...Под името ОЛИВЕЙРА ФАБИО, или ДОС САНТОС ОЛИВЕЙРА ФАБИО под режима на микро-предприятие, фирма, регистрирана на 16 дек. 2020 г., индивидуален предприемач в свободна и занаятчийска дейност БНК. Фирмата е активна от октомври 2017 г.
Образование в областта на Литература/Езици и Комуникация.
Дейности по консултиране в комуникацията и различни административниуслуги във Франция. Работа само във...
...
-> Управление на кореспонденцията
-> Въвеждане на данни
-> Процедури и административни формалности
-> Класифициране на документи
-> Проследяване на фактури на клиенти
Управление на покупки
-> Сравняване на товарителница/фактура
-> Създаване и проследяване на график
-> Подготовка на плащания
Връзка с заинтересованите страни
-> Управление на отношенията с доставчиците
-> Управление на клиентските отношения
-> Връзки с данъчната администрация и социалните органи
-> Привилегирован контакт с вашата банка...
...които нямат стабилно установяване във Франция. Ние се грижим за всички ваши социални задължения във Франция, както и за вашите данъчни задължения.
3) Митници
• Консултации по митнически въпроси
• Декларации за обмен на стоки и услуги във Франция и в Европейския съюз
• Заявка за EORI номер
4) Домакинство
Търсите домицилация във Франция, нашият многоезичен екип е на ваше разположение, за да ви консултира и да отговори на вашите нужди.
...семейно и наследствено право, трудово право, наказателно право, право на частна собственост, право на недвижими имоти и строителство, застрахователно право, административно право и съдебни спорове по медицинска или банкова отговорност. Мaitre Ан-Валери Мену-Леспаньол участва пред всички съдилища на съдебната система в Бретан, пред Апелативния съд в Рен, както и на цялата национална територия. Мaitre Ален Леспаньол участва в областта на съдебните спорове по недвижими имоти и застраховки, административни спорове, медицинска отговорност и банкови спорове.
Akodom е първата легална платформа за частни уроци на място, където всички печелят. Учители, вие определяте вашите почасови тарифи и график. Имате статус на служител. Родители, вие избирате учители с подбрани профили и се възползвате от най-ниските цени на пазара, благодарение на данъчния кредит от 50% за работа на място. Akodom управлява всичко останало и се грижи за родителите и учителите за всички административни процедури. С akodom, ученето у дома най-накрая става достъпно, за да не бъде запазено само за социална или финансова елита.
... аутсорсинг на заплатите за всички професии и сектори. Всички наши услуги и предложения: ► Създаване на подготвителен документ за платежните ведомости ► Управител, отговорен за изготвянето на вашите заплати ► Декларации за наемане / Изплащане на всичко ► Месечна декларация DSN ► Книга за заплати и счетоводни записи за вашия счетоводител ... Не се колебайте да се свържете с търговски представител, за да разберете цената на аутсорсинга на заплатите.
Като основател на POS Conseil и експерт по финанси и контрол на управлението с над 15 години опит, той е посветен на помощта на компаниите да постигнат оптимална финансова производителност.
Неговата експертиза обхваща разнообразие от области, включително търсене на финансиране, оптимизация на BFR, прогнозиране и управление на паричните потоци, както и получаване на субсидии CEE.
Той е допринес...
NTK Marine е ексклузивен дистрибутор на луксозните day-cruisers на марката VanDutch. NTK Marine ви предлага селекция от яхти, които отговарят на най-високите изисквания на пазара и ви позволяват да реализирате мечтите си. NTK Marine предлага тези услуги за намиране на място в пристанище и ви помага с всички административни процедури, регистрация, отписване на флагове, лизинг и застраховки. NTK Marine е разположен в самото сърце на пристанище Camille Rayon в Голф-Жуан.
... на чувствителни данни и административни, наследствени и културни документи, с силна култура на организация на производството в защитена среда. Нашите решения: - УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТСКИ ОТНОШЕНИЯ: Обслужване на клиенти, задържане, продажбен поддръжка, генериране на потенциални клиенти, анкети и проучвания, медицински секретар, управление на отношенията с членове - BACK OFFICE: обработка на фактури...
...административни процедури и транспорт на тела до пространството на покойника.
Истински професионалисти: ние отлично познаваме нашата роля в моменти, когато яснотата на всеки може да бъде нарушена.
Погребалните услуги TRINQUET & FILS също така предлагат надгробни плочи, цветя за траур, рамки за снимки, свещи, ковчези, кремационни урни, мъртвешки вази, мраморни вази..... само по запитване.
Можете да се свържете с нас 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието на + 698 97 58 66...
...кафенета и барове,
- клиники/салони за услуги на хора,
- клиники, аптеки, болници,
- училища, детски градини, университети
- целият третичен сектор, ERP и административни офиси
Референциите включват:
- Институт Каролинска (Нобелова награда по медицина)
- Международен червен кръст (Пекин)
- Пожарната служба на Париж
- Летището в Лос Анджелис и Ню Йорк
- Метролиниите в Рияд (Саудитска Арабия) и Доха (Катар)
- Пентагонът, Белият дом
- Штаб-квартирите на Google
- Хотелите Ritz Carlton и Hilton
- и много други...
...Предлагаме административниуслуги за вашата компания или дейност на самоосигуряващ се/независим в Франция и Люксембург, за да улесним администрацията на вашия бизнес.
Нашите услуги:
- Създаване/Промяна/Закриване на компания/дейност:
Ние се грижим за стъпките по създаването, промяната или закриването на вашата компания, както и за помощ при избора на правна форма (АД, ООД, SAS, микро, EURL и др...
LibéFact, базирана в Ейгюиер в Буш дю Рон, предлага независими административниуслуги за малки и средни предприятия, както и за свободни професии, занаятчии, физически лица и асоциации:
- независим външен секретар
- търговско управление (фактуриране, оферти, напомняния и др.)
- управление на човешките ресурси (заплати, наемане)
- Подкрепа при административни процедури
- Писане
- Помощ при...
... към слушането на клиентите, реактивността и гъвкавостта, Истинската експертиза на френски производител на всички пазари на вентилацията, Знанията на надежден партньор, световен специалист в климатизацията: FUJITSU, Широка гама от продукти, които покриват нуждите на жилищния сектор, колективния и търговския. Услуги, посветени на професионалистите: Администрация на продажбите, за да осигури най...
... др. RECO е цялостен софтуер за управление на колективното хранене, комбиниращ последно поколение сензорни касови апарати с мощен компютърен инструмент за управление. Това решение приема всякакви видове плащания и работи с всички технологии за карти. Повече от хиляда административни, междусистемни, болнични или корпоративни ресторанти са оборудвани в цяла Франция, Белгия, Швейцария и Мароко...
Wigo Logistics: Ние сме компания за транспортни услуги (транзитна компания), предоставяща услуги по транспорт и логистика. Управлението на вашите потоци е нашата ежедневна дейност. Нашите области на намеса: - складиране и съхранение - морски, въздушен и сухопътен фрахт - внос-износ - интерфейс между клиенти и доставчици във Франция и чужбина - поемане на административни и митнически формалности...
С твърдото намерение да предлага водещи продукти в областта на закрепването, TDI беше създадена на 1 януари 1980 г. През годините индустриалните решаващи фактори потвърдиха този избор без компромиси. Днес нашите екипи са разположени във Франция и в чужбина. Нашите проектантски офиси, работилници и административниуслуги осигуряват техническа подкрепа на място.
- Панел от европейски и американски...
... за срещи по избор - Телефонно домакинство - Управление на телефонни обаждания - Телефонна дежурна служба без ангажимент за срок – Аутсорсинг на оператор – Подмяна на оператор – Управление на натовареността на обажданията – Управление на онлайн график – Пренасочване на телефонни обаждания към всички видове номера – Управление на телефонния прием по време на неочаквани отсъствия, командировки, отпуск, болест, майчинство, … Телесекретарство - Административни или търговски секретарски услуги, цветни печатни услуги, пощенски разпращания, слайдшоута…...
... термопластични сигнализации. Нашето производствено звено обединява работилници за проектиране на форми, механична обработка, инжектиране, рязане, прецизна обработка и сглобяване, както и изследователски бюра, качествени и административниуслуги. Нашите усилия в НИРД през последните години ни позволиха да предложим различни гами.
...Секретарски услуги за професионалисти и физически лица. В моя кабинет или на ваше място. По запитване. Всички административни работи, изготвяне на оферти, фактури, кореспонденция, автобиографии, мотивационни писма, доклади от стаж, отчети, експертизи. Управление и проследяване на досиета на доставчици/клиенти. Професионалисти: Не плащате никакви социални осигуровки, можете да приспаднете моите фактури от годишните си разходи.
... материали, уговорка на срещи, резервация на хотел, самолетни билети, наем на автомобил, имейл кампании, персонализирана телефонна услуга, прием на посетители...
Многофункционалността на нашите независими секретари ще ви позволи напълно да разчитате на тях за административни и търговски задачи, а освен това можете да се възползвате от техните услуги в зависимост от вашите нужди, без никакви задължения: по споразумение, редовно или на пълен работен ден, изборът е ваш.
MDMProd е компания за услуги, която помага на структури в областта на сценичните изкуства и аудиовизуалните медии в киното да наемат своите артисти и техници. Ние се грижим за всички административни процедури, свързани с прекъснатата заетост в сценичните изкуства.
Бизнес център TECHNOCENTRE, разположен в квартал Пурпан в Тулуза, в непосредствена близост до летище Бланяк, предлага напълно оборудвани частни офиси под наем, от 1 до 10 работни места, без минимален срок на ангажимент и от само един час. Също така разполага с 3 заседателни зали, които могат да приемат до 40 души седящи и множество услуги за бизнеса (административни, секретарски, маркетинг и...
...ARPEGE INDUSTRIE предлага своите услуги на предприятия, поемайки управлението на административни портфейли за покупки до управлението на специфични покупки.
ARPEGE INDUSTRIE осигурява най-добрата оптимизация на разходите и управлението на пълна номенклатура под формата на персонализиран комплект, търсейки перфектното съответствие "продукт/доставчик", за да достави желания продукт на най-добра...
Експерт по счетоводство и одитор от Бретан, Comptagesma е присъстваща в Сен-Мало, Рен и Динан. Предлагаме ви набор от услуги, насочени към бизнеса: изготвяне на годишните ви отчети, водене на вашето счетоводство, данъчни декларации, управление на заплатите, съдействие при придобиване на бизнес, оценка на бизнес, помощ при продажба на вашия бизнес, подкрепа на управителя, контрол на данъците върху имотите, управление на активи, одиторски услуги, одит. Нашите екипи също така помагат на физически лица в управлението на техните административни формалности или за наем на обзаведени туристически имоти.
Въпреки че административното управление не е пряко свързано с основната дейност на вашата компания, то все пак е от съществено значение за нейното добро функциониране. Затова е необходимо да се оптимизира изпълнението на тези задачи. ZNK Administration предлага да поеме вашите административни, текущи управленски или предварителни счетоводни задачи. Обращайки се към нашите услуги, ще имате...
Независим секретар и опитен административен асистент, предлагам услугите си в Оверн-Рон-Алп за предоставяне на ценна помощ на професионалисти, затрупани от тежестта на административните задължения. Предлагам да делегирам всичките или част от техните административни задължения: класически секретарски услуги, изготвяне на писма, оферти, фактури, проследяване на плащанията на техните клиенти...
... услуги и организацията на кабинета са проектирани, за да отговорят на вашите нужди, да ви облекчат в различните административни, счетоводни, данъчни… задачи.Разработихме набор от услуги, необходими, за да ви предложим наистина пълноценна услуга.В рамките на мисия ...
CG Performer е компания, базирана в Орн, специализирана в дистанционно или на място секретарско обслужване. Ние имаме решението за всички ваши административни задачи; набиране на персонал, търговско управление, телефонна услуга, управление на график, имейлинг. Независимо дали сте занаятчии, малки или средни предприятия, не се колебайте да се свържете с нас; услуги по поръчка и без ангажимент, на час, на седмица, на месец. Ще се възползвате от нашия опит, докато оставате фокусирани върху основната си дейност.
... седмицата. Имате нужди от сигурност, безопасност, наблюдение, охрана, филтриране, превенция, противопожарна безопасност, мобилни патрули, патрули при отваряне и затваряне, интервенция на всички възложени обекти. Споделете с нас вашите нужди, очаквания и притеснения. С BAK'S SECURITE ще получите проследяване, подкрепа, услуги и най-добре адаптираното решение. BAK'S PROTECTION SECURITE е изборът на...