...360° Временен Рекрутинг от А до Я, включително 360° интелигентен рекрутинг - на национално, европейско или глобално ниво: от обявата за работа, през интервютата до интеграцията на новите служители. Подкрепа там, където имате нужда от нас и тогава, когато имате нужда от нас: заместване по време на отпуск по майчинство, отпуск или болест, временно запълване или увеличаване на вашите рекрутинг капацитети, например за изграждане на нови екипи на нови пазари.
... упълномощят своите екипи. Участниците ще научат как да идентифицират задачи, подходящи за делегиране, да изберат правилните членове на екипа за работата и да комуникират очакванията ясно. Те също така ще научат как да предоставят подкрепа и обратна връзка, за да осигурят успешното завършване на задачите. С нашата обучителна програма мениджърите могат да научат как да делегират задачи с увереност и да...
... нашата услуга за административно управление, вие се възползвате от повишена ефективност и намаляване на грешките. Нашият опитен екип използва напреднали технологии, за да гарантира максимална точност и бързина на изпълнението. Доверете се на Pro SEND за вашите нужди в административното управлениеи открийте услуга, която съчетава експертиза и иновации.
...SAP е един от най-големите производители на софтуер за управлениена бизнес процеси в света: решения, които позволяват ефективна обработка на данни и потоци от информация в компаниите.
... събитията: Създавайте, организирайте и следете събитията на вашата асоциация, включително регистрации, календари и автоматични напомняния.
Управлениена финансите: Следете финансите на вашата асоциация с функции като управлениена вноските, проследяване на плащанията и генериране на финансови отчети.
Комуникация: Улеснете комуникацията в рамките на вашата асоциация с инструменти като бюлетини, дискусионни форуми и автоматични известия.
...Нашите експерти ви съветват как да оптимизирате приходите си от трудовото наемане с: възстановяване на професионалните ви разходи (разходни бележки и фиксирани обезщетения), дигитализирани ваучери за храна, служебна спестовна програма (PEE, PERCO), предварително финансирани ваучери за услуги, подаръчни ваучери, членство в нашия клуб за служители....
...• Ще работите 40 часа седмично с 2 почивни дни
• Хотелът предоставя безплатно настаняване и изхранване
• Ще получавате джобни пари в размер на поне 150 € на месец
• Период на стаж: минимум 2 месеца
• Начало на стажа: от сега или по-късно
Отдели
• Маркетинг/Продажби
• Управлениеначовешкитересурси
• Връзки с обществеността/Управлениена качеството
• Асистент на управлението
• Администрация...
... нужди относно практиките и приложимото законодателство в тези страни.
Securex се позиционира като истински доверен партньор по човешки ресурсии ви придружава в областта на: изчисляване на заплатите иуправлениена възнагражденията, администрацияначовешкитересурси, законови и извънзаконни предимства, обучения (Център за одобрено обучение), инструменти SIRH (HRonline), международни консултации...
... следвате като индивидуален курс или като групов курс. Тези курсове са на всички нива, от начинаещ до напреднал (A1, A2, B1, B2, C1 - езиковите нива, установени от Съвета на Европа, ERK). Нашата експертиза обхваща между другото следните области: продажби и маркетинг, управлениеначовешкитересурси, финансови услуги, правни услуги, ИКТ, техника, автомобилостроене, управление/дирекция/администрация...
... изисквания и окончателни спецификации ИТ релокация КАКВО ПОЛУЧАВАТЕ Достъп до 250,000 разработчици в Украйна Директна комуникация с вашия екип за разработка Адаптираме се към вашите инструменти, платформи и процеси Членовете на екипа говорят английски свободно Пълна подкрепа от нашето управлениеначовешкитересурси, наемане, задържане, администрация, техническо консултиране Услуги с добавена...
APUNTO се разбира като консултантска компания в областта начовешкитересурсии компенсациите с профилирано портфолио от услуги, свързани с темите за компенсации иуправлениена представянето, лидерство, хора и организация.
Ние предлагаме модулно свързани HR решения, модерни концепции и индивидуални консултации при атрактивни условия. Това постигаме, като съчетаваме утвърдени стандарти за...
... управлениена документи
-> Сканиране на данни
-> Класифициране в електронна система за управлениена документи (GED)
-> Съхранение на данни на защитени сървъри
-> Архивиране на данни и възстановяване
Асистенция начовешкитересурси
-> Управлениена автобиографии
-> Проследяване на обученията на служителите
-> Асистенция при наемането
Административен секретариат
-> Организационен одит и препоръки...
...обучения и развойни семинари, периодични оценки, оценяване на работни места, ефективни HR процеси, система за възнаграждения, системни решения за управлениеначовешкитересурси, организационна култура, HPI, бонуси и привилегии, модели на компетенции, кариерни пътеки, мотивация, ефективност, управлениена екипи, тестове и изследвания на служители, периодични оценки, управление чрез цели, консултации по HRM, организационна култура, изследвания на ефективността, консултации и консултиране по HR, онлайн тестове и изследвания.
... проектирани с цел оптимизиране на управлението на вашето предприятие. BODET SOFTWARE разработва професионален софтуер, адаптиран към нуждите на всички сектори на дейност. От прост контрол на времето за присъствие, решенията за управлениена времето са се развили към оптимизация начовешкитересурси чрез инструменти за планиране и съвместни решения за управлениена присъствия и отсъствия. BODET SOFTWARE залага на ергономията и простотата на използване на своите софтуерни решения ина бързото и адаптирано внедряване в организацията на своите клиенти.
Групата Securex е водещ международен играч в областта на социалната администрацияичовешкитересурси. Независимо дали сте стартираща компания, установен независим бизнес, малка и средна компания, голямо предприятие, мултинационална корпорация или институция от публичния сектор, в Securex ще се възползвате от целия опит и инструментите, които ще ви помогнат да оптимизирате социалния си статус и управлението начовешкитересурси. Ние сме до вас на всяка стъпка от вашата дейност, директно или чрез вашия счетоводител, експерт-счетоводител, данъчен консултант или брокер.
... "Проекти", който позволява да управлявате пълното проследяване на проектите на вашата компания:
( Управлениена проекти, Оценка на проекти, Клиентски поръчки, фактуриране, следпродажбено обслужване и т.н.)
- Модул "Администрация", позволяващ да управлявате административните задачи на вашата компания ( Пълна счетоводство, Фактуриране, Управлениена напомняния и т.н.)
- Модул "Управлениеначовешкитересурси", който позволява да управлявате информацията за вашите сътрудници.
- Изключително пълен контролен панел за управлениена ежедневието на вашата компания.
Посетете нашия сайт без забавяне!
Консултант по човешки ресурси за регион Гранд Ест, подготвям и подпомагам предприятията в техните важни еволюции на развитие:
Администрацияна персонала, Социално право и Законодателни задължения, Развитие на уменията, Социални отношения, Политика по човешки ресурси, Консултации по човешки ресурси, Одит начовешкитересурси, Здраве и безопасност при работа.
Wide Scope разработва решения за оптимизация в области като планиране и последователност на производството, логистика иуправлениеначовешкитересурси. Използваната технология е била успешно приложена в толкова разнообразни сектори, колкото са индустриалното производство, дистрибуцията, транспортът, аудиовизуалната индустрия или публичната администрация. Оптимизация на производственото планиране...
Synergix е счетоводна фирма в Женева, която предлага на собствениците на бизнес да се погрижат за всички техни административни задачи, за да могат да се фокусират върху същността на бизнеса си. Администрацияна персонала, управлениеначовешкитересурси, счетоводство, регистрация на компании в Швейцария, аутсорсинг на вашето управление ще ви позволи да спечелите ефективност и конкурентоспособност...
... отговарят на ситуацията във вашата компания. Наученото може да бъде веднага приложено на практика. Нашата експертиза обхваща следните области: продажби и маркетинг, управлениеначовешкитересурси, финансови услуги, правни услуги, ИКТ, техника, автомобилостроене, управление/дирекция/администрация, логистика/транспорт, администрация, авиационен сектор.
... човешкитересурси, контрол на бюджета/ следкаликулация, регистрация на време, администрацияи др. Системата, разработена в собствено управление, се разпространява по целия свят благодарение на мрежа от агенти, дистрибутори и бизнес партньори. Името ConstruSteel е основано на "софтуер за строителната и стоманодобивната" индустрия. Софтуерната система ConstruSteel е разработена от практиката с визията да предостави цялостна система за всички отдели в стоманодобивна компания, като калкулация, подготовка на работа, планиране, производство, монтаж иадминистрация, за всички технически и финансови процеси.