...Следпродажбеното обслужване е от съществено значение за гарантиране на продължаващото удовлетворение на клиентите след първоначалната покупка. Тази услуга осигурява, че всички проблеми или притеснения, с които се сблъскват клиентите, се решават по ефективен и бърз начин. Чрез предлагане на изключителна клиентска поддръжка, компаниите могат да задържат клиентите си и да насърчават положителни...
...произведени в 40 000 кв. м производствено пространство на 4 завода по целия свят и над 350 служители.
Schnell е водеща в важна мултинационална индустриална група. Действа в над 150 държави по света чрез своите 11 дъщерни дружества, над 50 агенти и търговци, и гъста мрежа от сервизни центрове следпродажба.
Последно създаден през 2017 г. е новият оперативен център “Schnell Kundendienst”, център за техническа помощ следпродажба и резервни части, както на място, така и чрез услугата call-Center, посветен на клиентите на германския пазар.
... - напълно заредени за точката напродажба.
Услугата е на първо място за Fries: Шест добри причини да изберете Fries:
- Отлична способност за допълнителни доставки през сезона благодарение на високите запаси от стоки.
- Доставка на спешни допълнителни поръчки в рамките на 48 часа, в най-добрия случай вече 24 часа след получаване на поръчката.
- Безпроблемно реализиране на тенденции и специални...
... визуализация и управлениена роботи; Проектиране и окабеляване на електрически табла. Услугата, която предоставяме следпродажба, включва обучение на операторите, обикновена помощ по заявка, периодична или извънредна планирана поддръжка и в зависимост от нуждите на клиента предлагаме и услуга за дистанционна помощ 24 часа в денонощието.