Ние предлагаме нашите професионални услуги за консултации, проучване на осъществимост, концептуално проучване, основен дизайн, детайлно проучване, управлениена проекти, закупуване, управлениена строителството, тестване, предаване, валидиране и стартиране на индустриални инсталации, както и всички дейности, свързани с разрешителни документи. Jacobs Белгия работи основно за (петро)химическата...
... допълнително да се регистрират на mv4you и директно да търсят подходящи работни места в портала или да запазят собствените си документи за кандидатстване и да бъдат намерени от компании. Компаниите могат да се регистрират и да контактуват потенциални кандидати директно в интегрираната система за управлениена кандидати. В рамките на индивидуален профил на работодателя и обявите за работа могат да бъдат добавени лога, описателни текстове, галерии със снимки и корпоративни филми. Освен това, mv4you помага при дизайна и проверката на обявите за работа.
Специализирана в почистването на сгради, Express Services предлага различни услуги: вътрешно и външно почистване на сгради, специфични почиствания, поддръжка на зелени площи, услуги по снегопочистване, поддръжка на паркинги и управлениена съоръжения. Express Services S.A.R.L. добавя също архивиране и унищожаване на конфиденциални документи в финансовия сектор към широката си гама от услуги, тъй като е лицензирана PSF (Професионалисти в финансовия сектор) - Агент за комуникация с клиентите.
...Промотика извършва дейността си в различни области на социалното осигуряване, здравеопазването и безопасността, във връзка с Д.В.з. 81/08. Услуги за консултиране и персонализирана подкрепа за предприятията, относно предотвратяването на рискове и здравето на работното място. Медицинска работа с назначение на лекари за управлениена здравния мониторинг. Проекти за обучение по безопасност на работниците, ръководители, мениджъри, работодатели и Rspp. Безплатно финансирано обучение с Fonarcom. Назначения Rspp. Техническа подкрепа при изготвянето на DVR, документи за оценка на рисковете.
... превод, интерпретация, глас зад кадър и субтитри на видеа, оформление и форматиране надокументи, уебсайтове. Нашето качество се основава на системи за преводачески памети и управлениена терминологията. Разполагаме със система за управлениена преводачески проекти, която оптимизира качеството, намалява сроковете за доставка и редуцира цените. Обогатяваме съдържанието от всички области на знанието...
Document Network Services е независим доставчик на управлявани печатни услуги и решения. Ние предлагаме офис оборудване, включително настолни принтери, многофункционални устройства и производствени печатни машини, както и решения, свързани с управлениенадокументи, управление и контрол на печата, сканиране и архивиране.
Специализирана сигурна обработка на отпадъци, акредитирана по BS EN 15713:2009, обработваща конфиденциални документи и всички други видове материали, включително електроника, защита на приходите, унищожаване на фалшификати, както и пълни пакети за управлениена отпадъци.
Основното съоръжение на ESWM е сигурен обект, който не приема посетители. Всички запитвания трябва да се насочват през основния телефонен номер или предоставения имейл адрес.
www.eswm.org.uk...
...снимки и други, които Вие сами можете лесно да променяте и които ще бъдат веднага видими за всички. Уебсайтове за електронна търговия с управлениена цените и наличността, което можете да извършвате сами, напълно независимо.
... директен маркетинг за изготвяне и маршрутиране на кореспонденция ще ви позволи да подчертаете вашето послание. От управлението на вашите печатни материали до съхранението и маршрутирането на вашите документи, ние ви придружаваме.
... подготовката на всички необходими документи
Предоставяне на услуги на преводач
Пълно придружаване на всички етапи на сделката
Подготовка на договор за покупко-продажба
Изчисляване на разходите
Постпродажбено обслужване и управлениена имоти
Бизнес консултиране
Най-добрите и надеждни инвестиционни проекти
Комерсиална недвижимост
Продажба на хотелски комплекси, хотели и винарни
Обекти...
... решения на базата на сигурност и икономия за път, море, въздух или железопътен транспорт, пълно митническо оформяне за износ и внос и разнообразие от опции за съхранение. В допълнение, можем да предложим премествания на офиси за корпоративни трансфери, управлениенадокументи и премествания и опаковане на произведения на изкуството.
Непрекъснато работим за оптимизиране на качеството на нашите услуги. Froesch е член на FIDI и е сертифициран по стандарт FAIM.
За всяко международно преместване, Froesch Кобленц засажда дърво.
...APIsol има опит с различни инструменти и се специализира в свързването на наличните работни средства при клиента. Възможни приложения включват автоматизиране на дейности, като създаване на:
- Производствени документи
- Ценови калкулации
- Оферти
- Списъци на части
- Архивиране на проектна информация
- Управлениена знанията
- Сортиране на имейли
- Разширяване / адаптиране на ERP
APIsol е млада...
ЦЕНТРАЛИНО ЛЕ ДЕЛЕГАЦИОНИТЕ И УСЛУГИТЕ
Асистенция по счетоводство и данъци
Асистенция по синдикални въпроси - трудови спорове
Лицензи - нови разрешителни, прехвърляния и др.
Облекчен кредит
Документи с Регион, Общини, Търговска камара
Инпс, Инейл
ТЪРГОВИЯ Б
ТУРИЗЪМ Б
УСЛУГИ
АСОЦИАЦИЯ НА ПРОВИНЦИЯТА ДЖЕНОВА
Факс
ГРУПА АСКОМ КОНФКОМЕРЧИО
Институт за обучение и изследвания, Търговия, Туризъм, Услуги
Безопасност на труда, Хигиена на храните, Законодателство за защита на личните данни
Заплати, Вноски, Услуги...
Консултиране надокументи в обществени и частни институции. Консултиране и управлениена библиотечни процеси. Внедряване на безплатни софтуерни инструменти за архиви, библиотеки и музеи. Подкрепа за изследвания на лични архиви на емигранти.
...сертификати за собственост, резервни копия на сървъри и записи от видеонаблюдение от риска от унищожение, било то случайно или умишлено. Гарантирането на сигурността на бизнес данните е възможно с ефективен план за управлениена риска, подпомаган от сигурен и надежден партньор: Data Storage Security! Data Storage Security представлява повече от 35 години референтна реалност в управлението на риска...
Нашият екип в Дъблин разполага с експертизата и знанията, за да трансформира информацията и данните на вашата компания в корпоративен актив. Нашите услуги предоставят цялостни решения за информация, съхранение и достъп - максимизирайки стойността на вашата корпоративна памет. Нашите офиси са стратегически разположени за интелигентно и навременно разпространение, където и да е вашето изискване. Услугите включват съхранение надокументи, управлениена файлове и управлениена цифрова информация.
Услуги за аутсорсинг, предлагаме услуги на търговски агенти (търговски мрежи, присъствени търговци, управлениена търговския обект, хостеси, промоутъри, аниматори...) Човешки ресурси, цифровизация надокументи, професионално разпространение на материали, услуги по почистване, имотни услуги,...
...- Значителна икономия на време - Намаляване на разходите ви благодарение на значителното намаляване на хартиената кореспонденция - Улеснена, по-бърза комуникация - Оптимизирана производителност.
Numsoft ще ви позволи да оцените вашите документи чрез дематериализация на вашите писма, фактури, касови бележки и HR документи, но също така и с електронното управлениенадокументи (ЕУД). Предлагат се няколко софтуера, за да се адаптират към нуждите на МСП/МПС, с услуги като електронен подпис, времево маркиране, архивиране надокументи, електронно гласуване SAAS.
Open Bee е мощен и цялостен софтуер за електронно управлениенадокументи! GED опростява и оптимизира управлението на вашите документи, предлагайки ефективно решение за организиране, съхранение и намиране на файловете ви с лекота.
С Open Bee можете да кажете сбогом на купищата хартия и обемистите папки. Софтуерът ви позволява да сканирате и централизирате всички ваши документи в сигурно...
Personalabteilung24 е външно кадрово звено за малки и средни предприятия. Всичко на едно място, в цялата страна: заплати (включително строителни заплати), обработка надокументи, търсене на персонал, консултации, семинари. Изгодно и бързо, гъвкаво и безпроблемно. С Personalabteilung24 предлагаме компетентна кадрова работа от трудов договор до удостоверение. Спестете време и нерви, концентрирайте се върху основния си бизнес, а ние ще се погрижим за времезависимите въпроси, свързани с вашия персонал.
... (търговия, индустрия, уеб, правна сфера и др.), са на ваше разположение, за да ви подкрепят в управлението на мъжете и жените в ежедневието. Разполагайки с помещения, предназначени за професионално обучение или стаи, резервирани за интервюта с кандидати, с инструменти за интранет или документи, необходими за управлението на ЧР, те имат амбицията да ви предоставят решение на всеки въпрос, свързан с ЧР.
...). Възможно е да се абонирате за едно или повече от нашите решения: •WimContrat, платформа, позволяваща издаването на трудови договори и изпращането на DPAE (12€ на месец) •WimPaie, издаване надокументи за заплати (платежни ведомости, AEM и отпуски за спектакли) и декларации към различните каси от посочен управител (11€ на ведомост) •WimDemat, платформа (eDocGroup), позволяваща изпращането надокументи за заплати в цифрово хранилище (стандарти AFNOR) и електронно подписване на трудови договори, WIMPROD се грижи за разпознаването на вашите документи, за да ги изпрати на правилното място. (1€ на документ)...
...Микрограф, от 1986 г., проучва, проектира и реализира продукти и услуги за комуникация "Под линията", предлагайки процеси на печат и управлениенадокументи. Предложението се допълва от сектора на дейността, насочен към събития и инсталации: иновационни решения за пространствата, които поставят човешките ресурси в центъра на вниманието като основно благо. Микрограф се позиционира като решавач на...
Временни услуги: подготовка на трудовите документи (медицински преглед, трудови договори, административни декларации, медицинска застраховка). регистрация на трудовите договори в компетентните институции. изплащане на заплати и издаване на ведомости. плащане на данъци и социални вноски. управлениена отношенията с властите. осигуряване на работно и защитно оборудване. застраховане на служителите...
Предлагаме уникална услуга за управлениенадокументи, съхранение и поддръжка, която улеснява спазването на законовите задължения в областта на CAE.
ЗАЩО UCAE?
Поради нашите 10 години опит, защото сме водещи на пазара и защото се адаптираме към вашата компания.
УСЛУГИ
Персонализирана услуга за управлениенадокументи, съхранение и поддръжка, която улеснява спазването на нормите в CAE.
КОНТАКТ...