...Разгръщането на CRM инструмент е един от най-структуриращите проекти за една компания. Събирайки цялата информация, която имате за вашите клиенти и потенциални клиенти, той може да ви помогне бързо да увеличите търговските си резултати, като същевременно подобрите клиентскотоизживяване. Имайки достъп до всякакви показатели за представяне, вие ще можете да подобрите маркетинговата и търговската си стратегия непрекъснато.
... решение синхронизира запасите в реално време и опростява интеграцията с ERP и POS системи благодарение на нашия интеграционен хъб, предлагащ над 1 800 възможности за свързване. Използвайте също нашето приложение за подбор, за да обработвате ефективно уеб поръчките директно в магазина и да приписвате тези продажби на тяхното реално представяне.
OMS Omnicanal на Wishibam трансформира управлението на запасите и поръчките в значително конкурентно предимство, като същевременно подобрява клиентскотоизживяване и намалява разходите, свързани с непродадените стоки и връщанията.
... или услугите.
- Проверка на качеството преди изпращане:
Преди всяка доставка компанията извършва задълбочена проверка, за да гарантира съответствието и качеството на продуктите, осигурявайки удовлетвореност на клиента на всяка стъпка от процеса.
- Управление от А до Я: решение „ключ в ръка“, поемайки целия процес, от първоначалната поръчка до пускането в експлоатация. Това опростява клиентскотоизживяване, осигурявайки гладка и ефективна координация.
- Единен контакт е назначен за всеки клиент, улеснявайки комуникацията и укрепвайки отговорността.
- Компанията стриктно спазва стандартите на ЕС.
MMCall Франция е компания, която предлага решения за комуникация и управлениена опашките, които подобряват клиентскотоизживяване, както и отношенията между различните служители на вашето заведение. Тази компания, основана от Жан-Мари Леспиок през 2013 година, представлява групата MMCall във Франция и Белгия и тясно си сътрудничи с другите дъщерни дружества на MMCall, разположени на континентите...
Indexware предлага ефективен преход към ДЕМАТЕРИАЛИЗАЦИЯ, частичен или пълен, за всякакъв тип бизнес. С 15 години опит, ние предлагаме рентабилен цифров преход, оценен от потребителите благодарение на уникална методология, основана на управлението на промяната и клиентскотоизживяване. Нашата добавена стойност? Нашата методология е основана на управлението на промяната: всички наши услуги са...
... тези години, е специфичен за всеки език, за всеки сектор на дейност (банки, застраховане, търговия, индустрия, транспорт...) и за всеки клиент. Чрез комбиниране на своята TAL технология с машинно обучение, резултатите от търсенето значително се подобряват и постоянно напредват. Детерминистичният подход гарантира контрол и управлениена отговорите без необходимост от критичен обем. Не става въпрос за NLG (генериране на естествен език). Подобрете клиентското си изживяване и намалете разходите за клиентска поддръжка!
...min&max е компания, специализирана в проактивното управлениена удовлетвореността от качеството и клиентската удовлетвореност.
Подкрепена от важни играчи на пазара на иновационни стартиращи компании, тя се отличава с оригиналния си подход, основан на предвиждането на неудовлетвореността, като използва всички релевантни данни, свързани с клиентскотоизживяване, благодарение на ексклузивна...