Създадена през 2005 г., агенция Jobs Plus е специализирана и сертифицирана в набиране на персонал и временна работа. Нашата компания постоянно расте на европейския трудов пазар, предлагайки решения като:• подбор и наемане на временен персонал; • набиране на персонал на пълен работен ден; • дългосрочно наемане на външни работници; • управлениена административните и заплатите документи, свързани с...
Решения в областите на цифровото архивиране, управлението надокументи и управлението на работния поток, DMS, CRM, ECM, цифрови файлове, цифрови лични файлове, работни потоци за входящи фактури, управлениена договори.
За аутсорсинг на архиви се обърнете към Archimest! Archimest се грижи за архивирането на вашите документи и за съхранението на вашите архиви. Открийте различните услуги за управлениена архиви на Archimest: - Консултации: За да архивирате документите си и да ги съхранявате оптимално вътре, Archimest ви съветва. Компанията извършва одит и след това ви предоставя своите препоръки за създаване на...
... околната среда;
- да спазва действащите законови актове, стандарти и изисквания на други документи, регулиращи дейността, ангажиментите към клиентите и бизнес партньорите.
Ценности на УАБ „Medalpas“:
- високо качество на продукцията,
- постоянно модернизиране на производственото оборудване и технологии,
- надеждни партньори,
- компетентни служители.
Непрекъснато се стремим да отговаряме навреме на нуждите на клиентите и обществото. Основното внимание е насочено към модернизацията на оборудването, подобряване на качеството на произвежданата продукция и разширяване на асортимента.
...компания, асоциация... той поема телефонното обслужване, въвеждането на данни, класирането на професионални документи и др. Следователно, мога да отговарям за административното управлениена няколко професионалисти.
... език, за уебсайт страници, социални мрежи, блогове, целеви страници, флаери и др.; чернови на предложения и работни пакети за европейски проекти; корекция на дипломни работи, официални документи. Създаването на ефективни мрежи и партньорства днес е ключов фактор за всеки успешен, добър европейски проект. В много случаи добри проекти се провалят заради група немотивирани партньори. Над 10 години в...
Handirect е доставчик на индивидуални решения за всички ваши административни задачи, свързани с изпращането на поща, въвеждането надокументи или компютърни данни, услугите за управлениена файлове или аутсорсинга на вашите телефонни операции. Обратът към услугите, предлагани от Handirect, е гаранция за оптимизация на вашите административни задачи, което ще ви спести време, увеличи...
Попитайте каквото искате и ние ще се погрижим за него! Нашата частна консиержна услуга предлага да отговори на вашите нужди, като ви предоставя следните услуги: - Лично предаване на конфиденциални и спешни документи и пакети - Пазаруване и доставка на крехки продукти - Организация на събития, търсене и резервация на места - Управлениена поканите за събития - Търсене и свързване с професионалисти...
... спорните въпроси, които са предмет на експертиза. Изготвяме доклади както по съдебна поръчка, така и по предложение на страна. Използваме техниките и ресурсите по научен начин за адекватно управлениена изискванията (събиране на доказателства, осигуряване, запазване, управлениена веригата на съхранение, необходима за изясняване на истината и т.н.).
Нашата работа като съдебни експерти в Мадрид се основава на анализ и проучване надокументи и подписи, което позволява да се определи автентичността или фалшивостта и авторството на документа или подписа. Освен това извършваме експертизи на инциденти.
...руски, португалски и много други езици. Нашите услуги включват:
----------------------------------------------------------------------------------------------• Превод надокументи от поне двама лингвисти, които използват нашите строги вътрешни стандарти за контрол на качеството, и в разнообразие от формати, от MS Word до Framemaker и Quark и още.
• Дизайн и форматиране.
• Професионално управление...
Корпоративна социална мрежа, която улеснява комуникацията между хора, работещи по един и същ проект или в една и съща компания, и позволява управлениена ежедневната дейност благодарение на своите колаборативни инструменти, като: Координиране и управлениена комуникациите, управлениена проекти, администриране и проследяване на задачи, напреднал репозиторий надокументи, области и работни групи...
Предоставяне на ИТ услуги, инсталация и окабеляване на мрежи, телефонни централи, антивирусна сигурност Kaspersky за износ в франкофонска Африка, създаване на уебсайтове и уеб приложения, телефония и комуникация, видеонаблюдение, електронно управлениенадокументи, УПД, софтуер за търговско управление в режим SAAS.
... него документи. Нашата компания осигурява удовлетвореност на клиентите, като изпълнява необходимите законови и правни условия, за да реализира ангажираните дейности в рамките на непрекъснатото подобряване. В етапите до достигането на продукта до клиента, ние внимаваме на качествените практики и предприемаме необходимите мерки за здравето на хората и околната среда. YAYÇET е организация, която...
Работя от Севиля, специализиран в продажбата на био и конвенционално зехтин, както и на био алое вера. Работя с много испански производители и в зависимост от вашето запитване, ще ви свържа и ще управлявам, за да получите най-добрите оферти, като ви предлагам пълен пакет от услуги за управлениена вашите поръчки, документи, фактури... директно и безплатно. Работя също така много добре с био и...
Разработка на софтуер по поръчка; Разработка на софтуер и системи по поръчка; Решения за индустрията; Бизнес процеси; Компютърно базирани обучителни системи, Компютърно базирано обучение, eLearning; Системи за управлениена съдържание, XML системи, Системи за управлениенадокументи; Цифрово развлечение; Цифрово оборудване и системи; Решения за управлениенадокументи; ИКТ услуги; Информационни...
Тел Факс СЕКЦИЯ ПРЕНОСИ: Т имейл: cofari@cofari soc. coop един силен приятел CO.FA.RI 1974 от Преносите национални и международни с товарни автомобили и специализирано оборудване за повдигане (телескопични подемници Монтаж и демонтаж на оборудвани стени, офиси и организиране на изложения Склад за съхранение на мебели и обзавеждане Склад за архивиране и съхранение надокументи Специализиран персонал за движение на стоки в пристанищна зона с гумени товарачи и повдигачи Управлениена маг...
Микро предприятие, Търсене на строителни работи, за извършване на работи по арматура, кофражи. Предлагаме: (работници, специалисти за всякакъв вид работа (асфалтиране) и т.н. Арматуристи, кофражисти 1-ви и 2-ри клас) по управление и т.н. Наличност веднага за работа, с регистрация, курсове за обучение и медицински прегледи и т.н. Предприятие с всички документи: регистрация, застрахователна полица за гражданска отговорност и полица за злополука - споразумение за превенция и т.н. Поздрави.
... (актуализиране на уебсайтове и бази данни, проследяване на трети лица, фактуриране), административно и финансово управление и др.
Също така съм специализирана в корекцията и редакцията на всякакви документина френски (вътрешни и външни комуникационни материали, фирмен вестник, ръководство, брошура, каталог и др.), професионални доклади, доклади от стаж, уебсайтове, спецификации, договори, общи...
... Англия.
Можете да ми поръчате документи онлайн, като например:
- Бизнес план
- Проучване на пазара
- Консултация за CV и мотивационно писмо
- Консултативен файл по конкретна тема
Или на консултация в кабинета или дистанционно за:
- Създаване на проект (например предприятие, недвижими имоти)
- Анализ и консултация в маркетинг, финанси и управление
- Консултация за лична и професионална ориентация
- Сесия по коучинг на техники за управление (управленски техники)
За повече информация, не се колебайте да се свържете с мен.
Диалогов маркетинг, входящи и изходящи комуникации в издателската индустрия, управлениенадокументи, пощенски разпратки. Всички услуги в директния маркетинг на издателската индустрия. Прием на обяви, обслужване на абонати, продажба на билети, телефонен център, управлениена кампании, привличане на нови клиенти, възстановяване на клиенти, грижа за клиентите, прием на поръчки, пазарни проучвания, информационен горещ телефон.
..."Наем с всичко включено" е силната страна на TorinoSistemi.com: цветни и черно-бели копирни машини, цветни и черно-бели принтери, мрежови скенери и компютъризирани системи за управлениенадокументи. Разгледайте нашите предложения. Безплатни оферти. Ние се грижим директно за доставки, инсталации, конфигурации и поддръжка. Нашата силна страна е поддържането на максимална ефективност на всяка...
...Разработка на софтуер; Разработка на бази данни; Тестове на пропускателна способност; Консултации и решения; Интернет услуги; Уеб-базирани приложения; Управленски услуги, услуги по планиране; Консултации по сигурност; Windows; Преобразуване и обработка на данни; Други обучителни услуги; Архивиране и документация; Управлениенадокументи; Unix/Linux; Системи за документация; Уеб разработка...
Архивни услуги, услуги за сканиране, сканиране на планове, дигитализация на микрофилми и книги, аутсорсинг на архиви, продажба на високопроизводителни скенери за документи, решения за управлениенадокументи.
... дискове; Магнето оптични дискове;... Разработка на софтуер и системи по поръчка; Решения за индустрията; Бизнес процеси; Компютърни компоненти и периферия; Цифрово оборудване и системи; Решения за управлениенадокументи; ИКТ услуги; Мултимедийни продукции, разработка на мултимедия по поръчка; Офис автоматизация - оборудване, аксесоари и консумативи; Видео и мултимедийна презентационна техника...
... индустрията; ИКТ услуги; аутсорсинг на информационни технологии, услуги за обработка на информация; стандартен и системен софтуер; софтуер и системи за уеб услуги Консултации и разработка на телекомуникационни решения; комуникационни услуги; телефонни секретари; интернет услуги; устройства и системи за показване и информация; Windows; обработка и подготовка на данни; архивиране и документация; архивиране на изображения; управлениенадокументи; утилити; контролери на базата на PC; системи за обработка на данни, компютърни системи; компютри;..