... двете страни, антифрикционни колела и антистатична система.
Картелът е изработен от поцинкована стомана. Общата товароподемност е 200 кг.
Могат да бъдат добавени различни аксесоари в зависимост от нуждите, като: комплект за удължаване, джоб задокументи и допълнителни дръжки. Персонализирайте картела, ако имате специфични изисквания.
Доставя се в комплект за сглобяване на палет.
Голямата картела за...
... клиентски, доставчици, артикули и складови данни.
• Управлениенадокументиза продажба и покупка (оферти, поръчки, ДДТ, фактури и др.)
• Управлениена движения с произволно задаваеми причини.
• Управлениена наличностите на складовите артикули в реално време, с известия за артикули под минималния запас.
• Управлениена инвентаризации с възможност за синхронизиране на резултатите с наличностите, отразени на компютърен носител.
• Управлениена срещи с дневен календар в стил Outlook.
• Възможност за бързо и лесно търсене/филтриране на данни.
...Електронното фактуриране е иновативна система, която позволява управлението на фактури в цифров формат, опростявайки процеса на издаване и получаване. Благодарение на тази услуга, компаниите могат да намалят разходите зауправление и архивиране на хартиени фактури, подобрявайки оперативната ефективност. Освен това, електронното фактуриране е в съответствие с италианските данъчни разпоредби...
... да показва на клиента информационни материали и технически спецификации на продуктите, като може да изпраща в реално време на имейла на клиента, без да напуска приложението. Леснотата на използване позволява работа с бързина и прецизност, напълно премахвайки хартиените документи и проследявайки всички търговски действия, извършени на вече придобит клиент или на потенциален клиент. Всички данни автоматично се синхронизират с управленския софтуер Area или с вече съществуващата система в компанията.
... информация за инспекциите на едно място и да я споделите с вашия проектен екип.
Независимо дали вашата организация е доставчик, клиент или инспекционна агенция, има 6 мощни функции, които ви помагат да комуникирате, планирате инспекции и управлявате документи лесно, по сигурен и конфиденциален начин:
- Силна работа в екип
- Ясен работен поток
- Споделен календар
- Мощна системаза съобщения...
... платформа, като достъп до архив на персонала, управлениенадокументи, отчитане и контрол на присъствията, онлайн одобрение на разрешения и командировки, управлениена разходни отчети, попълване на работни листове, управлениена курсове за обучение и компетенции и др.
...SIGEAR® - Системазауправлениена архиви работи в сектора на услугите за аутсорсинг науправлениена хартиени, електронни/оптични архиви и на пазара RIM - Управлениена записи и информация. Целевият пазар включва всички организации в Италия, публични и частни, които имат нужда да решат своите проблеми с архивирането на хартиени/електронни документи и които желаят да аутсорсват тяхното управление...
..."Наем с всичко включено" е силната страна на TorinoSistemi.com: цветни и черно-бели копирни машини, цветни и черно-бели принтери, мрежови скенери и компютъризирани системи зауправлениенадокументи. Разгледайте нашите предложения. Безплатни оферти. Ние се грижим директно за доставки, инсталации, конфигурации и поддръжка. Нашата силна страна е поддържането на максимална ефективност на всяка...