Предимства на наемането на виртуален асистент? ВИРТУАЛЕН АСИСТЕНТ е независим професионалист, който работи в най-разнообразни области на бизнеса и специалности. Той предоставя квалифицирани услуги в области като административен секретариат, организация на график, маркетинг и други разнообразни услуги по 100% дистанционен начин. Това е ефективно решение за вашето финансово и времево управление...
KMF SERVICES предлага възможността на професионалисти и частни лица да имат секретар без наемане. Всъщност, ние сме независим секретариат, който работи на място или дистанционно, за да предоставим помощ за административното управление, като: - написване на писма, - създаване на бази данни, - издаване на оферти, фактури, поръчки, - създаване на комуникационни инструменти, - класифициране и архивиране на документи, - и др. Повече информация на нашия уебсайт.
... и вашият кол център - бързо - професионално - супер изгодно. Вашето лично приемане на обаждания с телефонен секретариат - на национално ниво и супер изгодно: кол център, виртуален офис, секретарски услуги, телефонен сервис с TELEFONHELDEN - без проблеми с виртуални секретарки и квалифицирани секретарски услуги!
Социалната административна служба обхваща група мотивирани професионалисти, които действат като филтър между работодателя и безкрайния поток от документи и законодателство. Ние комбинираме силата на социален секретариат с гъвкавостта на независим HR консултант. Стремим се да предоставим услугите си в областта на заплатната администрация и социално-правния съвет възможно най-пълно. Ние ви...
JCI е международна неправителствена организация (НПО), която активно участва в системата на Организацията на обединените нации (ООН). В този контекст, JCI поддържа отношения с Офиса на Генералния секретар на ООН (Секретариат) и има консултативен статус към Икономическия и социален съвет (ЕКОСОК). Освен това, JCI е установила споразумения за сътрудничество с Международната търговска камара (МТК...
СЕКРЕТАРИАТ ЗА ПОМОЩ 78, авто предприемач, предлага своите административни и търговски услуги, като въвеждане на всички видове документи, обработка и проследяване на вашето фактуриране, оферти и различни писма, изграждане на вашите административни досиета, счетоводни записи за периода, помощ при създаването на компании за авто предприемачи.От създаването на моята компания през 2010 г. успях да...
...АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ ПО ЗАЯВКА, ЛИЧНО ИЛИ ВИРТУАЛНО
С цел да се оптимизира високата цена на заплатите на качествени административни и изпълнителни секретарски услуги за микро, малки и средни предприятия, които често не са необходими на пълен работен ден, MSSB - Административни услуги & Секретариат предлага Лична помощ и Изпълнителен и Административен секретариат, по заявка, виртуално или лично...
...съкровище от информация в реално време, следете автопарка си отблизо, реагирайте бързо на промените в ситуацията, изисквайте подробни отчети за миналото). Orditach: персонализирано цифрово архивиране (четене и печат без загуба на време за шофиране, персонализирано за вашия шофьор и за вас, в съответствие с законодателството, възможна връзка с вашия социален секретариат). Ordiconsult: много повече от просто поддръжка (консултации по въпроси на външния растеж, изчисляване на разходите, оперативни одити).
... фактуриране, без ангажимент. Като управител на компания, знаете, че доброто административно управление на вашата компания е важно. Независим секретар - нов начин за бизнеса. Освен това, Дакти-Крис предлага своите услуги като независим секретар. С 10 години опит в областта, Дакти-Крис ще управлява вашия секретариат. Възможно е вече да имате секретар на работа, но натоварването, отпуските или болничният отпуск могат да застрашат вашия секретариат.
Можете да разчитате на нас за пълен набор от услуги, адаптирани към вашите специфични нужди в областта на счетоводството, финансите, данъците и социалния секретариат.
Можете да разчитате на нас за многодисциплинарен подход към нашата експертиза, на 360°, за вашия конкретен случай, за успеха на вашата компания.
За търсене на решения, категорично ориентирани към резултатите, услуга, съчетаваща...
...Националната патронска служба е признато социално секретариат за работодатели от 1946 г., контролирано от Министъра на социалните работи и Федералната служба за социална сигурност, и е на ваше разположение за изпълнение на всички ваши социални и данъчни задължения като работодател. Националната патронска служба се фокусира върху проблемите на малките и средни предприятия (МСП) и "малките...
...Акционерното дружество PKF Weber & Bontemps предлага счетоводни услуги и данъчно консултиране. В момента компанията разполага с 14 експерти по счетоводство и данъци, както и с над шестдесет висококвалифицирани специалисти и предоставя своите услуги на физически и юридически лица от повече от две десетилетия. Адвокатската кантора предлага услуги на социален секретариат, който предоставя услуги по изчисляване и управление на заплатите, административни процедури пред администрациите, както и помощ по всякакви правни въпроси, свързани с трудовото право, социалното право и данъчното облагане.
UCM е основната работодателска организация на франкофоните, ангажирана с защитата на независимите и ръководителите на предприятия. UCM предлага на МСП разнообразие от услуги:
- Работодателска организация.
- Услуги за подкрепа на бизнеса.
- Бюро за предприятия.
- Фонд за социално осигуряване.
- Социален секретариат.
- Фонд за семейни помощи.
- Услуга за околната среда.
B.S.G. PARTNERS помага на професионалистите да аутсорсват телефонния си стандарт, за да могат да се фокусират върху основната си дейност.
Телефонна услуга:
Ние се грижим за телефонната услуга на почти 700 лекари и свободни професии, както и на над 200 компании от типа ТПЕ-ПМЕ.
Медицински секретариат:
Ние улесняваме ежедневието на здравните професионалисти, като управляваме техния секретариат за записване на срещи в споделен график, клиентски досиета и др.
Домицил:
Предлагаме търговски домицил за компании, които желаят адрес в 4 зони, разпределени във Франция: Марсилия, Бордо, Тулуза и Савоя.
Добре дошли в магазина Bureau Tilt, разположен в Плогастел-Даулас, Финстера. Ние сме специализирани в услугите за репрография и канцеларски материали. Осигуряваме административен секретариат за изготвяне на писма, договори и можем да извършим вашите административни процедури и др. Можем също да ви помогнем с написването и форматирането на вашето CV или мотивационно писмо, както и с корекцията и...
... счетоводителя включват още много други услуги, предоставяни на предприятията, като:
организация и водене на обща счетоводство, организация на аналитичното счетоводство, внедряване на табла за управление, консултации и планиране в областта на пряката и непряка данъчна политика, изготвяне на данъчни декларации, договорен контрол на сметките, социален секретариат и консултации по трудово право, адресиране на компании.
Жан Рьотер е счетоводител и съдебен експерт. Неговият екип включва тринадесет сътрудници, сред които счетоводители, дипломирани университетски специалисти, квалифицирани и опитни счетоводители, социален секретариат с двама души и опитни асистенти. Нашите услуги: счетоводни експертизи, данъчно облагане, социални услуги, адресна регистрация на компании, съдебни експертизи.
... банкови сметки, водене на регистри на акционери, помощ при търсене и наемане на офиси, както и набиране на персонал. 2° Административни и счетоводни услуги. 3° Услуги за юридически секретариат. 4° Данъчни услуги: Подготовка на данъчни декларации. Подготовка на ДДС декларации и водене на ДДС досиета. Следене на отношенията с външни данъчни консултанти. 5° Услуга за управление на компании: Осигуряване на един или повече администратори, управители и юридически подписващи.
Ние предлагаме качествени услуги за реновация на вашите професионални и лични имоти. Нашите опитни техници са на ваше разположение за преместване и изготвяне на безплатни оферти. Благодарение на нашите компетентни екипи, ние ви гарантираме работа с високо качество, спазваща околната среда, действащите норми и обявените срокове. Нашият секретариат ви посреща, за да уговори среща за всички...
... персонализирана услуга и обслужване от квалифициран персонал, който се стреми да направи всичко възможно, за да задоволи нуждите на клиентите по всяко време. Благодарение на своите квалификации и опит, Фидуциарната компания Жан-Марк Фабер е в състояние да предложи пълен набор от услуги в следните области: счетоводна експертиза и данъчно консултиране, адресиране на компании, социален секретариат. Поради...
Офисът на Стефан Брандт е социален секретариат в региона на Веривиер. От много години ние сме специализирани в: изчисляване на заплатите, социални закони и НОИ, премии за работа и помощи за наемане, данък върху доходите (пълен мониторинг). Не се колебайте да се свържете с нас за повече информация!
... с класическия секретариат. Външен секретариат: - Освобождава ви от административни задачи - Позволява ви да се посветите на вашата професия - Осигурява ви по-голяма наличност за вашите пациенти. Независимо дали сте самостоятелен работник, свободна професия, здравен специалист, занаятчия, малка и средна компания или асоциация. CG Solutions предлага своите услуги в случай на отсъствие на вашия секретар, ако нямате такъв или за справяне с излишъка от обаждания. За повече информация се свържете с нас! CG-SOLUTIONS GIRARD Cathy...
... закуски, преводи и интерпретация, рекламни материали, аудио и осветление, аудиовизуални услуги, организационен секретариат, декорации и сценографии. За информация: www.lepleiadimpresa.it. За частни лица от приеми до търсене на локации и кетъринг за организиране на незабравими партита и церемонии. Кръщенета, сватби, дипломи, годишнини. Надеждност, компетентност и професионализъм за всеки тип събитие. Широка мрежа от партньори и специализирани доставчици с над двадесет години опит на пазара.
Независим секретариат - защо? Появата на интернет и новите технологии за телекомуникации ускориха популяризацията на дистанционната работа и дистанционния секретариат. Това позволява днес обмен на информация между клиента и неговия независим секретар в реално време. Това е преди всичко сътрудничество, постоянно или временно, което ви позволява да се фокусирате върху основната си дейност. Тъй като...
ТЪРГОВСКА ПАЛАТА?ИНДУСТРИЯ И ЗАНАЯТИ?И ЗЕМЕДЕЛИЕ НА САЛЕРНО Интернет Централа Офис за връзки с обществеността Оперативен офис Представителен офис Секретариат ПРЕЗИДЕНТ Секретариат УПРАВЛЕНИЕ Комисия за занаятите на провинцията - Офиси на специализирани предприятия:?Специализирано предприятие Интертрейд Специализирано предприятие Морски пристанища за икономиките на морето Отдалечени офиси:...
...TELEFAX /757/75 централа E-MAIL ИНТЕРНЕТ Секретариат И Администрация ФУНКЦИЯ ПУБЛИЧНА (Държавна служба FILCEM (Химически - енергийни) /726 F.I.O.M. (Металургични) F.I.L.L.E.A. (Строителни) F.L.A.I. (Агро-хранителни) F.I.L.CA.M.S. (Търговия) F.I.L.T. (Транспорт) F.I.L.T.E.A. (Текстил) F.I.S.A.C. (Банкови и застрахователни) SLC (Пощи-Телеком.-Графични) F.L.C. (Училища) S.P.I. (Пенсионери) ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА (Информация за безработни) N.I.D.I.L. (нетрадиционна работа) INCA ПАТРОНАТ УФ. ИМИГРАНТИ дом на работниците...