...Как подобряването на съществуващия им чатбот за клиентска поддръжка с възможности на GPT-4 и гласова помощ помогна на чешка банка да увеличи процента на задържане за 30 дни с 7%, Net Promoter Score (NPS) с 34% и First Contact Resolution (FCR) с 60%.
Прочетете повече > https://www.instinctools.com/success-stories/conversational-ai-chatbot-for-a-bank/...
... варират от подобряване на клиентските преживявания до оптимизиране на бизнес процесите, и предлагаме персонализирани решения, за да отговорим на уникалните нужди на всеки клиент.
В това обширно ръководство ще разгледаме как AI може да революционизира вашия бизнес, специфичните AI услуги, които предлагаме, и как нашият опит може да ви помогне да използвате силата на AI, за да постигнете вашите цели...
... данни: Ние ви помагаме да отключите силата на вашите данни, извличайки ценни прозрения, които да информират вашата AI стратегия и вземане на решения.
Развитие на чатботове и разговорен AI: Ние изграждаме интелигентни чатботове, които подобряват обслужването на клиенти, автоматизират задачи и предоставят персонализирано потребителско изживяване.
Отговорно развитие на AI: Ние приоритизираме етичните съображения и спазването на регулациите, осигурявайки, че вашите AI решения са внедрени сигурно и отговорно.