Персонализирани решения за контактни центрове за вашия бизнес. Произведено в Австрия. Професионален диалог за продажби и обслужване на клиенти.
Услуги за входяща и изходяща телефонна комуникация
В областта на входящата комуникация нашите оператори отговарят на прости до сложни запитвания в обслужването на клиенти, като например запитвания относно фактури, рекламации, поръчки, технически запитвания, регистрации за клиентски клуб и въпроси, както и много други.
Предлагаме професионални и мощни комуникационни и диалогови решения в телемаркетинга. Нашият екип подкрепя вашия външен екип и поема уговорките за срещи, подпомага маркетинговия/продажбения отдел и почиства клиентските бази данни за изпращане на пощенски материали, провежда клиентски анкети – за да споменем само някои примери в областта на изходящата комуникация.
AP Dialog живее от директния диалог с клиентите по телефона. Само в личния контакт с клиента могат да се вземат предвид индивидуалните нужди, притеснения и недоразумения. Нашите консултанти по обслужване на клиенти слушат и реагират на клиента. Резултатът са много нови и възхитени клиенти! Все още сме убедени, че доброто обслужване изисква консултация и диалог – дори и в дигиталния свят!
В допълнение към телефонния контакт с клиенти, предлагаме и нашата подкрепа в областта на бекофиса. Нашият писмен екип обработва вашите запитвания по имейл и поща.
Нашият екип за задно офис обслужване се състои от компетентни служители, които се адаптират към вашите индивидуални нужди и са обучени специфично за п...