... включват между другото общински предприятия, известни адвокатски кантори от цялата страна, малки и средни предприятия от околността, до Технически университети.
Нашата компания помага по всички въпроси в областта на цифровизацията на вашите физически оригинали, внедряване насистемазауправлениенадокументи, обработка на стари архиви, съхранение на оригинали или дори цифровизация на ежедневната поща...
...пишещи машини, унищожители надокументи и ножици IDEAL, етикетиращи машини BLITZ. Множество модели касови апарати CASIO с възможност за свързване с PC, прецизни везни, магазинни или висящи. Системи за отчитане на работното време, управлениена времето, часовници за отчитане, устройства за карти, значки или бутони. Дистрибутор на продуктите VIGICOM зауправлениена обходи и управлениена задачи. Телефон PTI за защита на самостоятелно работещи лица. Системаза хронометриране TAGHEUER, от която сме вносител, с клетки, хронометри, табла за показване, ръчен хронометър.
... специализираните колички, все повече се разработват и произвеждат специални кутии и транспортни контейнери. Известни световни компании разчитат на компетенциите на RAWOTEC.
С постоянно нарастващите количества в основния бизнес сектор колички, RAWOTEC реши да предостави лиценз за производство на системата за съхранение на велосипеди RAWOFLEX на известната в индустрията за велосипеди немска компания HEBIE. Там продуктът се произвежда и се разпространява по целия свят под името TURRIX.
От края на 2009 г. RAWOTEC е сертифицирана по DIN EN ISO 9001 (системазауправлениена качеството).
... процеси, за да отговорим на изискванията на нашите клиенти и сме сертифицирани чрез внедряване насистемазауправлениена качеството по ISO 9001, системаза информационна сигурност по ISO 27001, както и системазауправлениена околната среда по ISO 14001.
... настройва вашите конферентни и изложбени зали трайно, виртуално или реално. Изложението се организира и управлява с мощна CMS системазауправлениена съдържанието, специално разработена за изложбени и конгресни прояви. Потребителското изживяване, 3D виртуализация, насочване на посетителите са само някои от ключовите предимства на такива системи.
Виртуално изложение
Виртуално събитие
Виртуален конгрес
Виртуален щанд
Очаквайте повече от просто техническа платформа!
✍ Събиране на данни ✇ Скенерна услуга ➥ Архивиране надокументи ✉ Пощенски услуги @ e-Lettershop ✆ Кол център
Ние предлагаме професионално управлениенадокументи (DMS) и аутсорсинг услуги за CRM, както и софтуер, свързан с комуникацията с клиентите на нашите клиенти, от 50 години (1969).
Събиране и поддържане на данни: автоматично и ръчно събиране на данни (от А като отговорна карта до Р като...
... преден план.
За да осигурим всичко това, ние внедрихме системазауправлениена качеството, която отговаря на изискванията на DIN EN ISO 9001:2008.
За осигуряване на спазването на действащите законови разпоредби, особено на разпоредбите на наредбата за калибриране, Хеската дирекция за калибриране ни е предоставила с номер 120 и буквата F знак за ремонт на везни.
... управлениенадокументи
-> Сканиране на данни
-> Класифициране в електронна системазауправлениенадокументи (GED)
-> Съхранение на данни на защитени сървъри
-> Архивиране на данни и възстановяване
Асистенция на човешките ресурси
-> Управлениена автобиографии
-> Проследяване на обученията на служителите
-> Асистенция при наемането
Административен секретариат
-> Организационен одит и препоръки...
... контрол на отделите и информацията, както и подобрява комуникацията между служителите. Следователно, той подобрява вътрешните процеси на компаниите и увеличава производителността и ефективността на служителите. CRM: този друг софтуер зауправлениена бизнеса е насочен към обработката на клиентите. Идеята е да се лоялизира потребителите, а система CRM предлага всички функционалности за постигането на...
... високо качество предават операциите науправление значително по-бързо от всякакъв дори
най-добър текст за обяснение.
Нашите услуги около техническата графика:
- Перспективни експлозивни чертежи
- Линейни чертежи
- Експлозивни чертежи
- 360° представяния
- Невербални инструкции
- Линейни реализации
- Фотография
- Обработка на изображения
Технически графики създаваме от шаблони като:
- 2D заводски...
... / Надзор на изпитвания ISO 9712: Проверка на процеси ISO 15614, наблюдение на квалификация/удължаване, ISO 9606, изготвяне на заваръчни инструкции и документация на заваръчни работи
- QHSE управлениена проекти/организация:
Квалификация на доставчици, изготвяне на цялостни изисквания за QHSE проекти/документация на инсталации, провеждане на проектни одити, процедури за одобрение на изготвяне надокументи по WHG/AwSV изисквания, наредба за безопасност на експлоатацията (ZÜS) до TÜV одобрение и CE маркировка.
Като доставчик и производител на печатни продукти за индустрията и търговията, ние разбираме изискванията за качество, надеждност на доставките и логистика. Нашата интегрирана системазауправлениена качеството гарантира, че изискваните характеристики на продукта са изпълнени. Основно произвеждаме ръководства, инструкции за употреба и учебни материали за индустрията. За търговията и услугите...
...Ние сме специализирани в много области и
можем да го докажем с сертификати. Най-добре е да
си осигурите сами, при личен разговор с нас, представа
за нашата работа.
Управлениена околната среда и ресурсите. От
отговорност към природата залагаме на активно
управлениена ресурсите и избягване на отпадъци.
По възможност нашата кореспонденция е безхартиена.
Също така вътрешните документи, формуляри и...
... мнозинство от ERP системите на пазара. FLOW M поддържа също и други компоненти на управлението, като управлениена записи (напр. поддръжка, хигиенизиране…), управлениенадокументи, управлениена инциденти (напр. повреди; оплаквания), управлениена одити, управлениена анализи и др. На практика системите за контрол на качеството, HACCP, проследимост, ISO 9001/22000, BRC или IFS са поддържани на същата информационна платформа и се управляват изцяло без използване на хартия.
... информация за инспекциите на едно място и да я споделите с вашия проектен екип.
Независимо дали вашата организация е доставчик, клиент или инспекционна агенция, има 6 мощни функции, които ви помагат да комуникирате, планирате инспекции и управлявате документи лесно, по сигурен и конфиденциален начин:
- Силна работа в екип
- Ясен работен поток
- Споделен календар
- Мощна системаза съобщения...
... времето си в търсене на информация, това не е само фрустриращо, но също така е загуба на производителност. FCS Informatique ви предлага решение, което ви позволява бързо да подобрите ефективността си чрез лесна за внедряване системазауправлениенадокументи, предоставяща на всички незабавен и сигурен достъп до всяка желана информация.
... вашите продукти Установяване на декларации за внос-износ Установяване на декларации за обмен на стоки DEB Поемане и установяване на транзитни документи T1 Национален и международен транспорт Сертификати за произход, документ F.E.R.I Управлениена материалната счетоводство (IST, PA, PP) Установяване на специални режими RP: активен усъвършенстване PA, пасивен усъвършенстване PP Установяване на IST, LADT, митнически склад с митническо освобождаване на място Изследване на преференциални споразумения Заявка за статут на регистриран износител EE система REX.
...Качество Ориентирано Производство Комбинирайки най-новите технологии с нашето ръчно изработване, предлагаме най-доброто качество на любителите на каравани. От 2011 година продължаваме работата си с ISO 9001 Системазауправлениена качеството. Съответствие с Международни Стандарти Произвеждаме нашите каравани в съответствие с международните стандарти, интегрирайки оборудването на световни марки. С...
...
Като силен партньор разработчик в средата на Sage, можем да ви предложим решение почти за всичко.
Системазауправлениенадокументи
С Sage DMS (Системазауправлениенадокументи) вашият офис става безхартиен.
... намерите всички актуализирани документи, както и системаза съобщения, за да се свържете с нас 24/7 и да ни уведомите за евентуален проблем. Определяме с вас план за 5 години, за да предвидим действията, които трябва да предприемем, за да увеличим стойността на вашето недвижимо имущество. EasyGerance Люксембург иска да бъде ваш дългосрочен партньор в управлението на недвижими имоти/съсобственост.
... базирани на вземането под внимание на човешкия фактор и въпросите, които могат да възникнат в този контекст на промяна. Как работи? Ние организираме нашите услуги около цялостна и много ефективна системазауправлениенадокументи (GED), с ненадминат текстов търсач, който позволява намирането на документ сред милиони за секунди, въз основа на всякакви критерии. За да допълним тази услуга, ние...
... клиентите, ние също така предоставяме необходимите корпоративни документи с продукта. Ние се грижим да носим отговорност за работата в област, която пряко засяга човешкото здраве, като химията, на всяка стъпка. Освен това, с ISO 9001-2000 системазауправлениена качеството, ние записваме всички процеси от производството до продажбите и изпращането с методите, които сме определили.
Ние сме производители на патентната информационна система XPAT, която включва патентен архив, управлениенадокументи, база данни за марки, документация за проучвания, инструмент за иновации и база данни за дизайни. В същото време могат да се използват безплатни данни. XPAT позволява управлението и вътрешната употреба на правата на защита, включително в изследвания и развитие, маркетинг, както и...
... платформа, като достъп до архив на персонала, управлениенадокументи, отчитане и контрол на присъствията, онлайн одобрение на разрешения и командировки, управлениена разходни отчети, попълване на работни листове, управлениена курсове за обучение и компетенции и др.
...Документи винаги актуални - Намерете правилната информация в правилния момент: Централизирайте информацията, Всички страни могат да работят по същите документи, Дръжте контрола върху нивата на ревизия, Наблюдавайте статуса на одобрение на документите.
6. Последващи действия - Решете областта на загриженост: Проследявайте действията през целия жизнен цикъл на проекта, Управлявайте несъответствията, Предприемете корективни действия и следете за тях, Дръжте проектния екип ангажиран.
... управлениена информацията при бедствия DataPlan Асистент за спешно спасяване За всички институции и организации; ePersonel Системаза проследяване на персонала SepraEBYS Системаза електронно управлениенадокументи ConGen Системаза подготовка на договори и управлениена процесите В различни проекти, в страната и чужбина, общо 6000 потребители използват продуктите на нашата компания. До момента, компанията е получила 1 патент и 2 сертификата за регистрация на марка. Нашата компания е сертифицирана по ISO 9001:2008 и ISO 27001.
... допълнително да се регистрират на mv4you и директно да търсят подходящи работни места в портала или да запазят собствените си документиза кандидатстване и да бъдат намерени от компании. Компаниите могат да се регистрират и да контактуват потенциални кандидати директно в интегрираната системазауправлениена кандидати. В рамките на индивидуален профил на работодателя и обявите за работа могат да бъдат добавени лога, описателни текстове, галерии със снимки и корпоративни филми. Освен това, mv4you помага при дизайна и проверката на обявите за работа.
... (GMP), Сертификат за хигиена и санитария ISO 13027, Сертификат засистемазауправлениена качеството ISO 9001, Сертификат засистемазауправлениена безопасността на храните ISO 22000, Сертификат засистемазауправлениена околната среда ISO 14001 и ХАЛАЛ сертификат.
С нашите безупречни стандарти за качество и хигиена във всяка част от нашата работа.
... превод, интерпретация, глас зад кадър и субтитри на видеа, оформление и форматиране надокументи, уебсайтове. Нашето качество се основава на системи за преводачески памети и управлениена терминологията. Разполагаме със системазауправлениена преводачески проекти, която оптимизира качеството, намалява сроковете за доставка и редуцира цените. Обогатяваме съдържанието от всички области на знанието...
... документи, да отварят множество търговски сметки и да извършват заявки за депозити и тегления. С нашата напълно автоматизирана имейл система вашите клиенти ще могат бързо и лесно да преминат през регистрацията с подробни инструкции как да извършват определени действия, така че вашият екип по продажбите да може да се фокусира повече върху дейности, носещи печалба. Нашата партньорска зона е проектирана...