMEGA предлага също асинхронни и синхронни мотори, свързани с тяхната електроника за управление, както и интеграция в съществуваща или нова индустриална автоматизация. Има ателие за навиване на мотори, което извършва ремонти...
... устойчивост.
Под марката Bonamic Connect, Bonamic GmbH предлага 360° решение за телекомуникационни продукти с нашия Hardware as a Service Hardware-Lifecycle. Нашите клиенти получават консултации от управлениенадоговори, през хардуерни решения, до интернет и фиксирани приложения. В целия жизнен цикъл на хардуера, ние обслужваме нашите клиенти от консултации за продукти, придобиване, управлениена...
.../подготвителни/режими HPLC, UHPLC, UPLC), продукти за подготовка на проби (картуши и плочи SPE – екстракция в твърда фаза), флакони/вили и плочи, и услуги (обучение на потребители, подкрепа при разработването и внедряването на методи, техническа поддръжка, договори за поддръжка, квалификация на инструментите, управлениена активи). Нашите аналитични решения в LC и MS са допълнени от автоматизацията на...
... локализация на софтуер и приложения, включително тестване, управлениена версии и др. Преводачи и интерпретатори на английски, френски, немски, италиански, руски, арабски, китайски и японски за срещи, панаири, конгреси и събития в Мадрид, Барселона и други градове в Испания. Симултанна и последователна интерпретация. Точни и прецизни преводи, без грешки, плавни, естествени, сякаш са били написани на...
... компетентност, многогодишния опит в строителството на фасади и прецизното управлениена проектите.
Нашите пакетни услуги:
- Калкулация + Оценка на разходите
- Обявяване на търг + Планиране на основни детайли
- Преговори за възлагане + Договори
- Контрол на разходите + Наблюдение на сроковете
- Осигуряване на качество
Вие ли сте строител или архитект, главен проектант или главен изпълнител?
Ние сме правилният партньор за вас.
...
АДМИНИСТРАТИВНА ИМОТНА УПРАВЛЕНИЕ
- Оценка на имот
- Сравнителен анализ на пазара
- Изчисление на данъци
- Бюджети
- Договори
- Рентабилност
- Рентабилност
- Искане за възстановяване на данъка
- Оплаквания срещу допълнителното начисляване
Разполагате с експерт, който да реши всеки проблем.
... неизправности
- Договори за поддръжка/сервиз
- Ремонт на фидери
- Провеждане на обучения
(управление/поддръжка/програмиране)
- Консултации по процеси и др.
Поддръжка:
Редовната поддръжка и обслужване придобиват все по-голямо значение в индустрията. Множество консултации по процеси, проведени от PROVISCOM Electronics в миналото, ясно показаха, че редовните годишни поддръжки значително увеличават надеждността и производителността на системите. Времето на престой, причинено от поддръжка, се минимизира значително.
... от най-големите съществуващи логистични мрежи - така намираме ПЕРФЕКТНОТО решение за вас!
Централно управлениена проекти:
В нашия портал имате централен преглед на всички ваши логистични договори и техния статус. Можете лесно да създавате нови запитвания за последващи проекти.
Лична подкрепа:
Нашите логистични експерти не само ще ви помогнат да намерите вашето перфектно логистично решение, но и...
... при нужда, по-големи производствени партиди и по-ниски разходи за производство.
Управлениена C-части / KANBAN:
Доставяне, управлявано от нуждите, точно навреме; имаме дългогодишен опит с всички възможни варианти на Kanban системи. По този начин спестявате транзакционни разходи и осигурявате 100% наличност на доставки.
HU ЧастиЕкспрес:
Бърза доставка: При поръчки до 14:00 часа, изпращането на...
... Welding и Solar Energy под един покрив. От началото на 2013 г. официалният национален център на Fronius Deutschland GmbH също е разположен в Нойхоф. Клиентите се обслужват от няколко търговски екипа и компетентни търговци надоговори и специалисти на място в цяла Германия.
... търговски договори. Осигуряваме безопасност и яснота.
- Обезщетения. Представяме клиенти по дела за обезщетения и компенсации. Стремим се към максимизиране на удовлетвореността от резултатите.
- Недвижими имоти. Предлагаме комплексно правно обслужване на сделки с недвижими имоти. От консултации до финализиране надоговори.
Трудово право и корпоративно обслужване.
- Работническо консултиране...
... обхваща цялостното изпълнение на поръчките, включително и във връзка с рамкови договори. Постоянно проверяваме нови технологии за разумни възможности за приложение в нашето предприятие. Например, преди години инсталирахме машини и системи от следните области в нашата компания:
• CNC стругове и обработващи центрове
• 3D измервателна техника
• CAD-CAM поддръжка
• Свързване на CNC машините и централно архивиране на CNC програмите
• Система за управлениена стоките...
... сканиране на входяща поща до дигитализация на хартиени архиви с хиляди папки, от касови бележки до чертежи с размер DIN-A0.
Услуги в един поглед:
•Консултации
•Сканиращи услуги
•Системи за управлениена документи
•Архивиране с гарантирана ревизионна безопасност съгласно GoBD
•Работен поток
•E-Akten
•Цифрово лична папка
•Управлениенадоговори
•Архивиране на имейли
•E-фактура / ZUGFeRD...
... измерватели, MID-измерватели)
- Оригинален сервиз и доставка на резервни части
- Индивидуални договори за услуги и обслужване
- Поемане на цялостното управлениена измервателните средства
- Сервиз на наемни устройства без времеви загуби
- Актуализации на фърмуера и надстройки на фърмуера (запазване на стойността и качеството)
- Връщане на стари устройства...
...потребителски стоки, инженерство, аерокосмическа индустрия, медицинска техника, инструментално и формообразуващо производство и др.). Високият брой на активните абонаментни/поддържащи договори (над 94%) показва, че нашите клиенти ценят и използват COFFEE-Hotline в комбинация с нашия софтуерен и хардуерен сервиз.
..."Редитус ЛТ" действа като посредник и предоставя услуги за набиране на персонал за еднократен подбор на специалист. Служителят се избира от мениджъра по персонал на "Редитус ЛТ" и след това се прехвърля на пряк работодател, с когото се подписват договори.
· Услуги по договори. "Редитус ЛТ" разполага с работници с различна квалификация в различни области на работа, затова може да извършва разнообразие от услуги за клиентите в зависимост от техните нужди.
...докато всички необходими специални винтове винаги са на разположение, както е уговорено. Вашето предимство: можете да се съсредоточите изцяло върху основния си бизнес.
Сертифицирано качество и производство по DIN 2510 и други спецификации
Херберт Рют ООД разполага с сертифицирана система за управлениена качеството по DIN EN ISO 9001:2008. Всички специални винтове се произвеждат от нас в...
Wage Watcher е приложение, което опростява управлението на заплатите в сферата на общественото хранене. Помислете за подаване на Dimona, планиране на персонала и регистриране на работното време на служителите, създаване и управлениена трудови договори, регистрация на присъствието за RSZ.
Нашето приложение е уеб-базирано. Това означава, че не е необходимо да инсталирате софтуер на компютрите си...
Приум Портейдж е компания за портейдж, която позволява на фрийланс консултантите и носителите на проекти да упражняват своята дейност със статут на служител. Това решение е алтернатива на създаването на компания, която съчетава предимствата на служителството и предприемачеството. С портейджа, независимият работник напълно се освобождава от административното управление (договори, фактури, плащания...
Консултации по управлениена труда в човешките ресурси включват изготвяне на заплати, професионално консултиране, визуализиране на информацията за вашите служители чрез бизнес анализ с множество показатели и автоматично подписване на документи и договори.
Управлениена администрацията на персонала: Изчисляване на заплатите на вашите служители, изготвяне надоговори, социални осигуровки, И.Р.П.Ф...
... сложната нормативна уредба.
Текно Екологик ООД е регистрирана в Националния регистър на операторите за обезвреждане с номер TS\222\O (-g) от 02/10/2003 и в Националния регистър на превозвачите за трети лица; тя има сключени годишни договори с регионални инсталации за изгаряне, за да може да предава събраните ежедневно отпадъци.
Благодарение на години опит и добре изпитани търговски и организационни стратегии, тя успява да гарантира услугата с намалени разходи за управление: всичко това се отразява в изключително конкурентни цени, които не компрометират качеството на услугата.
... между съдружници или администратори. Изготвяне надоговори (прехвърляния или придобивания, партньорства, търговски агенции, трудови договори, наеми, заеми, депозити и др.) и устави (дружества и НПО). Строително право (отговорност на архитектите и предприемачите). Търговски наеми. Събиране на вземания. Реструктуриране на предприятия в затруднение (временна администрация, процедура за съдебна реорганизация (П.Р.Ж.), управление).
... на човешките ресурси и операции. YQ Purchasing използва нови техники за снабдяване, които увеличават креативността на екипа за закупуване на клиента. Компанията разполага с креативна експертиза в областта на закупуването на световно ниво в (полу-) готови стоки и услуги благодарение на платформата YQ Matrix (www.YQmatrix.com), която предлага широк спектър от суровини и услуги. YQ Purchasing се специализира през последните 15 години в преговорите и изпълнението надоговори с монополистични или олигополистични доставчици.
... пазарни проучвания, договаряне на цени, изготвяне надоговори за покупка, управлениена контрол на качеството, предоставяне на транспорт, морско застраховане и подкрепа при митническо освобождаване, предоставяне на консултации в областта на търговията, работа с надеждни производители, за да получат клиентите най-добрите качествени продукти, подпомагане на компании в операции по внос/износ и...
...Офис за изследвания, покупки и развитие на продукти: ХРАНИ и НЕХРАНИ
Асистенция при покупки, логистика и доставка на проекти за МЕЖДУНАРОДНИ ДОГОВОРИ
Асистенция при развитие на разпределение в чужбина.
Преобладаващи работни зони: ЕВРОПА, АЗИЯ
Сектори: РИТЕЙЛ, GD, DO, HO.RE.CA
УСЛУГИ: ОФИС ЗА ПОКУПКИ - УПРАВЛЕНИЕНА ПРОДУКТИ - КОНСУЛТАЦИИ - МАРКЕТИНГ - БРАНДИНГ - ПРОЕКТ ЗА ДОГОВОР - ИЗСЛЕДВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ПРОДУКТИ ХРАНИ И НЕХРАНИ - АСИСТЕНЦИЯ ПРИ ПРОДАЖБИ, ЛОГИСТИКА, РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА НОВИ ПАЗАРИ - ИМПОРТ/ЕКСПОРТ - СЕКТОРИ РИТЕЙЛ, GD, DO, HO.RE.CA...
Smarter Business е една от водещите независими консултантски компании в Обединеното кралство, която помага на бизнеса да осигури най-подробните решения за спестявания от управлениенадоговори за комунални услуги и доставки до бизнес кредити и поддръжка на съоръжения. Ние сме бизнес брокери за енергия в Обединеното кралство, ръководени от една основна цел - да предлагаме бизнес спестявания за...
... договори, икономически анализи, финансови отчети, баланси, оферти, бизнес кореспонденция и др.).
- Маркетинг, т.е. например продажбени материали, прессъобщения, рекламни документи и др.
Освен това имам и много опит с текстове от следните области:
- Управлениена отпадъците (депа, съоръжения за обработка на отпадъци, рециклиране)
- Гражданско и търговско право (договори, съдебни решения, процесуални документи и др.)
- Каменоделство (обработка на естествен камък: гранит, базалт, мрамор и др.)...
Пунто Енел, продажба и управлениенадоговори за електрическа енергия и газ, продажба на продукти за енергийна ефективност; активиране на електрически доставки, договорни промени, прехвърляния, наследяване на съществуващи договори, повторно отпечатване на фактури и платежни документи; комуникация на показания и извършено плащане. Услуга SisalPay за плащане на сметки, зареждане на предплатени карти и услуги. LED лампи, електрически и електронни материали, видеонаблюдение и сигурност.
... телекомуникационни продукти с нашия Hardware as a Service Hardware-Lifecycle. Нашите бизнес клиенти получават консултации от нас по отношение науправлениенадоговори, хардуерни решения, интернет и фиксирани приложения. В целия хардуерен жизнен цикъл ние обслужваме нашите клиенти от консултации за продукти, придобиване, управлениена устройства и управлениена грижи за устройства до обратно изкупуване на стари устройства. Bonamic Connect е силният партньор за пълно обслужване на комуникацията на нашите бизнес клиенти.