Италия, Volvera
Мадагаскар, Antananarivo
...Решения за аутсорсинг на обаждания, насочени към бизнеса - Ако искате да консолидирате операциите на вашата компания, аутсорсингът на изходящи обаждания към специализиран кол-център може да ви помогне да постигнете тази цел. Ние разбираме нуждите на компаниите, които искат да използват членовете на екипа си за по-стратегически отговорности и да аутсорсват телефонния секретар, за да подобрят ефективността на клиентското изживяване. Nosycom може да стане вашият надежден партньор в тази мисия.
Австрия, Wien
...С нашия входящ кол център разширяваме вашето обслужване на клиенти, помощен център, сервизен център или линия за поръчки.
...Звукоизолацията в кол центровете обикновено е сред мерките, предприети от тях. Защото качеството на гласа на персонала, работещ в кол центрове в шумни среди, е важно за удовлетвореността на клиентите и бизнес представянето. Звукоизолацията означава предотвратяване на звука да прониква отвън навътре или отвътре навън. Подходящата звукоизолация за кол центрове гарантира, че служителите са засегнати от външния шум възможно най-малко, докато изпълняват задълженията си.
Германия, Westerstede
Лагерната техника Müller & Partner GmbH е основана през 1992 г. от управляващите съдружници Улрих Müller и Теодор Майер. Това е средно предприятие с около 6 постоянни и 5 свободни служители, което се специализира в разработването, производството и търговията с системи за защита на личността. Нашата философия Качеството, гъвкавостта и отличното обслужване са нашите основни цели. Иновации и близо...
Белгия, Waterloo
YOUCALL INTERNATIONAL : Вашият партньор за трансформиране на вашите идеи в успешни бизнеси Стартирането на бизнес е вълнувававо приключение, но изпълнено с предизвикателства. Ние подкрепяме предприемачите на всяка стъпка от създаването и развитието на техния бизнес, предлагайки стратегически и персонализирани решения за реализиране на техните амбиции. НАШАТА ЕКСПЕРТИЗА Специализирани в консултаци...
Австрия, St.pölten
...Добре дошли в Benefit-Partner, вашият надежден партньор за отличен клиентски сервиз. Открийте нашите персонализирани услуги, от професионален кол-център до техническа поддръжка. С почти две десетилетия опит предлагаме иновационни решения, индивидуално адаптирани, и ви помагаме да се фокусирате върху основния си бизнес. Нашите високо квалифицирани екипи са на разположение по всяко време, за да...
Германия, Altenstadt
...Услуги на кол-център за ИТ сектора и софтуерни доставчици. Професионални, дружелюбни служители обработват вашите входящи обаждания с модерни софтуерни и хардуерни решения, напълно според вашите желания. Вие гъвкаво решавате кога и в какъв обем искате да използвате нашия телефонен сервис. Независимо дали в пикови часове, по време на срещи извън офиса, при незаето бюро или денонощно. Просто чрез включване и изключване на пренасочването на обажданията. Допълнително уведомление не е необходимо.
...Алуминиеви системи за преградни стени: Демонтажна модулна преградна стена Системата има алуминиева рамка и дърво в желан размер, стъкло, микрожалузи между двойно стъкло, плат над дърво може да бъде облицовано. Запълнена преградна стена Системата има алуминиева рамка. Вътрешна конструкция от стомана с високи размери на дърво и стъкло. Дебелината на системата за преградни стени е 100 мм. Системи за преградни стени на кол център Системата има алуминиева конструкция и е налична в желан размер. като дърво, стъкло, текстилно покритие върху дърво може да бъде облечено.
Франция, Le Mans
...Независимо дали сте компания или физическо лице, можете да се доверите на услугите на известен кол-център като Médiphone Téléservices, за да управлявате вашите изходящи обаждания. Аутсорсването на тази услуга е практично решение за оптимизиране на вашето време и работа в рамките на вашата компания. Médiphone ще се погрижи за управлението на вашите изходящи обаждания, като спазва вашите инструкции и указания, и то на много атрактивна цена.
Португалия, Lisboa
...клиентска поддръжка и обслужване на клиенти - Подизпълнение на кол центрове, клиентска поддръжка, обслужване на клиенти и телепродажби - Контактни центрове и телемаркетинг: приемане на обаждания, изходящи и входящи обаждания...
Турция, Istanbul
...Най-добро качество, най-полезната система за мебели за кол центрове. Модели на мебели за кол центрове с дървени и алуминиеви панели на най-добрите цени от фабриката. Технологично поддържани, с канали за кабели, системи за данни-телефон-ups контакти, с шумоизолация, най-висококачествените маси за кол центрове се доставят без посредници на вашето работно място на най-ниски цени, включително монтаж.
Германия, Hamburg
...Телефонен маркетинг - вече едно от най-важните инструменти, които съвременният директен маркетинг предлага. Като почти най-личния метод за директен контакт с клиенти или потенциални клиенти, професионализмът и компетентността на телефонните агенти са абсолютно необходими за успешната обработка. Вашият център за обслужване на клиенти в Хамбург и в цяла Германия.
Франция, Dun Le Palestel
...Родена от моя професионален опит, компанията Central Téléphonique Excellence предлага изключителни услуги. Нашите основни принципи са: Достъпност, Ефективност, Спестяване на време и пари. Central Téléphonique Excellence работи в областите на секретарските услуги и телефонния център, както за входящи, така и за изходящи обаждания. Нашият персонал осигурява качествено телефонно обслужване...
Албания, Tirana
...EuroCom CX предлага най-доброто обслужване на клиенти и техническа поддръжка. Ние предлагаме професионални и качествени услуги, за да достигнем до нашите клиенти по телефона и онлайн. Разбираме важността на навременното обслужване на клиенти, поддържането на удовлетвореността на клиентите и качествените обаждания за всички ваши хора. EuroCom CX предоставя услуги за кол център в електронната...
Португалия, Lisboa
...Аутсорсингът на насрочването на консултации е голяма възможност да актуализирате незабавно технологията си без капиталови разходи. Поради тази причина използваме напреднали технологии. Можете да се възползвате от нашата инфраструктура, за да извлечете максимума от първия ден. Очаквайте кол центъра за малкото допълнение, което прави голяма разлика. Когато използвате услугите за насрочване на...
Австрия, Klagenfurt
От 1998 година ние сме сред утвърдените агенции за диалогов маркетинг в Австрия с нашия специален опит в областите на уговорките, проучванията на данни, анкети и продажби. Основният акцент на нашата дейност е уговорката на срещи и продажбите в B2B сектора. С нашите убедителни и свободно водени разговори, ние осигуряваме директен контакт с вашите клиенти. Разполагаме с модерни работни места, как...
Съответстващи продукти
Кол-център
Кол-център
Белгия, Jumet
...Ceres е кол център, специализиран в организирането на B2B срещи. Основната дейност на нашия кол център, базиран в Шарлероа, е организирането на срещи за търговски представители. Повече от кол център, Ceres ви придружава в развитието на вашия бизнес и в придобиването на нови клиенти. Освен че е кол център, специализиран в организирането на срещи, Ceres ще ви помогне и с провеждането на анкети и изследвания, пазарни проучвания, телефонни напомняния, телепродажби, проследяване на имейли и др... Ние се грижим за организирането на B2B срещи, телепродажби, както и за проследяване на имейли.
Малта, Ta´xbiex
... фокусирате върху дейността, която генерира най-голяма печалба, и да ни доверите вниманието, от което се нуждае вашият клиент, в което сме експерти. Всички услуги, които предлагаме на платформата на кол центъра, са на ваше разположение, за да можете да разработите вашата персонализирана кампания. Чрез класификация на базата на типа услуги, които се предоставят, имате възможност да изисквате...
Съответстващи продукти
Опитен кол център - Кол център
Опитен кол център - Кол център
...Служителите в нашия кол център са професионално обучени за тази сложна задача. Те разполагат с много усет, но също така и с необходимата упоритост и настойчивост, които са предпоставка за успешното приключване на процеса по събиране на дългове. Бързи споразумения за плащане, нотариални дългови документи, разрешаване на недоразумения и отстраняване на възражения се постигат най-добре чрез устна...
Мадагаскар, Antanarivo
...Изборът на правилния партньор е от съществено значение за аутсорсинг на данни и онлайн услуги. Професионализмът, надеждността и експертизата на нашите екипи се основават на сертифицирани обучения, признати в: Управление на кол центрове, Телесекретарски услуги и виртуална помощ, Графичен и уеб дизайн. Ние обработваме всяка заявка по структуриран и персонализиран начин, за да ви предложим индивидуален и ефективен отговор.
Германия, Nieder-Olm
Ние сме вашият надежден партньор в продажбите в областта на консултациите по продажби и аутсорсинга на продажбени дейности в B2B сектора. Нашата основна цел е да подкрепим вашата компания в растежа и да бъдем дългосрочен партньор. С менталитет на стартъп, ние внасяме свежи и иновативни идеи за генериране на нови клиенти, които устойчиво увеличават вашия успех в продажбите. Разбираме предизвикател...
Франция, Paris
Seventic е маркетингова агенция, специализирана в генерирането на B2B лийдове, която подпомага нашите клиенти в откритията на проекти и организирането на квалифицирани срещи. Предоставяне на опитни SDR (Sales Development Representative), които проучват вашите целеви сектори + внедряване на многоканални маркетингови кампании. В рамките на нашите операции по придобиване на лийдове, ние предоставям...
Германия, Bocholt
Тактично и интелигентно комуникирането придобива все по-голямо значение. Като ангажиран доставчик с десетилетия уникален опит в различни индустрии, ние помагаме на нашите клиенти да развият култура на комуникация. С консултации. С анализи. С работилници. С коучинг. С управление на проекти. По всички теми в областта на обслужването на клиенти, продажби и телефонна комуникация. Телефонната етика е...
Франция, Paris
Кавком, VoIP оператор с над 10 години опит, предлага иновативни, надеждни и гъвкави телефонни решения на ниски разходи. Оптимизирайте телефонната си система за бизнеса с всички функции на телефонен централа (пренасочване на обаждания, IVR меню и др.). Подобрете продуктивността си с Predictive Dialer или достигнете милиони потенциални клиенти за рекордно време с Робота за обаждания. Неограничени пл...
Съответстващи продукти
Предсказуемо Дозвъняване
Предсказуемо Дозвъняване
Други Продукти
Бизнес телефония
Бизнес телефония
Германия, Burgkunstadt
РЕШЕНИЕ ОРИЕНТИРАНО КЪМ КЛИЕНТА ЗА ВАШИТЕ 2C ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА BFS Baur Fulfillment Solutions GmbH е 100% дъщерно дружество на BAUR-Gruppe и следователно част от Otto Group. От над 20 години нашите услуги в областта на обслужването на клиенти вдъхновяват множество клиенти от различни индустрии. Оптимизираният диалог с клиентите на всички канали е нашият ключ към последователна клиентска ориентаци...
Съответстващи продукти
Отлично обслужване на клиенти с душа
Обслужване на клиенти
OCT Services е компания, която от 2011 г. работи в сферата на маркетинговите услуги за компании, специализирана в директния контакт с клиента, по структуриран и професионален начин, но същевременно гъвкав и семеен. Нашите дейности имат за цел да помогнат на нашите клиенти да постигнат своите цели, реализирайки маркетингов план, насочен към увеличаване на продажбите и развитие на бизнеса. OCT Serv...
Обединеното кралство, Poole
Omfax е помогнал на стотици жилищни организации да предоставят отлични услуги за ремонти и запитвания. Жилищните асоциации избират Keyfax, защото: * Само Keyfax предлага интелигентно скриптиране за отлично обслужване на клиенти. * Лесно добавяне на самообслужващи ремонти или запитвания от наематели, използвайки диагностичните скриптове на персонала. * Проста графична интерфейс за служителите по об...
Франция, Paris
Описание Предлагаме услуга, която предоставя предимствата на допълнителен персонал. Нашата услуга е гъвкава и допринася за доброто функциониране на кабинета, като елиминира стреса от административните или ежедневните управленски задачи. В момента много компании се обръщат към услугите на аутсорсинг, за да осигурят управлението на своите входящи обаждания. BBH разполага с над 20 квалифицирани и сп...
Съответстващи продукти
Кол-център - Прием на обаждания
Кол-център - Прием на обаждания
... използва, желаните панели се монтират един към друг. Алуминиевите рамки могат да бъдат боядисани в желан цвят. Акустичните прегради могат да се използват в всяка акустична среда, за да се осигури адекватно разделяне на зоните в големи пространства, където шумът е интензивен. Предпочитат се за разделяне на масите в офиса, като офис и кол център.

Приложението на europages вече е тук!

Използвайте нашия подобрен инструмент за търсене на доставчици или създавайте заявки на ход с новото приложение на europages за купувачи.

Изтеглете от App Store

App StoreGoogle Play