MODUS Consult AG разработва ERP системи и софтуер като Business Intelligence за управлениенадокументи и архивиране.
MODUS Consult AG предлага софтуерни продукти за секторите: строителна индустрия, машиностроене и изграждане на съоръжения, хранителна и напиткова индустрия, дърводелска и мебелна индустрия, индустрия за пластмаси и процесна индустрия.
Пълен софтуер за управлениена човешките ресурси за пазара в Португалия и Бразилия. С цифрово работно време, сайт за набиране и подбор, управлениена отпуски и отсъствия, отчети за HR, мобилно приложение, управлениенадокументи и много други. Открийте тук: https:-factorialhr.pt Ускорете и опростете процесите на HR, за да можете да се фокусирате върху растежа на екипа си, неговото обучение и...
Онлайн услуга за заплати с професионален асистент, насочена към компании и специалисти в сектора, които искат да аутсорсват управлението на заплатите и практиките за управлениена персонала: наемане, облекчени наемания, промяна и прекратяване на трудови отношения, електронни комуникации и др. Екип от професионалисти на разположение за всеки сектор на компетентност. Цифров архив 24 часа в денонощието, документи винаги налични навсякъде, само с интернет връзка и мобилни устройства, смартфони. Лесно и бързо управлениена заплатите, с икономия от 50%.
С HADocs, гонитбата след документи е приключила
HADocs опростява процеса науправлениенадокументи за вашата компания, позволявайки ви да отделяте време за реализиране на визията на вашата компания, вместо да се занимавате с логистиката на документите. HADocs ви дава контрол върху входящите и изходящите документи, предоставяйки ефективна, но елегантна платформа, която е създадена да осигури максимална полза за потребителя. Нашата цел е безболезнено да оптимизираме рутинните задачи с вашите документи, за да можете да отделяте повече време за качество и добро обслужване на клиентите.
... - Маркетингови консултации - Подкрепа за стартиращи кол центрове - Проекти в агро-хранителния сектор - Технически услуги за компании, работещи в агро-хранителния сектор - Консултации за придобиване на имоти и земи - IT решения - електронна търговия и уеб маркетинг - Решения за управлениена информацията - Инструменти за управлениена клиентските отношения - Решения за управлениенадокументи - Бизнес интелигентност - Управлениена проекти - Управление и развитие на мрежи - Финансиране...
... попълнят профила си, да управляват графика си и да получат архивираните си документи за заплата онлайн. В средно нашите клиенти са намалили времето, прекарано в управлението на наеманията, с 4 пъти и разходите си за социално управление с 2 пъти.
Labgroup е компания за управлениенадокументи и данни. Нашият офис в Люксембург предлага разнообразие от продукти и услуги, от архивиране до защита на данни. Нашето предложение постоянно се развива, за да отговори по-добре на бизнес нуждите на финансовите институции, транспортните компании, индустриалните предприятия и публичния сектор.
... клиенти, включително NHS, местни власти и много жилищни тръстове и адвокати.
Обработваме хиляди входящи финансови документи и искове за организации в Обединеното кралство. Нашият персонал с разрешение за сигурност сортира и проверява пощата, сканира и качва данни в сигурно облачно хоствано управлениенадокументи.
... документи и други (унищожители надокументи, рязащи устройства, броячи на ваучери за храна ...)
- Сейф: предлагаме много разнообразна гама от сейфове, за да осигурим безопасността на вашите ценности с пълно спокойствие.
- Аларма: предлагаме пълен набор от системи за аларма и детектори за дим, за да осигурим безопасността на вашите помещения.
- Видеонаблюдение: предлагаме комплекти за видеонаблюдение...
... проучване на пазара. Непрекъснато проследяване на стоките, предназначени за внос и износ, тясно сътрудничество с глобални компании и доставчици. Управлениена поръчки и договори, свързани с преговори, работа с BL, CMR, AWB и други видове документи, свързани с дейността по внос и износ.
... продуктови линии:
Системи за карти
- Приложения: Финансови карти, лични карти, карти за подаръци и клиенти
- Продукти: PERSOMASTERNEU, PERSOLINE, ALPHA One, CHIPLINE, CARDLINE VERSA, PERSOMAIL
- Софтуер: PMP платформа за управлениена персонализация
Опаковка
- Приложения: Кодиране и серийно производство на фармацевтични продукти, кодиране и индивидуализация на козметични продукти
- Продукти...
... и компетенции, с които разполага днес компанията Optiréno: - термични и енергийни - архитектура (оптимизация на пространството и подредба) - финансови, данъчни и регулаторни (оптимизация на данъците и финансите, особено във връзка с работите по енергийна ефективност, подготовка надокументи) - строителни работи: оферти, оценка, подготовка и проследяване (професионално управлениена проекти). Благодарение на този последователен набор от компетенции, Optiréno предлага истинска централизирана услуга за физически лица или професионалисти, желаещи да извършат строителни работи.
... обработка
- Техническа поддръжка
Услуги по преместване
- Преместване на фабрично оборудване
- Преместване на домашни любимци
- Преместване на домашни вещи
- Преместване на офис документи
- Преместване на лични вещи
- Преместване на лични автомобили
Управлениена веригата за доставки
- Сглобяване и консолидация
- Баркодиране и етикетиране на цени
- Крос-докинг
- Митническо освобождаване
- Проверка на стоки
- Наземен транспорт
- Палетизиране
- Услуги с добавена стойност
- Управлениена доставчици
- Управлениена склад
------------------------
Превозвачи, Дейности на други транспортни агенции...
... организации и телекомуникационни компании, с придобиване на данни чрез телекомуникации. Занимаваме се с управлениенадокументи, нормализация на бази данни, съставяне надокументи и оформления, отчитане и въвеждане на данни. Грижим се за целофанирането и доставката на промоционални и институционални материали.
...Така подпомагаме фирмите при внедряването на ISO 50001: предоставяме всички необходими Excel и Word документи, изграждаме структура и интегрираме енергийния мениджмънт в съществуващите системи за управление. Също така създаваме ръководството за енергиен мениджмънт и правния регистър, провеждаме одит за съответствие и AUDIT I. При желание, можем да придружим и AUDIT II или одита за сертификация...
Електронното управлениенадокументи ви позволява пълно управлениена досиетата на вашата компания или на един от нейните отдели. Инсталация и поддръжка на вашия компютърен парк. Телемантаж по интернет и телефонна помощ. Ние защитаваме ресурсите на вашата компания: Централизирана защита на работните станции, антивирус за единични компютри и мрежи. Ние предлагаме нашата експертиза в препоръчването на подходящи продукти (десктоп компютри, лаптопи...), телефония (мобилна, IP, стационарна...). Софтуер. Компютърни консумативи.
... вашите нужди. UK-Shredders може да ви предостави най-добрия безпристрастен съвет. С нарастващите изисквания на законодателството за управлениена данни, шредерите и перфораторите за твърди дискове предлагат най-високото ниво на разрушителна способност за вашите цифрови данни. UK-Shredders може да ви предостави най-добрия безпристрастен съвет.
... етапи на работа - Оценка на рисковете - Органиграма за безопасност - Управлениена ЛПС: доставка, валидност, характеристики - Управлениена обучение: курсове и издания. - Генериране и печат надокументи и удостоверения. - Управлениена планове за поддръжка на оборудване и работни среди - Здравен надзор: управлениена медицински прегледи - Управлениена процедури и отчети - Управлениена срокове: календар и известия - Регистър на събития: инциденти, злополуки, несъответствия и Near Miss. - Генериране и печат на шаблони: удостоверения, сертификати и DVR.
... кабинети. IGNIS може да освободи компании, малки и средни предприятия и професионални кабинети от многобройните задължения, като възложи управлението на собствен консултант по безопасност, до поемане на задължението за RSPP в аутсорсинг. Ние предлагаме цялостно решение за управлениена всички задължения, предвидени от нормативната уредба в областта на безопасността на труда: консултации, обучение...
... архиви могат лесно да бъдат намерени и консултирани с едно кликване на мишката, с гаранция за автентичност.
Резервно съхранение
Годишно 80% от компаниите се сблъскват с сериозен компютърен проблем. Често при това се губят съществени бизнес данни.
Сканиране и цифровизация
Цифровизацията на вашите документи е интензивен процес. Трябва не само да сканирате всичко, но и да инвентаризирате, индексирате,… Merak разполага с всичко необходимо, за да обработи вашите документи напълно електронно.
Унищожаване на данни
Ескроу...
... германски съдилища се съхраняват и обменят в данните на dataroomX® с висока сигурност. "Цифрови" или "виртуални" данни, в професионалния жаргон наричани "Виртуални данни (VDR)", днес са обичайна практика при корпоративни и имотни транзакции - независимо дали става въпрос за проекти за сливания и придобивания (M&A), проверки на дю дилиджънс (DD), управлениена портфейли или обмен надокументи между...
Създадена през 1997 г. на основата на концепция за бързо консултиране и физическо управлениенадокументи и досиета, Archibald European Archives разчита на иновативен процес на възстановяване чрез цифровизация в момента на заявка за визуализация. Така централизираната консервация, разположена в подходяща и сигурна среда, позволява да отговори на запитванията на своите клиенти от 5-те континента...
... на мишката. Разбира се, бизнес софтуерът Venice отговаря на последните закони и регулации!
UNIT4 C-Logic обединява своята експертиза в напълно оптимизирания бизнес софтуер Venice. Воденето на двойно счетоводство, изготвянето надокументи за покупки и продажби (оферти, поръчки, доставки и фактури) и поддържането и оценяването на наличностите протича безпроблемно благодарение на нашата счетоводна...
...Например в офиса или на вашето домашно работно място
Гъвкавост
- Може да се анулира всеки ден
- Гъвкаво управление с повече или по-малко потребители
- Фиксирана цена на месец на потребител
- Фактуриране месечно и след услугата
Вие се логвате, ние правим останалото.
Velvet предлага решения за управлениена имуществото. Имотът се състои от инвентаризация на активите, оборудването и инфраструктурата. Операциите, свързани с това имущество, като поддръжка и премествания, както и договорите, фактурите, поръчките ... (документи), свързани с това имущество, са от съществено значение.
Интеккор е професионална компания за разработка на софтуер. Ние предлагаме ефективна разработка на софтуер, разработка на мобилни приложения и системи за управлениенадокументи. Разполагаме с екип от талантливи софтуерни разработчици с обширен опит и дълбока експертиза, които имат уникален подход и са способни да създават мощни и универсални решения за сложни корпоративни среди.
Speos предлага глобално решение за управлениенадокументи, което ще позволи на вашата компания да се фокусира върху основната си дейност. Нашите услуги: поемане на всички аспекти на вашия поток от изходящи документи, от тяхното производство до разпространението им на всякакъв вид носител (хартиен и електронен). Всички наши решения включват най-ефективните функции, позволяващи разпространение на...
... Lampiris се възползвате от следните услуги: съвети за намаляване на потреблението, практичен модул за изчисляване на спестяванията ви, редовно актуализиран списък с често задавани въпроси, полезни документи за всякакви запитвания относно нашите продажбени договори, пълна помощ за вашата изолация, без такси. Ние се грижим за административните и техническите формалности. Не е необходимо да променяте електрическите си инсталации, няма промяна и в мрежата и поддръжката.
... управлениена информацията при бедствия DataPlan Асистент за спешно спасяване За всички институции и организации; ePersonel Система за проследяване на персонала SepraEBYS Система за електронно управлениенадокументи ConGen Система за подготовка на договори и управлениена процесите В различни проекти, в страната и чужбина, общо 6000 потребители използват продуктите на нашата компания. До момента, компанията е получила 1 патент и 2 сертификата за регистрация на марка. Нашата компания е сертифицирана по ISO 9001:2008 и ISO 27001.