... проучване за възстановяване и привеждане в съответствие). Проучването на нови конструкции от бетон, метал и дърво (Изпълнителни планове). Управлениена проекта и технически надзор (Изготвяне на писмени документи, APS, APD, DCE и ACT).
CETEBA (Conseil Etude Technique Béton Armé) е кабинет, специализиран в бетонни конструкции в Лил и Париж. Компанията работи в областите на проектирането...
От 2022 г. компанията KCA SERVICES е специализирана в административното управление и предлага услуги по секретарска работа, счетоводство и управлениена персонала. Фирмата предоставя административна помощ и отговаря на нуждите на хората.
- класиране,
- въвеждане на фактури,
- създаване на оферти,
- сортиране на касови бележки,
- цифровизация надокументи,
- действия пред институции (данъци, НЗОК...
Услуга за придобиване в полеви продажби, телефонно придобиване, управлениена акаунти на временна основа, управлениена клиентската лоялност CRM онлайн като услуга. Покупка и продажба на недвижими имоти и земя.
...
Подкрепа в обработката надокументи
Серийни писма
Комплектоване на заявления, договори, индивидуално съставяне на продукти като комплект, включително персонализация
напр. попълване на каталози с формуляри за регистрация, бонусни книжки и флаери; комплектоване на ръководства, учебни материали или продажбени комплекти
Проверка на адреси, напр. пощенски код, имена на улици, проверка за дублиране и т.н.
Разработка на софтуер; Разработка на бази данни; Системен анализ и инженерство; Консултации и решения; Интернет услуги; Уеб-базирани приложения; Управленски услуги, услуги по планиране; Консултации по сигурността; Преобразуване и обработка на данни; Доставчици на приложения; Архивиране и документация; Архивиране на изображения; Управлениенадокументи; Системи за документация; Софтуер за...
...апостилите на френски документи за употреба в чужбина (училище, дъщерно дружество, износ, осиновяване, брак, пребиваване и др.), заверен превод надокументина всички езици (английски, арабски, китайски, испански, руски и др.), както и издаване на застраховки за пътуване и туристически покани. С над 15 години опит и с професионален и експертен персонал в областта на пътуванията до над 70 дестинации, било...
... решение за управлениена техния ЗЕЛЕН НОМЕР, ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, УПРАВЛЕНИЕНАДОКУМЕНТИ, ВВОД НА ДАННИ, УСЛУГА ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ. Създаването на услуга за кол център, бек офис, административно или документално управление никога не е било толкова просто и изгодно. В YOUDIAL работим както чрез нашите физически офиси в чужбина (аутсорсинг), оборудвани с модерни технологии, така и в режим на дистанционна работа (хомешоринг). Нашият чуждестранен персонал е подготвен и квалифициран да предоставя отлично обслужване на перфектен италиански език.
... документи за транспорт и ги предаваме директно на шофьорите.
- Камиони за частични и цели товари.
- Регионални, национални и международни дестинации.
- Внедряване на проактивни услуги, позволяващи обмен и непрекъснато подобряване на нашето предложение.
...организиране надокументи, потвърждаване и проверка на детайлите на поръчките, ако е необходимо, с клиентите, провеждане на разследвания по искове за получаване на релевантни факти относно загуби и оспорвани доставки, обработка на електронна поща, предоставяне на онлайн обслужване на клиенти, извършване на онлайн поръчки, обработка на поръчки, превод надокументи, актуализиране на онлайн ресурсна база данни, създаване и качване на файлове с данни за продукти с съдържание на желан език, както и въвеждане на данни, обработка на данни.
... Китай до Европа. 4. Специални документи операции: проверки от митниците, Формуляр А, C.O. и т.н. 5. Експерти в "триъгълната търговия", логистични решения, управлениена множество доставчици. Може да имате нужда от спедитор в Китай, точно като нас, по-близо до вашите доставчици, действащ като ваш собствен офис, който е създаден в Китай, за да реализирате следните решения: Управлениена доставчици...
... гъвкавост в ежедневието. LN2S също така поема дигитализацията на вашите документи. - юридическо управление. LN2S Consulting разполага с истински експерти в областта на корпоративното право и трудовото право. Можете да се обърнете към компанията за вашите процедури по създаване на бизнес: регистрация в търговския съд, в Търговската камара или изготвяне на актуализация на устава. Компанията може също да...
Консултации, планиране и управлениена проекти за архивиране, управлениенадокументи и документооборот, планиране на архиви, преместване на архиви, план за документи, индексиране на съдържание, метаданни, документация.
Консултации за системи за управлениена качеството DIN EN ISO 9001 AZWV AZAV услуги за документи създаване на ръководства и услуги за документи обучение на служители.
docuvita solutions е вашият компетентен партньор за решения за управлениенадокументи и архивиране. Електронни файлове, архивиране на имейли, както и интерфейси от DMS към ERP и управлениена инвентара.
... в предоставянето на контейнери за изхвърляне на отпадъци. Разчистването на частни и търговски помещения, унищожаването надокументи, събирането на стари мебели в и около Мюнхен, разчистването на апартаменти и справянето с по-трудни задачи, като разчистването на апартаменти на хора с проблеми, също са част от услугите, които предлага разчистването. При нас всеки клиент е важен. При рециклирането е...
Делегирайте ми вашето търговско управление и спечелете повече клиенти благодарение на моята работа.Предлагам услугите си за дистанционно секретарство (оферти, фактури, писма...) на напълно достъпни цени - Търсене на нови клиенти - Изготвяне на оферти, които показват качеството на вашите услуги на бъдещите ви клиенти, чрез ясни и много чисти оферти. - Изпращане надокументи по поща или имейл...
Консултации при избора на ИТ решения в средата на Microsoft и Apple, оптимизация на съществуващата инфраструктура и партньорство в решения за хостинг, аутсорсинг и управлениенадокументи.
...Руски, Украински, корпоративни договори, превод / договори, превод / документи, превод / превод надокументи технически превод, технически преводи / системи за управлениена процеси.
Счетоводство и обработка на заплати (персонално счетоводство), организация надокументи, както и управлениена проекти и проектна подкрепа в областта на финансовото счетоводство, обучения (Excel и други офис програми), писмени услуги.
Securitas GmbH document solutions предлага сложни решения за сигурно управлениенадокументи и носители, безопасно онлайн съхранение на данни и цифровизация надокументи.
...сигурно съхранение надокументи с бърз достъп и наличност, както и управлениенадокументи. Съхранение на носители на данни в сейфове (клас на защита S 120 или S 120 DIS / EN 1047). Системни архивни кутии.
...доставчици и продуктови карти за практично управление. Управление и проследяване на вашите операции: последни оферти, фактури на доставчици за плащане, събрана ДДС, фактура на клиент в очакване на плащане... Реактивна телефонна помощ.
Събиране и инвентаризация надокументи, създаване на точни списъци на запасите, управление с модерни системи, бърза доставка по факс, куриер или електронно, контрол на достъпа.
... управлението на пространствата във вашите офиси. За да гарантираме вашата конфиденциалност и лична информация, предлагаме кутии с различни размери, оборудвани с метални рафтове и разположени в нашите модерни складове, както за краткосрочни съхранения, така и с многогодишни договори, за да отговорим на всяка организационна необходимост. Търсенето на цели документи или на един единствен документ ще бъде лесно управляемо без задължението за тежки инвестиции в икономически ресурси и нает персонал.
...texManager поддържа лесното и бързо управлениена текстови блокове, както и автоматичното генериране надокументи и е съвместим с повечето популярни Windows приложения. Програмата особено поддържа използването в комбинация с Microsoft Word, Excel или Outlook, но също така и с множество други фирмени софтуери. Актуалната версия на texManager може да бъде изтеглена от уебсайта на производителя като безплатна Light версия или да бъде закупена като пълноценна Enterprise/Professional версия.
...Phoenix HR предлага безкомпромисна подкрепа на малки и средни предприятия. Освен практическата подкрепа, Phoenix HR и Рекрутмънт са разработили серия от пакети за самостоятелно управлениена човешките ресурси, които обхващат всички области на човешките ресурси, от наемане до уволнение. Всеки пакет съдържа документи, адаптирани да отговарят на нуждите на всяко предприятие. Джули казва: "Смятаме, че всяко предприятие е уникално и затова отделяме време, за да разберем какво точно изисква всяко предприятие, преди да им предоставим съответната документация."...