Германия, Gütersloh
MODUS Consult AG разработва ERP системи и софтуер като Business Intelligence за управление на документи и архивиране. MODUS Consult AG предлага софтуерни продукти за секторите: строителна индустрия, машиностроене и изграждане на съоръжения, хранителна и напиткова индустрия, дърводелска и мебелна индустрия, индустрия за пластмаси и процесна индустрия.
Испания, Barcelona
Пълен софтуер за управление на човешките ресурси за пазара в Португалия и Бразилия. С цифрово работно време, сайт за набиране и подбор, управление на отпуски и отсъствия, отчети за HR, мобилно приложение, управление на документи и много други. Открийте тук: https:-factorialhr.pt Ускорете и опростете процесите на HR, за да можете да се фокусирате върху растежа на екипа си, неговото обучение и...
Италия, Corsano
Онлайн услуга за заплати с професионален асистент, насочена към компании и специалисти в сектора, които искат да аутсорсват управлението на заплатите и практиките за управление на персонала: наемане, облекчени наемания, промяна и прекратяване на трудови отношения, електронни комуникации и др. Екип от професионалисти на разположение за всеки сектор на компетентност. Цифров архив 24 часа в денонощието, документи винаги налични навсякъде, само с интернет връзка и мобилни устройства, смартфони. Лесно и бързо управление на заплатите, с икономия от 50%.
Норвегия, Laksevåg
С HADocs, гонитбата след документи е приключила HADocs опростява процеса на управление на документи за вашата компания, позволявайки ви да отделяте време за реализиране на визията на вашата компания, вместо да се занимавате с логистиката на документите. HADocs ви дава контрол върху входящите и изходящите документи, предоставяйки ефективна, но елегантна платформа, която е създадена да осигури максимална полза за потребителя. Нашата цел е безболезнено да оптимизираме рутинните задачи с вашите документи, за да можете да отделяте повече време за качество и добро обслужване на клиентите.
Румъния, Brasov
... - Маркетингови консултации - Подкрепа за стартиращи кол центрове - Проекти в агро-хранителния сектор - Технически услуги за компании, работещи в агро-хранителния сектор - Консултации за придобиване на имоти и земи - IT решения - електронна търговия и уеб маркетинг - Решения за управление на информацията - Инструменти за управление на клиентските отношения - Решения за управление на документи - Бизнес интелигентност - Управление на проекти - Управление и развитие на мрежи - Финансиране...
Франция, Paris
... попълнят профила си, да управляват графика си и да получат архивираните си документи за заплата онлайн. В средно нашите клиенти са намалили времето, прекарано в управлението на наеманията, с 4 пъти и разходите си за социално управление с 2 пъти.
Люксембург, Contern
Labgroup е компания за управление на документи и данни. Нашият офис в Люксембург предлага разнообразие от продукти и услуги, от архивиране до защита на данни. Нашето предложение постоянно се развива, за да отговори по-добре на бизнес нуждите на финансовите институции, транспортните компании, индустриалните предприятия и публичния сектор.
Обединеното кралство, Blyth
... клиенти, включително NHS, местни власти и много жилищни тръстове и адвокати. Обработваме хиляди входящи финансови документи и искове за организации в Обединеното кралство. Нашият персонал с разрешение за сигурност сортира и проверява пощата, сканира и качва данни в сигурно облачно хоствано управление на документи.
Люксембург, Esch-Sur-Alzette
... документи и други (унищожители на документи, рязащи устройства, броячи на ваучери за храна ...) - Сейф: предлагаме много разнообразна гама от сейфове, за да осигурим безопасността на вашите ценности с пълно спокойствие. - Аларма: предлагаме пълен набор от системи за аларма и детектори за дим, за да осигурим безопасността на вашите помещения. - Видеонаблюдение: предлагаме комплекти за видеонаблюдение...
Испания, Castelldefels Barcelona
... проучване на пазара. Непрекъснато проследяване на стоките, предназначени за внос и износ, тясно сътрудничество с глобални компании и доставчици. Управление на поръчки и договори, свързани с преговори, работа с BL, CMR, AWB и други видове документи, свързани с дейността по внос и износ.
Германия, Emmingen
... продуктови линии: Системи за карти - Приложения: Финансови карти, лични карти, карти за подаръци и клиенти - Продукти: PERSOMASTERNEU, PERSOLINE, ALPHA One, CHIPLINE, CARDLINE VERSA, PERSOMAIL - Софтуер: PMP платформа за управление на персонализация Опаковка - Приложения: Кодиране и серийно производство на фармацевтични продукти, кодиране и индивидуализация на козметични продукти - Продукти...
Франция, Nivolas Vermelle
... и компетенции, с които разполага днес компанията Optiréno: - термични и енергийни - архитектура (оптимизация на пространството и подредба) - финансови, данъчни и регулаторни (оптимизация на данъците и финансите, особено във връзка с работите по енергийна ефективност, подготовка на документи) - строителни работи: оферти, оценка, подготовка и проследяване (професионално управление на проекти). Благодарение на този последователен набор от компетенции, Optiréno предлага истинска централизирана услуга за физически лица или професионалисти, желаещи да извършат строителни работи.
Обединеното кралство, Manchester
... обработка - Техническа поддръжка Услуги по преместване - Преместване на фабрично оборудване - Преместване на домашни любимци - Преместване на домашни вещи - Преместване на офис документи - Преместване на лични вещи - Преместване на лични автомобили Управление на веригата за доставки - Сглобяване и консолидация - Баркодиране и етикетиране на цени - Крос-докинг - Митническо освобождаване - Проверка на стоки - Наземен транспорт - Палетизиране - Услуги с добавена стойност - Управление на доставчици - Управление на склад ------------------------ Превозвачи, Дейности на други транспортни агенции...
Италия, Calenzano
... организации и телекомуникационни компании, с придобиване на данни чрез телекомуникации. Занимаваме се с управление на документи, нормализация на бази данни, съставяне на документи и оформления, отчитане и въвеждане на данни. Грижим се за целофанирането и доставката на промоционални и институционални материали.
Германия, Hamburg
...Така подпомагаме фирмите при внедряването на ISO 50001: предоставяме всички необходими Excel и Word документи, изграждаме структура и интегрираме енергийния мениджмънт в съществуващите системи за управление. Също така създаваме ръководството за енергиен мениджмънт и правния регистър, провеждаме одит за съответствие и AUDIT I. При желание, можем да придружим и AUDIT II или одита за сертификация...
Франция, VALENCIENNES
Електронното управление на документи ви позволява пълно управление на досиетата на вашата компания или на един от нейните отдели. Инсталация и поддръжка на вашия компютърен парк. Телемантаж по интернет и телефонна помощ. Ние защитаваме ресурсите на вашата компания: Централизирана защита на работните станции, антивирус за единични компютри и мрежи. Ние предлагаме нашата експертиза в препоръчването на подходящи продукти (десктоп компютри, лаптопи...), телефония (мобилна, IP, стационарна...). Софтуер. Компютърни консумативи.
Обединеното кралство, Wiltshire
... вашите нужди. UK-Shredders може да ви предостави най-добрия безпристрастен съвет. С нарастващите изисквания на законодателството за управление на данни, шредерите и перфораторите за твърди дискове предлагат най-високото ниво на разрушителна способност за вашите цифрови данни. UK-Shredders може да ви предостави най-добрия безпристрастен съвет.
Италия, San Martino Buon Albergo
... етапи на работа - Оценка на рисковете - Органиграма за безопасност - Управление на ЛПС: доставка, валидност, характеристики - Управление на обучение: курсове и издания. - Генериране и печат на документи и удостоверения. - Управление на планове за поддръжка на оборудване и работни среди - Здравен надзор: управление на медицински прегледи - Управление на процедури и отчети - Управление на срокове: календар и известия - Регистър на събития: инциденти, злополуки, несъответствия и Near Miss. - Генериране и печат на шаблони: удостоверения, сертификати и DVR.
Италия, Roma
... кабинети. IGNIS може да освободи компании, малки и средни предприятия и професионални кабинети от многобройните задължения, като възложи управлението на собствен консултант по безопасност, до поемане на задължението за RSPP в аутсорсинг. Ние предлагаме цялостно решение за управление на всички задължения, предвидени от нормативната уредба в областта на безопасността на труда: консултации, обучение...
Белгия, Mechelen
... архиви могат лесно да бъдат намерени и консултирани с едно кликване на мишката, с гаранция за автентичност. Резервно съхранение Годишно 80% от компаниите се сблъскват с сериозен компютърен проблем. Често при това се губят съществени бизнес данни. Сканиране и цифровизация Цифровизацията на вашите документи е интензивен процес. Трябва не само да сканирате всичко, но и да инвентаризирате, индексирате,… Merak разполага с всичко необходимо, за да обработи вашите документи напълно електронно. Унищожаване на данни Ескроу...
Германия, Trier
... германски съдилища се съхраняват и обменят в данните на dataroomX® с висока сигурност. "Цифрови" или "виртуални" данни, в професионалния жаргон наричани "Виртуални данни (VDR)", днес са обичайна практика при корпоративни и имотни транзакции - независимо дали става въпрос за проекти за сливания и придобивания (M&A), проверки на дю дилиджънс (DD), управление на портфейли или обмен на документи между...
Франция, Blan
Създадена през 1997 г. на основата на концепция за бързо консултиране и физическо управление на документи и досиета, Archibald European Archives разчита на иновативен процес на възстановяване чрез цифровизация в момента на заявка за визуализация. Така централизираната консервация, разположена в подходяща и сигурна среда, позволява да отговори на запитванията на своите клиенти от 5-те континента...
Белгия, Sint-Michiels
... на мишката. Разбира се, бизнес софтуерът Venice отговаря на последните закони и регулации! UNIT4 C-Logic обединява своята експертиза в напълно оптимизирания бизнес софтуер Venice. Воденето на двойно счетоводство, изготвянето на документи за покупки и продажби (оферти, поръчки, доставки и фактури) и поддържането и оценяването на наличностите протича безпроблемно благодарение на нашата счетоводна...
Нидерландия, Zwijndrecht
...Например в офиса или на вашето домашно работно място Гъвкавост - Може да се анулира всеки ден - Гъвкаво управление с повече или по-малко потребители - Фиксирана цена на месец на потребител - Фактуриране месечно и след услугата Вие се логвате, ние правим останалото.
Каталогов софтуер за интернет, CD-ROM и хартия; Софтуер за управление на документи; Софтуер за управление на продуктови данни...
Люксембург, Perlé
Velvet предлага решения за управление на имуществото. Имотът се състои от инвентаризация на активите, оборудването и инфраструктурата. Операциите, свързани с това имущество, като поддръжка и премествания, както и договорите, фактурите, поръчките ... (документи), свързани с това имущество, са от съществено значение.
Германия, Munich
Интеккор е професионална компания за разработка на софтуер. Ние предлагаме ефективна разработка на софтуер, разработка на мобилни приложения и системи за управление на документи. Разполагаме с екип от талантливи софтуерни разработчици с обширен опит и дълбока експертиза, които имат уникален подход и са способни да създават мощни и универсални решения за сложни корпоративни среди.
Белгия, Bruxelles
Speos предлага глобално решение за управление на документи, което ще позволи на вашата компания да се фокусира върху основната си дейност. Нашите услуги: поемане на всички аспекти на вашия поток от изходящи документи, от тяхното производство до разпространението им на всякакъв вид носител (хартиен и електронен). Всички наши решения включват най-ефективните функции, позволяващи разпространение на...
Белгия, Liege
... Lampiris се възползвате от следните услуги: съвети за намаляване на потреблението, практичен модул за изчисляване на спестяванията ви, редовно актуализиран списък с често задавани въпроси, полезни документи за всякакви запитвания относно нашите продажбени договори, пълна помощ за вашата изолация, без такси. Ние се грижим за административните и техническите формалности. Не е необходимо да променяте електрическите си инсталации, няма промяна и в мрежата и поддръжката.
Турция, Bolu
... управление на информацията при бедствия DataPlan Асистент за спешно спасяване За всички институции и организации; ePersonel Система за проследяване на персонала SepraEBYS Система за електронно управление на документи ConGen Система за подготовка на договори и управление на процесите В различни проекти, в страната и чужбина, общо 6000 потребители използват продуктите на нашата компания. До момента, компанията е получила 1 патент и 2 сертификата за регистрация на марка. Нашата компания е сертифицирана по ISO 9001:2008 и ISO 27001.

Приложението на europages вече е тук!

Използвайте нашия подобрен инструмент за търсене на доставчици или създавайте заявки на ход с новото приложение на europages за купувачи.

Изтеглете от App Store

App StoreGoogle Play