...Eurovensys се специализира в персонализирането на решения на Microsoft Dynamics, за да отговори на уникалните изисквания на вашия бизнес. Ние адаптираме платформата, за да подобрим функционалността, да оптимизираме работните процеси и да подобрим потребителското изживяване. Нашият екип гарантира, че вашето решение на Microsoft Dynamics се интегрира безпроблемно с вашите съществуващи системи, максимизирайки ефективността и предоставяйки измерими резултати.
... управляват проектите по-ефективно, да намалят грешките и да подобрят общата производителност.
Системата автоматизира различни етапи от процеса на разработка насофтуер, включително събиране на изисквания, генериране на код, тестване и внедряване. Тя предлага персонализируеми работни потоци и функции зауправлениена задачите, за да осигури гладко изпълнение на проектите и сътрудничество между...
...Персонализираната CRM система е софтуер, разработен специално за вас. Тя е адаптирана точно за нуждите на вашия бизнес. Такива CRM системи са създадени, за да вземат предвид спецификите на начина, по който управлявате отношенията си с текущите клиенти и да направят бизнеса ви по-привлекателен за нови.
С услугите за разработка на персонализирани CRM системи, функциите и функционалността са...
...Aqua eSolutions предлага напреднал и мощен CRMсофтуерза цялостно и интегрирано управлениенаотношениятас клиентите. Пълен преглед на търговската дейност в реално време.
Решение, ориентирано към клиента, което автоматизира търговските процеси, подобрява производителността и увеличава продажбите и удовлетвореността.
... всички ваши рутинни задачи с работни потоци и макроси, за да помогнете на екипа си да се фокусира върху привличането наклиенти и сключването на сделки. Ние сме специализирани в разработката, внедряването, миграцията, интеграцията и поддръжката на персонализирани и мащабируеми CRM решения.
...Добавихме консултации по бизнес приложения, аутсорсинг услуги и разработка на готови персонализирани решения, като основната ни компетентност е Microsoft D365. Нашата услуга е насочена към предоставяне на решения с Microsoft D365 в сектора на телекомуникациите. Нашите експерти са партньори на Ericsson от 2016 г. Поради нашето участие в внедряването наCRM системи за телекомуникации с Ericsson...
...Опитът, придобит от JEVERA през последните десет години на пазара на софтуерна разработка, е очевиден в ERP/CRM системите за телекомуникации, търговия на дребно и др. Нашите клиенти ни подтикват да разработваме специфични модули, както и да разделяме техните монолитни ERP системи на микросервизна архитектура.
...ConversayIT е подобрение за системата Salesforce® CRM, което предоставя на потребителите регулируеми персонализирани сценарии за телефонни разговори. ConversayIT позволява да се проследи отговорът на всеки клиент, да се определи на какъв етап от разговора компанията губи клиенти и сделки, да се реши колко ефективни са обажданията, за да се повиши ефективността на работния процес на отдела за продажби и качеството на предоставяните услуги.
...CRM (Управлениена взаимоотношенията склиенти) софтуерът помага на вашия бизнес да управлява клиентските си отношения и по този начин увеличава производителността на вашия бизнес. СCRMсофтуер:
• Събирате информация за клиентите на едно място, което ви позволява по-лесно да следите отношенията си с тях.
• Измервате удовлетвореността на клиентите, което ви помага да разберете по-добре нуждите им...
...Нашият опит в интеграциите на ERP и CRM, в съчетание с доказан опит в екосистемата на SAP, ни позволява да оптимизираме както бизнес, така и техническите аспекти на вашите процеси. Признати от HubSpot като предпочитан партньор за интеграции.
- SAP
- Exact
- Sage 100
- Teamleader
- Salesforce
- Microsoft
- Shopify
- Magento
- Prestashop...
...Предлагаме тестови стойки и измервателна техника, както и цялостен софтуерен пакет: LabVIEW, SPS S7, Wonderware, C Sharp
LabVIEW, PLC S7, Wonderware, C Sharp
Днес измервателната техника вече не може да се представи без високопроизводителен софтуер, който е точно адаптиран към приложението - това важи както за записването на измервания, така и за оценката на записаните данни, до контрола на цели...
...Ефективно управлявайте вашите контакти, потенциални клиенти и клиенти, като записвате тяхната информация, следите взаимодействията и улеснявате управлението наотношениятас клиентите. Управлението на продажбите в DY Cloud ви позволява лесно да създавате оферти, поръчки, товарителници и фактури.
...Blue note systems е компания за консултации и ИТ услуги, специализирана в управлението наотношениятас клиентите (CRM). Ние предлагаме решения и софтуер, които покриват всички функционални нужди зауправлениенаотношениятас клиентите (CRM / GRC): управлениена търговските екипи, проучване и маркетинг, задържане наклиенти, управлениена продажбите, статистика и вземане на решения. Предлагането на услуги по поръчка от Blue note systems е базирано на SugarCRM и позволява да разполагате сCRM решение, адаптирано към вашите нужди и вашия бизнес.
Ако трябва бързо да увеличите екипите си за разработка насофтуер, наемете външна дистанционна поддръжка! Нашите ИТ експерти работят в Европа и имат опит в дигитализацията и автоматизацията на процесите. Ние подкрепяме международни банки, правителства, общини, електронна търговия, автомобилостроене и много други. Области: търговия с ценни книжа, управлениена активи и рискове, публичен сектор...
Ние сме инженерно и консултантско студио, работещо от 2005 г. Занимаваме се с:
Проектиране на логистика на складове и производствени обекти
Оптимизация на процесите в предприятието, включително:
Планиране на бизнеса
Програмиране на производството и разпределението
Управлениена складовете и запасите
Управлениенаотношениятас клиентите (CRM)
Напредък на производството
Намаляване на...
... размяна на съобщения), пълна дигитализация на документооборота с CORSA, пълноценен CRM или xRM зауправлениенаотношенията и маркетингови кампании, но също така и функционалности за помощна служба и проектна администрация чрез genesisWorld, статистически и аналитични възможности с инструмента за бизнес интелигентност DIMASYS i8, интеграция с SLIM4 за дълбока оптимизация на запасите и прогнозиране (въпреки че това е насочено към ограничена група от нашите клиенти) и Taskcentre, който интелигентно алармира и комуникира по всички възможни начини.