... секретариат и да съставите досиета за искания за субсидии. Избирайки да преминете през гише за предприятия, вие опростявате вашите административни процедури и се уверявате, че спазвате всички законови задължения, като същевременно се възползвате от ценна подкрепа за успеха на вашия предприемачески проект.
... проследяване на отработените часове, включително извънредни часове.
- Безпроблемна предаване на данните към вашия социален секретариат.
Тези ключови функции са част от нашия модул за управление на човешките ресурси, който в момента е в разработка и е проектиран да отговори на специфичните нужди на мениджърите по човешки ресурси.
Разположен в сърцето на Европа, срещу международното летище Шарлероа Брюксел-Юг, Ceres Group ще ви посрещне в работна среда, която съчетава ефективност, достъпност и свързаност. Нашата уникална структура има за цел да ви придружава през целия живот на вашата компания. Независимо дали сте стартиращ бизнес, в процес на растеж или на стабилна скорост, ние ви предлагаме услуги с висока добавена стойно...
Бизнес център Кап предлага множество услуги за компании и техния персонал: наем на оборудвани офиси с услуги, наем на учебна зала с кетъринг, секретарски услуги, правни и данъчни услуги, централизирана покупка, архивен център, център за гладене, зона за отдих, център за пране на автомобили, ресторант и кетъринг за компании, фитнес зала, християнска взаимопомощ, социален секретариат,…...
Създадена през март 1992 г., FBF произлиза от инициативата на група динамични личности, активни в света на франчайзинга. Днес с структура, състояща се от постоянен секретариат и седем работни комисии, FBF е добре подготвена да изпълни своята мисия: да обедини своите членове, като ги свърже възможно най-тясно с изграждането на все по-динамичен и балансиран франчайз, както и с укрепването на етикета на автентичния франчайз, гаранция за качество и етика, а следователно и за надеждност пред държавните органи, франчайзодателите, франчайзополучателите и кандидатите за франчайз.
...Наемането на "частични" офиси ви позволява да избегнете скъпи инвестиции, ненужни наемни разходи, ... Не плащайте повече за празни офиси. Управлявайте, управлявайте вашето наемане! Ефективен секретариат ви подпомага, освобождава ви и ви позволява да се посветите изцяло на основната си дейност. Секретариат, набор на текст, превод, кодиране, Word, Powerpoint, Excel и др. Графично студио (предпечат). И маркетингова услуга могат да разработят вашите лога, брошури, каталози, папки, заглавия, уебсайт, банери, промоционални банери, директни имейли, ...
...), както и на Провинциалните и Местни Администрации (APL), софтуерни средства и услуги, за да реализират сами своята заплатна политика и да измерват нейната ефективност. В сътрудничество с Социалния секретариат на UCM, FormaTech допълва своята подкрепа за отдела по Човешки ресурси с индивидуално предлагане на обучения, оперативна помощ и правни консултации.
Искате ли да се съсредоточите изцяло върху бизнеса си, оставяйки на други да се погрижат за всички ваши социални и административни задължения? Това е възможно, като изберете Социален секретариат SODALIS! Нека работим заедно, за да осигурим устойчивостта на вашата компания, да укрепим социалния ви статус, да вдъхновим и мотивираме вашия персонал всеки ден. Администрацията на заплатите изисква днес...
... строителство на стомана, проекти на Elia в разпределението на високо напрежение, комплексни проекти и строителство на мостове.
Предлага се цялостен пакет, започващ от инженеринг, изчисления и проектиране, строителство и монтаж.
Компанията се ръководи от инженер R. DE GRYSE, Изпълнителен директор и разполага с следния потенциал на персонала:
Инженери със специалност строителство: 3
Техник със специалност строителство: 1
X-Steel проектанти: 2
Секретариат: 2
Монтажници: 15
Работници в работилницата: 16
Майстор: 1
Шофьор на камион: 1...
... средна компания, НПО и свободната професия? Те са работодатели, които получават подкрепа от силен социален секретариат за всички кадрови въпроси. Това е умно решение за всеки предприемач, който иска да се съсредоточи върху основните дейности на бизнеса си.
Отговор на всичките ви въпроси
‘Ние Помагаме’ ви подкрепя и съветва в областта на социалното законодателство. Какво ни прави толкова силни...
Социалната административна служба обхваща група мотивирани професионалисти, които действат като филтър между работодателя и безкрайния поток от документи и законодателство. Ние комбинираме силата на социален секретариат с гъвкавостта на независим HR консултант. Стремим се да предоставим услугите си в областта на заплатната администрация и социално-правния съвет възможно най-пълно. Ние ви...
...съкровище от информация в реално време, следете автопарка си отблизо, реагирайте бързо на промените в ситуацията, изисквайте подробни отчети за миналото). Orditach: персонализирано цифрово архивиране (четене и печат без загуба на време за шофиране, персонализирано за вашия шофьор и за вас, в съответствие с законодателството, възможна връзка с вашия социален секретариат). Ordiconsult: много повече от просто поддръжка (консултации по въпроси на външния растеж, изчисляване на разходите, оперативни одити).
...Националната патронска служба е признато социално секретариат за работодатели от 1946 г., контролирано от Министъра на социалните работи и Федералната служба за социална сигурност, и е на ваше разположение за изпълнение на всички ваши социални и данъчни задължения като работодател. Националната патронска служба се фокусира върху проблемите на малките и средни предприятия (МСП) и "малките...
UCM е основната работодателска организация на франкофоните, ангажирана с защитата на независимите и ръководителите на предприятия. UCM предлага на МСП разнообразие от услуги:
- Работодателска организация.
- Услуги за подкрепа на бизнеса.
- Бюро за предприятия.
- Фонд за социално осигуряване.
- Социален секретариат.
- Фонд за семейни помощи.
- Услуга за околната среда.
Офисът на Стефан Брандт е социален секретариат в региона на Веривиер. От много години ние сме специализирани в: изчисляване на заплатите, социални закони и НОИ, премии за работа и помощи за наемане, данък върху доходите (пълен мониторинг). Не се колебайте да се свържете с нас за повече информация!
Независим секретариат - защо? Появата на интернет и новите технологии за телекомуникации ускориха популяризацията на дистанционната работа и дистанционния секретариат. Това позволява днес обмен на информация между клиента и неговия независим секретар в реално време. Това е преди всичко сътрудничество, постоянно или временно, което ви позволява да се фокусирате върху основната си дейност. Тъй като...