...Извършваме телефонни проучвания във Франция от нашите офиси в Лисабон (Португалия).
Проучвания и анкети сред физически лица (B2C):
- Анкети за удовлетвореност на клиентите от името на компании (банки, застрахователни дружества, осигурителни компании).
- Проучвания за употреба в търговията на дребно.
- Барометри и анкети за откази (телефония, електричество, газ, енергия).
- Барометри за...
...IntoTheMinds провежда проучвания за удовлетвореност на клиентите в Белгия, Франция, Люксембург и в цяла Европа. Извършваме чисто количествени анкети, но също така, когато е необходимо, реализираме пълни проучвания, основаващи се първо на качествена фаза за определяне на темите за оценка, след което преминаваме към проектиране на инструментите за количествено измерване. Работим както с вашата собствена база данни (в съответствие с RGPD, вижте нашия анализ тук), така и на базата на външни панели, отново в най-строгото спазване на RGPD.
...IntoTheMinds провежда проучвания за удовлетвореност на клиентите в Белгия, Франция, Люксембург и в цяла Европа. Извършваме чисто количествени анкети, но също така, когато е необходимо, реализираме пълни проучвания, основаващи се първо на качествена фаза за определяне на темите за оценка, след което преминаваме към проектиране на инструментите за количествено измерване. Работим както с вашата собствена база данни (в съответствие с RGPD, вижте нашия анализ тук), така и на базата на външни панели, отново в най-строгото спазване на RGPD.
...Срещу конкуренцията в банковия сектор, удовлетвореността на клиентите все повече е в центъра на стратегията за растеж на банките в Кот д'Ивоар. Това преминава през по-добро познаване на обратната връзка от клиентите и техните очаквания, по отношение на услуги и продукти, което е целта на нашия редовен барометър за проучване на сектора.
Всъщност, чрез два подхода (телефоннианкети сред клиентите...
...Нашите проницателни и висококачествени анкети за служители премахват неудобството и предлагат икономически ефективни решения. Онлайн и имейл анкетите предлагат бързи и нискобюджетни решения, но можем да се възползваме и от други методи, като телефонни, хартиени, IVR и лицемерни интервюта.
...Ceres е кол център, специализиран в организирането на B2B срещи. Основната дейност на нашия кол център, базиран в Шарлероа, е организирането на срещи за търговски представители.
Повече от кол център, Ceres ви придружава в развитието на вашия бизнес и в придобиването на нови клиенти.
Освен че е кол център, специализиран в организирането на срещи, Ceres ще ви помогне и с провеждането на анкети и изследвания, пазарни проучвания, телефонни напомняния, телепродажби, проследяване на имейли и др...
Ние се грижим за организирането на B2B срещи, телепродажби, както и за проследяване на имейли.
... планове за акционерство и IT поддръжка в рекордно кратки срокове.
- Изходящи обаждания
За да осигурим на вашите екипи квалифицирани потенциални клиенти, поемаме отговорността за квалификация на вашите файлове, откриване на нужди и насрочване на срещи. Ние също така поемаме вашите напомняния за събития или дори вашите обемни анкети.
- Callbot
Bob-le-Bot е callbot, разработен от нас. Това е разговорен...
... B2C обаждания. Входящи и изходящи обаждания. VOIP, CRM и статистически отчети. Многоезични обаждания и услуги.
- Актуализация на базата данни
- Обаждания за квалификация
- Обаждания за удовлетвореност
- Крос-продажби и ъпселинг
- Развитие на портфейли
- Задържане и лоялност на клиенти
- Анкети за удовлетвореност и проучвания
- Насрочване на посещения / срещи за търговски екипи
- Проучвания...
... услуги, като проучвания за удовлетвореност, барометри на общественото мнение, тестове на продукти, поведенчески анализи и секторни проучвания. Независимо дали става въпрос за онлайн анкети, потребителски панели или телефонни проучвания, Key Etudes гарантира надеждно събиране на данни и задълбочен анализ на резултатите. Нейната експертиза в конкурентния мониторинг и анализа на тенденциите...
... особено взискателна както по отношение на качеството, така и на конкурентоспособността. Ние предлагаме услуга за приемане на обаждания с телефонна наличност за компании и лекари. Ние сме партньори на над 40 телефонни центрове в Франция, за които предоставяме телефонни секретари в МАДАГАСКАР. Ние предлагаме също така услуга за извършване на обаждания (събития, анкети, проучвания, квалификация на...
... на чувствителни данни и административни, наследствени и културни документи, с силна култура на организация на производството в защитена среда. Нашите решения: - УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТСКИ ОТНОШЕНИЯ: Обслужване на клиенти, задържане, продажбен поддръжка, генериране на потенциални клиенти, анкети и проучвания, медицински секретар, управление на отношенията с членове - BACK OFFICE: обработка на фактури...
... обслужваме нашите клиенти с високо качество 24 часа в денонощието, 365 дни в годината. Имаме обширен опит в услугите на кол център както за входящи, така и за изходящи обаждания, за да отговорим на различните нужди на нашите клиенти. Разполагаме с квалифициран и опитен персонал, способен да управлява както входящи, така и изходящи обаждания, имаме способността да управляваме интелигентно всякакви процеси, свързани с вашия бизнес, включително, телемаркетинг, телепродажби, дистанционно обслужване, управление на търговски възможности, анкети.
...онлайн въпросници, по телефон, лицом в лицето, по пощата. Телефоннианкети. Анкети с интернет панел. Лицом в лицето анкети, на място …
Така задавате вашите въпроси на интернет потребители от вашата популация.
Тази услуга е икономически ефективна и бърза за реализиране.
Вие ни казвате вашия проблем, ние се грижим за всичко.
Извършваме качествени анкети: интервюта, тестове, групови и мини-групови...
... помогнем с скрининг и ръководства за дискусии, както и услуги за превод. Ако имате нужда от провеждане на фокус групи, дълбочинни интервюта, онлайн информационни дъски или онлайн анкети, ще се радваме да чуем от вас. Нашият приятелски и компетентен екип винаги е готов да ви посъветва за най-добрия начин за постигане на вашите изследователски цели. Свържете се с нас днес.
...CHANTAL VAGINEY е ефективен доставчик с най-добро съотношение цена-качество за разработване и/или управление на вашите проекти или услуги. Ние сме тук, за да ви подпомогнем в ежедневните ви задачи. Нашите услуги:
- Телефонна поддръжка
- Изходящи обаждания
- Телепроспекция
- Телефоннианкети
- Телефонни проучвания
- Записване на срещи
- Квалификация на файлове
- Напомняне на клиенти...
... добра подготовка и солидно обучение, което е основата на задачата! Всички наши служители получават насоки, за да можем да гарантираме качеството. Ние разполагаме с: VoIP телефония чрез надежден премиум партньор Напреднало управление на телефонни номера Ние предлагаме следните услуги: • телефонни продажби, • планиране на срещи, • задържане, • възстановяване, • обслужване на клиенти, • телефоннианкети • Приемане на поръчки Холандският Централ се грижи за всичко вместо вас!
Нашата компания е структура, съставена от различни групи многоезични оператори (Италиански, Руски, Арабски, Френски, Полски, Немски, Английски и др.), с над 15 години опит в сектора на телемаркетинга във всичките му разширения In-Bound и Out-Bound и СЕ СПЕЦИАЛИЗИРА В: - Out-Bound с многоезичен персонал за телефонни кампании в Италия и чужбина от всякакъв тип (Анкети, Интервюта, телепродажби...
HANDICALL е компания, специализирана в комуникацията и се е утвърдила като номер 1 в центровете за обаждания, адаптирани за нуждите на клиентите. HANDICALL предлага услуги по телефона: проучвания, анкети, обслужване на клиенти и др., както и по имейл и бек офис. HANDICALL също така позволява, благодарение на своята социална политика, професионална интеграция на хора с увреждания.
... италиански, испански, английски), който е високо квалифициран и отдаден с ентусиазъм на успеха на нашите търговски кампании.
Някои от нашите услуги: входящи и изходящи кол центрове, телемаркетинг, телепродажби, обслужване на клиенти, придобиване и управление на поръчки, крос-продажби, следпродажбен сервиз, анкети за качество, събиране на дългове и др.
Не предлагаме просто услуги на кол център, а изграждаме CRM стратегии, които са в съответствие с визията на нашите Клиенти-Партньори.
Пиши ни на - jointventure@rstelemarketing.com - нашият търговски мениджър ще се свърже с теб.
... линия, приемане на кампании и отговори на електронна търговия, провеждане на анкети в сегмента на вашия пазар, събиране на информация за вашата маркетингова база данни, привличане на нови клиенти, задълбочаване на вашите индивидуални отношения с клиентите, продажба на вашите продукти.
... наясно с нашата отговорност и затова считаме, че прозрачността е ключов елемент в една Win-Win връзка. Нашият екип ще се погрижи да ви предостави възможността да участвате в целия процес на развитие и подбор. Нашите услуги са многобройни, за да намерите тази, която отговаря на вашите нужди: - Записване на търговски срещи - Потвърждение на присъствие на събития - Актуализиране на вашата база данни - Телемаркетинг и представяне на промоции - Увеличаване на лоялността и възстановяване на клиенти - Анкети за удовлетвореност Намалете разходите си и спестете време: обърнете се към Ibericall!
Компания, свързана с обслужването на клиенти: насрочване на срещи, телемаркетинг, анкети и проучвания, телефонни одити. Провеждане на телефоннианкети в 15 държави от ЕС.
...връзки с обществеността, реклама, корпоративна комуникация и имидж, комуникации със заинтересовани страни и комуникация с служители. Пълни качествени и количествени възможности: фокус групи, задълбочени интервюта, лице в лице, телефонни, пощенски и онлайн анкети, услуги за подкрепа на изследвания, консултации и съвети. Нашата утвърдена мрежа от изследователски асоциирани и партньори предоставя най-подходящите ресурси за всеки клиент и проект.
... обединяват в различни подразделения:
NEO TEL
Услуги и продукти в областта на мобилната, стационарната телефония и ADSL.
NEO ENERGY
Решения и съвети, които да ви помогнат да намерите подходящия партньор за вашите нужди в областта на енергията: газ или електричество.
NEO CALL
Телефонни контакти за анкети за удовлетвореност, уговорки с настоящи клиенти или потенциални клиенти и др.
NEO COM
Решения за комуникация (създаване на лого, визитки, рекламни брошури и др.)
NEO WEB
Създаване на уебсайтове чрез иновативни и адаптирани формули.
... наемането до трудовия договор, включително декларации към социалните органи. Асоциацията се свързва с компаниите, за да намери всякакви видове работа: раздаване на флаери, търговска анимация, инвентаризация, телефонни обаждания, анкети за удовлетвореност, таен клиент, рецепционист/рецепционистка или други "по поръчка" мисии. Така тя предлага на студентите възможността да се потопят в света на труда.
Екипът е доказал своята стойност и е устойчив. Той е амбициозен и продължава да отговаря ефективно и интелигентно на нуждите на компаниите. С вас нашата история продължава!
Маркетингова агенция за пазарни проучвания, директен маркетинг, концепции за изложения, интернет и реклама. Телефонни интервюта, анкети на изложения, проучване на адреси, концепции за поща, маркетинг в търсачки и флаери.
...Следпродажбен сервиз; Управление на оплаквания; Приемане на поръчки; Вътрешна продажба; Офис услуги; Проучване на телефонни номера Входящи, Изходящи, Генериране на потенциални клиенти, Издателства на специализирана информация, Телефонни продажби...
Телефонен маркетинг и привличане на нови клиенти в B2B сектора. Насрочване на срещи, привличане на нови клиенти, анкети, последващи действия след изложения или поща,.. Висок процент на конверсия с нашите опитни служители.