...Независимо дали става въпрос за проста операция или сложни CRM решения, RDSL ви предлага възможността да управлявате вашите действия за клиентски отношения.
Клиентските отношения са от съществено значение за успеха на бизнеса.
... закриване на билетите, с редовна комуникация с потребителите. Използваните инструменти включват системи зауправлениена билети, бази от знания, платформи за комуникация и системи за мониторинг. Представянето се измерва чрез показатели като време за отговор и разрешаване, и удовлетвореност на потребителите. УИУЗИ подобрява ефективността, намалява прекъсванията и гарантира пълна прозрачност и проследимост, играейки така важна роля в ефективното управлениена информационните технологии на организацията.
... се справят с това предизвикателство, ADONIS е избрал водещите издатели на техните пазари, което ни позволява да гарантираме на МСП, че ще направят правилния избор на устойчива решение, на върха на технологичните иновации.
НАШИТЕ РЕШЕНИЯ
Функционалното покритие на избраните издатели на Програмни решения позволява да се отговори изцяло на всички нужди, изразени от компаниите в областта на:
– Интегрирани софтуерни решения (ERP/PGI),
– Софтуерни решения за счетоводство и финанси,
– Софтуерни решения за заплати, ЧР и управлениена персонала,
– CRM софтуерни решения...
...Предлагаме услуги за интеграция на ERP (Планиране на ресурсите на предприятието) и CRM (Управлениенавзаимоотношениятас клиентите) системи, за да оптимизираме бизнес процесите на нашите клиенти.
...Открийте нашата гама от услуги за създаване на уебсайтове и приложения по поръчка
- E-commerce сайт на Prestashop
- Премиум уебсайт витрина
- Уебсайт за всички категории
- CRMуправлениена бизнеса
- Уеб приложение
- Мобилно приложение
- Софтуер...
...Разгръщането наCRM инструмент е един от най-структуриращите проекти за една компания. Събирайки цялата информация, която имате за вашите клиенти и потенциални клиенти, той може да ви помогне бързо да увеличите търговските си резултати, като същевременно подобрите клиентското изживяване. Имайки достъп до всякакви показатели за представяне, вие ще можете да подобрите маркетинговата и търговската си стратегия непрекъснато.
...ACT! е софтуер зауправлениена контакти, използван от милиони малки и средни предприятия и оценен от експертите. Софтуерът ACT! е най-продаваният инструмент зауправлениена потенциални клиенти в света. Това мощно решение ви помага, вас и вашия екип, през целия цикъл на продажбите и връзката с клиентите.
...
- Шаблони за SMS и имейли
- Създаване на неограничени кампании
- Персонализируеми аргументи
- Рециркулация на потенциални клиенти
- Слушане на обаждания на живо
- Коучинг, подсказване
- Събития
- Управлениена потенциални клиенти...
...Обслужване наклиенти (глас, имейл, чат)
- Техническа помощ
- Записване на срещи
- Телефонна линия за поддръжка • Следпродажбено обслужване
- Рекламации
- Обогатяване на бази данни
- Анкета за удовлетвореност
- Управлениена поръчки, следене на наличности, подготовка за изпращане на пакети.
- Централа...
...Доверете QA на вашите проекти на Stardust! На базата на вашите цели и предизвикателства, ние определяме стратегията за тестване и ресурсите, които да се използват за вашите тестове!
... бързо за внедряване решение за проучване. Преди CRM (Управлениенавзаимоотношениятасклиенти) в продажбения процес, ASP-GRP™ е проектиран за некомпютърни експерти от експерт по B2B проучване и след това разработен в най-съвременния стил на онлайн услуги (SaaS). Няма инсталация, няма настройка ... Просто достъпете платформата си и започнете развитието на бизнеса си!
fragolaweb® е френски специалист и експерт в управлението навзаимоотношениятасклиенти (GRC или CRM) с отворен код и интегратор на софтуерите SugarCRM, SuiteCRM, Vtiger... Ние се грижим да адаптираме предлагането към специфичните нужди на секторите на нашите клиенти. Така нашите предложения ще ви позволят да интегрирате CRM приложението и ще можете да анализирате и експлоатирате данните си, за...
CRM става прост и ефективен
Youday CRM е уеб платформа, която се адаптира лесно към бизнеса на нашите клиенти.
Управлението навзаимоотношениятас клиентите (CRM) представлява инструментите и методите, предназначени да събират, централизират и анализират информацията, свързана с клиентите и потенциалните клиенти, с цел да се развие лоялността и услугите, които можете да им предложите...